Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Noor45 zei:

Oh wat lastig om dit om deze manier te moeten beslissen. Kan je niet nog een keer langsgaan voor 5 mei en dat de 2 soorten voor je bestellen nu? Afblazen wil je denk ik ook niet....

Ik weet het niet. Heb net door moeten geven of ik die van 370cc af wilde blazen zodat de die aan een ander konden voorstellen. Dat heb ik dan maar gedaan. 
Heb nu dus de keus tussen 295, of 295 en ze kan me niet vertellen of ik daarmee van mijn 80A naar een 80C zal gaan. 
Heb vrije dagen alles geregeld, maar nu weet ik het niet meer. 
Voel me zo ontzettend rot en een grote druk. 
Morgen gaat de pc mij nog bellen, maar die kan aan de keuze niets veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Diana75 zei:

Ik weet het niet. Heb net door moeten geven of ik die van 370cc af wilde blazen zodat de die aan een ander konden voorstellen. Dat heb ik dan maar gedaan. 
Heb nu dus de keus tussen 295, of 295 en ze kan me niet vertellen of ik daarmee van mijn 80A naar een 80C zal gaan. 
Heb vrije dagen alles geregeld, maar nu weet ik het niet meer. 
Voel me zo ontzettend rot en een grote druk. 
Morgen gaat de pc mij nog bellen, maar die kan aan de keuze niets veranderen. 

Vind dit heel rot voor je. Ik snap dit dit niet goed voelt voor je. Hoop dat je pc te toch kan adviseren. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Diana75 zei:

Ik weet het niet. Heb net door moeten geven of ik die van 370cc af wilde blazen zodat de die aan een ander konden voorstellen. Dat heb ik dan maar gedaan. 
Heb nu dus de keus tussen 295, of 295 en ze kan me niet vertellen of ik daarmee van mijn 80A naar een 80C zal gaan. 
Heb vrije dagen alles geregeld, maar nu weet ik het niet meer. 
Voel me zo ontzettend rot en een grote druk. 
Morgen gaat de pc mij nog bellen, maar die kan aan de keuze niets veranderen. 

Heel rot dit zeg. 

Het is moeilijk om te vergelijken want alles hangt af vant borstbreedte en projectie. 

 

Ik had links een A-cup en ben met 330 cc anatomisch uitgekomen op een (75) D. Wel 5,7 projectie en maar 11,5 breedte. Rechts ben ik van een b naar een (75)D gegaan met 210 cc, 4,7 projectie en 10,5 breedte. Ik heb me vorige week laten opmeten in een (veel te dure) lingeriewinkel dus ben zeker van mijn maat. 

 

Ze zien er wel een C-cup uit en zien er bv. véél kleiner uit dan die van Marietjuh, die wel dezelfde maat heeft... 

 

Heb je de afmetingen? Misschien kan je even hulp vragen aan best_boobie om te kijken wat de voorgestelde protheses bij jou gaan betekenen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Amaryllis zei:

Heel rot dit zeg. 

Het is moeilijk om te vergelijken want alles hangt af vant borstbreedte en projectie. 

 

Ik had links een A-cup en ben met 330 cc anatomisch uitgekomen op een (75) D. Wel 5,7 projectie en maar 11,5 breedte. Rechts ben ik van een b naar een (75)D gegaan met 210 cc, 4,7 projectie en 10,5 breedte. Ik heb me vorige week laten opmeten in een (veel te dure) lingeriewinkel dus ben zeker van mijn maat. 

 

Ze zien er wel een C-cup uit en zien er bv. véél kleiner uit dan die van Marietjuh, die wel dezelfde maat heeft... 

 

Heb je de afmetingen? Misschien kan je even hulp vragen aan best_boobie om te kijken wat de voorgestelde protheses bij jou gaan betekenen. 

 

 

Afmeting, 295= maat 11,6, proj 4,1

                   325= maat 11,9, proj 4,2

                   350= maat 12,2, proj 4,3

                   370= maat 12,7, proj 4,3. 
Ronde protheses Mentor. 
Kleine verschillen waarbij ik nu tussen de twee uitersten van dit rijtje moet kiezen. Moest als aangeven of die 370 weg kon, dus weet ik niet eens of ze die nu nog hebben. 
Heb zelf maat 80A. 
Vroeger flinke borsten gehad en dat wil ik niet meer. Een volle C lijkt mij mooi. 
Twijfel of de de joel af moet zeggen en wachten op levering, akkoord moet gaan met een van deze, of naar een andere kliniek moet gaan. Vrije dagen inleveren en opnemen als ik weer aan de beurt ben. 
Zal zo begin foto maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Diana75 zei:

Afmeting, 295= maat 11,6, proj 4,1

                   325= maat 11,9, proj 4,2

                   350= maat 12,2, proj 4,3

                   370= maat 12,7, proj 4,3. 
Ronde protheses Mentor. 
Kleine verschillen waarbij ik nu tussen de twee uitersten van dit rijtje moet kiezen. Moest als aangeven of die 370 weg kon, dus weet ik niet eens of ze die nu nog hebben. 
Heb zelf maat 80A. 
Vroeger flinke borsten gehad en dat wil ik niet meer. Een volle C lijkt mij mooi. 
Twijfel of de de joel af moet zeggen en wachten op levering, akkoord moet gaan met een van deze, of naar een andere kliniek moet gaan. Vrije dagen inleveren en opnemen als ik weer aan de beurt ben. 
Zal zo begin foto maken. 

Zo jammer dat je last minute stress en twijfels krijgt hierdoor. 

 

Ik tag even @best_boobievoor je om je eventueel te helpen en gerust te stellen. (als ze toevallig zou kijken morgen) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diane,

 

Ik heb gister de mentor 370cc geplaatst gekregen half onder de borstspier, op deze manier zou het toch druppelvormig worden omdat ik boven totaal geen volume meer had. Na een borstlift zou ik uitkomen op een B en met de 350 cc op een grote D. De arts gaf toen aan dat een 370 cc ook zou kunnen, maar toen niet voor gekozen. Mezelf erin gaan verdiepen via dit forum en uiteindelijk gebeld dat ik toch 370cc wilde omdat het alleen 0,5 cm in de breedte schilde en ik het toch mooier zou vinden als ze wat dichter bij elkaar stonden. Het daadweerkelijke resultaat is nu nog niet te zien, maar ik ben er nu al heel blij mee!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 @Daniëla89 @Amaryllis @houtje Dank jullie voor de berichtjes. Het is echt K.... Gad gisteren ook gevraagd of die 370cc dan dual plane geplaatst kon worden, maar dat wil ze niet doen. Geeft aan niet in de spier te willen snijden als het niet nodig is (vertelde de dame die ik aan de lijn had). 
Pc belt mij vandaag op, maar ik vind de 295 te klein denk ik. 
Nog een beetje twijfel, maar ga de operatie afzeggen denk ik. Dan wil ik een consult afspraak maken bij Boerhaave. 
Maar voel me echt rot hierdoor...pffff...

Dank jullie voor jullie meeleven!

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45 @Daniëla89 @Amaryllis @houtje Dank jullie voor de berichtjes. Het is echt K.... Gad gisteren ook gevraagd of die 370cc dan dual plane geplaatst kon worden, maar dat wil ze niet doen. Geeft aan niet in de spier te willen snijden als het niet nodig is (vertelde de dame die ik aan de lijn had). 
Pc belt mij vandaag op, maar ik vind de 295 te klein denk ik. 
Nog een beetje twijfel, maar ga de operatie afzeggen denk ik. Dan wil ik een consult afspraak maken bij Boerhaave. 
Maar voel me echt rot hierdoor...pffff...

Dank jullie voor jullie meeleven!

Groetjes Diana

Wat een teleurstelling voor je. Maar snap je goed dat je het door laat gaan. Dit is niet iets om overhaast te beslissen.  
Ontzettend rot voor je. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45 @Daniëla89 @Amaryllis @houtje Dank jullie voor de berichtjes. Het is echt K.... Gad gisteren ook gevraagd of die 370cc dan dual plane geplaatst kon worden, maar dat wil ze niet doen. Geeft aan niet in de spier te willen snijden als het niet nodig is (vertelde de dame die ik aan de lijn had). 
Pc belt mij vandaag op, maar ik vind de 295 te klein denk ik. 
Nog een beetje twijfel, maar ga de operatie afzeggen denk ik. Dan wil ik een consult afspraak maken bij Boerhaave. 
Maar voel me echt rot hierdoor...pffff...

Dank jullie voor jullie meeleven!

