Ga naar inhoud

Klaver4 : 22 juni 2021 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben een student van 21 jaar. Een tijd geleden ben ik 25 kilo afgevallen. Hier heb ik veel losse huid aan overgehouden, waardoor ik vrij onzeker ben geworden over mijn borsten. Die zijn namelijk van een 75H naar een lege 65D gegaan. Omdat m'n borsten voor mijn gevoel niet meer bij me passen, heb ik besloten een borstlift met implantaten te nemen.

Ik heb er al erg veel over gelezen en ben naar dr. Nio bij Parkkliniek gegaan voor een consult. Vooraf was ik erg zenuwachtig, maar ben super goed geholpen en ging met een gerust gevoel naar huis. Vond dr. Nio ook heel kundig overkomen. Ik dacht toen ik daar de deur uit liep dat ik er helemaal over uit was! (Ik baal alleen dat ik niet foto's heb laten zien van hoe ik het precies wil, maar dat is zo opgelost.)

 

Nu een tijdje later heb ik het even laten bezinken en ben ik nog even enthousiast. Ik ben niet zo bekend met alle chirurgen, dus twijfel of er niet een nóg betere optie voor mij is. Via een bericht van hier ben ik bijvoorbeeld op de insta pagina van dr. Van de Pol terecht gekomen. Vond dat er echt zo mooi uitzien. Was vooral fijn om veel resultaten van een lift+implantaat bij elkaar te vinden. De resultaten van dr. Nio zijn namelijk niet zo makkelijk te zoeken.

 

Hoe hebben jullie uiteindelijk gekozen voor een plastisch chirurg? Kunnen jullie me er een aanraden of heeft iemand ervarigen/een gelijke situatie? Ben erg beneuwd! :)

 

 

(Ik ben 1.65m en weeg ongeveer 56 kg. Heb na 25 kilo afvallen 65D en had vroeger een 75H. Dr. Nio heeft mij 400 en 500 cc laten passen.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben zelf pas 1 keer op consult geweest. Maar hoor van meer (en ervaar dit nu zelf ook) dat het vooral heel belangrijk is dat je je op je gemak voelt bij de chirurg. Dr Bakker van Boerhaave heeft ook een instaaccount. Ik volg hem, vd Pot en dr Kalam Ahmed (volgens mij spel je het zo😊). Ook mooie resultaten! Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Klaver4Hoi! Ik ben ook maar bij 1 chirurg op consult geweest. Ik had meteen een goed gevoel bij nio en vond zijn resultaten ook heel mooi!😊Het is inderdaad belangrijk dat je je op je gemak voelt en de chirurg begrijpt wat jij graag wilt. Veel suc6 xx

Hi, 
Ik heb ook een consult gehad en begin ook heel erg te twijfelen. Zag hier hele mooie resultaten van dr van der Pot met anatomische protheses. 
Vandaag contact gehad met mijn consulente en ze heeft nog een keer heel rustig verteld waarom er bij mij bepaalde dingen geadviseerd zijn. 

Het gevoel bij de chirurg is goed en nu ben ik weer vol vertrouwen!

Als de onrust blijft, misschien toch meerdere consulten gaan doen en anders vol vertrouwen zijn!

Succes. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Diana75 het is nooit verkeerd om extra consulten in te plannen🙂 ik had toen mijn datum dichterbij kwam ook ineens veel twijfels dat hoort er ook wel een beetje bij. Je gevoel is het belangrijkste en het is fijn dat de consulente je een beetje gerust heeft kunnen stellen😇

@Daniela ik had al een tijdje meegelezen en begreep al die twijfel eigenlijk niet. Totdat ik er zelf voorstond en dezelfde twijfels kreeg!

Bij twijfel maar je gevoel luisteren en in mijn geval heeft het telefoongesprek goed geholpen. Een consult vliegt voorbij. Daarna komen er ineens vragen. Het is goed om die ook te bespreken. 
Morgen over twee weken is het zover en kijk er nu echt weer naar uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al deze berichten! Ik heb nog contact gehad en al m'n twijfels zijn weggenomen.

