Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Diana75 zei:

Ik voel mijn borsten ook de hele dag door. Heb ook gevoelige tepels en hij bewegen de zijkant/ buitenkant en onder oksel is het gevoelig/stijf/spierpijn achting. 

Geb mijn draai in bed gevonden met het voedingskussen, maar dat kan ook maar zo eenmalig zijn hoor 😅

Dat branderige gevoel ken ik (gelukkig) niet!

Maar fijn dat dat nu ook bij jou langzaam minder wordt. Lukt het jou dan ook om wat meer bezig te zijn overdag?
Ben jij al aan het werk? En zo niet, wanneer moet/mag jij weer werken en zie je daar tegenop?

Heel fijn weekend!!
 

Hey @Diana75

Ben idd ook wel wat actief overdag....heb toch een gezin met 3 kids....ze helpen me allemaal enorm hoor, maar toch dat afhankelijke is niets voor mij🙈 ben wel lekker aan het delegeren hoor😂 loop allemaal achter ze aan, met de was aanzetten en zo. Ben na 10 dagen wel weer aan het werk gegaan, maar zit achter me pc en dat gaat prima...doe ik thuis ook😉 verder werk ik maar parttime dus geen hele week...Hemelvaartsdag heeft mij een lekker lang weekend  bezorgd wat zeer welkom is...zit dus al bijna weer een week thuis...maandag ga ik weer aan de gang. Fijn weekend😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vermoeidheid idd! Is echt killing! 
Ik heb ergens gelezen dat dat niet meer van de narcose kan zijn. Het narcosestofje schijnt maar 24 uur in je lichaam te zitten. 
Ik denk echt dat ons lichaam aan geeft dat we rustig aan moeten doen. Dus dan doen we dat maar... 🙃

Al moet ik zeggen dat ik het fijn zou vinden als ik gewoon weer lekker alles kan doen. Maar dat komt vanzelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Diana75 zei:

@houtje, Hoe gaat het met je?

@Diana75het gaat hier weer een stuk beter gelukkig. Vandaag mijn eerste dag gehad alleen met de kinderen. Moet zeggen best pittig met de jongste en veel trucjes bedenken om het toch in en uit zijn ledikant te krijgen. Maar gelukkig pikt hij de snel cursus goed op. Mijn borsten lijken ook een hele transformatie te krijgen naar mijn gevoel, worden ineens een stuk soepeler, lijken weer even groot te worden. Van de zijkant gaan ze ook weer meer op een borst dan op een piramide lijken en ze gaan naar mijn idee dichter na elkaar toe zodat ik ook een mooier decolleté krijg. Al met al dus heel positief.

 

Wat pijn betreft krijg ik wel meer last van de bh die over de wonden in mijn borstplooi schuurt en merk dat ik zo met de kinderen toch wel veel mijn armen beweeg waardoor ik wat pijn aan de zijkanten krijg. Maar al die pijn is goed te doen zonder medicatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, houtje zei:

@Diana75het gaat hier weer een stuk beter gelukkig. Vandaag mijn eerste dag gehad alleen met de kinderen. Moet zeggen best pittig met de jongste en veel trucjes bedenken om het toch in en uit zijn ledikant te krijgen. Maar gelukkig pikt hij de snel cursus goed op. Mijn borsten lijken ook een hele transformatie te krijgen naar mijn gevoel, worden ineens een stuk soepeler, lijken weer even groot te worden. Van de zijkant gaan ze ook weer meer op een borst dan op een piramide lijken en ze gaan naar mijn idee dichter na elkaar toe zodat ik ook een mooier decolleté krijg. Al met al dus heel positief.

 

Wat pijn betreft krijg ik wel meer last van de bh die over de wonden in mijn borstplooi schuurt en merk dat ik zo met de kinderen toch wel veel mijn armen beweeg waardoor ik wat pijn aan de zijkanten krijg. Maar al die pijn is goed te doen zonder medicatie.

 

@houtje, wat fijn dat het beter met je gaat. Het is zo lastig om niet te veel te doen, zeker als je kleine kinderen hebt. 
Ik heb ook het meest last van de zijkanten van de borsten, vooral als ik net wakker ben. 
Je hebt een nieuwe foto geplaatst zag ik. Wat een verschil inderdaad!!! Ze zijn mooi aan het zakken en worden voller. Mooi om die verandering te zien. 
Goed herstel verder en rustig aan hè!!! 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje wat goed om te horen en wat een mooie nieuwe foto! 
 

@Diana75 herkenbaar de pijn aan de zijkanten.  Ik heb anatomisch en ben opeens bang dat het gaat draaien. Haal ook van alles in m’n hoofd. Ik begin morgen weer met werken. Eerste 2 dagen nog vanuit huis. 
 

