Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

@Diana75 @Noor45 komt goed hoor lieve meiden!😘 bij mij is mijn ene borst ook niet gelijk met de andere dat is eigenlijk altijd wel zo en trekt echt wel weer weg. Als je steeds meer pijn krijgt bij je borst zou ik het wel goed in de gaten houden. Hoop dat je snel weer beter bent noor! ik heb het zonnetje besteld voor jullie:54:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Diana, 

 

Ik heb gisteren ook weer een foto geplaatst van mijn week po. (3 mei geopereerd, 425cc dual plane) 
Ik heb net jouw foto’s bekeken en vind t er al super mooi uit zien. 
 

Probeer te genieten ook al is het lastig. Ik herken je “moodswings” wel.
Al voel ik me heel erg goed en heb ik vrijwel geen klachten na de bv. En ik merk ook dat elke dag een beetje beter gaat. Dus daar kan ik verder niets over zeggen. Ik hoop alleen voor je dat je je snel weer beter voelt! 

Kan je de kinderen niet vertellen dat je een schouderblessure hebt evt? Dan kunnen ze toch wat werk uit handen nemen...

Probeer je rust te pakken! 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45, jouw borsten zijn ook veranderd zeg! Ze ogen al groter, minder strak op de borst geplakt! En die borstplooi gaat er komen!

@Daniëla89dank je voor het advies. De pijn zou van de druk van de bloeduitstorting kunnen komen, toch? Ik doe rustiger aan. Kan ook moeilijker mijn rechter arm bewegen. Alle spieren daar doen zeer nu. 

@Von5385dat is zeker een goed idee en zal ik gaan vermelden. Wilde eigenlijk niet liegen, maar merk dat ik meer beperkt wordt door het zeurende gevoel in de rechter borst en arm. 
Dank voor de tip!

Ik ga ook even in jouw album spieken hoor! 😃

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Diana75 zei:

@Noor45, jouw borsten zijn ook veranderd zeg! Ze ogen al groter, minder strak op de borst geplakt! En die borstplooi gaat er komen!

@Daniëla89dank je voor het advies. De pijn zou van de druk van de bloeduitstorting kunnen komen, toch? Ik doe rustiger aan. Kan ook moeilijker mijn rechter arm bewegen. Alle spieren daar doen zeer nu. 

@Von5385dat is zeker een goed idee en zal ik gaan vermelden. Wilde eigenlijk niet liegen, maar merk dat ik meer beperkt wordt door het zeurende gevoel in de rechter borst en arm. 
Dank voor de tip!

Ik ga ook even in jouw album spieken hoor! 😃

X

@Von5385Bij jou zien ze er ook netjes uit. Je ziet dat ze nog strak tegen de borstkas aan zitten, maar anders zou je niet kunnen zien dat je geopereerd bent! 
Bijna geen blauwe plekken. 
Wanneer moet jij op controle komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx, en idd ze zitten nu nog erg strak. Maar heb alle vertrouwen erin dat het goed komt. 
Blauwe plekken heb ik bijna helemaal niet gehad. (Tussen de borsten heel licht en eronder minimaal, al was het heel snel geel)  Misschien dat de arnica tabletjes van tevoren en erna toch hebben geholpen. 
 

Ik moet as dinsdag op controle, dan halen ze de pleisters eraf en knippen ze de knoopjes van de hechtingen door geloof ik. (Mits alles goed is genezen) 

 

En ik snap dat je liever niet tegen de kinderen liegt, maar dit hou je anders ook niet vol. Succes 🍀😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 @Diana75 ik vind het bij jullie er ook goed uitzien hoor! En klopt, ik ben een week verder dan jullie en ze veranderden elke dag. 
Als je twijfelt over pijn dan zou ik gewoon contact opnemen met je kliniek. 
ik merk wel hoe rustiger ik doe en ben, hoe fijner ze aanvoelen. Minder gespannen zeg maar. 
ik vind het een goede tip van Von om toch iets te zeggen tegen je kinderen dat je ergens last van hebt zodat ze je een beetje ontzien. 
@Von5385 hoe is het met de pijn en je nachten? Gaat het al iets beter?

