Ga naar inhoud

Diana75 : 5 mei 2021 : Dr. Derks : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

Ik lees al enkele weken jullie verhalen hier en wil mijzelf nu voorstellen. 
Ik ben een vrouw van 46 jaar, ik weet het, beetje oud...

Ik heb 15 jaar geleden een borstverkleining gehad na het krijgen van twee kinderen. Na die operatie nog twee kinderen gekregen waardoor mijn borsten een stuk leger werden. 
de afgelopen twee jaar ben ik veel afgevallen. Erg tevreden met mijn lijf, maar niet met mijn borsten maar 80 aa/a. 
Altijd geroepen dat ik nooit siliconen in lijf zou willen, maar ik ben nu zo verdrietig als ik in de spiegel kijk. 
Na lang denken heb ik een afspraak gemaakt bij kliniek Veldhoven voor 16 april. Erg spannend!

Ik zou graag weer grotere borsten willen, een maat C denk ik, maar wel zo natuurlijk mogelijk uiterlijk. Heb gelezen dat een natuurlijk uiterlijk met anatomische protheses kan, maar dat ronde er ook natuurlijk kunnen uitzien?

Soms maak ik me druk wat anderen ervan zullen zeggen. Zien anderen dat je borsten groter geworden zijn? Ik weet dat je dat niet moet aantrekken, maar toch....

Ondanks die onzekerheid kan ik niet wachten en tegelijk is het bijna te spannend. 
Dank jullie voor jullie verhalen. Ik word daar veel wijzer van en fijn voel me daardoor gesteund!

Ik ben 171 lang en 61 kilo.

groetjes Diana.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diana, wat leuk en spannend! Geen ervaringsdeskundige hier. Maar wel ook na 9 jaar twijfelen besloten om wat aan mijn borsten te laten doen. Na 3 zwangerschappen ook lege borsten helaas. Ik heb de komende maand 3 consulten staan. Na wat voorwerk ga ik denk ik voor ronde protheses en dual-plane plaatsing, maar is ook afhankelijk van de pc natuurlijk. Ik heb 3 afspraken; Boerhave, Bey clinics en Diakonessenhuis.

 

Benieuwd hoe je afspraak gaat bij de Veldhoven kliniek! 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2021 om 08:11, Essebes1234 zei:

Hoi Diana, wat leuk en spannend! Geen ervaringsdeskundige hier. Maar wel ook na 9 jaar twijfelen besloten om wat aan mijn borsten te laten doen. Na 3 zwangerschappen ook lege borsten helaas. Ik heb de komende maand 3 consulten staan. Na wat voorwerk ga ik denk ik voor ronde protheses en dual-plane plaatsing, maar is ook afhankelijk van de pc natuurlijk. Ik heb 3 afspraken; Boerhave, Bey clinics en Diakonessenhuis.

 

Benieuwd hoe je afspraak gaat bij de Veldhoven kliniek! 
 

 

Hoi Essebes, wordt ook voor jou een spannende maand!! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen!

Goed dat je veel voorwerk hebt gedaan en je goed laat informeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

 

Grappig dat je na een borstverkleining nu gaat voor een borstvergroting. Wat een lijf allemaal doormaakt he met die zwangerschappen. 

 

Leuk een eerste consult. Ga je evt meer inplannen of wacht je het consult eerst af?

 

Ik ga over een maandje op consult bij Wouter van der Pot. Volgens mij werkt hij voornamelijk met ronde prothesen, maar als je zn instagram bekijkt zie je dat het zeker niet onnatuurlijk oogt :) :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234 Nee, geen andere consulten gehad. 
 