@Von5385 ik ben ook zo moe. Dacht van de narcose maar misschien gewoon van de slechte nachten. 
 

Niet echt opbeurend vanuit hier. Baal beetje dat ik nog pijn voel. Het wordt vast snel beter. Hoop ik 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah @Noor45 wat vervelend!!! Succes met werken morgen. En ken je grenzen he... als het niet gaat dan gaat het niet... 

 

@Diana75 hoe gaat het?? 

Ik heb vannacht echt een heel goede nacht gehad. Dat merk ik meteen. Zit vol energie. #dezestuiterbalmoetrustigaandoenHelppp!

 

Gelukkig heb ik al een paar dagen helemaal geen pijn meer. De randen van de bh irriteren maar verder voelt het goed. Hopen dat het zo blijft. En ik nu niks op me afroep nu ik dit hier schrijf... 🙏🏻

Lieve meiden geniet van jullie zondag. 

knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75  @Noor45 ik heb ook echt voor het eerst een dansje gedaan in de badkamer omdat ik ze mooi begin te vinden. 

 

@Noor45 heel veel succes met werken morgen, ik mag ook mijn eerste dag weer morgen. Gelukkig gewoon thuis en niet op kantoor dus kan af en toe rusten en een wandelingetje maken.

 

@Von5385 fijn dat je weer een keer goed geslapen hebt, dat doet je echt zo goed. Hopelijk blijft het zo goed gaan! !

 

Fijne zondag allemaal!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 @Von5385 @houtje @Lottje72 Fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig gaat bij jullie, top! :35: Nog maar eventjes en dan zijn jullie helemaal bikini-ready!! :1bouncingboobs:

@Noor45 Hou vol meid, het zal echt snel beter worden.. vind het zo rot voor je maar je weet waardoor het wat langere herstel komt dus geef het de tijd. Over niet al te lang ga je zooo blij met ze zijn en kun je straks in de zomer heerlijk met ze pronken! 🤩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Marietjuh zei:

@Diana75 @Von5385 @houtje @Lottje72 Fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig gaat bij jullie, top! :35: Nog maar eventjes en dan zijn jullie helemaal bikini-ready!! :1bouncingboobs:

@Noor45 Hou vol meid, het zal echt snel beter worden.. vind het zo rot voor je maar je weet waardoor het wat langere herstel komt dus geef het de tijd. Over niet al te lang ga je zooo blij met ze zijn en kun je straks in de zomer heerlijk met ze pronken! 🤩

Dank je lieverd, ik weet dat het goed komt. Doe vandaag heel rustig en dan gaat het wel echt beter. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, houtje zei:

@Diana75  @Noor45 ik heb ook echt voor het eerst een dansje gedaan in de badkamer omdat ik ze mooi begin te vinden. 

 

@Noor45 heel veel succes met werken morgen, ik mag ook mijn eerste dag weer morgen. Gelukkig gewoon thuis en niet op kantoor dus kan af en toe rusten en een wandelingetje maken.

 

@Von5385 fijn dat je weer een keer goed geslapen hebt, dat doet je echt zo goed. Hopelijk blijft het zo goed gaan! !

 

Fijne zondag allemaal!!

 

Jij ook succes morgen weer met werken! Ook wel weer fijn vind je niet. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje, heerlijk dat je weer een dansje kan doen, jij hebt het ook even zwaar gehad!

@Von5385 @Noor45, Vannacht weer een zware nacht gehad. Tjonge, wat ben ik op de rug slapen zat. Ik kan iets draaien zodat ik mijn hoofd met even anders kan leggen, maar niet veel. Je staat dan zo brak op en de borsten zijn dan iets pijnlijk. Dat trekt wel snel weg als ik in beweging ben. Vandaag wel weer op gang gekomen en lekker (te druk) bezig geweest. Nu einde middag stort ik wel in. Zal vanavond ook echt rond 21:00 in bed liggen als ik dat red. 
Merk dat de borsten steeds iets zachter worden en dat is fijn. Overdag met bh aan voelt het al wel als mijn borsten. Zonder bh voelt het nog wat vreemd. 
Morgen werken. Moet op kantoor beginnen voor een afspraak, daarna een paar huisbezoeken en in de middag nog even thuis werken. Mijn werk is lichamelijk niet zwaar, vooral zwaar voor het hoofd. Komt wel goed denk ik. Dinsdag vnl vergaderingen en overleggen. 
Ik zie wel wat tegen morgen op, maar ook blij dat het een stapje richting “gewoon” is. 
Nu met de benen omhoog en doe ik niets meer.

Ogen mogen bijna dicht.....