@Daniëla89 dank je wel voor je lieve berichtje. Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 dat zou inderdaad kunnen maar omdat je pijn toeneemt en je ook andere klachten hebt zou ik het wel even goed in de gaten houden😇 @Noor45 lief dat je aan me denkt! Met mij gaat het goed, ben nu 5 weken po en kijk er heel erg naar uit om mijn zoontje van 2 over een weekje weer met een gerust hart te tillen🤗 het sporten mis ik ook heel erg en dat ga ik over een week ook weer rustig oppakken. Mijn borsten worden steeds soepeler maar vind ze nog vrij hard hoor🙊 korstjes zijn bijna weg dus dan kan ik ook beginnen met smeren. Vervelend van je griep hopelijk gaat die snel weer weg!😘 heb ook even gespiekt en wat zijn je borsten mooi geworden zeg🤩 Wat een verschil ook met de foto's daarvoor!! Je ziet gewoon dat ze een stuk voller zijn geworden echt heel mooi. Ik hoop dat jij er ook blij mee bent dikke knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Diana75 dat zou inderdaad kunnen maar omdat je pijn toeneemt en je ook andere klachten hebt zou ik het wel even goed in de gaten houden😇 @Noor45 lief dat je aan me denkt! Met mij gaat het goed, ben nu 5 weken po en kijk er heel erg naar uit om mijn zoontje van 2 over een weekje weer met een gerust hart te tillen🤗 het sporten mis ik ook heel erg en dat ga ik over een week ook weer rustig oppakken. Mijn borsten worden steeds soepeler maar vind ze nog vrij hard hoor🙊 korstjes zijn bijna weg dus dan kan ik ook beginnen met smeren. Vervelend van je griep hopelijk gaat die snel weer weg!😘 heb ook even gespiekt en wat zijn je borsten mooi geworden zeg🤩 Wat een verschil ook met de foto's daarvoor!! Je ziet gewoon dat ze een stuk voller zijn geworden echt heel mooi. Ik hoop dat jij er ook blij mee bent dikke knuffel xxx

Vijf weken alweer! Aftellen voor de laatste week! En dan extra knuffelen met je zoontje. Kan me heel goed voorstellen dat je dat zo mist nu! En weer sporten. Lijkt me ook wel weer spannend. Ga je langzaam opbouwen weer?

 

Dank je voor het compliment. Ik vind ze ook mooier geworden. Net met wandelen voelde ik ook wat meer beweging 😅. Dat voelde erg goed 😀. Ben tevreden maar vind m’n borsten echt nog niet druppelvormig. Hoop wel dat dat gaat komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Het gaat op bepaalde vlakken beter en op andere vlakken niet. Mijn borsten worden zachter en ik voel ze iets bewegen tijdens het lopen. Zo’n fijn gevoel!

Ik vind ze nog best wel groot eerlijk gezegd. Vandaag bikini’s gepast en zit nu op 80D ongeveer. Als dit de maat blijft ben ik er wel blij mee en de grootte went lees ik hier vaak. 
Het slapen gaat SUPER slecht. Ik slaap twee uur per nacht. Pijn in mijn rug en nu ook in mijn heup en dat komt uit mijn rug. 
Vannacht geprobeerd iets te draaien, maar dat ging niet. 
Einde middag ben ik moe en afgepeigerd. Dan ben ik niet zo blij. Gelukkig sta ik in de ochtend wel positief op. 
Maandag moet  ik weer werken. Ik werk ambulant en doe veel huisbezoeken en beetje kantoor. Dat zal wel gaan denk ik. 
Al met al haar het beter, maar ik ben er nog niet helemaal!

Allemaal lieve groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Diana75


80d is een mooie maat hoor!!! 
Met mij gaat het over het algemeen goed, af en toe wat jeuk en beetje huiduitslag van de bh, alleen het slapen blijft bij mij ook echt niet fijn. 
Ik sliep eerst op de bank zodat ik mijn hoofd op de zijkant kon leggen. Echter is de bank zo doorgezakt dat mijn stuitje en rug dit niet op prijs stelden. Nu heb ik een matras op de grond gelegd in de hoek van de bank. Kussens in mn rug, nek en naast me. Zo kan ik toch een beetje  met mijn hoofd op de zijkant leunen. Dit gaat iets beter maar nog steeds is het niet top. 
Nu is slapen toch al niet mijn sterkste punt, en kan ik goed tegen weinig slaap, maar ik merk dat mn lichaam ook slaap en rust nodig heeft om te herstellen. Dus val overdag weleens in slaap met het gevolg ‘s avonds weer slecht in slaap te vallen. 🙃.  En dan is het cirkeltje weer rond. Hopelijk gaat het snel weer beter. Vooral als we weer op onze zij of buik kunnen slapen. 
Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Von5385 zei:

Hey @Diana75


80d is een mooie maat hoor!!! 
Met mij gaat het over het algemeen goed, af en toe wat jeuk en beetje huiduitslag van de bh, alleen het slapen blijft bij mij ook echt niet fijn. 
Ik sliep eerst op de bank zodat ik mijn hoofd op de zijkant kon leggen. Echter is de bank zo doorgezakt dat mijn stuitje en rug dit niet op prijs stelden. Nu heb ik een matras op de grond gelegd in de hoek van de bank. Kussens in mn rug, nek en naast me. Zo kan ik toch een beetje  met mijn hoofd op de zijkant leunen. Dit gaat iets beter maar nog steeds is het niet top. 
Nu is slapen toch al niet mijn sterkste punt, en kan ik goed tegen weinig slaap, maar ik merk dat mn lichaam ook slaap en rust nodig heeft om te herstellen. Dus val overdag weleens in slaap met het gevolg ‘s avonds weer slecht in slaap te vallen. 🙃.  En dan is het cirkeltje weer rond. Hopelijk gaat het snel weer beter. Vooral als we weer op onze zij of buik kunnen slapen. 
Liefs 

@Von5385Je bent goed creatief bezig! Heb vannacht ook een uurtje op de bank gelegen, maar we hebben een grote hond en drie katten en die vinden het allemaal erg gezellig als ik in de kamer ga liggen en de katten slapen vnl overdag 🙄

Ik ben ook een zeer slechte slaper. Ik ben al een tijdje in de overgang, maar je daar weinig last van. Nu de hele nacht door opvliegers.....denk dat mijn lijf nog van slag is....

Ik had in het begin wat jeuk aan een borst, maar nu niet meer. Geloof wel dat jeuk erbij hoort en dat dat dan nog gaat komen. 

Ik kijk er ook naar uit om op de zij, of buik te mogen slapen.

Mis jij jouw bed niet?

Wanneer moet jij weer werken?

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik snap dat dat met katten en een hond lastig is. En dan ook nog de overgang erbij. 😔 
Ja, ik mis mn bed wel. Maar ben sinds de operatie bij mijn ex en kinderen thuis Zodat ik het niet alleen hoef te doen. En kan wel boven in bed slapen maar vind dit rustiger voor mezelf.

Voorlopig hoef ik nog niet te werken. Ik zit al sinds begin maart in de ziektewet.
Dat was ook de reden dat ik heb gekozen om de operatie nu uit te laten voeren zodat ik alle tijd heb voor herstel en me bij niemand hoef te verantwoorden. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Von5385 zei:

Haha ja ik snap dat dat met katten en een hond lastig is. En dan ook nog de overgang erbij. 😔 
Ja, ik mis mn bed wel. Maar ben sinds de operatie bij mijn ex en kinderen thuis Zodat ik het niet alleen hoef te doen. En kan wel boven in bed slapen maar vind dit rustiger voor mezelf.

Voorlopig hoef ik nog niet te werken. Ik zit al sinds begin maart in de ziektewet.
Dat was ook de reden dat ik heb gekozen om de operatie nu uit te laten voeren zodat ik alle tijd heb voor herstel en me bij niemand hoef te verantwoorden. 😘

O ja, je zit bij jouw ex ja, helemaal vergeten. 
Kn me voorstellen dat het beneden dan prettiger is. 
Fijn dat je zo goed met jouw ex kan. Ik kan ook heel goed met mijn ex opschieten!

Het is inderdaad goed getimed de operatie als je toch thuis bent. Hopelijk staat de operatie jouw ander herstel niet in de weg. 
Kom je dagen wel een beetje door?

Knuffel meid X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he als je een goede band met ne ex hebt!! Scheelt ook zoveel voor de kinderen. 
 

En nee gelukkig staat de operatie mijn andere herstel niet in de weg. 
 

Ik kom de dagen goed door. Netflix, videoland, Disney+, leesboek, beetje wandelen en de kids geven ook afleiding. 
 

Rustig aan en fijne avond. 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Von5385 zei:

Fijn he als je een goede band met ne ex hebt!! Scheelt ook zoveel voor de kinderen. 
 

En nee gelukkig staat de operatie mijn andere herstel niet in de weg. 
 

Ik kom de dagen goed door. Netflix, videoland, Disney+, leesboek, beetje wandelen en de kids geven ook afleiding. 
 

