Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Diana75 zei:

@Jenster, Klopt helemaal wat je zegt. Heb jarenlang in zkh gewerkt en een tijdje bij een leverancier van medische hulpmiddelen waar je veel met fabrikanten te maken hebt. Ik weet hoe het werkt, daarom ook bij de kliniek gebleven die goed voelde! Het was alleen even een teleurstelling die ik moest varwerken wat ik normaal goed kan, maar deze keer ff wat lastiger. 
Ik wil je wel toevoegen hoor. 
Niet schrikken. Heb ronde implantaten die zorgen voor vulling bovenop. Ze staan nu nog recht vooruit, maar ze zullen zakken en een mooie natuurlijke glooiing gaan krijgen (als het goed is en hoop ik😁). 

Die teleurstelling is idd een ramp als je er aan toe bent om er voor te gaan! Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Je hebt het achter de rug en nu weer Lief dat ik mag kijken! Graag.  Ik gok als ik zo lees dat ik ook ronde ga krijgen.  Soort van leeg theezakjes heb ik nu zeg maar 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diana75 zei:

@Von5385, late reactie geeft niets. Ben zelf ook laat nu ik werk. 
Foto is niet gelukt, helaas. 
Ik mag trouwens pas over zes weken de littekens insmeren. Vind ik best wel laat. 
Mag ook zelf weten waarmee. Dus als de crème van jou bevalt, neem ik hem ook! 😆

 

Bijzonder dat het zo verschilt he! Ik mag vanaf 2 weken gaan smeren volgens de papieren. Morgen weer controle. 

 

Ik heb Alhydran besteld, had een proefverpakking en daarbij zat een kortingscode van 20%.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Kaygee zei:

 

Bijzonder dat het zo verschilt he! Ik mag vanaf 2 weken gaan smeren volgens de papieren. Morgen weer controle. 

 

Ik heb Alhydran besteld, had een proefverpakking en daarbij zat een kortingscode van 20%.

En was die fijn? Heb totaal geen ervaring met littekencreme. 
Veel leefregels verschillen idd per pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Diana75 zei:

En was die fijn? Heb totaal geen ervaring met littekencreme. 
Veel leefregels verschillen idd per pc. 

Ik heb geen idee ik ben nu 5 dagen po 😂 Maar las er goede resultaten over en mensen die het hier adviseerden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kaygee zei:

Ik heb geen idee ik ben nu 5 dagen po 😂 Maar las er goede resultaten over en mensen die het hier adviseerden. 

Haha...  HaD ik even niet in de gaten. Jij ook eerst maar herstellen voor het smeren, net als ik 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Diana75 zei:

Haha...  HaD ik even niet in de gaten. Jij ook eerst maar herstellen voor het smeren, net als ik 😉

Lijkt me wel de goede volgorde haha 😁 Ben wel heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Is heel klein. Mijn collega heeft echt hele lelijke paarse dikke littekens. Zo zonde, dus ga hoe dan ook goed smeren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Kaygee zei:

Lijkt me wel de goede volgorde haha 😁 Ben wel heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Is heel klein. Mijn collega heeft echt hele lelijke paarse dikke littekens. Zo zonde, dus ga hoe dan ook goed smeren! 

Dat is een goed argument om goed te smeren idd! Ga ik dan ook doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 weken smeren is ook weer een ander advies idd. 
Ik heb ook Alhydran crème geadviseerd gekregen, via de kliniek gekocht en die zal ik ook gaan gebruiken. 
Evt. daarna nog slakkengel (zei mn vriendin) maar dat weet ik nog niet. 
 

idd veel verschil per pc wat er wordt geadviseerd. 
 

@Diana75Dank je wel voor je omschrijving wat jij al doet. Dan zie ik in dat ik gelukkig niet teveel doe. Denk dat het wel vergelijkbaar is met jou. 
 

Hopelijk lekker slapen straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie weken po en tijd voor een update. 