Moeheid komt denk ik wel van de narcose. Narcose is al wel uit je lichaam, maar lichaam is van slag. Mijn darmen beginnen nu pas weer regelmaat te krijgen, ik stik van de opvliegers terwijl ik die voor de operatie maar af en toe had, regelmatig suikerdipje en zo nog wat meer dingen. Lichaam en jippie moeten weer in balans komen en daardoor de moeheid denk ik. 
Nou, al met al toch een lang verhaal geworden, terwijl ik weinig op social media zit en wei of app 🙄
Als ik jullie niet meer spreek: Hele fijne avond en (hopelijk) lekker slapen straks. 
XX 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas hier weer slecht nieuws, mijn wond bij mijn tepel is een stukje open gegaan en lijkt ontstoken. Nu 2x daags spoelen en 15 minuten aan de lucht laten drogen in de hoop dat het dicht gaat. Net een foto moeten sturen en deze gaat de arts nog wel beoordelen, als hij niet belt blijft dit het advies en anders waarschijnlijk aan de antibiotica..... weer een tegenvaller 😭😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, houtje zei:

Helaas hier weer slecht nieuws, mijn wond bij mijn tepel is een stukje open gegaan en lijkt ontstoken. Nu 2x daags spoelen en 15 minuten aan de lucht laten drogen in de hoop dat het dicht gaat. Net een foto moeten sturen en deze gaat de arts nog wel beoordelen, als hij niet belt blijft dit het advies en anders waarschijnlijk aan de antibiotica..... weer een tegenvaller 😭😭

He wat een tegenvaller net nu het zo goed ging met je! Begrijp dat je baalt. Dikke knuffel 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2021 om 17:00, Diana75 zei:

@houtje, heerlijk dat je weer een dansje kan doen, jij hebt het ook even zwaar gehad!

@Von5385 @Noor45, Vannacht weer een zware nacht gehad. Tjonge, wat ben ik op de rug slapen zat. Ik kan iets draaien zodat ik mijn hoofd met even anders kan leggen, maar niet veel. Je staat dan zo brak op en de borsten zijn dan iets pijnlijk. Dat trekt wel snel weg als ik in beweging ben. Vandaag wel weer op gang gekomen en lekker (te druk) bezig geweest. Nu einde middag stort ik wel in. Zal vanavond ook echt rond 21:00 in bed liggen als ik dat red. 
Merk dat de borsten steeds iets zachter worden en dat is fijn. Overdag met bh aan voelt het al wel als mijn borsten. Zonder bh voelt het nog wat vreemd. 
Morgen werken. Moet op kantoor beginnen voor een afspraak, daarna een paar huisbezoeken en in de middag nog even thuis werken. Mijn werk is lichamelijk niet zwaar, vooral zwaar voor het hoofd. Komt wel goed denk ik. Dinsdag vnl vergaderingen en overleggen. 
Ik zie wel wat tegen morgen op, maar ook blij dat het een stapje richting “gewoon” is. 
Nu met de benen omhoog en doe ik niets meer.

Ogen mogen bijna dicht.....

Moeheid komt denk ik wel van de narcose. Narcose is al wel uit je lichaam, maar lichaam is van slag. Mijn darmen beginnen nu pas weer regelmaat te krijgen, ik stik van de opvliegers terwijl ik die voor de operatie maar af en toe had, regelmatig suikerdipje en zo nog wat meer dingen. Lichaam en jippie moeten weer in balans komen en daardoor de moeheid denk ik. 
Nou, al met al toch een lang verhaal geworden, terwijl ik weinig op social media zit en wei of app 🙄
Als ik jullie niet meer spreek: Hele fijne avond en (hopelijk) lekker slapen straks. 
XX 

 

Hoe gaat het met jou @Diana75 na dag werken? Ben je ook zo moe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Noor45 zei:

Hoe gaat het met jou @Diana75 na dag werken? Ben je ook zo moe?

@Noor45, ik kan niet meer. Geslapen van 22:30-1:00, daarna ieder uur van de klok gezien. Vanmorgen toch met wat energie gaan werken. Heb alleen gesprekken moeten doen en achter de pc. Rond middaguur erg pijn aan rechter borst, die met de blauwe plekken. Rond 16:00 ook de andere borst pijnlijk. Ze voelen strak en zwaar aan. 
Ben ook kapot moe ja. Partner is het eten aan het koken. Daarna klein stukje wandelen en naar bed denk ik. Pffff...

Hoe ging het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45, ik kan niet meer. Geslapen van 22:30-1:00, daarna ieder uur van de klok gezien. Vanmorgen toch met wat energie gaan werken. Heb alleen gesprekken moeten doen en achter de pc. Rond middaguur erg pijn aan rechter borst, die met de blauwe plekken. Rond 16:00 ook de andere borst pijnlijk. Ze voelen strak en zwaar aan. 
Ben ook kapot moe ja. Partner is het eten aan het koken. Daarna klein stukje wandelen en naar bed denk ik. Pffff...

Hoe ging het bij jou?

