Ga naar inhoud

Dr. De Meyere - Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik ben op 2 april geopereerd bij dokter De Meyere ! Wat een fijne privékliniek! Ik kan het iedereen aanraden. Heel fijne ontvangst, verwarmde bedjes en operatietafel en super lief personeel. Je wordt er echt in de watten gelegd. 
Ik ben nu 16 dagen PO en zal een foto voor en na toevoegen. Wat denken jullie? Ben zelf al aan het smeren met nivea en cicaplast. Dit mocht al van pc. Hebben jullie nog tips? Ik ben vrij onzeker in alles en ik vind het super raar om ze in te smeren (ben precies bang om ze stuk te doen 😅

Kan het ook zijn dat er nog een klein beetje wondvocht uitkomt (Kleine gele korstjes in mijn bh)?

Vanaf wanneer komen ze mooi in vorm? 
 

bedankt vr jullie reacties! 
 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Ik landheren advies geven, want zelf nog niet onder het mes geweest, maar wil wel even zeggen dat het er supermooi uit ziet zeg na 16 dagen al! Mag ik vragen of je ook protheses hebt en zo ja hoeveel?

Nee geen prothesen! Bedankt vr je reactie 🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wauw, ziet er super uit! 

even een vraagje, ik ga volgende week voor een eerste consultatie bij Dr. De Meyere. Met corona enzo ligt deze consultatie ook al erg lang vast, ik ben bang dat ik nog erg lang moet wachten tegen een mogelijke operatie. Ik ben namelijk heel zeker van mijn stuk en droom er al heel lang van. Ook is het niet altijd zo makkelijk met het werk enzo om dit in te plannen. Zijn er na de eerste consultaties nog consultaties nodig, vooraleer je geopereerd kunt worden? 

alvast bedankt :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Amaryllis zei:

Ziet er super uit! Wat genees je mooi!! 

 

Ik vind het wel vroeg om al te beginnen smeren. Echt alle korstjes moeten wegzijn. Zeker als je wondvocht hebt... 

dankjewel! Wat is de reden dat je nog niet mag smeren? Het wondvocht is echt miniem. Volgens De Meyere mocht ik beginnen... 

hier een foto van hoe het er momenteel uitziet.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Lolo2121 zei:

Wauw, ziet er super uit! 

even een vraagje, ik ga volgende week voor een eerste consultatie bij Dr. De Meyere. Met corona enzo ligt deze consultatie ook al erg lang vast, ik ben bang dat ik nog erg lang moet wachten tegen een mogelijke operatie. Ik ben namelijk heel zeker van mijn stuk en droom er al heel lang van. Ook is het niet altijd zo makkelijk met het werk enzo om dit in te plannen. Zijn er na de eerste consultaties nog consultaties nodig, vooraleer je geopereerd kunt worden? 

alvast bedankt :))

Ik heb bij mijn eerste consultatie direct een afspraak vastgelegd. Dus als je dat wil dan hoef je niet meer terug te komen 😉

Het is een privé kliniek dus normaal ga je wel snel kunnen geholpen worden. Ik heb 1,5 maand gewacht... valt goed mee he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Valerie086 zei:

Ik heb bij mijn eerste consultatie direct een afspraak vastgelegd. Dus als je dat wil dan hoef je niet meer terug te komen 😉

Het is een privé kliniek dus normaal ga je wel snel kunnen geholpen worden. Ik heb 1,5 maand gewacht... valt goed mee he?

Ooh fijn om te horen, echt een spannend moment om toch naar uit te kijken, dankjewel voor je reactie! :) heel spannend allemaal! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.