Ga naar inhoud

Klaver4 : 22 juni 2021 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben een student van 21 jaar. Een tijd geleden ben ik 25 kilo afgevallen. Hier heb ik veel losse huid aan overgehouden, waardoor ik vrij onzeker ben geworden over mijn borsten. Die zijn namelijk van een 75H naar een lege 65D gegaan. Omdat m'n borsten voor mijn gevoel niet meer bij me passen, heb ik besloten een borstlift met implantaten te nemen.

Ik heb er al erg veel over gelezen en ben naar dr. Nio bij Parkkliniek gegaan voor een consult. Vooraf was ik erg zenuwachtig, maar ben super goed geholpen en ging met een gerust gevoel naar huis. Vond dr. Nio ook heel kundig overkomen. Ik dacht toen ik daar de deur uit liep dat ik er helemaal over uit was! (Ik baal alleen dat ik niet foto's heb laten zien van hoe ik het precies wil, maar dat is zo opgelost.)

 

Nu een tijdje later heb ik het even laten bezinken en ben ik nog even enthousiast. Ik ben niet zo bekend met alle chirurgen, dus twijfel of er niet een nóg betere optie voor mij is. Via een bericht van hier ben ik bijvoorbeeld op de insta pagina van dr. Van de Pol terecht gekomen. Vond dat er echt zo mooi uitzien. Was vooral fijn om veel resultaten van een lift+implantaat bij elkaar te vinden. De resultaten van dr. Nio zijn namelijk niet zo makkelijk te zoeken.

 

Hoe hebben jullie uiteindelijk gekozen voor een plastisch chirurg? Kunnen jullie me er een aanraden of heeft iemand ervarigen/een gelijke situatie? Ben erg beneuwd! :)

 

 

(Ik ben 1.65m en weeg ongeveer 56 kg. Heb na 25 kilo afvallen 65D en had vroeger een 75H. Dr. Nio heeft mij 400 en 500 cc laten passen.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites