Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Vandaag tweede dag na ok. Heb foto’s in mijn album gezet. Op de foto’s met bh lijken mijn borsten best klein. Zonder bh ogen ze veel groter. Wat een spanning staat erop!

Veel vocht aan de zijkanten onder bh banden. 
Vandaag ook maar een voedingskussen besteld en hoop daarmee beter te kunnen slapen. Pijn gaat redelijk, al zit de bh wat strak. 
Wel misselijk vandaag. Veel op bed gelegen. Heb het gevoel dat de wereld verder leeft zonder mij op het moment, maar dat hoort er vast bij. Ik wandel twee keer per dag om wat beweging te krijgen en zo het vocht af te drijven. 
Morgenochtend maar eens lekker douchen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het redelijk gaat met de pijn en hopelijk gaat het voedingskussen helpen om wat beter te slapen want dat is al veel waard. Die eerste keer douchen is zo heerlijk. Had toen ook echt het idee dat ik mezelf aan alle kant rook. 

 

Ik ben nu op dag 8 PO en moet zeggen dat ik al ver van de pijn af ben. Heb vandaag ook nog geen paracetamol op. Heb vandaag ook weer een foto gemaakt en zie echt zoveel verschil met dag 1, ze worden echt al mooi rond heb ik het idee. 

 

@Diana75 zou ik ook bij je album mogen meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, houtje zei:

Fijn dat het redelijk gaat met de pijn en hopelijk gaat het voedingskussen helpen om wat beter te slapen want dat is al veel waard. Die eerste keer douchen is zo heerlijk. Had toen ook echt het idee dat ik mezelf aan alle kant rook. 

 

Ik ben nu op dag 8 PO en moet zeggen dat ik al ver van de pijn af ben. Heb vandaag ook nog geen paracetamol op. Heb vandaag ook weer een foto gemaakt en zie echt zoveel verschil met dag 1, ze worden echt al mooi rond heb ik het idee. 

 

@Diana75 zou ik ook bij je album mogen meekijken?

@houtjeheb even gespiekt, jouw borsten worden mooi, lijken iets voller geworden te zijn. Erg mooi!

Heb jou toegevoegd aan mijn album!

Eerlijk zeggen wat je vindt hoor! 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diana, 

 

Heel herkenbaar! Ook ik heb het gevoel dat de wereld doordraait zonder mij. Gelukkig is het weer niet geweldig en kunnen we niet zoveel mbt corona. Wat goed dat je wandelt! Ik ben al moe als ik de trap op en af ben gelopen. Misschien na het eten toch even een rondje lopen. 
 

Geniet van de douche morgenvroeg. Ik vond het heerlijk even! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Von5385 zei:

En heb net even in je album gespiekt! 
Echt super mooi!  

@Von5385bij jou zijn ze dual plane geplaatst en is het herstel wat pijnlijker denk ik. Luister vooral naar jouw lichaam!

Maar een beetje wandelen is wel goed voor het afvoer van vocht volgens mij. 
Jouw borsten lijken nu wel wat op de mijne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, houtje zei:

Fijn dat het redelijk gaat met de pijn en hopelijk gaat het voedingskussen helpen om wat beter te slapen want dat is al veel waard. Die eerste keer douchen is zo heerlijk. Had toen ook echt het idee dat ik mezelf aan alle kant rook. 

 

Ik ben nu op dag 8 PO en moet zeggen dat ik al ver van de pijn af ben. Heb vandaag ook nog geen paracetamol op. Heb vandaag ook weer een foto gemaakt en zie echt zoveel verschil met dag 1, ze worden echt al mooi rond heb ik het idee. 

 

@Diana75 zou ik ook bij je album mogen meekijken?

Mooi @houtje!! Fijn dat het zo goed gaat!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii Diana, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :tatice_04:

Het is dus best pittig geweest lees ik.. gelukkig nu weer wat beter!

Haha ik ben ook echt een buikslaper maar heb de eerste 10 dagen toch onder protest op mijn rug geslapen maar zodra het kon ben ik naar mijn zij gerold en inmiddels kan ik alweer een hele tijd heerlijk op mijn buik slapen! 😄

Je mag je bh zover ik weet best wel even uitdoen, als je maar niet teveel rond gaat lopen dus gewoon lekker op bed of op de bank. Met douchen, wat ik de volgende dag al gelijk deed, moet de bh ook uit dus lijkt me dat deze best tussendoor even halfuurtje uit kan.

 

Neem goed je rust.. heel veel succes met herstellen! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Marietjuh zei:

Haii Diana, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :tatice_04:

Het is dus best pittig geweest lees ik.. gelukkig nu weer wat beter!