Het gaat goed. Minder pijnscheuten en zachtere borsten. Vond ik ze vorige week erg groot, dacht ik vandaag: zijn ze te klein? Het foto’s gemaakt en op de foto’s toch weer groot....haha...je kunt er maar druk mee zijn!

Ik vraag me af of ze veranderd zijn afgelopen drie weken. Je blauwe plekken zijn bijna helemaal weg. 

Werken gaat goed, al ben aan het einde van de dag kapot moe. (Heb dan ook wel een drukke baan vol stress). 

Het slapen gaat wisselend. Afgelopen nacht zeer slecht geslapen, andere nachten redelijk, maar wel een keer of zes wakker. Over een weekje mag ik op de zij en daar ben ik dan ook wel aan toe!
Ik heb al zin om lingerie te gaan shoppen, maar ben bang dat de maat nog verandert en het dan niet zal passen. 

Wel heb ik een bikini gekocht omdat ik volgende week op vakantie ga. Een stevige bikini, maar zal veel mijn po bh aan hebben.

Kan niet wachten om te gaan sporten. Ben twee kilo zwaarder ( de protheses er al afgetrokken). Hoop dat dat goed komt.
Vandaag een stukje op tv gezien van een documentaire die 1 juli op tv komt waar dr Frank Niessen ook aan heeft meegewerkt.  
Weet niet of het goed is om zulke dingen te gaan bekijken. Van de andere kant is het wel goed te weten wat je voelt als het niet goed gaat. Dit was gelukkig maar een kort stukje en voldoende voor nu. 
@Lottje72, Ik heb jou toegevoegd. Mag ik ook met jou meekijken?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Diana75 zei:

Drie weken po en tijd voor een update. 

Het gaat goed. Minder pijnscheuten en zachtere borsten. Vond ik ze vorige week erg groot, dacht ik vandaag: zijn ze te klein? Het foto’s gemaakt en op de foto’s toch weer groot....haha...je kunt er maar druk mee zijn!

Ik vraag me af of ze veranderd zijn afgelopen drie weken. Je blauwe plekken zijn bijna helemaal weg. 

Werken gaat goed, al ben aan het einde van de dag kapot moe. (Heb dan ook wel een drukke baan vol stress). 

Het slapen gaat wisselend. Afgelopen nacht zeer slecht geslapen, andere nachten redelijk, maar wel een keer of zes wakker. Over een weekje mag ik op de zij en daar ben ik dan ook wel aan toe!
Ik heb al zin om lingerie te gaan shoppen, maar ben bang dat de maat nog verandert en het dan niet zal passen. 

Wel heb ik een bikini gekocht omdat ik volgende week op vakantie ga. Een stevige bikini, maar zal veel mijn po bh aan hebben.

Kan niet wachten om te gaan sporten. Ben twee kilo zwaarder ( de protheses er al afgetrokken). Hoop dat dat goed komt.
Vandaag een stukje op tv gezien van een documentaire die 1 juli op tv komt waar dr Frank Niessen ook aan heeft meegewerkt.  
Weet niet of het goed is om zulke dingen te gaan bekijken. Van de andere kant is het wel goed te weten wat je voelt als het niet goed gaat. Dit was gelukkig maar een kort stukje en voldoende voor nu. 
@Lottje72, Ik heb jou toegevoegd. Mag ik ook met jou meekijken?

 

Ziet er super mooi uit!! Echt ook een verandering in een week. Prachtig 😍!
Ik kan ook niet wachten om weer te sporten al denk ik dat het nooit in 1x per weer volop kan. Vraag me af wat je allemaal wel en nog niet kan doen met je borstspieren na 6 weken.  
Ik zag ook een voorstukje van die documentaire. Ik heb besloten niet te kijken. Heb 20 jaar getwijfeld. Ik weet de risico’s en die heb ik van te weloverwogen genomen. Ik word daar alleen maar zenuwachtig van en kan er nu niks meer mee. 
Leuk om je 3 weken foto’s te zien 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Diana75 Dank je wel, heb jou ook toegevoegd. 

