Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, Jenster zei:

@Diana75was ff benieuwd hoe het nu met je gaat?

@Jenster, wat lief!!! En wat moet ik nu zeggen….

Even niet zo goed…..moodswings halen me neer. Hoop het met het sporten weer in controle te krijgen!

Ben weinig met mijn borsten bezig en heb net pas voor het eerst een andere bh aangedaan dan die prachtige po bh! 😅

Net toch maar een nieuwe foto geplaatst. 
Naakt schrik ik beetje van de foto. Ene borst is altijd iets groter dan de andere geweest, maar dat valt nu wel meer op. Op deze foto is het iets minder te zien. De po vond het verschil te klein om er verschillende protheses in te doen. 
Verder bijna nergens meer last van. Ik doe in ieder geval alles. Soms draai in onbewust ook al op mijn buik. Dat ligt echter nog niet heel lekker, dus dat is dan maar voor een paar minuutjes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Diana75 balen zeg van je moodswings....hoop ook voor je dat je je weer beter gaat voelen als je gaat sporten. Ik draag ook nog de meeste tijd m'n mooie po-bh🙈 ben inmiddels 8wkn. Vind wel dat je prachtige borsten hebt en zie het op de foto nagenoeg niet. De bh's staan je ook prachtig.

Heb de afgelopen 2 weken vooral zelf sportoefeningen gedaan om te kijken hoe ik erop reageer, zit niet op een sportschool maar scheef me wekelijks in voor een bootcamp les, ga het as dinsdag weer proberen...ben zo benieuwd hoe het gaat.

Succes met het sporten👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diana! 
 

Wat ontzettend balen dat je last hebt van moodswings. 
Waarom schrik je van je foto? Ik vind het echt prachtig! Zo ook de bh’s. 
 

Wel fijn dat je helemaal nergens last meer van hebt. 
 

Hopelijk heeft het sporten straks een positieve werking op je. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.  
allereerst wat een mooie foto’s! Ik vind je borsten prachtig en zeer natuurlijk!

ook mijn ene borst is kleiner en zit hoger dan de andere. Heb daar zelfs deze week extra contact met de kliniek over gehad. Schijnt toch wel goed te komen zeggen ze. Dus blijven afwachten.  
balen van je moodswings. Hopelijk helpt het bewegen je. 
xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 wat verdrietig om te lezen dat je niet zo lekker in je vel zit! Heb even bij je foto’s gespiekt, Meis, je bent prachtig! Je boobs zijn niet helemaal gelijk, maar dat is juist mooi en natuurlijk! Dat is juist wat ik ook graag wil 😚. En in je bh’s zijn ze echt prachtig! 
Hoop zo dat je de positieve vibe weer snel te pakken krijgt! (Is het mss overgang gerelateerd? Dan kan de huisarts mss iets voor je betekenen.....hormonen zijn hele nare stofjes die je leven volledig in de war kunnen schoppen.....😘)
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi @Diana75,

Je hebt al een paar keer op iets van mij gereageerd en lees hier sommige verhalen terug. Ook om te kijken hoe andere soms het proces ervaren en ook de goede tips terug te lezen. Ik ben nu 5 dagen po en heb behalve die druk van die bh en enorme vocht ophoping, tot nu toe nergens last van. Ik zelf had een slappe C met veel ruimte en heb 375 CC voor de spier laten plaatsen. Ook op advies van de arts. Volgens haar had ik zoveel ruimte dat ik goed effect had vanaf 350CC. 
Any way, ik lees wat kleine gelijkenissen bij jou dus ga je blijven volgen :) 
Mag ik bij jou de foto's zien? ik zelf heb nog geen album. Ook iets van uit schaamte en heb pas 1 foto gemaakt een dag na de operatie. Ik dacht, ik doe dit een keer per week, dat zie je goed de verschillen.

Ik wens je veel succes toe in het hele proces en hopen dat je snel van je moodswings af bent en het uiteindelijke resultaat naar wens is! Groetjes, Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8 weken po en heb al een tijdje niets geplaatst. Wil jullie niet vervelen met mijn somberheid. 
Vertelde de vorige keer al dat ik mijn borsten verschillend van grootte vind en dat verschil wordt steeds duidelijker vind ik. Heb vandaag een foto geplaatst waarop dat goed te zien is. 
Bij de intake bij de po gevraagd of ik niet twee verschillende maten protheses moest krijgen, maar de po vond het verschil in maat te klein om twee verschillende maten te plaatsen. Als ik het nu zie denk ik dat dat beter wel had gekund. Vind het erg jammer dat ze nu zo verschillend zijn. 
Verder gaat het wel iets beter met me, al is vandaag dan huis weer een mindere dag. 
Ik doe mijn ding in huis, werk en probeer veel te sporten. Merk dat iets kleins me van slag maakt; zoals het weer vandaag en mijn vrije dag. Kan beter in beweging blijven en de paar kilo’s die ik er niet af krijg…grrr…
Bij de huisarts geweest en bloed laten prikken op pa hormonen. Dat is nog even afwachten. 
Qua pijn gaat het goed. Ik lig soms al een paar minuten op mijn buik. 
De ene dag ben ik super blij met mijn borsten en draag ik wat meer strakke truitjes, de andere dag doe ik liever net of ze er niet zijn en draag ik wijde shirts 😀
Weet ook niet goed wat er aan de hand is. Moet eigenlijk niet zeuren en happy de peppy zijn, maar dat lukt helaas niet altijd. 
Smeer al even met de litteken crème, maar vergeet het ook vaak. Hoelang moet de die crème gebruiken?

