Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Von5385 zei:

Ah meiden wat vervelend dat het werken zo zwaar was vandaag! 😢 

 

Ik denk dat er iets in de lucht hing vannacht op ik had geen oog dichtgedaan. 
Hopelijk aankomende nacht beter! 
 

😘😘

@Von5385, dan moet het bij ons allemaal vannacht beter gaan!

Jij hebt morgen controle toch, dacht ik??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75precies, vannacht zullen we vast slapen als Doornroosje of Sneeuwwitje! 
Jep morgen om 10:45 controle en pleisters/hechtingen verwijderen. Ben benieuwd hoe het eruit ziet aan de onderkant. (van mn boobies😜

Hopelijk krijg ik niet teveel last van de littekens. 

 

Zijn jouw boobies al gezakt? Heb de indruk dat ze van mij nog geen millimeter zakken... van de voorkant vind ik ze echt heel mooi maar zijkant zijn t echt nog piramides. 
En ik merk dat ik huiduitslag heb op mn boobies van de hele dag die bh. Hebben jullie dat ook? 
 

Ik zal morgen even verslagje in mn topic en foto(‘s) in mn album plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Von5385 zei:

@Diana75precies, vannacht zullen we vast slapen als Doornroosje of Sneeuwwitje! 
Jep morgen om 10:45 controle en pleisters/hechtingen verwijderen. Ben benieuwd hoe het eruit ziet aan de onderkant. (van mn boobies😜

Hopelijk krijg ik niet teveel last van de littekens. 

 

Zijn jouw boobies al gezakt? Heb de indruk dat ze van mij nog geen millimeter zakken... van de voorkant vind ik ze echt heel mooi maar zijkant zijn t echt nog piramides. 
En ik merk dat ik huiduitslag heb op mn boobies van de hele dag die bh. Hebben jullie dat ook? 
 

Ik zal morgen even verslagje in mn topic en foto(‘s) in mn album plaatsen. 

Ben benieuwd naar de foto morgen!

We gaan zeker goed slapen vannacht, verdiend!

Ik heb geen jeuk of uitslag van de bh. Lijkt me erg ongemakkelijk. Jeukt het ook?

Net even gedoucht en mijn borsten voor jou geïnspecteerd 😉
En warempel, het lijkt of degene die voorop loopt in herstel iets meer naar voren komt, lijkt daardoor ook iets groter (nog groter pfff). Die andere zit duidelijk meer tegen mijn borstkas aangeplakt nog. 
Ik zie ze nog niet zakken, maar bedacht me net dat dat niet voor niets pas vanaf week 2-3 gebeurt. Eerder kunnen de gehechte randen de druk misschien nog niet aan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb geen jeuk gelukkig. Heel af en toe beetje onder de rand van de bh. 
Thnx voor je inspectie haha.  
Ja zou goed kunnen dat dat pas na 2-3 weken gebeurt vanwege de hechtingen oid. 
 

Nog tips om de littekens straks goed te verzorgen? Heb wel al zalf gekregen maar dat mag pas als de korstjes weg zijn begreep ik. Maar zal ik morgen allemaal wel horen bij de controle 🙃. Zo lastig he als je zelf de touwtjes niet in handen hebt. 
Het voelt soms net alsof ik bevallen ben van de eerste en ook niet weet hoe en wat. Kreeg er geen gebruiksaanwijzing bij en baby’s praten niet terug. Pas na n jaar werd het allemaal wat makkelijker (althans vond ik) 🙈
 

Gelukkig hebben we dit forum! 🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Von5385 zei:

Nee heb geen jeuk gelukkig. Heel af en toe beetje onder de rand van de bh. 
Thnx voor je inspectie haha.  
Ja zou goed kunnen dat dat pas na 2-3 weken gebeurt vanwege de hechtingen oid. 
 

Nog tips om de littekens straks goed te verzorgen? Heb wel al zalf gekregen maar dat mag pas als de korstjes weg zijn begreep ik. Maar zal ik morgen allemaal wel horen bij de controle 🙃. Zo lastig he als je zelf de touwtjes niet in handen hebt. 
Het voelt soms net alsof ik bevallen ben van de eerste en ook niet weet hoe en wat. Kreeg er geen gebruiksaanwijzing bij en baby’s praten niet terug. Pas na n jaar werd het allemaal wat makkelijker (althans vond ik) 🙈
 

Gelukkig hebben we dit forum! 🎉

Nou, die vergelijking met een baby......haha. Hoop niet dat de borsten gaan praten 🤣

Het afwachten duurt idd lang, maar is van de andere kant ook wel leuk! Ik kan het nu best goed loslaten en met andere dingen bezig zijn. 