Ziet er goed uit zeg! En ze zijn zeker veranderd in de afgelopen 3 weken zien er niet meer zo gespannen uit als als op de eerste foto. zien er al natuurlijk uit, maar ze gaan nog mooier worden.

 

Lekker dat het werken goed gaat, herken het wel dat je aan het einde van de dag klaar ben...heb ik ook 😉

 

Slapen blijft een dingetje idd, de ene nacht gaat beter dan de andere nacht. Lekker zeg dat je volgende week op vakantie gaat.

 

En dat lingerie shoppen ken ik ook, ben vandaag een het passen geweest...wordt je ook heel blij van😃

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lottje72 zei:

Hey @Diana75 Dank je wel, heb jou ook toegevoegd. 

Ziet er goed uit zeg! En ze zijn zeker veranderd in de afgelopen 3 weken zien er niet meer zo gespannen uit als als op de eerste foto. zien er al natuurlijk uit, maar ze gaan nog mooier worden.

 

Lekker dat het werken goed gaat, herken het wel dat je aan het einde van de dag klaar ben...heb ik ook 😉

 

Slapen blijft een dingetje idd, de ene nacht gaat beter dan de andere nacht. Lekker zeg dat je volgende week op vakantie gaat.

 

En dat lingerie shoppen ken ik ook, ben vandaag een het passen geweest...wordt je ook heel blij van😃

 

 

Jaaa @Diana75 lekker op vakantie! 
Fijn dat je een bikini gevonden hebt.  
 

En dat je volgende week op je zij mag. Ik moet geloof ik tot 6 weken wachten. Als ik nu iets op m’n zij rol, doet het ook nog pijn. Maar dat kan vooral aan mij liggen.  😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75Mag ik meekijken in jouw album? 

Ik werd gisteren ook geattendeerd op die documentaire, maar ook besloten om niet te gaan kijken. Zoveel jaar getwijfeld en nu de stap genomen om ze te nemen. Ik weet welke risico's er zijn, en wat er 'mis' kan gaan. Maar ik word er denk ik niet gelukkig van om dat op dit moment te gaan kijken.  


Ik kan ook niet wachten om lingerie te gaan shoppen of bikini's, maar geduld geduld geduld haha. 

 

Oh heerlijk op vakantie! Ga je ook echt op reis? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45, @Lottje72, @Wendy2020,

Jullie hebben gelijk, moet ook niet kijken. Zou zo onrust kunnen geven. 
Dank jullie voor het compliment. Zo op de foto vind ik ze ook mooier dan als ik van boven naar beneden maar mijn borsten kijk. En hopelijk krijgen ze nog meer “ natuurlijke hang”. 
@Noor45, qua pijn loop jij sowieso iets achter vanaf het begin. Merk je dat de pijn wat minder aan het worden is? Voor jou zijn de zes weken zo voorbij en mag je ook draaien in bed, voor zover dat gaat. 
@Lottje72, je bent aan het passen geweest, ook wat gekocht?  Heb bij jou gespiekt. Jouw borsten zijn ook mooi zeg! Goeie maat en mooi vol. Kun niet vinden of jij ook ronde implantaten hebt en hoe ze geplaatst zijn. Je hebt meer pijn gehad en dat is naar, maar het resultaat is echt prachtig!!!!

@Wendy2020, Ik heb jou toegevoegd, mag ik ook met jou meekijken?