Toen ik onderzoek deed naar waar wie en hoe kwam ik (via Instagram) uit bij dr vd Pot en was helemaal fan. 
De kliniek zit hier ook op een half uurtje rijden vandaan dus helemaal prima

 

Idd nadeel is de wachttijd, maar ik heb niet echt haast. Ben rustig aan t door sparen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Diana75, nu zag ik ook je voorstelblog 😀. Als je zo natuurlijk mogelijk wil zou jeook eens kunnen kijken naar de protheses van Motiva. Deze zijn wel rond maar de ergonomix heeft een gel die heel natuurlijk (druppel) valt en geen kans vervorming van je borst door draaien. Zelf ga ik voor de motiva progressieve plus. Deze gel is iets steviger en geeft een licht push-up effect. Maar zoals al beloofd...ik hou je op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Hoi @Diana75, nu zag ik ook je voorstelblog 😀. Als je zo natuurlijk mogelijk wil zou jeook eens kunnen kijken naar de protheses van Motiva. Deze zijn wel rond maar de ergonomix heeft een gel die heel natuurlijk (druppel) valt en geen kans vervorming van je borst door draaien. Zelf ga ik voor de motiva progressieve plus. Deze gel is iets steviger en geeft een licht push-up effect. Maar zoals al beloofd...ik hou je op de hoogte.

Hoi Myrthe, goed advies, dank je. 
Ik wacht het eerste consult af en gelijk dan of ik meerdere consulten wil bij andere klinieken. 
mee houden elkaar op de hoogte!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Frukje zei:

Welkom

 

Grappig dat je na een borstverkleining nu gaat voor een borstvergroting. Wat een lijf allemaal doormaakt he met die zwangerschappen. 

 

Leuk een eerste consult. Ga je evt meer inplannen of wacht je het consult eerst af?

 

Ik ga over een maandje op consult bij Wouter van der Pot. Volgens mij werkt hij voornamelijk met ronde prothesen, maar als je zn instagram bekijkt zie je dat het zeker niet onnatuurlijk oogt :) :) 

Ja, vind het ook best wel tegenstrijdig, eerst verkleining en nu vergroting. Van de andere kant, als ik ze niet had laten verkleinen had ik nu lege theezakjes tot aan mijn navel gehad en was een borstlift noodzakelijk geweest....

Ik ga ook even op Instagram van van der Pot kijken. Goede tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Vandaag bij kliniek Veldhoven geweest en een datum gepland, al op 5 mei!

Heel snel en o, wat spannend. 
Ik heb een lege A cub met omtrek 80. 
Ik ben 1.71 en 61 kilo. 
Ik krijg Mentor rond 325, of 350cc. Mijn borsten zijn van zichzelf rond, dus was rond wel het mooiste. 
Ze werken daar het liefst met cohesive 3, omdat cohesive 1 en 2 meer rimpeling geven. Ik heb ze gevoeld en idd blijft het deukje van indrukken even zichtbaar bij de 1 en 2. Heeft iemand hier ervaring mee?

En wat is het moeilijk beslissen 325, of 350! Hadden ze maar een maat gezegd...pfff....

Ik wil uitkomen op een C, maar daar kon de chirurg niets over zeggen, alleen dat beide waarschijnlijk wel daarop uit zouden komen. 
Het is met een pas prothese echt niet goed voor te stellen hoe het zal gaan worden....

Van te voren las ik hier over over deze twijfels hij anderen en dacht...moet toch niet zo moeilijk zijn....

Maar nu ik ervoor staat heb ik dezelfde twijfels!

Ik wil zeker niet te grote opvallende borsten, maar wil ook geen spijt krijgen van een te kleine maar......

Help!!!!

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen nacht gedroomd over grote borsten....ik had twee volle ronde borsten, veel te groot en te bol. De protheses waren goed voelbaar aan de bovenkant en de borsten hijgen erg laag....ik werd zwetend wakker....

Gek hoe je er ook onbewust nog mee bezig bent.....

Ik heb geen tweede consult gepland, omdat het eigenlijk goed voelde, maar nu vraag ik me af of ik er goed aan heb gedaan meteen een datum te plannen. 
 

