Saarv Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Hallo dames, 23 december had ik een lift met vergroting...360cc polytech met 4.6 projectie..ik vond ze meteen te klein.Maar het erge was dat mijn rechterborst van dag 1 anders voelde anders uitzag....23 jan had ik spoedoperatie....er bleek nog een stukje cyste in de tepel te zitten...na een zware antibiotica kuur....kwam ik na 2weken terug met een ontsteking te zitten...weer antibiotica...nu staat de tepel nog steeds rood...en ik word 21 april terug geopereerd weliswaar zit er nog restant of folikel dieper in de tepel...en ik ga dan ook meteen voor de wissel...nu komt er 515 cc in met projectie 6.2 van polytech...nu heb ik wel angst voor terug complicaties enz....maar toch kijk ik ook uit naar de groter boobs...iemand een idee hoe deze eruit zullen zien en wat ik mag verwachten...ik had niks van vetweefsel meer in mijn borst...dus 360cc viel kleiner uit dan verwacht...ik ben 1.68m en weeg 52kg
Toytoytoy Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 Jeetje k zie dat nog niemand heeft gereageerd. Wat een vervelende situatie voor je. En lastige keuze, wat zegt je pc? Over de ontsteking en onder t mes gaan? K heb zelf in feb een Donut lift gehad en na het verwijderen van de hechtingen ook een ontsteking gehad bij mijn tepel. K heb een antibiotica kuur gehad toen van 17 dgn ofzo. Moest ook mijn wissel operatie verschuiven. Inmiddels ben k dus afgelopen vrijdag geopereerd. K denk dat een projectie van 6,2 echt wel goed zit. K weet niet hoe breed je prothese zal zijn? Maar ik heb 700cc motivia met een projectie van 5.9 en een breedte van 14,5cm. K ben 160 en weeg 59kg en het is meer dan zat.
Recommended Posts