Ga naar inhoud

lisa1701 : 26 april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Heb even mee zitten lezen.. jeetje wat een pech zeg, vooral omdat je alles zo goed had gepland met hulp en werk.

Dit verwacht je niet dat je wéér onder het mes moet. Hopelijk gaat alles goed vanmiddag en kan je beginnen met je definitieve herstel.Leef met je mee!! 🤗

 

Heel veel succes vanmiddag! 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Doet me goed.

 

De operatie is goed gedaan. Ik heb heb geen pijnstillers meer genomen sinds de operatie. Op een op andere manier durf ik dat niet te nemen, omdat ik dan bang ben dat ik weer onbewust verkeerde bewegingen ga maken. De pijn is er wel bij de wond, maar het valt tot nu toe nog wel mee. Misschien dat ik er straks een neem, want nu word ik er ook continu aan herinnert en is het moeilijker te ontspannen.

 

Ben de laatste twee dagen erg emotioneel. Gisteren moest ik mij groot houden, omdat ik anders een droge keel zou krijgen en ik mocht niets eten en drinken vanwege de narcose. Vandaag komt alles eruit 😔 Ben zo bang dat het nadelige gevolgen heeft voor in de toekomst. Ik hoop dat we er nog op tijd bij waren. Slik sinds de avond voor de operatie antibiotica 3x per dagen voor 5 dagen. Hopelijk zorgt dat ervoor dat er geen infectie ontstaat en daardoor ook minder kans op kapselvorming. Dat heeft toch mogelijk door een infectie te maken?

 

Nu ga ik proberen de komende twee weken met series door de komen. Elke avond komt er een vriend/vriendin/familielid bij mij eten (in ieder geval voor 1,5 week en daarna probeer ik ook nog wat te regelen) en kan ik dan ook hulp bij het huishouden vragen. Verder vind ik de rust om mij heen prettig, al is het ook wel saai. Maar goed, daar moet ik even doorheen.

 

Groetjes 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

@lisa1701hoe is het gegaan ?

@Noor45 Het is goed gegaan. De arts en anesthesist waren ook weer heel vriendelijk. De dag ervoor bij de controle dag ik best wel op mijn kop gekregen van de arts, omdat ik te snel weer de dagelijkse dingen ben gaan oppakken. Hier probeer ik echt van te leren. Wat doe jij zoal om de dag door te komen? Ik las dat je lekker een boek aan het lezen was in de tuin. Klinkt goed!

 

Na de operatie ben ik opgehaald door een vriendin. Zij had avondeten meegenomen wat we samen hebben opgegeten en vervolgens een filmpje gekeken. Dat was fijn. Daarna heeft ze geholpen met het omkleden en daarna heb ik alleen de nacht doorgebracht. Dat ging goed. 2 keer wakker geworden (1 keer van de wekker om de antibiotica in te nemen). Dus prima nacht gehad.

 

Hoe voel jij je vandaag?

 

Groetjes 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @lisa1701 fijn te horen dat alles goed is gegaan! En dat je heel rustig aan doet nu. Ook nog antibiotica erbij. Hoop dat je je zorgen beetje naast je neer kunt leggen. Ik lees veel en kijk heel erg veel series op netflix en videoland. En ik wandel, niet heel snel, maar wel 2x per dag een klein half uurtje. Voor nu is dat genoeg voor mij. Omdat ik grieperig ben, heb ik al mijn visite afgezegd. Heel saai, maar soms is het wel goed om even niks te moeten. Ik woon niet alleen, dus ik heb wel hulp en drukte van man en kinderen. Fijn dat je lieve vrienden hebt die je elke dag even helpen. En gezellig natuurlijk. Denk dat het lastigste wordt, voor ons allemaal hier, als je geen pijn meer voelt, om toch heel rustig aan te blijven doen. Volgens mij zijn we allemaal druk en sporten veel hier; dat mis ik in elk geval wel, al ben ik nu alleen maar blij als ik een nacht redelijk doorkom. Ik kan nog steeds niet plat liggen en slaap dus zittend en dan word ik nog wakker van de pijn, soort branderig gevoel. Van de paracetamol ben ik dus helaas nog niet af.

