Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Tjee Diana wat heftig.

Ik herken het gevoel dat je omschrijft zo erg!!! 
De somberheid en zelfs het verbreken van de relatie. Het is niet niks meid! Gun jezelf de tijd! 

Met mijn borsten gaat het ook allemaal goed. Maar zoals hierboven beschreven, ook ik struggle wel met somberheid/moodswings enz. 


Kop op meid! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Von5385 zei:

Tjee Diana wat heftig.

Ik herken het gevoel dat je omschrijft zo erg!!! 
De somberheid en zelfs het verbreken van de relatie. Het is niet niks meid! Gun jezelf de tijd! 

Met mijn borsten gaat het ook allemaal goed. Maar zoals hierboven beschreven, ook ik struggle wel met somberheid/moodswings enz. 


Kop op meid! ❤️

Vind jou altijd zo positief en vrolijk overkomen Von!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Von5385 zei:

Tjee Diana wat heftig.

Ik herken het gevoel dat je omschrijft zo erg!!! 
De somberheid en zelfs het verbreken van de relatie. Het is niet niks meid! Gun jezelf de tijd! 

Met mijn borsten gaat het ook allemaal goed. Maar zoals hierboven beschreven, ook ik struggle wel met somberheid/moodswings enz. 


Kop op meid! ❤️

Ha @Von5385 leuk om van je te horen. Had Diana en Lottje al even via pb gesproken. Fijn dat het goed je borsten gaat. Wel vervelend van je somberheid. Hopelijk kun je genieten van het zonnetje die deze week schijnt! Met mij gaat het goed. Ben wat nog weinig hier. Vooral omdat ik niet de hele tijd met m’n borsten bezig wil zijn 😉 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat lief Diana!
ik ben ook wel weer wat positiever en probeer ook niet meer de negativiteit van t verleden te laten overheersen. En het gaat ook wel wat beter met me hoor. Maar die somberheid herken ik zeker wel met name de momenten dat mijn kinderen bij mijn ex zijn en ik alleen ben.

Wat fijn om ook even iets van jou te horen @Noor45! Fijn dat het goed gaat. 
 

knuffels voor jullie!!! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Diana75 zei:

@Lottje72, @Von5385,

Dank jullie beide voor het berichtje. Met mijn borsten gaat goed. Ze voelen al erg eigen. 
Heb hormoonpleisters gekregen en die helpen enorm tegen de opvliegers en andere dingen. De somberheid was een teken dat het niet goed met mij ging, dat ik niet gelukkig ben en al gelang mezelf voorbij loop. Mijn lichaam ging in protest. 
Ik en mijn partner hebben besloten de relatie te beëindigen. 
Dat valt erg zwaar. Gebeurt van alles in hoofd en lichaam en er moet veel geregeld worden. Borsten heb ik weer in een po bh gestopt en naar de achtergrond geschoven. 
Ben er nog steeds erg blij mee, maar even niet mee bezig. 
Sorry dat het geen opgewekt berichtje is. Ben niet veel meer hier op het forum, dat geeft rust. 
Wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat!?!?

Hey, @Diana75 jeetje wat een verhaal weer, het zit je ook niet mee. Gelukkig helpen de hormoonpleisters je een beetje, en je lichaam trekt vanzelf aan de rem....Het is ook allemaal niet niets alles bij elkaar, heb met je te doen. Snap volkomen dat je je borsten even "opzij" heb geschoven, alles 1 voor 1 aanpakken en goed regelen komt het vast allemaal goed. Gelukkig ben je wel blij met je borsten dus als je alles weer op de rails heb kan je daar optimaal van genieten. Heel veel sterkte en succes met alles, dikke knuffel en hou je taai. XX

 

Bij mij gaat alles nog steeds een beetje "stroef" ben inmiddels 12 weken, maar toch hier en daar nog een steekje, wat mij allemaal erg onzeker maakt. Was wel begonnen met sporten maar had ik voor 2 weken weer even neergelegd...heb gister wel weer een lesje gevolgd en tot nu toe voelt het gelukkig goed, daar ben ik blij om. Verder ben ik wel enorm blij dat ik de stap gemaakt heb. Kijk uit naar mijn vakantie met een goed gevulde bikini😁🌞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2021 om 17:43, Noor45 zei:

Hoi @Von5385 en @Diana75 ik loop echt nog met m’n bovenarmen vast geplakt aan m’n bovenlijf. Niet alleen omdat ik ze niet hoog mag houden, maar ook omdat dat gewoon nog pijn doet onder m’n oksels. Voelen jullie dat ook als je je armen te hoog houdt?