Het scheelt miss dat je in het huis van je ex bent en niet in jouw eigen huisje, of ben je daar wel echt thuis?

Van de zalf weet ik nog niet veel, als de korstjes weg zijn. Moet ik ook nog horen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Von5385 zei:

Thnx @Noor45, gaat vast goedkomen. 
 

@Diana75 nee aub niet praten!!! Haha. 
Ik kan het ook goed loslaten hoor en geduld heb ik ook wel. Alleen soms een beetje minder 🙈 
Het huis van mn ex is ons oude huis dus ook we vertrouwd. In het begin was het lastig maar nu niet meer. 

@Von5385Dat is fijn! Een plek waar je wel kan herstellen. 
Fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Von5385 zei:

Hey @Diana75 hoe was je controle?? 

Hai @Von5385, Lief dat je het vraagt! Controle was goed. Een eind rijden voor een klein bezoek...haha. 
Pleisters eraf en de hechtingen lossen vanzelf op. Wondjes zien er goed uit. Blauwe plekken trekken vanzelf weg. 
Borsten nog iets gezwollen en moeten nog zakken. 
De pijnlijke steken onder mijn oksel en soms bovenkant borst mag er nog zijn. Moet wel steeds minder worden. 
Ze heeft goede argumenten gegeven om bepaalde dingen nog te laten. Dat heb ik nodig, anders was ik vandaag al gaan sporten bij wijze van spreken 😵
Vandaag crisissen op het werk en heb daardoor extra moeten werken. Hierdoor nog geen foto’s kunnen maken.....Ze zullen nog niet veel veranderd zijn ten opzichte van vorige week....

Vannacht echt beter geslapen. Paar keer wakker, maar voor het eerst niet uit bed geweest!!

Nu einde Latijn en uitgeput op de bank. 
Mis wel van alles hier op het forum...das jammer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Diana75 zei:

Hai @Von5385, Lief dat je het vraagt! Controle was goed. Een eind rijden voor een klein bezoek...haha. 
Pleisters eraf en de hechtingen lossen vanzelf op. Wondjes zien er goed uit. Blauwe plekken trekken vanzelf weg. 
Borsten nog iets gezwollen en moeten nog zakken. 
De pijnlijke steken onder mijn oksel en soms bovenkant borst mag er nog zijn. Moet wel steeds minder worden. 
Ze heeft goede argumenten gegeven om bepaalde dingen nog te laten. Dat heb ik nodig, anders was ik vandaag al gaan sporten bij wijze van spreken 😵
Vandaag crisissen op het werk en heb daardoor extra moeten werken. Hierdoor nog geen foto’s kunnen maken.....Ze zullen nog niet veel veranderd zijn ten opzichte van vorige week....

Vannacht echt beter geslapen. Paar keer wakker, maar voor het eerst niet uit bed geweest!!

Nu einde Latijn en uitgeput op de bank. 
Mis wel van alles hier op het forum...das jammer!

Mezelf toch maar van de bank af gehesen en foto’s gemaakt! Twee weken po. Staat natuurlijk weer niet goed in het album...pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Diana75 zei:

Mezelf toch maar van de bank af gehesen en foto’s gemaakt! Twee weken po. Staat natuurlijk weer niet goed in het album...pfff

Weet iemand hoe ik de foto kan verwijderen? Wil toch een foto plaatsen met juiste aantal

weken erop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh, wat een verhaal. Lijkt me enorm waardeloos dat heen en weer geslinger. Vooral ook omdat je het zo laat hoort. 

 

Nu werk ik zelf in een ziekenhuis waarbij ik verantwoordelijk ben voor in huis halen van alle steriele disposables en ik kan echt naar waarheid vertellen dat de kliniek er niets aan kan doen dat de implantaten niet geleverd zijn. Als je zou weten wat voor kunst en vliegwerk we soms uit moeten halen om een operatie toch door te kunnen laten gaan.....fabrikanten vertellen altijd veel te laat dat ze niet kunnen leveren!! En dan mag jij als ziekenhuis het gewoon zelf oplossen. Het gebeurt bij ons ook af en toe dat een OK uitgesteld moet worden daardoor. Maar dat is het laaste wat je wilt, dus dan ga je "lenen" bij de buren zeg maar........

En helemaal nu met Corona, en daarboven op nog een nieuwe wet- en regelgeving die op 26 mei van dit jaar actief wordt hebben fabrikanten het erg zwaar, ook al weten ze al 3 jaar dat de wetgeving er aan zit te komen.....

 

Maar! voor jou is het allemaal goed gekomen! Nu door naar een spoedig herstel. 

 

Zo gauw ik een album heb gemaakt zal ik vragen of ik ook bij jullie mag kijken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 sorry voor mn late reactie. 
Fijn dat de controle goed was!! 
 