Goed herstel gewenst. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super fijn om te lezen dat het goed gegaan is

 

ik begrijp dat alles na de operatie even los komt. Het is supper spannend en vervelend genoeg allemaal 

 

fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die je helpen ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed is gegaan. En dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt om te helpen. Laat je maar goed verwennen en doe rustig aan. Mocht je nog een serie tip willen; This is us op Prime is echt heel goed; en 4 seizoenen met 16 afleveringen, dus kan je even vooruit 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben 2 dagen later dan jij geopereerd. Ik had ook de keuze tussen 300 en 345 cc. Ik wou zelf voor 300 gaan omdat ik niet te overdreven borsten wou hebben omdat ik hele kleine borsten van mezelf had. Toch uiteindelijk voor de 350 cc gekozen en ik ben er zo blij mee! Ben jij ook uiteindelijk blij met je keuze? En hoe gaat het in je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lzjb zei:

Hi, ik ben 2 dagen later dan jij geopereerd. Ik had ook de keuze tussen 300 en 345 cc. Ik wou zelf voor 300 gaan omdat ik niet te overdreven borsten wou hebben omdat ik hele kleine borsten van mezelf had. Toch uiteindelijk voor de 350 cc gekozen en ik ben er zo blij mee! Ben jij ook uiteindelijk blij met je keuze? En hoe gaat het in je herstel?

Sorry, ik had me helemaal niet ingelezen toen ik dit berichtje plaatste. Wat vervelend dat het voor jou zo is gelopen.. hopelijk kan je nu beter je ontspanning en rust vinden in je herstel.. sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Noor45en @Lzjb,

 

Het is een emotionele rollercoaster voor mij geweest de afgelopen dagen. De tweede operatie is echt een aanslag op mijn lichaam geweest.

 

Na de borstvergroting zei ik dat ik het 100% nog eens zou doen, maar hoe ik mij de laatste dagen voel is die mening 180 graden gedraaid..

 

Nog steeds de angst dat er nu of in de toekomst iets fout zal gaan en dagen komen er continu twijfelende gedachten in mijn hoofd. Geen seconde gaat er nu voorbij of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Kon ik niet gewoon blij zijn met wat ik had? Ook kom ik terug op de gekozen maat. @Lzjbgoed dat je voor de grotere maat hebt gekozen. In het begin was ik heel blij met mijn keuze, maar nu ze ingedaald zijn, lijkt het onderhand hetzelfde als wat ik had. Ik weet dat ik een sportbh draag en het daardoor ook platter lijk, maar op dit moment gaat er alleen maar door m'n hoofd: Had ik het wel moeten doen? Is die ene cupmaat groter al deze shit waard?

 

Vannacht een nachtmerrie gehad en toen ik wakker werd, hoopte ik dat het allemaal maar niet gebeurd was. Ik word gek van gedachten. Er spookt door m'n hoofd dat ik ze er weer uit wil halen en dat alles weer "normaal" is. Dan ook weer bang dat het er lelijk uit gaat zien. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

 

Heeft iemand hier ook spijt gehad en kan mij uit deze situatie helpen?

 

Morgen heb ik weer de controle waarbij de hechting verwijderd wordt.

 

Sorry voor dit negatieve bericht, maar zo is het hoe ik mij nu voel..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, lisa1701 zei:

Hai @Noor45en @Lzjb,

 

Het is een emotionele rollercoaster voor mij geweest de afgelopen dagen. De tweede operatie is echt een aanslag op mijn lichaam geweest.

 

Na de borstvergroting zei ik dat ik het 100% nog eens zou doen, maar hoe ik mij de laatste dagen voel is die mening 180 graden gedraaid..

 

Nog steeds de angst dat er nu of in de toekomst iets fout zal gaan en dagen komen er continu twijfelende gedachten in mijn hoofd. Geen seconde gaat er nu voorbij of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Kon ik niet gewoon blij zijn met wat ik had? Ook kom ik terug op de gekozen maat. @Lzjbgoed dat je voor de grotere maat hebt gekozen. In het begin was ik heel blij met mijn keuze, maar nu ze ingedaald zijn, lijkt het onderhand hetzelfde als wat ik had. Ik weet dat ik een sportbh draag en het daardoor ook platter lijk, maar op dit moment gaat er alleen maar door m'n hoofd: Had ik het wel moeten doen? Is die ene cupmaat groter al deze shit waard?

 

Vannacht een nachtmerrie gehad en toen ik wakker werd, hoopte ik dat het allemaal maar niet gebeurd was. Ik word gek van gedachten. Er spookt door m'n hoofd dat ik ze er weer uit wil halen en dat alles weer "normaal" is. Dan ook weer bang dat het er lelijk uit gaat zien. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

 

Heeft iemand hier ook spijt gehad en kan mij uit deze situatie helpen?