Ik ben zo moe en wil me dan graag uitrekken maar dat mag en kan niet. Dus rek ik wel zonder armen, maar dan ben ik weer bang m’n borstspier teveel aan te spannen. Doen jullie dat ook?

ik weet het ook gewoon niet zo goed wat wel en niet kan en mag.  
 

dank je voor de foto tip 😀

Hoii @Noor45 wat is dit herkenbaar. Ik voel helemaal met je mee ik ervaar precies hetzelfde. Nu 5 dagen sinds..en sinds dag 4 en 5 de hele linker kant (oksel, borst, rug) pijnlijk en vast. Ik voel me net een robot. Rechterkant helemaal niks mee loos.
Ik heb ook geen idee of het goed is om hem aan te spannen. Ik probeer het zo min mogelijk. Als mijn man en ik in de lach schieten word ik zo kwaad want het doet zo pijn.. of niesen.. Uitrekken deed ik ook meerdere keren per dag heerlijk! Denk wel dat het goed is zo min mogelijk aan te spannen?

Sterkte ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Yvon90 zei:

Hoii @Noor45 wat is dit herkenbaar. Ik voel helemaal met je mee ik ervaar precies hetzelfde. Nu 5 dagen sinds..en sinds dag 4 en 5 de hele linker kant (oksel, borst, rug) pijnlijk en vast. Ik voel me net een robot. Rechterkant helemaal niks mee loos.
Ik heb ook geen idee of het goed is om hem aan te spannen. Ik probeer het zo min mogelijk. Als mijn man en ik in de lach schieten word ik zo kwaad want het doet zo pijn.. of niesen.. Uitrekken deed ik ook meerdere keren per dag heerlijk! Denk wel dat het goed is zo min mogelijk aan te spannen?

Sterkte ❤️

hoi @Yvon90 dat gaat vanzelf goed komen alleen duurt even. Ik ben nu bijna 3 maanden PO en heb geen pijn meer. Wie heeft je geopereerd en voor of achter de spier? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Noor45 zei:

hoi @Yvon90 dat gaat vanzelf goed komen alleen duurt even. Ik ben nu bijna 3 maanden PO en heb geen pijn meer. Wie heeft je geopereerd en voor of achter de spier? x

Geopereerd door A van Leeuwen Velthuis Kliniek. Achter de spier anatomisch 280cc.

Spannend, hoe vond jij het met tillen? Ik heb een kindje van 1.. die nog uit ledikant etc gehaald moet worden. Zoiezo tot 2 weken oppas! Maarja daarna.. 🤷🏽‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2021 om 12:09, Lottje72 zei:

Hey, @Diana75 jeetje wat een verhaal weer, het zit je ook niet mee. Gelukkig helpen de hormoonpleisters je een beetje, en je lichaam trekt vanzelf aan de rem....Het is ook allemaal niet niets alles bij elkaar, heb met je te doen. Snap volkomen dat je je borsten even "opzij" heb geschoven, alles 1 voor 1 aanpakken en goed regelen komt het vast allemaal goed. Gelukkig ben je wel blij met je borsten dus als je alles weer op de rails heb kan je daar optimaal van genieten. Heel veel sterkte en succes met alles, dikke knuffel en hou je taai. XX

 

Bij mij gaat alles nog steeds een beetje "stroef" ben inmiddels 12 weken, maar toch hier en daar nog een steekje, wat mij allemaal erg onzeker maakt. Was wel begonnen met sporten maar had ik voor 2 weken weer even neergelegd...heb gister wel weer een lesje gevolgd en tot nu toe voelt het gelukkig goed, daar ben ik blij om. Verder ben ik wel enorm blij dat ik de stap gemaakt heb. Kijk uit naar mijn vakantie met een goed gevulde bikini😁🌞

Hoi @Lottje72, dank je voor het lieve berichtje. 
Voor jou vervelend dat de borsten af en toe nog wat zeuren! Kan me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt!