Haha ik ben ook echt een buikslaper maar heb de eerste 10 dagen toch onder protest op mijn rug geslapen maar zodra het kon ben ik naar mijn zij gerold en inmiddels kan ik alweer een hele tijd heerlijk op mijn buik slapen! 😄

Je mag je bh zover ik weet best wel even uitdoen, als je maar niet teveel rond gaat lopen dus gewoon lekker op bed of op de bank. Met douchen, wat ik de volgende dag al gelijk deed, moet de bh ook uit dus lijkt me dat deze best tussendoor even halfuurtje uit kan.

 

Neem goed je rust.. heel veel succes met herstellen! 🤗

@Marietjuhhegrijp ik het goed dat je na die 10 nachten al op de zij ging slapen? En ging dat goed?

Morgen douchen de bh ff een tijdje uit!!! Lijkt me heerlijk!

Wat fijn dat jij al weer op de buik kan slapen. Achteraf gezien zal alles wel zo snel lijken te gaan...😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Diana75 zei:

@Marietjuhhegrijp ik het goed dat je na die 10 nachten al op de zij ging slapen? En ging dat goed?

Morgen douchen de bh ff een tijdje uit!!! Lijkt me heerlijk!

Wat fijn dat jij al weer op de buik kan slapen. Achteraf gezien zal alles wel zo snel lijken te gaan...😃

Ja klopt, was na 10 of 11 nachten, daarvoor voelde het nog niet prettig zeg maar. Ja in het begin wel voorzichtig maar het ging wel en was zoooo blij want dat buikslapen vond ik echt waardeloos! 👎

Ja lekker doen hoor! 😉

Het lijkt achteraf gezien zeker wel of het heel snel is gegaan maar ik moet zeggen dat ik ook wel geluk heb gehad qua herstel, bijna geen echte pijn gehad, meer ongemak.

 

Hoop dat het vannacht lukt om een beetje door te slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Diana75 zei:

@houtjeheb even gespiekt, jouw borsten worden mooi, lijken iets voller geworden te zijn. Erg mooi!

Heb jou toegevoegd aan mijn album!

Eerlijk zeggen wat je vindt hoor! 😀

@Diana75 ik heb ook even bij jou gespiekt maar die van jou zien er toch ook heel mooi uit en dat met 2 dagen PO. Natuurlijk wel nog heel gezwollen maar vind het wel echt een mooie maat!! twijfel bij mezelf soms of het niet wat groter had gemogen, maar naar mate ik verder in het herstel kom worden ze inderdaad een stuk voller. Hopelijk straks toch weer helemaal tevreden met de maat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Desert-Rose zei:

@Diana75

 

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb alvast gedeeltelijk de titel aangepast, waar en door wie ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Door dr Derks in Kliniek Veldhoven. 
Dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 po. Bestaat de boobies blues?

Ook ik in de dip. Slecht geslapen, jeuk aan mijn borsten. Vanmorgen opgestaan met het idee dat ze te klein zijn en nu vraag ik me af waarom ik het überhaupt gedaan heb. Ik mis mijn routine van het leven. Wil sporten, wil werken, wil me fit voelen en wil op mijn buik slapen. 
Ben moe en voel me wat somber. 
Heb gelezen dat vele meiden een dip hebben, dus weet ik dat dat overgaat. 
Pijn gelukkig niet, heb geen pijnstillers nodig. Heb eigenlijk ook niets om over te klagen...
Moest de dip even van me afschrijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah @Diana75 wat vervelend!!!! 
Ik heb gelukkig nog geen dip gehad. 
Wel wat angsten en nare dromen, vooral nadat ik weer negativiteit op social media voorbij zag komen over protheses. 
Hopelijk voel je je straks of morgen weer beter!!!! 
 

virtuele knuf van mij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Von5385 zei:

Ah @Diana75 wat vervelend!!!! 
Ik heb gelukkig nog geen dip gehad. 
Wel wat angsten en nare dromen, vooral nadat ik weer negativiteit op social media voorbij zag komen over protheses. 
Hopelijk voel je je straks of morgen weer beter!!!! 
 

virtuele knuf van mij! 

Dank dank dank! Ik weet dat het goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Von5385 zei:

Ah @Diana75 wat vervelend!!!! 
Ik heb gelukkig nog geen dip gehad. 
Wel wat angsten en nare dromen, vooral nadat ik weer negativiteit op social media voorbij zag komen over protheses. 
Hopelijk voel je je straks of morgen weer beter!!!! 
 

virtuele knuf van mij! 

@Von5385op social media vinden ze overal wel wat van en doe je nooit iets goed! En de een rookt zijn hele leven, de ander eet ongezond en wij nemen nieuwe mooie boobies omdat we daar zin in hebben en blij van worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75en @Von5385 ik vind het ook onprettig om de negatieve reacties op dat artikel te lezen. Ik dip ook de ene dag en de andere dag juist niet. Dan vind ik het wel heel mooi geworden en ben ik heel blij en dan weer niet. Dan denk ik; oké de pijn neemt af, maar ik voel m’n borsten de hele dag door. Blijft dat zo?. Ze voelen nog zo vreemd, niet van mij en dan ben ik weer bang dat ze zo hoog blijven en later vind ik het juist weer mooi dat decolleté en ben ik bang dat ze kleiner worden als ze soepeler worden. En dan voel ik de ene kant weer meer dan de andere kant. Is dat wel goed. En wat als er toch complicaties komen, maar ja, de kans daarop is heel klein. Ik maak mezelf lekker gek dus. 
Het komt vast goed 😀😀. Dikke knuffel voor jullie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45, ik merk ook dat ieder pijntje mij laat twijfelen. Vooral omdat ik rechts een zeurend/stekend gevoel heb en mijn arm ook veel minder kan bewegen in vergelijking met links. Dan ben ik bang dat er een zenuw is geraakt oid. 
Wat dat betreft ben ik blij als we paar maandjes verder zijn, de boobies helemaal zijn ingedaald en we echt kunnen genieten van het resultaat.... 

 

@Diana75, heb je gelijk in! Maar t maakt soms wel onzeker of bang. Vooral

mensen die na een aantal jaar klachten kregen. Maar anderzijds denk ik dan, wie dan leeft wie dan zorgt. Ik ken ook mensen bij wie het altijd goed blijft gaan en er geen klachten optreden. Ik heb de keuze heel bewust en weloverwogen gemaakt. Alleen feit dat je dat soort dingen voorbij ziet komen als je net een paar dagen daarvoor geopereerd bent is wel confronterend. 


dikke knuffel terug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Diana75 zei:

Dag 4 po. Bestaat de boobies blues?

Ook ik in de dip. Slecht geslapen, jeuk aan mijn borsten. Vanmorgen opgestaan met het idee dat ze te klein zijn en nu vraag ik me af waarom ik het überhaupt gedaan heb. Ik mis mijn routine van het leven. Wil sporten, wil werken, wil me fit voelen en wil op mijn buik slapen. 
Ben moe en voel me wat somber. 
Heb gelezen dat vele meiden een dip hebben, dus weet ik dat dat overgaat. 
Pijn gelukkig niet, heb geen pijnstillers nodig. Heb eigenlijk ook niets om over te klagen...
Moest de dip even van me afschrijven. 

Och ik snap t helemaal. Slecht slapen én uit je comfortabele routine gecombineerd een uitstekend recept voor een fijne dip.

maar op de dip zit je natuurlijk niet te wachten 

 

hopelijk zakt t af, slaap je goed en zit je snel weer fijn in je vel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po. Ik wilde er eigenlijk geen foto’s van maken, maar toch gedaan, ze staan in mijn album, om zelf het verloop te kunnen zien en voor anderen als steun!

Op de foto is goed te zien dat de borsten verschillend zijn ( dat wist ik nog niet). De ene is aan het zakken denk ik, terwijl de andere nog vierkant en gezwollen is. Deze doet ook steeds meer pijn aan de onderkant en rond de blauwe plek. 
Mijn stemming wisselt van opgewekt positief naar wat somber. 
Als ik ziek ben heb ik ook moeite met mijn stemming, ik heb ritme en structuur nodig!

Vandaag begint de dag met een zonnetje en ga ik zo lekker met mijn neus en boobies naar buiten!

Ik ben iemand die niet goed kan stil zitten en doe we te veel. We hebben een groot gezin met 4 kinderen van mezelf en 2 van mijn partner. 
Ik heb de kinderen niets verteld van mij operatie en dat maakt het lastiger om hulp te vragen. 
Ik mis het sporten en mijn werk. 
Vandaag liet de weegschaal wel een kilo minder zien en dat is fijn. Ik ben 2 jaar bezig met gezonde leefstijl en daardoor 14 kilo afgevallen.  Die extra kilo’s gaan er wel af, dat kan ik goed bedenken, maar toch....

Hoop dat vandaag een goede dag wordt voor jullie allemaal. 
Lieve groetjes, Diana xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Diana, dank je wel voor het plaatsen. Ik ben precies een week verder en heb ook foto’s geplaatst. Het is denk ik normaal dat je borsten nog verschillend zijn, dat staat zelfs in de papieren die ik heb mee gekregen vanuit de kliniek. Het ziet er al mooi uit hoor voor 1 week PO! 
Ik raad je aan niet teveel bezig te zijn met de weegschaal. Ik sport normaal ook heel veel en vind het verschrikkelijk dat alles slapper wordt nu ik niet mag sporten. Maar deze weken van herstel zijn zo belangrijk. 
Ik herken zo ongeveer alles wat je schrijft. En volgens mij hebben we zelfs de bloeduitstortingen op dezelfde plekken 😅
lekker van het weer genieten vandaag. Liefs. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.