 

Morgen heb ik weer de controle waarbij de hechting verwijderd wordt.

 

Sorry voor dit negatieve bericht, maar zo is het hoe ik mij nu voel..

 

 

Ah, ik heb het echt met je te doen. Vooral omdat je nu zo (alleen) thuis zit en het herstel moet overdoen.. probeer afleiding te zoeken in leuke series, boeken of visite. En wanneer je kan toch een rondje te gaan wandelen. Eventjes een andere omgeving. Ook al wil je geen visite omdat je je down voelt of wat dan ook, laat ze toch eventjes komen. Lucht je hart, laat ze je ff verwennen en in de tussentijd gewoon vast houden dat het echt wel goedkomt. Een slechte ervaring wilt niet zeggen dat deze ervaring ook slecht wordt.. ondanks dat ik het begrijp dat het heel moeilijk is als je dit net achter de rug hebt. Morgen zul je de arts weer zien en hoor je meer.. tot die tijd wens ik je veel sterkte! ❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah @lisa1701 

Wat super vervelend voor je!!! 
Die onzekerheid, twijfels en angst is echt klote!

 

Die angst herken ik wel. Ik ben heel erg blij met mn boobies maar soms ook bang voor complicaties of het ernstige inkapselen en ook de berichten die ik afgelopen weken in de media voorbij zag komen maakten me beetje bang. 
 

Ik denk dat het tijd en vertrouwen nodig heeft. 
Misschien wel goed om aan te geven bij de pc morgen. 
En wie weet omarm je je boobies straks! 
 

Na regen komt zonneschijn. Kom op meid!! 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701, Heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt! Je hebt veel meegemaakt, zowel lichamelijk als geestelijk. Je voelde je al schuldig dat het wondje is ontstaan, de operatie wat een aanslag is en dan vraag je je ook nog af of het de moeite waard is geweest! Ik heb niet in jouw album kunnen kijken, maar je wilde niet voor niets grotere borsten, dus denk ik dat je er blij mee gaat zijn als je de ellende een beetje hebt kunnen verwerken en de angst wat meer naar de achtergrond gaat. 
Het is verschrikkelijk die tweede operatie en dat doet echt wel heel wat met je, lichamelijk en ook geestelijk! Begrijpelijk dat je onzeker bent nu en bang voor meer ellende. 
Je mag nu tijd nemen om lichamelijk en ook geestelijk te herstellen. Jouw lichaam heeft rust, aandacht en liefde van jouzelf nodig en jouw geest ook. Tijd om het te verwerken en tijd om het vertrouwen in jouw eigen lichaam weer te laten groeien, want dat vertrouwen komt weer terug, echt, maar heeft even tijd nodig. 
Nu je je best ellende voelt kan ik me voorstellen dat je ook niet blij bent met jouw borsten. Denk dat als het meer herstelt, het vertrouwen terug komt en de angst naar de achtergrond gaat, je met andere ogen naar jou nieuwe borsten kijkt!

Ik weet niet hoe jouw borsten ervoor uitzagen en nu, maar soms geeft een cup maat groter al zo’n mooie vollere borst dat het prima bij jouw lichaam past. Natuurlijk had je deze ellende niet gewild en er misschien ook niet voor over gehad, maar het is helaas wel gebeurd. Wees nu lief voor jezelf, neem rust, herstel en je zult zien dat als je opknapt en lief bent voor jezelf de positiviteit weer terugkomt en dat je zult zien dat jouw borsten mooi zijn!

Knuffel

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @lisa1701 wat naar dat je je zo down voelt. Het is ook niet niks 2 operaties in twee weken tijd. Dat je je nu zo voelt is denk ik helemaal niet gek.  
Ik herken je onzekerheid; ik twijfel ook of het wel mooi blijft, gezond blijft, enz. Wij allemaal hier misschien wel. Ik denk wel dat als je straks hersteld bent, je wel blij bent. Je raakt ook gewend aan de grootte van je nieuwe borsten. Als je straks je voor en na foto’s naast elkaar zet en je voelt je weer lekker, dan weet je weer waarom je dit graag wilde. 
Een hele dikke knuffel voor jou. 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve dames,

 

Heel erg bedankt voor alle lieve, mooie en opbeurende woorden. Fijn als iemand van buitenaf even tegen de situatie aan kan kijken en het kan relativeren. 