 

 @Diana75 Ik kan me vinden in jouw verhaal. Heb nu ook te horen gekregen waarom bij mij bepaalde dingen zijn aangeraden en wat er allemaal wel en niet mogelijk is. Het is me nu een stuk duidelijker geworden allemaal! Ben helemaal zeker van m'n zaak en blijf bij m'n keuze voor Dr. Nio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Klaver4 zei:

Bedankt voor al deze berichten! Ik heb nog contact gehad en al m'n twijfels zijn weggenomen.

 

 @Diana75 Ik kan me vinden in jouw verhaal. Heb nu ook te horen gekregen waarom bij mij bepaalde dingen zijn aangeraden en wat er allemaal wel en niet mogelijk is. Het is me nu een stuk duidelijker geworden allemaal! Ben helemaal zeker van m'n zaak en blijf bij m'n keuze voor Dr. Nio.

 

@klaver4  fijn als je weer vertrouwen voelt hè! Heb je al een operatiedatum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goed nieuws! Ik heb de operatiedatum ingepland. 6 juli is de grote dag!! Ontzettend veel zin in, kijk er erg naar uit. @Diana75

Kreeg ook te horen dat ik een nachtje moet blijven slapen. 

 

Nu vroeg ik mij af, hoe hebben anderen het herstel ervaren? Ik zou namelijk na een paar weken al op vakakntie gaan en vroeg me af of jullie dat afraden. In het zwembad liggen en activiteiten doen zit er natuurlijk niet in. Maar er even op uit na een paar weken kan geen kwaad, toch?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 17-5-2021 om 14:01, Klaver4 zei:

Goed nieuws! Ik heb de operatiedatum ingepland. 6 juli is de grote dag!! Ontzettend veel zin in, kijk er erg naar uit. @Diana75

Kreeg ook te horen dat ik een nachtje moet blijven slapen. 

 

Nu vroeg ik mij af, hoe hebben anderen het herstel ervaren? Ik zou namelijk na een paar weken al op vakakntie gaan en vroeg me af of jullie dat afraden. In het zwembad liggen en activiteiten doen zit er natuurlijk niet in. Maar er even op uit na een paar weken kan geen kwaad, toch?

 

 

Hoi klaver4 wat leuk worden we allebei op dezelfde dag geholpen bij dr Nio, weliswaar ik voor een herstel. Hoe laat mag je je melden? Groetjes Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78 Hee Anouk78! Ik moet zeggen dat ik nu twee weken geleden mijn operatie heb gahd. Er was ruimte en omdat ik op een wachtlijst stond kon ik eerder aan de beurt komen. Mijn herstel haat tot nu toe erg goed. 

 

Ik heb nog steeds de pleisters op de hechtingen zitten op verzoek van dr. Nio. Alles is wel al dicht. Mag vanaf vandaag voozichtig weer gaan autorijden, maar dat moet geen probleem geven denk ik. Ik heb namelijk geen heftige pijn gehad meer na de eerste week. Sindsdien slik ik dan ook geen pijnstillers meer. Ik wil heel veel, ook weer graag sporten etc, maar blijf uitkijken met het herstel. Dan maar extra hard knallen als het wel weer mag straks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pleisters mogen er bijna van af. Nu vraag ik me af wat jullie tegen de littekens gebruiken? Ik heb veel gelezen over Alhydran, Bapscarcare of Scarban. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik neig denk ik meer naar siliconenpleisers, omdat daar veel wetenschappelijk bewijs voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 9-7-2021 om 15:46, Klaver4 zei:

Mijn pleisters mogen er bijna van af. Nu vraag ik me af wat jullie tegen de littekens gebruiken? Ik heb veel gelezen over Alhydran, Bapscarcare of Scarban. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik neig denk ik meer naar siliconenpleisers, omdat daar veel wetenschappelijk bewijs voor is.

Hoi, hoe gaat het nu met jou? Ben je inderdaad de siliconenpleisters gaan gebruiken? Tevreden met het resultaat? Ik ben benieuwd! Ik heb maandag een gedeeltelijke lift gehad, via de borstplooi. Dus wel benieuwd of het werkt. Hoewel ik wel al littekencreme van Staudt heb besteld omdat ik daar goede dingen over hoorde.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.