Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Fijn dat je je goed voelt! 
Balen dat griekenland niet doorgaat 🙁 maar hopelijk vind je een andere bestemming. 
 

Ik ben gaan googlen op die documentaire en bij bnn is er een uitzending met een interview over die docu. Die meid, de arts, en een andere arts/plastisch chirurg gaan in gesprek. Daarin legt de plastisch chirurg heel duidelijk uit dat er maar een hele kleine groep is die last kan krijgen van implantaten. Waarschijnlijk wordt in die docu maar 1 kant belicht, dat is altijd jammer. Maar zo gaat dat met alles in t nieuws. 
 

Ik denk dat we er zeker niet van moeten uitgaan dat het altijd 100% goed zal gaan, en je geen klachten krijgt. Maar zeggen dat het altijd moordtieten zijn is een beetje overdreven.

Voor mij ook niet handig dat deze docu nu komt. Ik wordt over 2 weken geopereerd en sinds ik het mijn moeder heb verteld komt er elke week wel wat in t nieuws en stuurt ze mij alles door. Heb net weer een heel epistel geschreven met uitleg erover, en nu komt deze docu op tv 😅

 

Ik zal me weer voorbereiden op de volgende verdediging 😝
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Goow zei:

Fijn dat je je goed voelt! 
Balen dat griekenland niet doorgaat 🙁 maar hopelijk vind je een andere bestemming. 
 

Ik ben gaan googlen op die documentaire en bij bnn is er een uitzending met een interview over die docu. Die meid, de arts, en een andere arts/plastisch chirurg gaan in gesprek. Daarin legt de plastisch chirurg heel duidelijk uit dat er maar een hele kleine groep is die last kan krijgen van implantaten. Waarschijnlijk wordt in die docu maar 1 kant belicht, dat is altijd jammer. Maar zo gaat dat met alles in t nieuws. 
 

Ik denk dat we er zeker niet van moeten uitgaan dat het altijd 100% goed zal gaan, en je geen klachten krijgt. Maar zeggen dat het altijd moordtieten zijn is een beetje overdreven.

Voor mij ook niet handig dat deze docu nu komt. Ik wordt over 2 weken geopereerd en sinds ik het mijn moeder heb verteld komt er elke week wel wat in t nieuws en stuurt ze mij alles door. Heb net weer een heel epistel geschreven met uitleg erover, en nu komt deze docu op tv 😅

 

Ik zal me weer voorbereiden op de volgende verdediging 😝
 

De kans op het krijgen van een auto ongeluk is groter dan dit volgens mij....en autorijden doen we ook massaal. 

ik weet ook niet hoe ik ga reageren, ik heb het nog niemand verteld, maar ik ga denk ik de discussie afkappen met dat ik er goed over na gedacht heb en dat ik de risico’s afgewogen heb en dat ik dit wil. En dat het lief is dat een ieder bezorgd is, maar dat ik capabel genoeg ben om dit zelf te beslissen. 
 

Jammer dat er altijd zoveel weerstand is tegen het verfraaien van je lichaam.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt idd veelal een kant belicht. Denk ook dat een kleine groep vrouwen hier last van krijgen. @Jensterheeft mijn gedachtes weer de goede, positieve kant op gestuurd!

Ik loop hier met mijn hond.
De zon in mijn gezicht.

De wereld kijkt weer licht.

Ik voel de warmte van de zon.

Een glimlach om mijn mond. 

Ik voel mijn borsten op en neer deinen terwijl ik loop. 
Ik kijk naar beneden en zie een echte gleuf, decolleté noemen ze dat. 
Ik wandel, trots en vol met hoop. 
Ik zeg:”  Whoop whoobies, ik heb prachtige boobies!!!

  • Like 3
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Diana75 zei:

Er wordt idd veelal een kant belicht. Denk ook dat een kleine groep vrouwen hier last van krijgen. @Jensterheeft mijn gedachtes weer de goede, positieve kant op gestuurd!

Ik loop hier met mijn hond.
De zon in mijn gezicht.

De wereld kijkt weer licht.

Ik voel de warmte van de zon.