 

Gisteravond twee lieve vriendinnetjes op bezoek gehad. Even alles eruit gegooid. Gelukkig kennen zij mij heel goed en wisten ook precies de juiste woorden te vinden die ik nodig had. Daarna ook nog met mijn nicht gebeld die mij heeft laten "omdenken". Dit en jullie fijne berichtjes heeft me goed gedaan. Net ook weer een vriendinnetje op bezoek gehad en die heeft m'n boobies even bekeken. Zij weet ook hoe het voor de operatie eruit zag en ze zij dat ze het echt heel mooi vond geworden. Ik zal morgen ook nog wel een nieuwe foto plaatsen in m'n album.

 

Ik probeer te accepteren dat ik deze keuze heb gemaakt en dat ik het voor mezelf gedaan heb. Met kleren aan zie je weinig verschil, maar hopelijk als zo alles mooi hersteld is, kan ik helemaal blij zijn met mijn nieuwe boobies. Het zal er vast ook wel mooier/aantrekkelijker uit gaan zien met een mooie bh :).

 

Vannacht "maar" 2 keer wakker geworden. Ik slik de meeste nachten 2 of 3 keer 0,3 mg melatonine. Het liefst bouw ik het af, maar liever dit dan weer van gedachte naar gedachte dwalen in de nacht. Iemand tips voor een alternatief? Misschien valeriaan nemen om meer te ontspannen?

 

Vandaag controle gehad. De arts gaf aan dat het er goed uit zag. Ik had zaterdag de deur net iets te hard dichtgetrokken waarna ik een druk op mijn borst voelde. Deze is gelukkig weer zo goed als weg getrokken. De arts zei dat als er weer wat aan de hand zou zijn hij het zou kunnen opmerken doordat het warmer, harder, een andere vorm is of als ik koorts heb. Gelukkig was hier niets van toepassing. Hij heeft me hierdoor wat meer gerust gesteld. Ik moet, zoals jullie schrijven, weer vertrouwen krijgen in mijn lichaam. Iets wat ik altijd heb gehad (nog nooit iets gebroken/in het ziekenhuis gelegen) en nu even niet het geval is.

 

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik hoop dat het vanaf nu stapje voor stapje beter gaat.

 

🥰🥰🥰

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, lisa1701 zei:

Hi lieve dames,

 

Heel erg bedankt voor alle lieve, mooie en opbeurende woorden. Fijn als iemand van buitenaf even tegen de situatie aan kan kijken en het kan relativeren. 

 

Gisteravond twee lieve vriendinnetjes op bezoek gehad. Even alles eruit gegooid. Gelukkig kennen zij mij heel goed en wisten ook precies de juiste woorden te vinden die ik nodig had. Daarna ook nog met mijn nicht gebeld die mij heeft laten "omdenken". Dit en jullie fijne berichtjes heeft me goed gedaan. Net ook weer een vriendinnetje op bezoek gehad en die heeft m'n boobies even bekeken. Zij weet ook hoe het voor de operatie eruit zag en ze zij dat ze het echt heel mooi vond geworden. Ik zal morgen ook nog wel een nieuwe foto plaatsen in m'n album.

 

Ik probeer te accepteren dat ik deze keuze heb gemaakt en dat ik het voor mezelf gedaan heb. Met kleren aan zie je weinig verschil, maar hopelijk als zo alles mooi hersteld is, kan ik helemaal blij zijn met mijn nieuwe boobies. Het zal er vast ook wel mooier/aantrekkelijker uit gaan zien met een mooie bh :).

 

Vannacht "maar" 2 keer wakker geworden. Ik slik de meeste nachten 2 of 3 keer 0,3 mg melatonine. Het liefst bouw ik het af, maar liever dit dan weer van gedachte naar gedachte dwalen in de nacht. Iemand tips voor een alternatief? Misschien valeriaan nemen om meer te ontspannen?

 

Vandaag controle gehad. De arts gaf aan dat het er goed uit zag. Ik had zaterdag de deur net iets te hard dichtgetrokken waarna ik een druk op mijn borst voelde. Deze is gelukkig weer zo goed als weg getrokken. De arts zei dat als er weer wat aan de hand zou zijn hij het zou kunnen opmerken doordat het warmer, harder, een andere vorm is of als ik koorts heb. Gelukkig was hier niets van toepassing. Hij heeft me hierdoor wat meer gerust gesteld. Ik moet, zoals jullie schrijven, weer vertrouwen krijgen in mijn lichaam. Iets wat ik altijd heb gehad (nog nooit iets gebroken/in het ziekenhuis gelegen) en nu even niet het geval is.

 

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik hoop dat het vanaf nu stapje voor stapje beter gaat.

