Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Diana75 zei:

@Essebes1234als het goed is, heb ik jou toegevoegd. Heb wel wat vetjes rond mijn taille....

Ben eigenlijk aan het werk, maar niet echt productief....

Bedankt! Wie heeft die vetjes niet 😉 Kan me voorstellen dat je niet zo productief bent zo vlak voor de operatie 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het toch op de oorspronkelijke datum kan, en met de juiste maat!! Morgen is het dan opeens al zover! 
Kan me voorstellen dat je je nu niet meer zo goed kan concentreren. Ben je zenuwachtig? 
 

En ik zou graag mee willen kijken in je album. Ik ben over 1.5 maand aan de beurt 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Goow zei:

Wat fijn dat het toch op de oorspronkelijke datum kan, en met de juiste maat!! Morgen is het dan opeens al zover! 
Kan me voorstellen dat je je nu niet meer zo goed kan concentreren. Ben je zenuwachtig? 
 

En ik zou graag mee willen kijken in je album. Ik ben over 1.5 maand aan de beurt 🙃

@Goowdank je. Gek genoeg nu helemaal geen zenuwen. Komt straks nog misschien. 
Heb je toegevoegd aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Von5385 zei:

@Diana75 heel veel succes morgen!! Hopelijk slaap je goed vannacht. 

Hoe laat moet je je melden? 

Zou ik ook mee mogen spieken in je album? 

 

Ik moet me om 12:30 melden. Ok staat rond 13:30 gepland. 
Heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Essebes1234 zei:

Heel veel succes zometeen! Over een paar uur word je wakker met nieuwe boobies!

Zo, ik ben weer boven Jan!

Gisteren om 11:30 richting Veldhoven. Na goed geslapen te hebben. Ik moest er om 12:30 zijn. Ik werd super vriendelijk ontvangen! De receptioniste kende mijn naam van de verhalen en haalde de consulente erbij. Zij is al die erg vriendelijk en begripvol geweest. Ik kreeg een kaartje en een door Merci. 
Ik mocht omkleden, foto’s maken en naar de ok. Was totaal niet zenuwachtig. 
Uurtje later was ik wakker. Wist totaal niet waar ik was en geloofde niet dat ik in Veldhoven was. De pijn kwam meteen opzetten en toen wist ik alles weer. 
ongelooflijk veel pijn (terwijl ze voor de spier geplaatst zijn), alsof er een auto over mijn borsten heen was gereden. Extra pijn stilling gekregen. Later werd duidelijk dat ik vooral veel pijn in de spieren van mijn bovenramen, oksels en schouderbladen had. Ik de auto terug zakte het af. Lekker gegeten en vroeg naar bed. 
Begrijp niet hoe jullie op de rug kunnen slapen (ben een echte buikslaper). Extra kussens onder hoofd (niet te hoog) en een kussen onder knieën. 
Op den duur maar een zware pijnstiller genomen waarop ik een paar uur heb kunnen slapen. Vroeg bed uit en nog even naar mijn boobs gespiekt. 
Ben er blij mee, al kan je nog niet echt iets zeggen over het resultaat. Zoals vele van jullie graag ik me af of de maat goed zal gaan zijn..... 
Morgen mag ik douchen en dan beter bekijken. De randen van de sport bh snijden wel wat onder mijn oksels. 
Advies is eerste week echt rust houden.  Ik vraag me af vanaf wanneer jullie zijn gaan wandelen en eten koken? We hebben een groot gezin en dat is iets wat handig is als ik dat snel weer kan doen. 
Ik ga nu weer even naar bed en mijn ogen dicht doen. 
Foto’s volgen morgen 😃

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 gefeliciteerd met je nieuwe boobies ☺️☺️  
Heb veel aan je gedacht gisteren. 
Zelf heb ik een heel groot Voedingskussen gekocht. Daar maak ik met kussens een soort netje van. Maar ook ik ben een zij en buik slaper en slapen is echt nu een ding. 
Bij mij ook voor de spier en heb te makkelijk over de pijn gedacht. Uit narcose had ik ook direct veel pijn. Alsof er een vrachtwagen over me heen gereden was. 
Over de maat twijfel ik ook en ook over het resultaat. Maar volgens mij heeft iedereen dat hier. Hoop dat je wat steun vindt hier en goed je rust pakken, en goed je medicatie. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het achter de rug is, maar zo te horen idd hele pittige pijn. Hopelijk is het met een goed pijnstillers schema toch te doen. De twijfels zijn er denk idd bij iedereen, gisteren keek ik in de spiegel en dacht ook voor het eerst ook, had ik ze niet groter moeten nemen. De pc had gezegd dat ik op een dubbel D zeker uit zou komen maar zo zien ze er echt nog niet uit. Maar ook ik ben nog maar 1 week PO dus er zal nog heel veel veranderen. 

 

Maar rust lekker uit en hopelijk snel minder pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, houtje zei:

Fijn dat het achter de rug is, maar zo te horen idd hele pittige pijn. Hopelijk is het met een goed pijnstillers schema toch te doen. De twijfels zijn er denk idd bij iedereen, gisteren keek ik in de spiegel en dacht ook voor het eerst ook, had ik ze niet groter moeten nemen. De pc had gezegd dat ik op een dubbel D zeker uit zou komen maar zo zien ze er echt nog niet uit. Maar ook ik ben nog maar 1 week PO dus er zal nog heel veel veranderen. 

 

Maar rust lekker uit en hopelijk snel minder pijn.

Dank allemaal en het geeft steun dat iedereen die twijfels heeft. 
Het echte resultaat is pas over een aantal weken te zien. 
Blok dat achter de rug is en het er maar van nemen. Kan normaal gesproken moeilijk niets doen...dus dat is wennen. 
Ik voel me goed, al slaap ik heel. Kan mijn ogen gewoon niet openhouden. En tussendoor natuurlijk veel naar beneden spieken ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Diana75Oei dat klinkt als een pittige pijn zeg, heb je het wel een beetje onder controle kunnen krijgen met pijnstilling? 
Gelukkig lukt het wel om wat te slapen. 
 

Hopelijk voel je je snel wat beter en kan je uitkijken naar een mooi resultaat van je nieuwe boobies! 🥳

Pijn is nu echt goed houdbaar. Ik neem paracetamol om een spiegel te hebben, maar niet omdat ik het meer kan uithouden. 
Vanavond neem ik een zware pijnstiller om beter te kunnen slapen. Zo de eerste dagen vind ik dat prima!

Geloof dat ik echt al blij ben met mijn boobies. Als ze zo blijven is het prima en als ze slinken en iets kleiner worden vind ik ook prima! Ik heb weer tieties!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch nog een vraag. De sport bh gaat steeds strakker zitten. Aan de zijkanten van mijn borsten richting rug wordt het flink dik, zal wel vocht zijn. Kan de bh te veel gaan afknellen? Moet ik de bh aanhouden, of toch even los doen?

Pijn wordt ook meer nu, denk door de zwellingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.