Groetjes Diana

Balen zeg dat het zo moet gaan voor je operatie, als je wil mag je wel in mijn album meespreken. Heb foto's van vandaag 1 dag PO...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @Diana75 wat enorm balen zeg. Dit verwacht je toch niet? Poe, wat een zure appel. Is het niet mogelijk om nog een afspraak in real life te hebben met de PC, wellicht is high profile round nog iets om te overwegen? Kan hij nog een keer meten? En als je er dan niet uitkomt inderdaad afzeggen? Maar kan me ook voorstellen dat je er nu even helemaal van afziet. Sterkte in ieder geval *virtuele hug*

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Jeetje @Diana75 wat enorm balen zeg. Dit verwacht je toch niet? Poe, wat een zure appel. Is het niet mogelijk om nog een afspraak in real life te hebben met de PC, wellicht is high profile round nog iets om te overwegen? Kan hij nog een keer meten? En als je er dan niet uitkomt inderdaad afzeggen? Maar kan me ook voorstellen dat je er nu even helemaal van afziet. Sterkte in ieder geval *virtuele hug*

@Essebes1234 dank voor de virtuele knuffel!! Dat geeft iets steun!!  Gemaild voor contact met de consulente, zij was gisteren vrij. Ze gaat nog kijken/denken/overleggen voor een oplossing. Benoemde nog dat als ik de operatie af zou zeggen dat ik wel moet betalen. Dat is toch belachelijk gezien zij mij niet kunnen geven wat afgesproken is. Het wordt wel in mijn lichaam geplaatst. 
Ze belt nog terug vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Diana75 zei:

@Essebes1234 dank voor de virtuele knuffel!! Dat geeft iets steun!!  Gemaild voor contact met de consulente, zij was gisteren vrij. Ze gaat nog kijken/denken/overleggen voor een oplossing. Benoemde nog dat als ik de operatie af zou zeggen dat ik wel moet betalen. Dat is toch belachelijk gezien zij mij niet kunnen geven wat afgesproken is. Het wordt wel in mijn lichaam geplaatst. 
Ze belt nog terug vandaag. 

Dat zou wel heel belachelijk zijn als je wel moet betalen als je het afzegd. Hun kunnen toch niet leveren wat beloofd is. Hopelijk komen ze nog met een goede oplossing waar jij je goed bij voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Diana75 zei:

@Essebes1234 dank voor de virtuele knuffel!! Dat geeft iets steun!!  Gemaild voor contact met de consulente, zij was gisteren vrij. Ze gaat nog kijken/denken/overleggen voor een oplossing. Benoemde nog dat als ik de operatie af zou zeggen dat ik wel moet betalen. Dat is toch belachelijk gezien zij mij niet kunnen geven wat afgesproken is. Het wordt wel in mijn lichaam geplaatst. 
Ze belt nog terug vandaag. 

Pfff, zou inderdaad echt belachelijk zijn als je wel moet betalen! Jeetje wat een onzekerheid zo. Hopelijk krijg je snel goed nieuws 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, houtje zei:

Dat zou wel heel belachelijk zijn als je wel moet betalen als je het afzegd. Hun kunnen toch niet leveren wat beloofd is. Hopelijk komen ze nog met een goede oplossing waar jij je goed bij voelt!!

Wat een ellende! 🥲

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Diana75 zei:

@Essebes1234 dank voor de virtuele knuffel!! Dat geeft iets steun!!  Gemaild voor contact met de consulente, zij was gisteren vrij. Ze gaat nog kijken/denken/overleggen voor een oplossing. Benoemde nog dat als ik de operatie af zou zeggen dat ik wel moet betalen. Dat is toch belachelijk gezien zij mij niet kunnen geven wat afgesproken is. Het wordt wel in mijn lichaam geplaatst. 
Ze belt nog terug vandaag. 

Dat zou toch wel heel raar zijn als zij hun afspraak niet na kunnen komen dat je moet betalen. 
ook van mij een dikke knuffel. Echt waardeloos dit. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Diana.. zit net mee te lezen! Dit is echt niet leuk zo vlak voor je datum!

Ik zou zeggen.. laat je niet opjagen en als je er niet zeker van bent, niet doen!

Maar vind het een slechte zaak dat er doodleuk wordt meegedeeld je wel moet betalen als je afzegt! Wat anderen ook al zeggen, zij kunnen niet leveren wat er is afgesproken dus dan lijkt mij dat het jouw keuze is om er wel of niet mee door te gaan. Het is immers jouw lijf en als het erin zit, zit het erin en kun je niet meer terug. Ik neem aan dat je al betaald hebt?