Groetjes Diana 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75

Spannend dat je het borsten avontuur aangaat😃

Toen ik je bericht las , was het bijna alsof ik mijn eigen verhaal aan het lezen was ☺️
Ook op mijn 20ste verkleind na mijn eerste . ( jong moeder geworden) Grote borsten maar hingen tot mijn navel. Na verkleining / lift dacht ik nooit meer kinderen te krijgen. Echter 10 jaar later kreeg ik 2 kids , en mijn borsten hingen en waren leeg. 
Ik wist direct al dat ik vergroting wilde , hoe tegenstrijdig het ook klinkt. 
In mijn omgeving heb ik mijn borsten een beetje “verborgen “ gehouden zodat de operatie niet zou opvallen. Volgens mij is dat op zich wel gelukt😃

Ik heb het gevoel dat vergroting een taboe is vooral op kantoor. Terwijl een verkleining daar anders naar gekeken wordt . 
Als ik nu terug kijk denk ik , had ik dit maar eerder gedaan 😅

qua herstel kan ik zeggen dat een vergroting meevalt dan verkleining . Minder heftig en als het goed is heb jij ook nog je littekens van de verkleining . Zij gaan waarschijnlijk dezelfde litteken gebruiken. Mijn litteken was vrij breed en lang vooral . En bij de vergroting hebben ze dat netter gecorrigeerd. 

 

Ik wens je heel veel succes straks . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Diana75,

 

Het klinkt voor mij helemaal niet tegenstrijdig! Als jij een vergroting wil, wil je een vergroting. Wat fijn dat je zo snel aan de beurt bent!

Zelf heb ik een hele andere voorsituatie (geen kinderen gehad en was 24 toen ik januari 2021 mijn borsten liet vergroten) en heb 380 cc Motiva Round Demi laten plaatsen. Heb altijd een kleine 75A gehad (vulde dit niet helemaal op).

Ik vind mijn borsten nu op een C cup lijken maar heb wel een grotere cupmaat. Zo ongeveer 75D. 

 

Ik ben geen plastisch chirurg of expert maar het klinkt alsof de maat bij je zal passen. 

Heel veel succes met de operatie!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dat je een datum hebt! 
Ik snap je gekke dromen. Het gaat zo snel dan ineens. 

als het goed voelt en je hebt er goed over nagedacht is t ok toch? Een beetje spanning zal blijven. 
het is ook eng om de pc te vertrouwen dat hij iets maakt dat bij je lichaam en je wensen past. Misschien kun je voorbeelden vragen/ bekijken van meiden (hier) met vergelijkbare protheses 

 

ik vind het ook niet tegenstrijdig hoor l 🙂bedoelde dat ik het bijzonder vind wat een lichaam doormaakt en hoe t veranderd door bijv zwangerschap.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 🤗 spannend hoor.. gaat al opschieten voor je!

Enne.. je bent nooit te oud om iets voor jezelf te doen vind ik. Ben zelf 43 jaar dus alleen maar leuk om te lezen dat meer vrouwen van mijn leeftijd dit laten doen :35:

Ik ben begin dit jaar geopereerd en heb er geen moment spijt van gehad.

Zat eerst op een 75C maar na 2 kids niet veel meer van over gebleven. Tijdens mijn zwangerschappen/borstvoeding zat ik op een E-cup dus die van mij hebben ook alle maten wel gezien haha!

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album. Zat op een 75B en heb 300 cc mentor anatomisch gekregen en ze worden nog steeds mooier en soepeler.. voel zelf al geen verschil met mijn eigen borstweefsel en ze voelen al helemaal eigen dus kan alleen maar positief zijn!

 

Heel veel succes alvast! 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lindan zei:

@Diana75

Spannend dat je het borsten avontuur aangaat😃

Toen ik je bericht las , was het bijna alsof ik mijn eigen verhaal aan het lezen was ☺️
Ook op mijn 20ste verkleind na mijn eerste . ( jong moeder geworden) Grote borsten maar hingen tot mijn navel. Na verkleining / lift dacht ik nooit meer kinderen te krijgen. Echter 10 jaar later kreeg ik 2 kids , en mijn borsten hingen en waren leeg. 
Ik wist direct al dat ik vergroting wilde , hoe tegenstrijdig het ook klinkt. 
In mijn omgeving heb ik mijn borsten een beetje “verborgen “ gehouden zodat de operatie niet zou opvallen. Volgens mij is dat op zich wel gelukt😃

Ik heb het gevoel dat vergroting een taboe is vooral op kantoor. Terwijl een verkleining daar anders naar gekeken wordt . 
Als ik nu terug kijk denk ik , had ik dit maar eerder gedaan 😅

qua herstel kan ik zeggen dat een vergroting meevalt dan verkleining . Minder heftig en als het goed is heb jij ook nog je littekens van de verkleining . Zij gaan waarschijnlijk dezelfde litteken gebruiken. Mijn litteken was vrij breed en lang vooral . En bij de vergroting hebben ze dat netter gecorrigeerd. 