Rustig aan en fijne avond. 
😘

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Diana75 en @Von5385 super dat het goed met jullie herstel gaat. Ik herken zo fijn alles wat jullie schrijven dat geeft steun ☺️  
Ik voel me elke dag iets beter en het herstelt goed. De nachten, tja, wat een worsteling. En dan overdag proberen niet in slaap te vallen want dan worden de nachten nog moeilijker inderdaad 😅

Von wel fijn dat je alle tijd hebt om

te herstellen. 
Ik zie erg tegen maandag op om weer te gaan werken. Heb ook nog geen auto gereden nog en ben gewoon erg moe. Verkoudheid heeft mijn herstel ook wat vertraagd denk ik. Aan de andere kant verlang ik ook wel naar wat meer regelmaat en afleiding. Ben nu de hele dag en nacht met m’n borsten bezig. Voel ze ook nog zo zitten 🤣.

Diana, wat een lekker gevoel he als er wat beweging in komt ☺️☺️. Jij maandag ook weer werken. Ook wel weer fijn.  
Fijn weekend en dikke knuffel voor jullie 😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Ha @Diana75 en @Von5385 super dat het goed met jullie herstel gaat. Ik herken zo fijn alles wat jullie schrijven dat geeft steun ☺️  
Ik voel me elke dag iets beter en het herstelt goed. De nachten, tja, wat een worsteling. En dan overdag proberen niet in slaap te vallen want dan worden de nachten nog moeilijker inderdaad 😅

Von wel fijn dat je alle tijd hebt om

te herstellen. 
Ik zie erg tegen maandag op om weer te gaan werken. Heb ook nog geen auto gereden nog en ben gewoon erg moe. Verkoudheid heeft mijn herstel ook wat vertraagd denk ik. Aan de andere kant verlang ik ook wel naar wat meer regelmaat en afleiding. Ben nu de hele dag en nacht met m’n borsten bezig. Voel ze ook nog zo zitten 🤣.

Diana, wat een lekker gevoel he als er wat beweging in komt ☺️☺️. Jij maandag ook weer werken. Ook wel weer fijn.  
Fijn weekend en dikke knuffel voor jullie 😘😘

@Noor45, Ik heb al een paar keer auto gereden. Heel rustig aan en handen onderkant stuur. Merkte dat je ook conditie in je hoofd moet opbouwen. Eerst wat duizelig en het gevoel je hoofd er niet helemaal bij te hebben. Na een paar keer ging dat toch echt beter. 
Vannacht een stuk platter geslapen en beter. Met een uiteinde van het voedingskussen tussen mijn knieën mijn benen mijn onderrichten naar een kant kunnen draaien en mijn bovenlichaam op de rug, maar dan net een paar graden naar een zij. Dat was een verademing. Nog geen 10, maar zeker een 6,5-7 😁
Overdag slapen kan ik niet. Soms helaas, maar van de andere kant ook wel goed om in het ritme te blijven.  
Jij moet maandag zeker meteen 100% aan de slag?

Ik heb maandag wel een vrij volle agenda, maar die maak en beheer ik zelf. Zou zelfs een huisbezoek om kunnen zetten in een telefonische afspraak. Dat geeft wel wat ruimte. Ik kijk gewoon hoe het gaat. 
Zat net ook naar lingerie te kijken. Het is zo verleidelijk......😆
Doordat ik toch wel veel bezig ben, wandelen, schilderen, de stad in, op visite, helpen bij eten koken ben ik minder met mijn borsten bezig. Tussendoor spiek ik af en toe wel hoor en natuurlijk even voelen..haha...

Heel fijn weekend Noor en @Von5385

😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45, Ik heb al een paar keer auto gereden. Heel rustig aan en handen onderkant stuur. Merkte dat je ook conditie in je hoofd moet opbouwen. Eerst wat duizelig en het gevoel je hoofd er niet helemaal bij te hebben. Na een paar keer ging dat toch echt beter. 
Vannacht een stuk platter geslapen en beter. Met een uiteinde van het voedingskussen tussen mijn knieën mijn benen mijn onderrichten naar een kant kunnen draaien en mijn bovenlichaam op de rug, maar dan net een paar graden naar een zij. Dat was een verademing. Nog geen 10, maar zeker een 6,5-7 😁
Overdag slapen kan ik niet. Soms helaas, maar van de andere kant ook wel goed om in het ritme te blijven.  
Jij moet maandag zeker meteen 100% aan de slag?