Ik zou dat argument straks even aandragen als je wordt teruggebeld. Als het lukt zou ik zeker nog een consult bij Boerhaave proberen in te plannen. Je moet je wel 100% prettig voelen voordat je een beslissing neemt!

Hoop echt op een positief gesprek straks maar laat je niet dwingen iets in je lijf te plaatsen waar je niet helemaal zeker over bent!

Hier ook een dikke knuffel op afstand! 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuhsuper bedankt Meis!!

Consulente heeft mij terug gebeld en excuus aangeboden voor de manier waarop het gesprek gisteren is verlopen. 
Ze heeft met de directrice gesproken en ze adviseert mij de operatie een maand uit te stellen, 8 juni is eerste mogelijkheid. Ze raadt mij niet aan om een andere maat prothese te laten plaatsen. Voelt voor haar ook niet goed. 
Heb gezegd dat ik er even over nadenk, vandaag. 
Ben erg brutaal geweest en heb een paar klinieken gemaild met de vraag of zijn de juiste protheses wel kunnen leveren en of ik een set kan overnemen. 
Schaam me diep voor deze belachelijke actie, maar je weet maar nooit! 🤭😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat er nu met wat meer begrip wordt gereageerd. Ik denk ook dat het verstandig is om even uit te stellen en dan maar te wachten tot ze de protheses hebben waar jij je prettig bij voelt. Vind het verschil tussen 375 en 295 ook best groot!

En het feit dat ze zelf aangeeft dat het voor haar ook niet goed voelde om dit door te zetten zegt ook genoeg!

Nee hoor, niks belachelijks aan.. had ik waarschijnlijk ook gedaan! 😅

Weet je nu wel of je evt. naar een andere kliniek kan als je zou willen of laat je het nu daar doen maar dan met de juiste maat.

Door wie zou je eigenlijk geopereerd worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Diana75 zei:

@Marietjuhsuper bedankt Meis!!

Consulente heeft mij terug gebeld en excuus aangeboden voor de manier waarop het gesprek gisteren is verlopen. 
Ze heeft met de directrice gesproken en ze adviseert mij de operatie een maand uit te stellen, 8 juni is eerste mogelijkheid. Ze raadt mij niet aan om een andere maat prothese te laten plaatsen. Voelt voor haar ook niet goed. 
Heb gezegd dat ik er even over nadenk, vandaag. 
Ben erg brutaal geweest en heb een paar klinieken gemaild met de vraag of zijn de juiste protheses wel kunnen leveren en of ik een set kan overnemen. 
Schaam me diep voor deze belachelijke actie, maar je weet maar nooit! 🤭😉

Kan ik me heel goed voorstellen dat je die andere klinieken belt, ik zat daar ook al aan te denken. Wie weet ligt er een set!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75Ik heb met verbazing je verhaal gelezen... de manier waarop dit is gegaan is echt niet professioneel.

Het is zeker geen rare actie van je om dit te doen, alleen zou deze oplossing eigenlijk bij de kliniek moeten liggen... het gebeurt namelijk vaker dat de firma die de protheses niet kunnen leveren deze uit andere ziekenhuizen ‘lenen’. 

 

Misschien zou je dit nog aan kunnen geven bij de consulente, of ze hier niet iets in kunnen betekenen? Of de firma zelf benaderen.. 

 

al met al bederft dit wel erg de ‘voorpret’. 
 

ik snap jouw punt helemaal, je hebt je hier zo op ingesteld, vrij voor genomen en al... is het wel mogelijk om dit zo last minute te verplaatsen ivm vrij nemen etc? 
 

Hier ook een virtuele hug! 💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Diana75 zei:

@Marietjuhsuper bedankt Meis!!

Consulente heeft mij terug gebeld en excuus aangeboden voor de manier waarop het gesprek gisteren is verlopen. 
Ze heeft met de directrice gesproken en ze adviseert mij de operatie een maand uit te stellen, 8 juni is eerste mogelijkheid. Ze raadt mij niet aan om een andere maat prothese te laten plaatsen. Voelt voor haar ook niet goed. 
Heb gezegd dat ik er even over nadenk, vandaag. 
Ben erg brutaal geweest en heb een paar klinieken gemaild met de vraag of zijn de juiste protheses wel kunnen leveren en of ik een set kan overnemen. 
Schaam me diep voor deze belachelijke actie, maar je weet maar nooit! 🤭😉

En fijn dat er nu begrip was en advies om niet zomaar voor een andere prothese te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.