 

🥰🥰🥰

 

 

Goed om te horen, het kost even tijd nu. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt en dat je arts je wat heeft gerustgesteld. 
Slapen is ook mijn grote probleem, ik kan je daar helaas niet in adviseren. Zie nu al weer tegen de nacht op. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2021 om 18:42, Diana75 zei:

@lisa1701, Heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt! Je hebt veel meegemaakt, zowel lichamelijk als geestelijk. Je voelde je al schuldig dat het wondje is ontstaan, de operatie wat een aanslag is en dan vraag je je ook nog af of het de moeite waard is geweest! Ik heb niet in jouw album kunnen kijken, maar je wilde niet voor niets grotere borsten, dus denk ik dat je er blij mee gaat zijn als je de ellende een beetje hebt kunnen verwerken en de angst wat meer naar de achtergrond gaat. 
Het is verschrikkelijk die tweede operatie en dat doet echt wel heel wat met je, lichamelijk en ook geestelijk! Begrijpelijk dat je onzeker bent nu en bang voor meer ellende. 
Je mag nu tijd nemen om lichamelijk en ook geestelijk te herstellen. Jouw lichaam heeft rust, aandacht en liefde van jouzelf nodig en jouw geest ook. Tijd om het te verwerken en tijd om het vertrouwen in jouw eigen lichaam weer te laten groeien, want dat vertrouwen komt weer terug, echt, maar heeft even tijd nodig. 
Nu je je best ellende voelt kan ik me voorstellen dat je ook niet blij bent met jouw borsten. Denk dat als het meer herstelt, het vertrouwen terug komt en de angst naar de achtergrond gaat, je met andere ogen naar jou nieuwe borsten kijkt!

Ik weet niet hoe jouw borsten ervoor uitzagen en nu, maar soms geeft een cup maat groter al zo’n mooie vollere borst dat het prima bij jouw lichaam past. Natuurlijk had je deze ellende niet gewild en er misschien ook niet voor over gehad, maar het is helaas wel gebeurd. Wees nu lief voor jezelf, neem rust, herstel en je zult zien dat als je opknapt en lief bent voor jezelf de positiviteit weer terugkomt en dat je zult zien dat jouw borsten mooi zijn!

Knuffel

 

@Diana75 dankjewel voor je ontzettend mooie woorden. Alles wat je zegt is waar. Ik moet er alleen nu zelf in gaan geloven. Hopelijk gaat het elke dag weer wat beter. Ik ben gewoon zo niet gewend om zo negatief te denken. Normaal ben ik altijd van het positieve en nu ik me down voel kom ik mezelf even goed tegen.. Gelukkig schieten de gedachten niet meer alle kanten op en wil ik de implantaten er niet meer uit wensen. Dat is alweer een stapje in de goede richting.

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Daar staan nu alleen nog foto's in van de eerste week waarin alles erg gezwollen was. Ik zal morgen een foto plaatsen van het huidige resultaat (3 weken po). Zou ik ook in jouw album mogen spieken?

 

Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Noor45 zei:

Goed om te horen, het kost even tijd nu. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt en dat je arts je wat heeft gerustgesteld. 
Slapen is ook mijn grote probleem, ik kan je daar helaas niet in adviseren. Zie nu al weer tegen de nacht op. x

Dankjewel 😘 hoe is het met jou verder en met de pijn? Kom je al wat meer van de paracetamol etc. af? Slaap jij ook in etappes? Ik kijk zo uit om weer of mijn zij te kunnen liggen! Dan zou het slapen pas weer echt beter gaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, lisa1701 zei:

Hi lieve dames,

 

Heel erg bedankt voor alle lieve, mooie en opbeurende woorden. Fijn als iemand van buitenaf even tegen de situatie aan kan kijken en het kan relativeren. 

 

Gisteravond twee lieve vriendinnetjes op bezoek gehad. Even alles eruit gegooid. Gelukkig kennen zij mij heel goed en wisten ook precies de juiste woorden te vinden die ik nodig had. Daarna ook nog met mijn nicht gebeld die mij heeft laten "omdenken". Dit en jullie fijne berichtjes heeft me goed gedaan. Net ook weer een vriendinnetje op bezoek gehad en die heeft m'n boobies even bekeken. Zij weet ook hoe het voor de operatie eruit zag en ze zij dat ze het echt heel mooi vond geworden. Ik zal morgen ook nog wel een nieuwe foto plaatsen in m'n album.