Hoeveel weken ben jij nu po? Sorry, kan het soms niet bijhouden en onthouden van iedereen. Je

moet in ieder geval nog even wachten met lingerie shoppen. 
Ik ga naar Kos samen met mijn partner. Daar woont mijn zusje. We gaan ieder jaar en Kos is erg vertrouwd voor ons. 
Zoveel zin in. Heb het nodig om even echt tot rust te komen, ook al ben ik het 10 dagen vrij geweest voor mijn ok. 
Vind het wel spannend hoe het met mijn boobs moet qua bikini, zon en kleding. Van te voren maar kijken of mijn zonder jurkjes nog passen 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lottje72 zei:

@Diana75 Dank je wel voor je complimenten😃

Heb de 2 bh's gekocht die op de foto staan in mijn album☺️

Ik heb mentor 450cc high profile voor de borstspier geplaats.

 

Super lekker zeg op vakantie naar Kos🌞 lekker van genieten😎

@Lottje72, natuurlijk, de bh”s op de foto!

Ze staan je erg mooi!

Fijn

te lezen dat jij ook Mentor hebt. Ze zien er zo natuurlijk uit. Dan komt het met mij ook goed!

Nog een paar weken, dan

mag ik ook shoppen!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Diana75 wat zijn ze mooi! Ze zien er ook heel rustig uit vind ik. Fijn dat de blauwe plekken nu weg zijn. 
Ik kan me voorstellen dat je aan het einde van een werkdag helemaal kapot bent. 
Je slaapt al minder en daarnaast ook nog eens  behoorlijke inspanning leveren... vind t knap van je!! 
 

Heerlijk op vakantie naar Kos!!! 
Prachtig eiland, al ben ik als Griekenland lover fan van vele eilanden ☺️  
Geniet er maar van. 
 

Ik heb ook gezien dat die documentaire komt. Ik dacht 1 juni. “moordtieten” toch? 
Ik heb voor mijn bv ook nog die uitzending van Radar terug zitten kijken. Ik weet wat er allemaal kan gebeuren en optreden. Maar toch maakt maakt de docu mij ergens wel nieuwsgierig, alleen ik ken mezelf... het kan me ook angstig maken. Dus idd misschien beter om niet te kijken zoals de andere meiden ook zeggen. 
 

Hopelijk lekker slapen allemaal! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Von5385 zei:

Oh nee @Diana75 gaat je  🇬🇷 trip nog door? Aangezien het weer op code oranje is gezet vandaag? Ik hoop het zo voor je!!! 

@Von5385, helaas niet. We moeten kijken of we omboeken of

verplaatsen. Kan er goed mee omgaan. Ben niet eens sacherijnig 😃.
Alleen jammer dat ik mijn zus nog niet kan gaan zien. Zij woont al jaren op Kos. Had graag mijn

boobs geshowd!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Von5385 zei:

Ah wat balen!  Kan me voorstellen dat je je zus graag had gezien. Hopelijk snel alsnog een keer die kant op. 😘

We kijken of we gaan omboeken naar iets anders, of verplaatsen! Alles is goed. Ook in Nederland komt het zonnetje er aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75zo is dat!! lekker positief blijven👍🏼

Maar leuk is het niet natuurlijk,vooral omdat je je zus zo graag wil zien😘 hopelijk kan je snel weer die kant op meid! X  @Von5385 ik zag toevallig een reclame op tv net over die docu "moordtieten" en ik heb een beetje hetzelfde als jij,ergens ben ik heel nieuwsgierig maar aan de andere kant denk ik niet dat ik het moet willen weten😅🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75grapjas ben je....:1big_boobs:Ze zijn prachtig! 
ik heb ook het voorstuk van moordtieten gezien. Het is goed dat er voorlichting is, maar denk ook dat het goed is om te relativeren.  Er is bv ook een percentage mensen dat reageert op vullingen in kiezen. En dat blijven we ook massaal doen. Siliconen krijgen we ook binnen via eten en drinken

 

https://www.laurazaal.nl/zweten-van-siliconen-borstimplantaten-en-asia-syndroom/

 

hierin een mooie toelichting, mss stelt dit iets gerust?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.