Ga naar inhoud

Goow : 18 juni 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hi @Lottje72, het lukt me nog niet in je album te kijken. Zou je het nog eens willen proberen? 🤗

 

Ik begin me inmiddels stukken beter te voelen. Probeer elke dag stukje te wandelen (10 minuten ongeveer) of wat stoelyoga te doen, waarbij ik dus praktisch alleen mn benen beweeg 😆 

 

De pijn is veel minder, gebruik nu nog sochteds paracetamol en savonds. