Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Marietjuh zei:

Fijn dat er nu met wat meer begrip wordt gereageerd. Ik denk ook dat het verstandig is om even uit te stellen en dan maar te wachten tot ze de protheses hebben waar jij je prettig bij voelt. Vind het verschil tussen 375 en 295 ook best groot!

En het feit dat ze zelf aangeeft dat het voor haar ook niet goed voelde om dit door te zetten zegt ook genoeg!

Nee hoor, niks belachelijks aan.. had ik waarschijnlijk ook gedaan! 😅

Weet je nu wel of je evt. naar een andere kliniek kan als je zou willen of laat je het nu daar doen maar dan met de juiste maat.

Door wie zou je eigenlijk geopereerd worden? 

Door dr Derks. Als ik akkoord ga met die datum, dan is dat bindend en kan ik niet naar een andere kliniek voor een consult. 
Boerhaave heeft eind mei plek voor consult en in juni plek voor operaties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Diana75 zei:

Door dr Derks. Als ik akkoord ga met die datum, dan is dat bindend en kan ik niet naar een andere kliniek voor een consult. 
Boerhaave heeft eind mei plek voor consult en in juni plek voor operaties. 

Oké nou wel fijn dat je weer even lucht hebt om te beslissen wat je gaat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas geen setje meer kunnen bemachtigen. Wel vriendelijke reacties gekregen, behalve van de leverancier. 
Ook contact gehad met Jansenkliniek en heb daar voor as maandag een consult gepland staan. 
5 mei is afgezegd en ik laat maandag of dinsdag weten aan kliniek Veldhoven of ik in juni ingepland wil worden voor een operatie....kan ook wachten op Boerhaave, maar wil graag horen wat een andere pc aan ideeen heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een vervelende situatie! 
 

Gelukkig zien ze zelf ook in dat het niet jouw schuld is en je dan niet hoeft te betalen als je het niet wilt. 
 

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan nee te zeggen tegen een van die 2 maten. Het is mega verleidelijk om te kiezen voor de snelste optie, maar uiteindelijk loop je er >10 jaar mee dus dan maar beter geduld hebben en het perfecte resultaat hebben! 
en kan uit ervaring spreken want ik had ook een operatie elders gepland en uiteindelijk toch besloten ergens anders te laten doen, met als gevolg wat langer te moeten wachten. 
 

Veel succes maandag en ben benieuwd naar je uiteindelijke keuze 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Diana75 zei:

Helaas geen setje meer kunnen bemachtigen. Wel vriendelijke reacties gekregen, behalve van de leverancier. 
Ook contact gehad met Jansenkliniek en heb daar voor as maandag een consult gepland staan. 
5 mei is afgezegd en ik laat maandag of dinsdag weten aan kliniek Veldhoven of ik in juni ingepland wil worden voor een operatie....kan ook wachten op Boerhaave, maar wil graag horen wat een andere pc aan ideeen heeft. 

Net alles gelezen. 

Pff zeg. Mij zouden ze er niet meer zien... Ik zou echt kiezen voor een kliniek en pc waar ik me 100% goed voel. Jeetje, je betaalt veel geld en je laat in je lijf snijden, mogen ze je wel wat vriendelijk behandelen. Ik knap haak echt heel snel af bij zo een dingen. En je geld niet teruggeven als zij de overeenkomst niet naleven kan natuurlijk niet. 

 

Hoop voor je dat je snel een keuze kan maken waar je je goed bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Amaryllis zei:

Net alles gelezen. 

Pff zeg. Mij zouden ze er niet meer zien... Ik zou echt kiezen voor een kliniek en pc waar ik me 100% goed voel. Jeetje, je betaalt veel geld en je laat in je lijf snijden, mogen ze je wel wat vriendelijk behandelen. Ik knap haak echt heel snel af bij zo een dingen. En je geld niet teruggeven als zij de overeenkomst niet naleven kan natuurlijk niet. 

 

Hoop voor je dat je snel een keuze kan maken waar je je goed bij voelt. 

@Amaryllis, dank je! Ik heb voor maandag een afspraak bij Jansenkliniek staan, omdat ik antwoorden zoek. Denk er ook over om een afspraak te maken bij Boerhaave, daar zou ik eind mei terecht kunnen. Dan ga ik Veldhoven afzeggen. Als ik toch moet wachten, dan maar goed onderzoeken wat goed voelt.  
Nu eerst even laten bezinken dat alles niet doorgaat. Ik kan altijd goed omschakelen, maar heb er nu iets meer moeite mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Diana75 zei:

@Amaryllis, dank je! Ik heb voor maandag een afspraak bij Jansenkliniek staan, omdat ik antwoorden zoek. Denk er ook over om een afspraak te maken bij Boerhaave, daar zou ik eind mei terecht kunnen. Dan ga ik Veldhoven afzeggen. Als ik toch moet wachten, dan maar goed onderzoeken wat goed voelt.  
Nu eerst even laten bezinken dat alles niet doorgaat. Ik kan altijd goed omschakelen, maar heb er nu iets meer moeite mee. 

Kan ik geloven. Je leeft er echt naartoe he. In de weken voor m'n operatie was ik er continue mee bezig. 