 

Ik wens je heel veel succes straks . 

@Lindan,

 

Dank je wel voor het berichtje! Ik heb ook geen spijt dat ik ze heb laten verkleinen. Anders had ik nu theezakjes tot op mijn navel. Ik wilde nooit vreemde materialen in mijn lijf, daarom was ik tegen vergroting. 
Nu mis ik het zien van een vrouw in de spiegel en dat weegt toch zwaarder dan de “vreemde”. Materialen!

Hee fijn om te weten dat het herstel mee kan vallen. Dat geeft weer moed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Arlandria zei:

Hoi @Diana75,

 

Het klinkt voor mij helemaal niet tegenstrijdig! Als jij een vergroting wil, wil je een vergroting. Wat fijn dat je zo snel aan de beurt bent!

Zelf heb ik een hele andere voorsituatie (geen kinderen gehad en was 24 toen ik januari 2021 mijn borsten liet vergroten) en heb 380 cc Motiva Round Demi laten plaatsen. Heb altijd een kleine 75A gehad (vulde dit niet helemaal op).

Ik vind mijn borsten nu op een C cup lijken maar heb wel een grotere cupmaat. Zo ongeveer 75D. 

 

Ik ben geen plastisch chirurg of expert maar het klinkt alsof de maat bij je zal passen. 

Heel veel succes met de operatie!

 

Groetjes!

Dank je wel Arlandria, Zo zie je maar, iedereen heeft zijn eigen bijzondere situaties met eigen wensen. Belangrijk is dat we dingen doen die wij zelf graag willen. 
Voor jou een goede keus geweest om voor een vergroting te gaan dus en het past helemaal bij jou als ik het goed lees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Hi 🤗 spannend hoor.. gaat al opschieten voor je!

Enne.. je bent nooit te oud om iets voor jezelf te doen vind ik. Ben zelf 43 jaar dus alleen maar leuk om te lezen dat meer vrouwen van mijn leeftijd dit laten doen :35:

Ik ben begin dit jaar geopereerd en heb er geen moment spijt van gehad.

Zat eerst op een 75C maar na 2 kids niet veel meer van over gebleven. Tijdens mijn zwangerschappen/borstvoeding zat ik op een E-cup dus die van mij hebben ook alle maten wel gezien haha!

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album. Zat op een 75B en heb 300 cc mentor anatomisch gekregen en ze worden nog steeds mooier en soepeler.. voel zelf al geen verschil met mijn eigen borstweefsel en ze voelen al helemaal eigen dus kan alleen maar positief zijn!

 

Heel veel succes alvast! 💋

Hallo Marietjuh,

 

Wat mooi gezegd dat jouw borsten ook alle maten hebben gezien!

Kan me nog niet voorstellen dat mijn vergrote borsten als van mezelf zullen gaan voelen...

Zou heel graag in jouw album mee willen kijken als dat mag. Weet nog niet precies hoe dat werkt, maar dat vogel ik wel uit!

2 uur geleden, Frukje zei:

Spannend dat je een datum hebt! 
Ik snap je gekke dromen. Het gaat zo snel dan ineens. 

als het goed voelt en je hebt er goed over nagedacht is t ok toch? Een beetje spanning zal blijven. 
het is ook eng om de pc te vertrouwen dat hij iets maakt dat bij je lichaam en je wensen past. Misschien kun je voorbeelden vragen/ bekijken van meiden (hier) met vergelijkbare protheses 

 

ik vind het ook niet tegenstrijdig hoor l 🙂bedoelde dat ik het bijzonder vind wat een lichaam doormaakt en hoe t veranderd door bijv zwangerschap.