Heb een paar bh’s geshopt en wil ook wat lichtere bh’s kopen. De voorgevormde bh’s zijn beest groot en log en dat heb ik nu niet meer nodig. 
@Noor45, dank je voor de steun die je me geeft. Doet me meer goed dan je in de gaten hebt. 
@LadiDi, bedankt voor jouw berichtje. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

Je hoeft je nooit te schamen voor wie je bent! Als jij niet lief bent voor jezelf, wie dan wel?

@Hoixxxx, moet vaak aan je denken. Ben zo benieuwd hoe het met je gaat?

En alle andere dames…Lieve groetjes 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 hoi meid! Jammer om te horen dat je je zo voelt❤ ik zie op de foto ook inderdaad het verschil qua grootte en ik kan begrijpen dat je dat jammer vindt,dat zou ik ook hebben als ik daar nog expliciet naar gevraagd zou hebben. Je mag mij altijd vervelen met je somberheid hoor!🥰 dikke knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Diana75 zei:

Vandaag 8 weken po en heb al een tijdje niets geplaatst. Wil jullie niet vervelen met mijn somberheid. 
Vertelde de vorige keer al dat ik mijn borsten verschillend van grootte vind en dat verschil wordt steeds duidelijker vind ik. Heb vandaag een foto geplaatst waarop dat goed te zien is. 
Bij de intake bij de po gevraagd of ik niet twee verschillende maten protheses moest krijgen, maar de po vond het verschil in maat te klein om twee verschillende maten te plaatsen. Als ik het nu zie denk ik dat dat beter wel had gekund. Vind het erg jammer dat ze nu zo verschillend zijn. 
Verder gaat het wel iets beter met me, al is vandaag dan huis weer een mindere dag. 
Ik doe mijn ding in huis, werk en probeer veel te sporten. Merk dat iets kleins me van slag maakt; zoals het weer vandaag en mijn vrije dag. Kan beter in beweging blijven en de paar kilo’s die ik er niet af krijg…grrr…
Bij de huisarts geweest en bloed laten prikken op pa hormonen. Dat is nog even afwachten. 
Qua pijn gaat het goed. Ik lig soms al een paar minuten op mijn buik. 
De ene dag ben ik super blij met mijn borsten en draag ik wat meer strakke truitjes, de andere dag doe ik liever net of ze er niet zijn en draag ik wijde shirts 😀
Weet ook niet goed wat er aan de hand is. Moet eigenlijk niet zeuren en happy de peppy zijn, maar dat lukt helaas niet altijd. 
Smeer al even met de litteken crème, maar vergeet het ook vaak. Hoelang moet de die crème gebruiken?

Heb een paar bh’s geshopt en wil ook wat lichtere bh’s kopen. De voorgevormde bh’s zijn beest groot en log en dat heb ik nu niet meer nodig. 
@Noor45, dank je voor de steun die je me geeft. Doet me meer goed dan je in de gaten hebt. 
@LadiDi, bedankt voor jouw berichtje. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

Je hoeft je nooit te schamen voor wie je bent! Als jij niet lief bent voor jezelf, wie dan wel?

@Hoixxxx, moet vaak aan je denken. Ben zo benieuwd hoe het met je gaat?

En alle andere dames…Lieve groetjes 🤗

Dank je! Schaamte voor de voor situatie meer. Gek genoeg ging ik wel gewoon naar de sauna enz. Any way, dank voor je toevoegen. Ik zie wat je bedoelt met die borst. Ik heb dat iets met mijn tepelhoven, die verschillen van elkaar. Dit is ontstaan bij mijn lift van 25 jaar geleden. In jouw geval, weet je zeker dat het geen vocht meer is of iets? en als het zo blijft en je hebt het aangegeven, moet hij/zij het toch herstellen? Daar zit je natuurlijk niet op te wachten maar het doel van dit alles was dat je weer "blij" met je borsten zou zijn, toch? Nou ik hoop dat het allemaal positief voor je uitpakt! de borsten op zich zelf, vind ik overigens wel mooi in vorm. En ik weet dat een heleboel het "natuurlijke" zo mooi vinden :) dat boeit mij dan weer iets minder want ik schaam me dan weer niet voor hetgeen dat ik implantaten heb :D 
Schrijf hier lekker van je af! wij leven mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Diana75ik snap zo goed dat je baalt en dat het resultaat nu niet is zoals je voor ogen had. Zeker als je het vantevoren zelf ook nog aangegeven hebt... Moet je nog een keer naar de chirurg voor controle?