Wat hebben ze tegen jou gezegd wat wel en niet mag? Ik vind het heel lastig in te schatten of ik nu al teveel doe of niet. Ze zeiden tegen mij dat ik zelf aan moet voelen wat wel en niet lukt. En laat ik dat net lastig vinden. Ga ik mn grens over of niet. Doe ik teveel of niet. 

Gisteren voor het eerst autogereden. Schakelen van 1 naar 2 of 3 naar 4 vond ik nog lastig. Ook beetje met 2 handen geschakeld. Dus ik ff naar de action nu het weer kan zonder afspraak en afhankelijk zijn van iemand, wilde ik iets hebben van de bovenste plank hebben en toen dacht ik shit hoe ga ik dat er af pakken... dat ging dus niet omdat ik niet boven de schouders uit mag komen. (Is mij verteld) dus heb t maar niet meegenomen. Ga niet aan iemand vragen. Scheelde weer een  impuls aankoop haha. 

wat betreft foto verwijderen, je kunt de foto ook aanklikken/wijzigen en dan in de balk een andere foto eroverheen uploaden. Dan wijzigt hij hem. Althans dat is mij wel gelukt laatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Von5385 en @Diana75 ik loop echt nog met m’n bovenarmen vast geplakt aan m’n bovenlijf. Niet alleen omdat ik ze niet hoog mag houden, maar ook omdat dat gewoon nog pijn doet onder m’n oksels. Voelen jullie dat ook als je je armen te hoog houdt?

Ik ben zo moe en wil me dan graag uitrekken maar dat mag en kan niet. Dus rek ik wel zonder armen, maar dan ben ik weer bang m’n borstspier teveel aan te spannen. Doen jullie dat ook?

ik weet het ook gewoon niet zo goed wat wel en niet kan en mag.  
 

dank je voor de foto tip 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, lastig om te weten wat wel en niet mag.  
Ik heb dus het gevoel dat ik mijn armen teveel gebruik omdat ik vrijwel nergens last van heb. En ben dus bang daarmee teveel te belasten. 
En idd dat uitrekken, dan spant mijn hele lichaam aan zonder mn armen omhoog te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi @Von5385 en @Diana75 ik loop echt nog met m’n bovenarmen vast geplakt aan m’n bovenlijf. Niet alleen omdat ik ze niet hoog mag houden, maar ook omdat dat gewoon nog pijn doet onder m’n oksels. Voelen jullie dat ook als je je armen te hoog houdt?

Ik ben zo moe en wil me dan graag uitrekken maar dat mag en kan niet. Dus rek ik wel zonder armen, maar dan ben ik weer bang m’n borstspier teveel aan te spannen. Doen jullie dat ook?

ik weet het ook gewoon niet zo goed wat wel en niet kan en mag.  
 

dank je voor de foto tip 😀

Ik kan mijn armen al goed bewegen. Einde dag last van oksel of bovenkant borst. 
Heb in de ochtend idd ooo dat ik me onbewust aan het uitrekken ben en dan...aaaj....snel de armen terug naar beneden. 
Ik mis het lekker uitrekken wel. Denk soms dat de oksel lijntje (bij mij) door stijfheid spieren komt. 
Ik ben ook heeeeel erg moe. Werken valt tegen qua vermoeidheid. Vannacht nachtdienst gehad op de bank. Dan valt zo’n werkdag helemaal tegen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Von5385 zei:

@Diana75 sorry voor mn late reactie. 
Fijn dat de controle goed was!! 
 

Wat hebben ze tegen jou gezegd wat wel en niet mag? Ik vind het heel lastig in te schatten of ik nu al teveel doe of niet. Ze zeiden tegen mij dat ik zelf aan moet voelen wat wel en niet lukt. En laat ik dat net lastig vinden. Ga ik mn grens over of niet. Doe ik teveel of niet. 

Gisteren voor het eerst autogereden. Schakelen van 1 naar 2 of 3 naar 4 vond ik nog lastig. Ook beetje met 2 handen geschakeld. Dus ik ff naar de action nu het weer kan zonder afspraak en afhankelijk zijn van iemand, wilde ik iets hebben van de bovenste plank hebben en toen dacht ik shit hoe ga ik dat er af pakken... dat ging dus niet omdat ik niet boven de schouders uit mag komen. (Is mij verteld) dus heb t maar niet meegenomen. Ga niet aan iemand vragen. Scheelde weer een  impuls aankoop haha. 

wat betreft foto verwijderen, je kunt de foto ook aanklikken/wijzigen en dan in de balk een andere foto eroverheen uploaden. Dan wijzigt hij hem. Althans dat is mij wel gelukt laatst. 

