Ga naar inhoud

De waarheid achter de cc's en de cups


Aanbevolen berichten

Gezocht:

3 dames die haar exacte maten (dus in cm) hebben van voor hun BV en nu na hun BV + aantal cc en plaatsing voor of achter spier

3 dames die een bv wens hebben en al een consult gehad hebben bij PC incl aantal cc en plaatsing voor of achter spier. graag je maten in cm :D

graag aanmelden via topic, anders krijg ik miss 10 of 20 pbtjes :D

ik wil de proef op de som nemen :D

ik laat julle hier iets weten wat de resultaten zijn. indien het klopt, vertaal ik de rekenwijze en kan dit als een tooltje gebruikt worden.

grtz

shadow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs met google translate (zowel naar het nederlands als naar het engels) wordt de tekst zo krom vertaald dat ik er niets van begrijp..En ik ben zo nieuwsgierig!

Is het te doen om evn een korte uitleg te geven waarmee je dan aan de hand vd tabellen op de site het kan uitrekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey shadow ,

leuke topic !!

ben snel eens gaan meten !

76cm onder en 85 cm op de borst !

ik zou graag een D hebben en ik krijg ze onder de spier !

wil je dat voor mij ook eens uitrekenen ?? ik ben benieuwd !!

alvast bedankt ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei oei !

we zijn uitgekomen op 350 cc !

ik krijg mijn BV op 17/3 door dr. Verdonck in de Wellnesskliniek !

op mijn consult leek die pasprothese van 350cc heel groot , maar ja in vergelijking met nu was dat ook gigantisch !!

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het niet helemaal klopt!

Bij iemand met omvang 70 en wat weefsel kom je met 350 zeker wel op een E denk ik zo :blush:

Zou er een beetje mee oppassen bij iedereen valt het anders uit :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.