 

Ik probeer te accepteren dat ik deze keuze heb gemaakt en dat ik het voor mezelf gedaan heb. Met kleren aan zie je weinig verschil, maar hopelijk als zo alles mooi hersteld is, kan ik helemaal blij zijn met mijn nieuwe boobies. Het zal er vast ook wel mooier/aantrekkelijker uit gaan zien met een mooie bh :).

 

Vannacht "maar" 2 keer wakker geworden. Ik slik de meeste nachten 2 of 3 keer 0,3 mg melatonine. Het liefst bouw ik het af, maar liever dit dan weer van gedachte naar gedachte dwalen in de nacht. Iemand tips voor een alternatief? Misschien valeriaan nemen om meer te ontspannen?

 

Vandaag controle gehad. De arts gaf aan dat het er goed uit zag. Ik had zaterdag de deur net iets te hard dichtgetrokken waarna ik een druk op mijn borst voelde. Deze is gelukkig weer zo goed als weg getrokken. De arts zei dat als er weer wat aan de hand zou zijn hij het zou kunnen opmerken doordat het warmer, harder, een andere vorm is of als ik koorts heb. Gelukkig was hier niets van toepassing. Hij heeft me hierdoor wat meer gerust gesteld. Ik moet, zoals jullie schrijven, weer vertrouwen krijgen in mijn lichaam. Iets wat ik altijd heb gehad (nog nooit iets gebroken/in het ziekenhuis gelegen) en nu even niet het geval is.

 

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik hoop dat het vanaf nu stapje voor stapje beter gaat.

 

🥰🥰🥰

 

 

Jeetje zeg.. zit net mee te lezen! Vind het echt zo rot voor je dat je zo'n hele begrijpelijke rollercoaster van emoties hebt moeten doorstaan tijdens dit allemaal! En de twijfel van wat heb ik mijn gezonde lijf aangedaan en waarom was ik niet tevreden met wat ik had hebben we denk ik allemaal wel gehad dus heel normaal dat je dit allemaal hebt gedacht en gevoeld hebt maar ben blij te lezen dat je door erover te praten met anderen weer wat positiever bent 😊

Je hebt nu ook de bevestiging van de arts gehad dat het goed geneest dus dat is denk ik ook wel fijn en geeft hopelijk wat meer rust. Wel heel prettig dat je iig wel naar omstandigheden goed slaapt.. dat is heel belangrijk voor een goed herstel!

Haha heel herkenbaar trouwens dat je met bepaalde kleding niet echt duidelijk kan zien dat ze groter zijn (ook omdat ik toen nog gevulde bh's droeg 😂) wat ik trouwens juist wel fijn vind. Kan ik zelf bepalen wanneer ik ze op wil laten vallen want zodra ik een laag decolleté aanheb of iets strakkers dan zie je wel degelijk verschil haha!

Ik vind die van jou er op de foto's trouwens al heel mooi uitzien 😍 en ik zie echt wel het verschil met voor en na 😅

 

Hoop dat alles vanaf nu weer de goede kant opgaat en je straks weer helemaal in love bent met je boobies!! 🥰

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Ach meid, ik heb echt met je te doen na het lezen van je verhaal. Heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt. Het is een hele aanslag op je lichaam geweest, 2 operaties in zo’n korte periode. Alles bij elkaar en het ook niet erg veel slapen eist zijn tol na een paar werkjes wel. 
 

Ik weet zeker dat je hier over een tijdje op terug kijkt en alsnog heel blij gaat zijn met je nieuwe boobies! Denk maar aan een paar maandjes verder, strand, mooie bikini, cocktailtje! En shinen maar 🍸 ☀️ 

 

Hopelijk slaap je vanavond wat beter! ☘️ 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701 jeetje wat vervelend allemaal!😩 

fijn om dan even je vriendinnen om je heen te hebben he die precies weten wat ze moeten zeggen om je beter te laten voelen. Ik denk dat we allemaal wel een bepaalde angst hebben voor wat we in ons lichaam hebben gestopt. Gelukkig geneest het goed dat geeft wat geruststelling. zou ik ook mee mogen kijken in album? Knuffel😘 xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah jeetje wat een ongelovelijk pech zeg!!! Ik heb even meegelezen en wil je veel sterkte wensen. Goed om te lezen dat je veel lieve mensen om je heen hebt en ook zo te zien op het forum. Lijkt me ook echt intens dat je hele herstel opnieuw ingaat. En knap dat je je grenzen aangeeft op werk. Wat niet gaat gaat niet klaar. Nogmaals succes!☘️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.