Ik heb maandag wel een vrij volle agenda, maar die maak en beheer ik zelf. Zou zelfs een huisbezoek om kunnen zetten in een telefonische afspraak. Dat geeft wel wat ruimte. Ik kijk gewoon hoe het gaat. 
Zat net ook naar lingerie te kijken. Het is zo verleidelijk......😆
Doordat ik toch wel veel bezig ben, wandelen, schilderen, de stad in, op visite, helpen bij eten koken ben ik minder met mijn borsten bezig. Tussendoor spiek ik af en toe wel hoor en natuurlijk even voelen..haha...

Heel fijn weekend Noor en @Von5385

😘😘

Hey @Diana75

Wat super dat je "je draai" gevonden heb met slapen😃....heerlijk! Ook heel fijn om te lezen dat je al lekker bezig bent en daardoor niet zo veel met je borsten bezig bent. Zelf voel ik mijn borsten nog constant....branderige gevoel is wel iets minder gelukkig, maar heb wel enorm gevoelige tepels🙈...slapen blijft ook een dingetje, maar goed zal toch een keer over gaan😅 Geniet van je weekend😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Diana75

Wat super dat je "je draai" gevonden heb met slapen😃....heerlijk! Ook heel fijn om te lezen dat je al lekker bezig bent en daardoor niet zo veel met je borsten bezig bent. Zelf voel ik mijn borsten nog constant....branderige gevoel is wel iets minder gelukkig, maar heb wel enorm gevoelige tepels🙈...slapen blijft ook een dingetje, maar goed zal toch een keer over gaan😅 Geniet van je weekend😎

Ik voel mijn borsten ook de hele dag door. Heb ook gevoelige tepels en hij bewegen de zijkant/ buitenkant en onder oksel is het gevoelig/stijf/spierpijn achting. 

Geb mijn draai in bed gevonden met het voedingskussen, maar dat kan ook maar zo eenmalig zijn hoor 😅

Dat branderige gevoel ken ik (gelukkig) niet!

Maar fijn dat dat nu ook bij jou langzaam minder wordt. Lukt het jou dan ook om wat meer bezig te zijn overdag?
Ben jij al aan het werk? En zo niet, wanneer moet/mag jij weer werken en zie je daar tegenop?

Heel fijn weekend!!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Von5385 zei:

@Diana75 Wat goed dat je al auto hebt gereden. Ik durfde het tot nu toe nog niet aan. Maar ga het komende week wel weer even proberen. Geeft toch weer wat vrijheid terug. Voel me zo afhankelijk nu. 
 

@Noor45 hopelijk heb je vannacht een beetje geslapen. 
 

Fijn weekend😘

Ja, al is het maar een rondje door het dorp, is toch even iets anders en voel je je ook weer anders, een stapje verder of zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Ha @Diana75 en @Von5385 super dat het goed met jullie herstel gaat. Ik herken zo fijn alles wat jullie schrijven dat geeft steun ☺️  
Ik voel me elke dag iets beter en het herstelt goed. De nachten, tja, wat een worsteling. En dan overdag proberen niet in slaap te vallen want dan worden de nachten nog moeilijker inderdaad 😅

Von wel fijn dat je alle tijd hebt om

te herstellen. 
Ik zie erg tegen maandag op om weer te gaan werken. Heb ook nog geen auto gereden nog en ben gewoon erg moe. Verkoudheid heeft mijn herstel ook wat vertraagd denk ik. Aan de andere kant verlang ik ook wel naar wat meer regelmaat en afleiding. Ben nu de hele dag en nacht met m’n borsten bezig. Voel ze ook nog zo zitten 🤣.

Diana, wat een lekker gevoel he als er wat beweging in komt ☺️☺️. Jij maandag ook weer werken. Ook wel weer fijn.  
Fijn weekend en dikke knuffel voor jullie 😘😘

Die verkoudheid heeft bij jou niet meegeholpen! Die moeheid herken ik ook. Zou dat ook nog met de narcose te maken kunnen hebben?

Belangrijk om te luisteren naar jouw lichaam denk ik. 
Herken ook verlangen naar het “gewone”. Legen, ritme, maar daar ook tegenop zien door de vermoeidheid. 
Eergisteren avond in tranen omdat het zat was te zeggen dat ik zo moe was. Krijg een hekel aan het woord. Ik mis de energie die ik dan wel bij anderen zie. 
Overdag gaat het wel beter wat energie betreft, maar einde middag stort ik toch in en verlang ik stiekem al naar mijn bed (hoewel dat bed dan vaak ook een ramp blijkt te zijn) 😴
Al met al toch stapjes vooruit 💃🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.