Een glimlach om mijn mond. 

Ik voel mijn borsten op en neer deinen terwijl ik loop. 
Ik kijk naar beneden en zie een echte gleuf, decolleté noemen ze dat. 
Ik wandel, trots en vol met hoop. 
Ik zeg:”  Whoop whoobies, ik heb prachtige boobies!!!

Oh meid wat een heerlijke tekst! Ik word spontaan vrolijk van je! ☀️
Maar precies wat ik net dacht toen ik buiten liep, al komt het hondje hier pas over een paar weken. Is nu nog veilig bij zijn moeder 🐶 en mijn boobies deinsen nog niet zo mee, maar het komt vanzelf! 
Mijn moeder is op bezoek en net heerlijk even de stad in geweest. Nu op het balkon met mijn gezicht in het zonnetje en een 0,0% biertje. (Voor de zekerheid nog even) en een T-shirt met kolletje aan omdat ik nog niet vol de zon in durf 😅

 

Wat balen dat Griekenland 🇬🇷 niet doorgaat, maar hopelijk kunnen jullie gemakkelijk omboeken naar een later tijdstip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Wendy2020 zei:

Oh meid wat een heerlijke tekst! Ik word spontaan vrolijk van je! ☀️
Maar precies wat ik net dacht toen ik buiten liep, al komt het hondje hier pas over een paar weken. Is nu nog veilig bij zijn moeder 🐶 en mijn boobies deinsen nog niet zo mee, maar het komt vanzelf! 
Mijn moeder is op bezoek en net heerlijk even de stad in geweest. Nu op het balkon met mijn gezicht in het zonnetje en een 0,0% biertje. (Voor de zekerheid nog even) en een T-shirt met kolletje aan omdat ik nog niet vol de zon in durf 😅

 

Wat balen dat Griekenland 🇬🇷 niet doorgaat, maar hopelijk kunnen jullie gemakkelijk omboeken naar een later tijdstip.

@Wendy2020, Komt vanzelf. Het is soms zo lastig om geduldig te zijn, maar met een paar weekjes deinen de jouwe ook mooi mee😄. Goed dat je lekker geniet van het moment. We hebben het verdiend!

Even in jouw album gespiekt. Wat zijn ze al mooi! Ze zitten nog hoog vast geplakt, maar je kunt al zien hoe mooi ze gaan worden als ze soepel worden en gaan zakken! Prachtige boobs!!! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein onzekerheidje ook bij mij. 
Mijn borsten herstellen niet gelijk. De rechterkant liep achter, was langer gezwollen en pijnlijker en groter. 
Sinds gisteren is echter de linkerkant, de kant die voorop liep een stuk groter en hangt lager. Rechts is nu kleiner. 
Hoe kan het dat rechts eerst groter was terwijl die achterliep en nu links groter is. 
Rechts oogt nu erg klein. 
Is het duidelijk wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je album niet meer zien.. Maar balen, snap dat je daar onzeker van wordt. Maar kan het zijn dat nu aan een kant de spieren al meer ontspannen ofzo? Dat ie daar al dropt en fluft? En dat straks de ander er weer bij komt? 

 

Al is dat misschien vroeg met bijna 4 weken? Ik heb geen idee maar als het goed is heb je binnenkort weer controle bij de PC toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Kaygee zei:

Ik kan je album niet meer zien.. Maar balen, snap dat je daar onzeker van wordt. Maar kan het zijn dat nu aan een kant de spieren al meer ontspannen ofzo? Dat ie daar al dropt en fluft? En dat straks de ander er weer bij komt? 

 

Al is dat misschien vroeg met bijna 4 weken? Ik heb geen idee maar als het goed is heb je binnenkort weer controle bij de PC toch? 