 

Geen idee hoe lang je moet smeren.. Ik ben met 3 weken begonnen en smeer met 6,5 week nog steeds. Niet consistent 2 keer per dag maar zo lang het litteken nog stug aanvoelt blijf ik smeren. 

 

Ik hoop dat je gauw wat beter in je vel gaat zitten. Dit sombere weer werkt ook niet mee.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Diana75 ik heb net je foto bekeken en ik zie idd verschil maar ik vind ze ook juist heel mooi natuurlijk. Vanaf een foto is het wel lastig beoordelen. Helemaal Als je zelf een foto maakt van je eigen borsten. Ik heb ook een verschil en de ene foto zie je dat erger dan de andere en in de spiegel zie ik het bijna niet. Maar misschien is het bij jou in wel meer verschil ? 
Je weet dat ik met je meeleef en aan je denk; zo naar dat je je zo down voelt. Die hormonen ook! Goed dat je bloed hebt laten prikken. 
littekens smeer ik minimaal 2x per dag in. Tube van 50ml is bijna op. Heb een nieuwe tube besteld van dr Staudt die bij Blooming werkt. Lees daar goede recensies over. Ik ben van plan om nog wel maanden door te smeren. Heb eerder  operaties gehad waar ik ook lang heb doorgesmeerd. Vind m’n littekens nu nog erg rood na 2 maanden. 
bij de Otto heb ik hele fijne lichtere bh’s gekocht, ook mooie met kant. Daar slaap ik ook mee IPv die sport bh. Staat toch aantrekkelijker en zonder bh slapen voelt nog niet fijn vind ik. 
je weet, ik zou je het liefst even een knuffel geven. Denk veel aan je. Veel liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Diana75 wat balen zeg dat je niet lekker in je vel zit. Begrijp je helemaal, heb ook van die momenten dat ze alleen maar "boe" tegen me hoeven te zeggen. Weet dat het bij mij echt met de hormonen te maken heeft.

Heb ook naar je foto gekeken en is idd duidelijk te zien wat je bedoeld. Heb je er al over gesproken met je pc? Wat zegt die erover?

Hoop voor je dat het toch nog bijtrekt, zijn volgens zeggen nog niet uit veranderd. 

De litteken crème smeer ik 1x per dag na het douche, heb me voorgenomen om iig de tube leeg te smeren.

Wel fijn dat het verdere genezing proces heel goed gaat en je geen pijn meer hebt en zelfs op je buik kan leggen.

Heel veel sterkte met alles en blijf voor je hart luchten hier op het forum.

Dikke knuffel. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Diana75 wat vervelend dat je je zo voelt. Digitale knuffel vanaf hier. Ik heb even bij je foto gekeken en vind ze heel mooi en heel natuurlijk ogen. Verschil is er wel, maar dat zijn alle natuurlijke borsten. Maar wat de anderen ook zeggen foto is niet altijd realistisch. 
 

Misschien toch goed om contact op te nemen met de kliniek? Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de lieve woorden. Het klopt dat het verschil op de ene foto beter te zien is dan op de andere foto. Ben wel zeer blij met de grootte en de vorm. 
Ik weet niet of er nog vocht in zit en of ze nog zullen veranderen. Ze voelen erg zacht aan. 
Ik heb bij half jaar po nog een keer een afspraak staan. Kan ook gedenken dat het verschil in borsten hij de situatie niet goed gezien is door de po. Ze waren klein en leeg en dan is het lastiger te zien. 
Kan me niet voorstellen dat ze er nog iets aan kunnen en zullen doen…..

@LadiDi, grappig dat het jou juist niet uitmaakt of mensen zien dat je een vergroting hebt gehad. Daar maak ik me juist druk om en toch iets gevoel van schaamte. Ik woon dan wel in een klein dorpje waar ze niets gewend zijn en al overstuur raken als je vertelt dat je een jacuzzi hebt!
@Noor45, dank je voor de tips van de bh’s. Ik ga er naar kijken straks. 
Vervolg afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week donderdag. Moet nog even geduld hebben. Wel al gehoord dat meeste uitslagen goed zijn, maar de hormonen afwijkend zijn en dat ik daar last van heb. 
Vandaag met een beter gevoel opgestaan en ga deze dag maar eens plukken ☺️

Ennnn…lekker smeren met de crème voor mooier herstel littekens!