Alsof ik m’n eigen verhaal lees. Kon niet diep in slaap komen, in de ochtend ging het nog wel werken, in de middag pijnlijke borsten. Ik stortte echt in en ben eerder gestopt en heb even gewandeld en lig nu uitgeteld op de bank..... morgen nieuwe kansen. Hopelijk een betere nachtrust voor ons 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45  @Diana75 hier ook precies hetzelfde verhaal. Nu ook pijnlijke zware borsten. Dacht dat het aan mijn wond lag, maar jullie hebben het dus ook. Valt toch tegen ook al zit je alleen achter je pc. Voordeel van thuis werken was wel dat ik gewoon tussendoor even kon spoelen en aan de lucht kon laten drogen 🤣🤣

 

Ik ben niet meer gebeld door de arts en dus gewoon zo doorgaan en als het erger wordt weer bellen. Hopelijk is dat niet nodig en blijft het hierbij 😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, houtje zei:

@Noor45  @Diana75 hier ook precies hetzelfde verhaal. Nu ook pijnlijke zware borsten. Dacht dat het aan mijn wond lag, maar jullie hebben het dus ook. Valt toch tegen ook al zit je alleen achter je pc. Voordeel van thuis werken was wel dat ik gewoon tussendoor even kon spoelen en aan de lucht kon laten drogen 🤣🤣

 

Ik ben niet meer gebeld door de arts en dus gewoon zo doorgaan en als het erger wordt weer bellen. Hopelijk is dat niet nodig en blijft het hierbij 😁😁

41 minuten geleden, Noor45 zei:

Alsof ik m’n eigen verhaal lees. Kon niet diep in slaap komen, in de ochtend ging het nog wel werken, in de middag pijnlijke borsten. Ik stortte echt in en ben eerder gestopt en heb even gewandeld en lig nu uitgeteld op de bank..... morgen nieuwe kansen. Hopelijk een betere nachtrust voor ons 😅

@Noor45, het is voor mij wel een geruststelling dat ik niet de enige ben, al gun ik het jou niet!

Morgen een dag vol vergaderingen en in de middag een online meeting die ik thuis doe. Dan iets minder achter de pc, hoop dat het dan beter gaat!

Woensdag weer vrij en controle bij pc. 

Ik sluit me aan bij het bank gebeuren nu 😃, dan douchen en bed!

Hopen dat we allemaal beter slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, houtje zei:

@Noor45  @Diana75 hier ook precies hetzelfde verhaal. Nu ook pijnlijke zware borsten. Dacht dat het aan mijn wond lag, maar jullie hebben het dus ook. Valt toch tegen ook al zit je alleen achter je pc. Voordeel van thuis werken was wel dat ik gewoon tussendoor even kon spoelen en aan de lucht kon laten drogen 🤣🤣

 

Ik ben niet meer gebeld door de arts en dus gewoon zo doorgaan en als het erger wordt weer bellen. Hopelijk is dat niet nodig en blijft het hierbij 😁😁

@houtjedat thuiswerken is voor nu wel een uitkomst idd. Je kunt met je blote borsten achter de laptop gaan zitten 🤣
Nee, ik hoop echt dat het vanaf hier goed dicht gaat groeien. Is toch spannend zo’n wondje bij de borst!  
Lukt bij jou het slapen wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Diana75 zei:

@houtjedat thuiswerken is voor nu wel een uitkomst idd. Je kunt met je blote borsten achter de laptop gaan zitten 🤣
Nee, ik hoop echt dat het vanaf hier goed dicht gaat groeien. Is toch spannend zo’n wondje bij de borst!  
Lukt bij jou het slapen wel?

Idd heel spannend, je moet er ook echt niet op Google. Heb het snel weggeklikt. Kon idd gewoon zo achter mijn pc zitten, wel met een truitje in de aanslag voor als ik een onverwachte videocall zou krijgen.

 

Vanaf dag 1 slaap ik al heel goed, en nu 4 dagen ook weer helemaal plat. Kreeg namelijk hele erge last van mijn rug met dat rechtop slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, houtje zei:

Idd heel spannend, je moet er ook echt niet op Google. Heb het snel weggeklikt. Kon idd gewoon zo achter mijn pc zitten, wel met een truitje in de aanslag voor als ik een onverwachte videocall zou krijgen.

 

Vanaf dag 1 slaap ik al heel goed, en nu 4 dagen ook weer helemaal plat. Kreeg namelijk hele erge last van mijn rug met dat rechtop slapen.

Idd niet te veer op googelen! Hoop dat het goed komt!

Een truitje is we handig ja bij een videocall 🤭

Ik lig ook wel vrij plat, maar word wakker van de druk op mijn borst na twee uurtjes slaap en daarna kan ik de draai niet meer vinden op de rug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.