@Kaygee, weet niet waarom je niet meer in mijn album kunt. Heb je weer toegevoegd. Laatste foto is dus nog rechter borst groter dan de linker. Nu andersom. 
Heb geen controles meer. Pas bij 6 maanden. 
Ben niet heel ongerust, maar vraag me af of dit bij iedereen zo gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2021 om 10:30, Diana75 zei:

Klein onzekerheidje ook bij mij. 
Mijn borsten herstellen niet gelijk. De rechterkant liep achter, was langer gezwollen en pijnlijker en groter. 
Sinds gisteren is echter de linkerkant, de kant die voorop liep een stuk groter en hangt lager. Rechts is nu kleiner. 
Hoe kan het dat rechts eerst groter was terwijl die achterliep en nu links groter is. 
Rechts oogt nu erg klein. 
Is het duidelijk wat ik bedoel?

@Diana75 Heb ook even bij jou gekeken, en het is idd net of ze om de beurt telkens een stapje zetten. Maar vind ze wel steeds mooier worden in het proces. De ergste spanning is er vanaf als je naar de eerste foto's kijkt en dan naar de laatste, vind ze echt heel mooi zakken...ze zeggen dat het wel tot een half jaar kan duren voordat het uiteindelijke resultaat is bereikt, dus we hebben nog even😉 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 en @Diana75 klopt, al had ik daar van het weekend wel een dip van. Blijf pijnlijke plekken houden, en angst dat het gewoon niet kan zakken omdat er geen ruimte is. Ik vind m’n anatomische protheses net op m’n kop zitten.  Maar ook ik weet dat het echt maanden kan duren..... geduld geduld geduld. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Noor45 zei:

@Lottje72 en @Diana75 klopt, al had ik daar van het weekend wel een dip van. Blijf pijnlijke plekken houden, en angst dat het gewoon niet kan zakken omdat er geen ruimte is. Ik vind m’n anatomische protheses net op m’n kop zitten.  Maar ook ik weet dat het echt maanden kan duren..... geduld geduld geduld. X

@Lottje72, dank je, had ik ook even nodig. Echt, met kleding aan ben ik best tevreden, maar zonder vind ik ze er nog vreemd uitzien. 
Ik zit soms een uurtje op de bank, of in bed in de avond zonder bh. Even luchten en misschien iets zakken 😆

Ik heb vooral pijn rondom mijn borsten. Bovenarmen, schouders, bij sleutelbeen. Heb het idee dat ik mijn armen hoog moet uitstrekken om die spieren los te maken, maar dat mag natuurlijk niet??

Daarnaast voor het eerst een klein spoortje zweet in mijn DECOLLETÉ! tijdens wandelen in de zon!! Hoe blij kun je daarmee zijn!! Joehoe

@Noor45, zet het nu maar uit jouw hoofd dat ze op de kop zitten. Ze zitten goed en zijn prachtig. Zelfs jouw partner zegt dat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75wat zijn we toch een onzekere mutsen he 🙈
Die pijn lijkt me heel vervelend!! Hopelijk trekt dat snel weg en kan je genieten van je boobies!!! Ik vind ze echt prachtig worden!! 

Grappig he dat jij jouw boobies zonder kleding vreemd uit vind zien en ik mijn boobies met kleding aan, aan de kleine kant vind. We zijn ook zo kritisch op onszelf! 
 

Whoopwhoop, zon, warmte en druppies in decolleté!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diana75 zei:

@Lottje72, dank je, had ik ook even nodig. Echt, met kleding aan ben ik best tevreden, maar zonder vind ik ze er nog vreemd uitzien. 
Ik zit soms een uurtje op de bank, of in bed in de avond zonder bh. Even luchten en misschien iets zakken 😆

Ik heb vooral pijn rondom mijn borsten. Bovenarmen, schouders, bij sleutelbeen. Heb het idee dat ik mijn armen hoog moet uitstrekken om die spieren los te maken, maar dat mag natuurlijk niet??

Daarnaast voor het eerst een klein spoortje zweet in mijn DECOLLETÉ! tijdens wandelen in de zon!! Hoe blij kun je daarmee zijn!! Joehoe

@Noor45, zet het nu maar uit jouw hoofd dat ze op de kop zitten. Ze zitten goed en zijn prachtig. Zelfs jouw partner zegt dat!!!