Goed dat je dan toch weer een lesje probeert te gaan doen. Hoop dat je stapje voor stapje vooruit gaat en uiteindelijk de borsten voelt als eigen. In ieder geval fijn dat je geen spijt hebt vak de operatie!
Wanneer ga je op vakantie en waar ga je naar toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2021 om 00:12, Von5385 zei:

Ah wat lief Diana!
ik ben ook wel weer wat positiever en probeer ook niet meer de negativiteit van t verleden te laten overheersen. En het gaat ook wel wat beter met me hoor. Maar die somberheid herken ik zeker wel met name de momenten dat mijn kinderen bij mijn ex zijn en ik alleen ben.

Wat fijn om ook even iets van jou te horen @Noor45! Fijn dat het goed gaat. 
 

knuffels voor jullie!!! 

 

@Von5385, jij ook wel dikke knuffel!!

Hebben we allemaal af en toe nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Yvon90 zei:

Geopereerd door A van Leeuwen Velthuis Kliniek. Achter de spier anatomisch 280cc.

Spannend, hoe vond jij het met tillen? Ik heb een kindje van 1.. die nog uit ledikant etc gehaald moet worden. Zoiezo tot 2 weken oppas! Maarja daarna.. 🤷🏽‍♀️

@Yvon90, hoi Yvon,

sorry dat ik niet meer gereageerd heb op jouw bericht. Heb je ondertussen al anderen gevonden die een bv hebben laten doen en kleine kinderen hebben?

Je lag de armen niet boven jouw hoofd houden en niet zwaar tillen. 
Hopelijk kunnen andere dames jouw adviseren hoe dat te doen met kleine kinderen. Luister vooral naar jouw lichaam!

De eerste weken zijn vaak het lastigst, daarna gaat het steeds beter en makkelijker. Fijn is het als je de nieuwe borsten ook even kan loslaten. 
Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Diana75 zei:

Hoi @Lottje72, dank je voor het lieve berichtje. 
Voor jou vervelend dat de borsten af en toe nog wat zeuren! Kan me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt!

Goed dat je dan toch weer een lesje probeert te gaan doen. Hoop dat je stapje voor stapje vooruit gaat en uiteindelijk de borsten voelt als eigen. In ieder geval fijn dat je geen spijt hebt vak de operatie!
Wanneer ga je op vakantie en waar ga je naar toe?

Hey @Diana75 bedankt voor je berichtje, 😊 Moet nog 1,5 week werken ben daarna lekker 3 weken vrij😃 daarvan gaan we 1 week lekker varen in Nederland😎 hoop wel op goed weer🌞kijk er enorm naar uit.

 

Jou vakantie naar Kos ging laatst niet door, heb je hem toch om kunnen boeken zodat je nog even lekker naar je zus kan?

Verder wens ik je heel veel sterkte met alles, rustig aan en hou je taai😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Diana75 zei:

@Yvon90, hoi Yvon,

sorry dat ik niet meer gereageerd heb op jouw bericht. Heb je ondertussen al anderen gevonden die een bv hebben laten doen en kleine kinderen hebben?

Je lag de armen niet boven jouw hoofd houden en niet zwaar tillen. 
Hopelijk kunnen andere dames jouw adviseren hoe dat te doen met kleine kinderen. Luister vooral naar jouw lichaam!

De eerste weken zijn vaak het lastigst, daarna gaat het steeds beter en makkelijker. Fijn is het als je de nieuwe borsten ook even kan loslaten. 
Groetjes

Nee nog niet gevonden, ze zeiden vanmiddag van de kliniek toch dat ik 6 weken mijn zoontje niet mag tillen. 😅 dat word nog een oppas uitdaging zo lang. Maarja misschien valt het mee.. Jaa dat is zeker zo het gaat er nu dag in dag uit over, mijn man word er helemaal gek van. 🤣 bedankt voor je reactie liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2021 om 19:22, Diana75 zei:

Drie weken po en tijd voor een update. 

Het gaat goed. Minder pijnscheuten en zachtere borsten. Vond ik ze vorige week erg groot, dacht ik vandaag: zijn ze te klein? Het foto’s gemaakt en op de foto’s toch weer groot....haha...je kunt er maar druk mee zijn!

Ik vraag me af of ze veranderd zijn afgelopen drie weken. Je blauwe plekken zijn bijna helemaal weg. 