Dank jullie voor de morele steun en knuffels!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Diana75 zei:

Dank jullie voor de lieve woorden. Het klopt dat het verschil op de ene foto beter te zien is dan op de andere foto. Ben wel zeer blij met de grootte en de vorm. 
Ik weet niet of er nog vocht in zit en of ze nog zullen veranderen. Ze voelen erg zacht aan. 
Ik heb bij half jaar po nog een keer een afspraak staan. Kan ook gedenken dat het verschil in borsten hij de situatie niet goed gezien is door de po. Ze waren klein en leeg en dan is het lastiger te zien. 
Kan me niet voorstellen dat ze er nog iets aan kunnen en zullen doen…..

@LadiDi, grappig dat het jou juist niet uitmaakt of mensen zien dat je een vergroting hebt gehad. Daar maak ik me juist druk om en toch iets gevoel van schaamte. Ik woon dan wel in een klein dorpje waar ze niets gewend zijn en al overstuur raken als je vertelt dat je een jacuzzi hebt!
@Noor45, dank je voor de tips van de bh’s. Ik ga er naar kijken straks. 
Vervolg afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week donderdag. Moet nog even geduld hebben. Wel al gehoord dat meeste uitslagen goed zijn, maar de hormonen afwijkend zijn en dat ik daar last van heb. 
Vandaag met een beter gevoel opgestaan en ga deze dag maar eens plukken ☺️

Ennnn…lekker smeren met de crème voor mooier herstel littekens!

Dank jullie voor de morele steun en knuffels!! 

Ja Toch! lekker genieten!

Het maakt mij niet uit nee als men het ziet, ik denk altijd "leven en laten leven". Ik ben gewoon voorstander van dat je moet doen waar je gelukkig van wordt. Ik doe al jaren aan spuitjes en verbeteringen in het kader, "ik wil best ouder worden maar wel een beetje knap! In mijn omgeving zijn er heel veel mensen die borstvergroting hebben gedaan dus het is hier bij mij heel normaal :) 
Ik hoop voor jou dat je je snel lekker in je vel voelt en kan genieten van alles, ook van je bv. 🌻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diana, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent en je zo voelt. Ik kan je foto niet zien maar begrijp dat je wensen niet gehoord zijn en dat is jammer

Zeker als je zelf denkt dat het achteraf anders had kunnen zijn. 
 

Van mij mag je lekker somber zijn hier op t forum hoor 😘

 

 

 

 

enne @Noor45dr Staudt werkt niet meer bij Blooming 😉 ze (z’n vrouw?En hij) hebben een resort op Bonnaire 😃 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Frukje zei:

Hey Diana, wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent en je zo voelt. Ik kan je foto niet zien maar begrijp dat je wensen niet gehoord zijn en dat is jammer

Zeker als je zelf denkt dat het achteraf anders had kunnen zijn. 
 

Van mij mag je lekker somber zijn hier op t forum hoor 😘

 

 

 

 

enne @Noor45dr Staudt werkt niet meer bij Blooming 😉 ze (z’n vrouw?En hij) hebben een resort op Bonnaire 😃 

Z’n littekencrème bestaat nog wel 😀

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75Wat rot om te lezen dat je niet zo lekker in je vel zit, en op sommige momenten niet al te blij bent met het resultaat 🥺

Ik heb je foto’s bekeken en snap wat je bedoeld. Al vind ik ze prachtig en erg natuurlijk, maar dat is mijn mening 😊

Hormonen kunnen een flinke rol spelen bij je gemoedstoestand, wordt soms flink onderschat. 
 

Goed van je dat je bent wezen bloedprikken bij de huisarts om het e.e.a. te laten uitzoeken. 
 

Ik hoop dat je snel wat meer rust krijgt, en kunt genieten! Ook van je bv natuurlijk 🍀 

dikke knuffel! 🥰 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Lottje72, @Von5385,

Dank jullie beide voor het berichtje. Met mijn borsten gaat goed. Ze voelen al erg eigen. 
Heb hormoonpleisters gekregen en die helpen enorm tegen de opvliegers en andere dingen. De somberheid was een teken dat het niet goed met mij ging, dat ik niet gelukkig ben en al gelang mezelf voorbij loop. Mijn lichaam ging in protest. 
Ik en mijn partner hebben besloten de relatie te beëindigen. 
Dat valt erg zwaar. Gebeurt van alles in hoofd en lichaam en er moet veel geregeld worden. Borsten heb ik weer in een po bh gestopt en naar de achtergrond geschoven. 
Ben er nog steeds erg blij mee, maar even niet mee bezig. 
Sorry dat het geen opgewekt berichtje is. Ben niet veel meer hier op het forum, dat geeft rust. 
Wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.