@Diana75 en @Noor45Heb dat ook, met kleding (Bh aan) ben ik tevreden, maar zonder vind ik het echt nog van die koplampen😂 die ver uit elkaar staan. Ik hoop ook oprecht dat als ze nog zakken ze nog iets naar elkaar toegaan, maar dat is met een bh wel weer te doen😉

 

En "los gooien" kan ik nog niet echt...dan schieten er overal pijnscheuten doorheen...hou ik ze snel weer vast😊

 

Al met al zijn me er nog niet😅 wel hoop ik dat als ik vrijdag 6 wkn ben:tatice_04: en weer mag opbouwen dat al de stijfheid een beetje verdwijnt met bewegen enzo en dat het dan ook wat sneller gaat met de rest van de pijntjes🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385, Ze ogen nog klein omdat ze nog naar voren moeten kantelen. Dan worden ze vlg mij groter en voller met een natuurlijke hang. Bij jou ook!

Dank je voor het compliment!

@Lottje72, wat heerlijk als je zes weken bent. Miss wordt de pijn idd minder als je de spieren daaromheen weer wat sterker kunt maken. 
Ik “gooi” ze ook nog niet los hoor. Voelt niet fijn en krijg ik ook wat pijnscheuten. Maar als ik toch even op de bank hang, dan vind ik het wel even fijn voor een moment!

Vind de mijne zonder bh ook idd koplampen, maar moet goedkomen!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

Ik zag dat hier gesproken was over de docu moordtieten.

Ik heb m toevallig ook gezien.

En idd er wordt maar 1 kant van t verhaal verteld, maar wat er in de docu verteld wordt, was mij nog niet eerder verteld.🤷‍♀️

Bij mij zitten de implantaten er nu bijna een jaar in. Ben er super blij mee. Maar als ik dit had geweten wat ze in de docu vertelde had ik misschien wel een andere keuze gemaakt mbt borstvergroting...

Voor mij nu niet terug te draaien. Maar mocht ik in de toekomst een nieuwe keuze moeten maken, zal ik er zeker over nadenken of een andere vorm implantaat geen betere optie is zoals zoutwateroplossing of lipofilling.

 

Ik vindt de docu toch wel een bewustwording van borstimplantaten. Mooi docu ook...

Zeker als je twijfelt over t nemen van borstvergroting of welke.

Iedereen moet natuurlijk zelf bepalen wat ze in hun lichaam laten stoppen, naar n goeie vóór research is zeker belangrijk. 😏

 

Hoe denken jullie hierover? 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Detje_P zei:

Hey dames,

 

Ik zag dat hier gesproken was over de docu moordtieten.

Ik heb m toevallig ook gezien.

En idd er wordt maar 1 kant van t verhaal verteld, maar wat er in de docu verteld wordt, was mij nog niet eerder verteld.🤷‍♀️

Bij mij zitten de implantaten er nu bijna een jaar in. Ben er super blij mee. Maar als ik dit had geweten wat ze in de docu vertelde had ik misschien wel een andere keuze gemaakt mbt borstvergroting...

Voor mij nu niet terug te draaien. Maar mocht ik in de toekomst een nieuwe keuze moeten maken, zal ik er zeker over nadenken of een andere vorm implantaat geen betere optie is zoals zoutwateroplossing of lipofilling.

 

Ik vindt de docu toch wel een bewustwording van borstimplantaten. Mooi docu ook...

Zeker als je twijfelt over t nemen van borstvergroting of welke.

Iedereen moet natuurlijk zelf bepalen wat ze in hun lichaam laten stoppen, naar n goeie vóór research is zeker belangrijk. 😏

 

Hoe denken jullie hierover? 😊

 

Ik heb het niet gekeken, en zoals ik er nu in sta ga ik ook niet kijken. Ik ben me erg bewust van de risico's. Maar die risico's zijn er ook als je je kiezen of tanden laat vullen. Een klein percentage krijgt daarmee dezelfde klachten als nu weergegeven wordt mbt siliconen. Maar daar hoor je nooit wat over! Het risico op het krijgen van een ongeluk als je in de auto stapt is groter dan het krijgen van siliconen illness.