Werken gaat goed, al ben aan het einde van de dag kapot moe. (Heb dan ook wel een drukke baan vol stress). 

Het slapen gaat wisselend. Afgelopen nacht zeer slecht geslapen, andere nachten redelijk, maar wel een keer of zes wakker. Over een weekje mag ik op de zij en daar ben ik dan ook wel aan toe!
Ik heb al zin om lingerie te gaan shoppen, maar ben bang dat de maat nog verandert en het dan niet zal passen. 

Wel heb ik een bikini gekocht omdat ik volgende week op vakantie ga. Een stevige bikini, maar zal veel mijn po bh aan hebben.

Kan niet wachten om te gaan sporten. Ben twee kilo zwaarder ( de protheses er al afgetrokken). Hoop dat dat goed komt.
Vandaag een stukje op tv gezien van een documentaire die 1 juli op tv komt waar dr Frank Niessen ook aan heeft meegewerkt.  
Weet niet of het goed is om zulke dingen te gaan bekijken. Van de andere kant is het wel goed te weten wat je voelt als het niet goed gaat. Dit was gelukkig maar een kort stukje en voldoende voor nu. 
@Lottje72, Ik heb jou toegevoegd. Mag ik ook met jou meekijken?

 

 

Hi @Diana75 zou ik ook mee mogen kijken in je album? Ik heb mijn operatie 5 aug gepland staan, momenteel ben ik ineens weer helemaal bang voor complicaties en eventuele resultaten.. Lees dat je positieve reacties krijgt van anderen. Het zou mij goed doen om mooie resultaten te zien van anderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 3-6-2021 om 13:36, Jenster zei:

Ik heb het niet gekeken, en zoals ik er nu in sta ga ik ook niet kijken. Ik ben me erg bewust van de risico's. Maar die risico's zijn er ook als je je kiezen of tanden laat vullen. Een klein percentage krijgt daarmee dezelfde klachten als nu weergegeven wordt mbt siliconen. Maar daar hoor je nooit wat over! Het risico op het krijgen van een ongeluk als je in de auto stapt is groter dan het krijgen van siliconen illness.

Siliconen krijgen we sowieso dagelijks binnen, babies via hun spenen, wij via alle verpakkingen waar onze etenswaren inzitten. Maar ook via alle creme, make up etc wat we op onze lichamen smeren. Je moet je achter je oren gaan krabben als je allergisch of sowieso gevoelig bent, dan is het een heel ander verhaal. Uiteindelijk is ieder lichaam is anders en zal anders reageren. Dus analyseer vooraf, en doe een risicoanalyse en neem een besluit. De dame uit de docu heeft nu gekozen voor zoutoplossing......maar de buitenkant is nog steeds een siliconenomhulsel. In mijn ogen houd je jezelf dan voor de gek. 

En lipofilling: daarmee breng je gemodificeerd vet in. Dit wordt middels liposuctie uit je lijf gezogen, maar daarna wordt het opgewerkt om het goed op een andere plek in te kunnen spuiten. Daar komt geen chemie aan te pas, maar het zijn wel bewerkte cellen. Wie garandeert dat je daarmee niet een beschadiging aan de cel aanbrengt zodat het ongecontroleerd kan gaan groeien? Ik weet het niet, ik denk dat niemand daar echt over nadenkt....de nadruk ligt nu op siliconen. 

 

Vanuit mijn werk kan ik zeggen dat vooral de hulpmiddelen ftalaat en BPA (weekmakers) vrij moeten zijn om ervoor te zorgen dat ons lichaam zo weinig mogelijk reageert. En de siliconen zijn juist zo ontwikkeld dat er geen weekmakers meer nodig zijn.

 

Heel zakelijk verhaal, en zeker niet bedoeld om belerend over te komen. Maar vaak in dit soort docu's wordt 1 kant van het verhaal belicht, en hoor je maar van een paar mensen. Zover ik kan zien in de literatuur is er geen wetenschappelijk bewijs. Tot die tijd volg ik mijn pad. Mocht tzt het inzicht veranderen, dan pas ik dan mijn keuze weer aan.

 

 

@Nimbo ik tag je even in dit verhaal. Dit bovenstaande heb ik geschreven. Misschien kan dit iets van rust geven?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.