 

Hallo Frukje, Ik begreep dat je het had over verandering van een lichaam hoor!

Ik zie weinig geruchten over ronde protheses en dan op de spier. 
Vele mooie verhalen over vd Pot en de Motieva ergonomics. Dat maakt je onzeker. 
pc gaf aan dat de vorm van mijn borsten rond zijn en dat ronde protheses mooier zullen staan. Maar ronde boven de spier ga je misschien wel beter voelen en worden snel bollen ben ik bang voor....

En dan de keuze tussen 325 en 350. De pas prothese van 325 hadze niet en was geknutseld. Hierdoor zag het er anders uit. Hoe kan ik dan een keuze maken?

Moet het maar los gaan laten. 
 

wat fijn om berichtjes te krijgen. Mijn partner snapt er niets van waar ik me zo druk om maak. 
Dank jullie allemaal!!🙏🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 Ja toch 😊 

Het was ook zeker niet gelijk hoor.. in het begin leken het wel 2 betonblokken die op mijn borst lagen 😂 maar dat wordt met de weken steeds minder en ze worden ook steeds soepeler en nu zijn ze gewoon superzacht!

Ik ga je toevoegen! Gewoon links op mijn naam klikken en dan op het tabje album klikken 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Marietjuh zei:

@Diana75 Ja toch 😊 

Het was ook zeker niet gelijk hoor.. in het begin leken het wel 2 betonblokken die op mijn borst lagen 😂 maar dat wordt met de weken steeds minder en ze worden ook steeds soepeler en nu zijn ze gewoon superzacht!

Ik ga je toevoegen! Gewoon links op mijn naam klikken en dan op het tabje album klikken 😉

Ha Marietje, super bedankt voor het mee mogen kijken. 
Jouw borsten zijn prachtig zeg en wat een natuurlijke vorm!! Zo wil ik ze ook en wat een mooi decolleté!!!

Eigenlijk zijn ze zelf net na de operatie al mooi van vorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Over 6 dagen is het zover en staat mijn operatie gepland. Ik zou Mentor rond krijgen 325 cv, of 350cc. Ben ik vandaag gebeld en toehoren gekregen dat ze beide niet leverbaar zijn, maar dat 370cc ook mij zou passen. 
De pc gaf tijdens consult aan dat 325, of 350 zou kunnen. 
En nu moet ik beslissen op basis van wat getalletjes en giswerk???

Ik wil van A naar C en natuurlijke borsten. 
370cc is weer wat breder, 12,7 en mijn borst is 13. De dame die jij belde gaf aan dat met die 370 ik naar de C cup zou gaan. 
De planning was voor de spier, zou het uitmaken in die 370 dual plane te laten plaatsen?

Een andere mogelijkheid is de 295cc te kiezen....

Wat betreft een anatomische protheses, gaf die dame aan dat de onderkant van mijn borst gelift zal worden en de tepel te ver omhoog komt te staan. 

Pffff...ik weet het niet meer....snik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Diana75 zei:

Over 6 dagen is het zover en staat mijn operatie gepland. Ik zou Mentor rond krijgen 325 cv, of 350cc. Ben ik vandaag gebeld en toehoren gekregen dat ze beide niet leverbaar zijn, maar dat 370cc ook mij zou passen. 
De pc gaf tijdens consult aan dat 325, of 350 zou kunnen. 
En nu moet ik beslissen op basis van wat getalletjes en giswerk???

Ik wil van A naar C en natuurlijke borsten. 
370cc is weer wat breder, 12,7 en mijn borst is 13. De dame die jij belde gaf aan dat met die 370 ik naar de C cup zou gaan. 
De planning was voor de spier, zou het uitmaken in die 370 dual plane te laten plaatsen?

Een andere mogelijkheid is de 295cc te kiezen....

Wat betreft een anatomische protheses, gaf die dame aan dat de onderkant van mijn borst gelift zal worden en de tepel te ver omhoog komt te staan. 

Pffff...ik weet het niet meer....snik. 

En dan moet ik ook nu, vandaag beslissen. Alles maar afblazen? Voelt allemaal niet goed nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.