Siliconen krijgen we sowieso dagelijks binnen, babies via hun spenen, wij via alle verpakkingen waar onze etenswaren inzitten. Maar ook via alle creme, make up etc wat we op onze lichamen smeren. Je moet je achter je oren gaan krabben als je allergisch of sowieso gevoelig bent, dan is het een heel ander verhaal. Uiteindelijk is ieder lichaam is anders en zal anders reageren. Dus analyseer vooraf, en doe een risicoanalyse en neem een besluit. De dame uit de docu heeft nu gekozen voor zoutoplossing......maar de buitenkant is nog steeds een siliconenomhulsel. In mijn ogen houd je jezelf dan voor de gek. 

En lipofilling: daarmee breng je gemodificeerd vet in. Dit wordt middels liposuctie uit je lijf gezogen, maar daarna wordt het opgewerkt om het goed op een andere plek in te kunnen spuiten. Daar komt geen chemie aan te pas, maar het zijn wel bewerkte cellen. Wie garandeert dat je daarmee niet een beschadiging aan de cel aanbrengt zodat het ongecontroleerd kan gaan groeien? Ik weet het niet, ik denk dat niemand daar echt over nadenkt....de nadruk ligt nu op siliconen. 

 

Vanuit mijn werk kan ik zeggen dat vooral de hulpmiddelen ftalaat en BPA (weekmakers) vrij moeten zijn om ervoor te zorgen dat ons lichaam zo weinig mogelijk reageert. En de siliconen zijn juist zo ontwikkeld dat er geen weekmakers meer nodig zijn.

 

Heel zakelijk verhaal, en zeker niet bedoeld om belerend over te komen. Maar vaak in dit soort docu's wordt 1 kant van het verhaal belicht, en hoor je maar van een paar mensen. Zover ik kan zien in de literatuur is er geen wetenschappelijk bewijs. Tot die tijd volg ik mijn pad. Mocht tzt het inzicht veranderen, dan pas ik dan mijn keuze weer aan.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jenster dank je voor je toelichting, super fijn hoe je dit omschrijft. 
hoi @Detje_P ik heb bewust niet gekeken. Als ik m’n vergroting nog niet gehad zou hebben of nog had getwijfeld dan had ik waarschijnlijk wel willen kijken. Misschien ook als ik net als jij een jaartje verder zou zijn. Ik merk dat ik zelfs van het voorstukje erg nerveus word. Terwijl ik me heel erg bewust ben van de risico’s en dit ook een reden is dat ik er 20 jaar mee heb gewacht. Stiekem wil ik wel kijken; maar ik weet dat ik dat beter niet kan doen nu. Zeker niet omdat ik nog in mn herstel periode zit en vanalles voel nog. Toch is het wel goed om het hier bespreekbaar te maken denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jensterik vind het juist helemaal niet belerend maar heel duidelijk verwoord! 

Er is veel negativiteit rondom siliconen protheses en dat zie ik bijv. ook op insta comments terug onder de docu over “Moordtieten”. 
Dat veel jonge meiden worden beïnvloed door social media zit denk ik zeker wat in. Fillers, lippen en andere cosmetische ingrepen worden door sommige meiden (en jongens) net zo makkelijk gedaan als het kopen van een brood bij de bakker. En ook hier geldt dit niet voor iedereen. Willen voldoen aan een ideaalbeeld geldt denk ik wel voor velen, en dat begint al erg jong. Ik werk in het basisonderwijs en met name in groep 8. 
Als ik vergelijk met 10 jaar geleden dan is er veel veranderd. Kinderen zijn bewust van merken, willen er mooi uitzien en zijn druk op tiktok en snap om maar zoveel mogelijk volgers te krijgen. 
 

Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een weloverwogen keuze maken en iedereen een eigen reden heeft om het uiteindelijk wel of niet te doen. Als het echt zo slecht is… waarom wordt het dan nog steeds gedaan? 
Noem me wellicht een struisvogel maar wat er vaker wordt gezegd… De kans dat je kanker krijgt is aanwezig, ook zonder protheses. De kans dat je een ongeluk krijgt aanwezig. 
De kans dat je corona krijgt en blijvende klachten eraan overhoudt is aanwezig etcetc. 
 