Ze hebben niet zo hee veel gezegd. Standaard dingen als vier weken op de rug. Zes weken niet sporten. Mag wel fietsen ed. Zorgen dat de inspanning geen rood hoofd veroorzaakt. Rood hoofd gaan vaten samen knijpen en dat geeft weer meer zwelling in borsten. 
Verder met auto rijden houd ik mijn handen veel aan onderkant van stuur. 
Iets hoogs pakken thuis met een kruk. In de winkel nog niet tegen gekomen. Mijn partner doet eigenlijk de boodschappen.  In het begin per ongeluk een keer omhoog gereikt, maar daar let ik nu op. 
Ik laat al vanaf dag twee de hond uit. Soms iets een rukje aan de riem, maar ja. Dat is dan maar zo. 
Eten koken voorzichtig. Soms is een pan net iets te zwaar. Die pak ik in een rustig tempo op, houd zoveel mogelijk bij mijn lijf en let op wat ik voel. 
Zo iets??!!😁

Ben benieuwd homeland ik op de rug slapen volhoud, ik kan bijna niet meer...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Jenster zei:

Poeh, wat een verhaal. Lijkt me enorm waardeloos dat heen en weer geslinger. Vooral ook omdat je het zo laat hoort. 

 

Nu werk ik zelf in een ziekenhuis waarbij ik verantwoordelijk ben voor in huis halen van alle steriele disposables en ik kan echt naar waarheid vertellen dat de kliniek er niets aan kan doen dat de implantaten niet geleverd zijn. Als je zou weten wat voor kunst en vliegwerk we soms uit moeten halen om een operatie toch door te kunnen laten gaan.....fabrikanten vertellen altijd veel te laat dat ze niet kunnen leveren!! En dan mag jij als ziekenhuis het gewoon zelf oplossen. Het gebeurt bij ons ook af en toe dat een OK uitgesteld moet worden daardoor. Maar dat is het laaste wat je wilt, dus dan ga je "lenen" bij de buren zeg maar........

En helemaal nu met Corona, en daarboven op nog een nieuwe wet- en regelgeving die op 26 mei van dit jaar actief wordt hebben fabrikanten het erg zwaar, ook al weten ze al 3 jaar dat de wetgeving er aan zit te komen.....

 

Maar! voor jou is het allemaal goed gekomen! Nu door naar een spoedig herstel. 

 

Zo gauw ik een album heb gemaakt zal ik vragen of ik ook bij jullie mag kijken....

@Jenster, Klopt helemaal wat je zegt. Heb jarenlang in zkh gewerkt en een tijdje bij een leverancier van medische hulpmiddelen waar je veel met fabrikanten te maken hebt. Ik weet hoe het werkt, daarom ook bij de kliniek gebleven die goed voelde! Het was alleen even een teleurstelling die ik moest varwerken wat ik normaal goed kan, maar deze keer ff wat lastiger. 
Ik wil je wel toevoegen hoor. 
Niet schrikken. Heb ronde implantaten die zorgen voor vulling bovenop. Ze staan nu nog recht vooruit, maar ze zullen zakken en een mooie natuurlijke glooiing gaan krijgen (als het goed is en hoop ik😁). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Von5385 zei:

@Diana75 sorry voor mn late reactie. 
Fijn dat de controle goed was!! 
 

Wat hebben ze tegen jou gezegd wat wel en niet mag? Ik vind het heel lastig in te schatten of ik nu al teveel doe of niet. Ze zeiden tegen mij dat ik zelf aan moet voelen wat wel en niet lukt. En laat ik dat net lastig vinden. Ga ik mn grens over of niet. Doe ik teveel of niet. 

Gisteren voor het eerst autogereden. Schakelen van 1 naar 2 of 3 naar 4 vond ik nog lastig. Ook beetje met 2 handen geschakeld. Dus ik ff naar de action nu het weer kan zonder afspraak en afhankelijk zijn van iemand, wilde ik iets hebben van de bovenste plank hebben en toen dacht ik shit hoe ga ik dat er af pakken... dat ging dus niet omdat ik niet boven de schouders uit mag komen. (Is mij verteld) dus heb t maar niet meegenomen. Ga niet aan iemand vragen. Scheelde weer een  impuls aankoop haha. 

wat betreft foto verwijderen, je kunt de foto ook aanklikken/wijzigen en dan in de balk een andere foto eroverheen uploaden. Dan wijzigt hij hem. Althans dat is mij wel gelukt laatst. 

@Von5385, late reactie geeft niets. Ben zelf ook laat nu ik werk. 
Foto is niet gelukt, helaas. 
Ik mag trouwens pas over zes weken de littekens insmeren. Vind ik best wel laat. 
Mag ook zelf weten waarmee. Dus als de crème van jou bevalt, neem ik hem ook! 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.