 

Maar op enkele weken/maanden gaat het inderdaad niet aankomen. Je moet er echt volledig achterstaan, dus begrijp je volledig! 

 

😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit ik me ook bij aan.. denk dat je er goed aan hebt gedaan om Veldhoven even te parkeren en bij anderen op consult te gaan.

Beter wat langer rondshoppen en een goed gevoel erbij hebben als overhaasten en achteraf spijt! 

Ben heel benieuwd hoe het maandag gaat, succes alvast! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Essebes1234 zei:

@Diana75hoe is je consult gisteren gegaan?

@Essebes1234wat lief dat je het hebt onthouden. Consult opzicht wel goed. De arts was meer een echte dokter in omgang. Hij adviseerde mij anatomisch achter de spier. Zou eind mei geopereerd kunnen worden daar. Hij dacht dat implantaten voor de spier misschien zichtbaar zou zijn. 
Toen belde rond 17:00 de kliniek in Veldhoven. Ze hebben mijn maat implantaten gekregen van een andere kliniek en de operatie zou 5 mei door kunnen gaan. 

Moest snel een keuze maken. Wat een stress!!!

De consulente van Veldhoven kliniek is super aardig in alle gesprekken die ik met haar gehad heb. Ze begreep de rollercoast in mijn hoofd. Ik kon de afspraak ook helemaal cancelen en gedrag terug krijgen.  De arts, een vrouwelijke opereert ook in een academisch ziekenhuis waar ze  reconstructies doet bij Borstkanker  en moet ook kundig zijn. Zij wil ronde implantaten plaatsen voor de spier. 
Ik heb gekozen voor de operatie morgen. Mag er om 12:30 zijn. Ben ik voor de zonder klaar. 
Spannend, of rond voor de spier goed zal zijn en of de maat goed is. 
Morgen is het dan toch zover en het zal wel goed komen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Diana75 zei:

@Essebes1234wat lief dat je het hebt onthouden. Consult opzicht wel goed. De arts was meer een echte dokter in omgang. Hij adviseerde mij anatomisch achter de spier. Zou eind mei geopereerd kunnen worden daar. Hij dacht dat implantaten voor de spier misschien zichtbaar zou zijn. 
Toen belde rond 17:00 de kliniek in Veldhoven. Ze hebben mijn maat implantaten gekregen van een andere kliniek en de operatie zou 5 mei door kunnen gaan. 

Moest snel een keuze maken. Wat een stress!!!

De consulente van Veldhoven kliniek is super aardig in alle gesprekken die ik met haar gehad heb. Ze begreep de rollercoast in mijn hoofd. Ik kon de afspraak ook helemaal cancelen en gedrag terug krijgen.  De arts, een vrouwelijke opereert ook in een academisch ziekenhuis waar ze  reconstructies doet bij Borstkanker  en moet ook kundig zijn. Zij wil ronde implantaten plaatsen voor de spier. 
Ik heb gekozen voor de operatie morgen. Mag er om 12:30 zijn. Ben ik voor de zonder klaar. 
Spannend, of rond voor de spier goed zal zijn en of de maat goed is. 
Morgen is het dan toch zover en het zal wel goed komen!!!!

Wat een rollercoaster inderdaad! Maar wat fijn dat je dan toch terecht kan bij de arts die je wilde met de juiste implantaten. En inderdaad, heel fijn om dan voor de zomer klaar te zijn 😍 Voor nu succes met aftellen, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Wat een rollercoaster inderdaad! Maar wat fijn dat je dan toch terecht kan bij de arts die je wilde met de juiste implantaten. En inderdaad, heel fijn om dan voor de zomer klaar te zijn 😍 Voor nu succes met aftellen, spannend!

Dank je! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Von5385 zei:

Ik zag net je andere berichtje! Ik heb je toegevoegd in mijn album. Tot nu toe alleen nog de ‘voor’ situatie.

In mijn topic vind je een foto van net na de operatie gisteren. (3mei, dr Fresow, Klaver klinieken) 

Hoe gaat het met je ? Heb je beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Von5385 zei:

Ik zag net je andere berichtje! Ik heb je toegevoegd in mijn album. Tot nu toe alleen nog de ‘voor’ situatie.

In mijn topic vind je een foto van net na de operatie gisteren. (3mei, dr Fresow, Klaver klinieken) 

Dank je!! Ben benieuwd naar het resultaat!!

Ik heb ook alleen nog voor situatie in het album staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Diana75 wat fijn dat je operatie alsnog door kan gaan nu😇 mag ik in je album meekijken?? Zal jou ook even toevoegen. Heel veel suc6 morgen🍀 xxx

@Daniëla89dank je! Wat zijn jouw borsten mooi, ze beginnen al te zakken!

Kun je mij vertellen hoe ik jou in mijn album laat meekijken? Heb alleen nog situatie vooraf hoor 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Diana75 zei:

Haha...nog een dagje wachten. Heb ik toch nog een beetje de voorpret! 😆

Ja kan je je toch nog iets rustiger voorbereiden! Ook wel prettig natuurlijk. Heel veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.