En mocht iemand er een vervelend gevoel bij krijgen of zich uiteindelijk niet fijn voelen bij protheses dan heb je altijd de keuze om ze te laten verwijderen toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Jenster zei:

Ik heb het niet gekeken, en zoals ik er nu in sta ga ik ook niet kijken. Ik ben me erg bewust van de risico's. Maar die risico's zijn er ook als je je kiezen of tanden laat vullen. Een klein percentage krijgt daarmee dezelfde klachten als nu weergegeven wordt mbt siliconen. Maar daar hoor je nooit wat over! Het risico op het krijgen van een ongeluk als je in de auto stapt is groter dan het krijgen van siliconen illness.

Siliconen krijgen we sowieso dagelijks binnen, babies via hun spenen, wij via alle verpakkingen waar onze etenswaren inzitten. Maar ook via alle creme, make up etc wat we op onze lichamen smeren. Je moet je achter je oren gaan krabben als je allergisch of sowieso gevoelig bent, dan is het een heel ander verhaal. Uiteindelijk is ieder lichaam is anders en zal anders reageren. Dus analyseer vooraf, en doe een risicoanalyse en neem een besluit. De dame uit de docu heeft nu gekozen voor zoutoplossing......maar de buitenkant is nog steeds een siliconenomhulsel. In mijn ogen houd je jezelf dan voor de gek. 

En lipofilling: daarmee breng je gemodificeerd vet in. Dit wordt middels liposuctie uit je lijf gezogen, maar daarna wordt het opgewerkt om het goed op een andere plek in te kunnen spuiten. Daar komt geen chemie aan te pas, maar het zijn wel bewerkte cellen. Wie garandeert dat je daarmee niet een beschadiging aan de cel aanbrengt zodat het ongecontroleerd kan gaan groeien? Ik weet het niet, ik denk dat niemand daar echt over nadenkt....de nadruk ligt nu op siliconen. 

 

Vanuit mijn werk kan ik zeggen dat vooral de hulpmiddelen ftalaat en BPA (weekmakers) vrij moeten zijn om ervoor te zorgen dat ons lichaam zo weinig mogelijk reageert. En de siliconen zijn juist zo ontwikkeld dat er geen weekmakers meer nodig zijn.

 

Heel zakelijk verhaal, en zeker niet bedoeld om belerend over te komen. Maar vaak in dit soort docu's wordt 1 kant van het verhaal belicht, en hoor je maar van een paar mensen. Zover ik kan zien in de literatuur is er geen wetenschappelijk bewijs. Tot die tijd volg ik mijn pad. Mocht tzt het inzicht veranderen, dan pas ik dan mijn keuze weer aan.

 

 

Goed verwoord en toegelicht, dank je. Ik heb gisteren uiteindelijk toch gekeken. Maar blijf bij mijn besluit om ervoor te gaan. Deels ook omdat ik niet denk dat ik er heel gevoelig voor ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!😇 ik wordt er een beetje moe van soms dat het ondergaan van een borstvergroting altijd zo negatief belicht moet worden..de laatste tijd hoor je er ineens niets anders meer dan dat het slecht is😪ik denk dat er ook een hoop vrouwen zijn die gewoon blij zijn met hun borsten en nergens last van hebben. Een borstvergroting is niet zomaar iets natuurlijk en het is dus logisch dat je goed research doet over de implantaten en de mogelijke risico's,die verantwoordelijkheid ligt voor een groot deel bij jezelf vind ik. Soms hoor ik weleens dames die dan achteraf zeggen dat ze niet wisten dat implantaten kunnen zweten of lekken en dat vind ik best wel een beetje naïef😅dat kun je echt overal vinden.

ik heb bewust gekozen om alle mogelijke risico's voor lief te nemen dat is een afweging die je moet maken. Ik ben helemaal blij met mijn boobs!!🥳

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster bedankt voor je reactie en duidelijk idd. 😊

 

Er moet hier ook geen negativiteit over komen. We kiezen er allemaal bewust voor. En ook voor de mogelijke consequenties.

Maar t is idd goed om t juist bespreekbaar te maken. Daar is hier ook t forum voor.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.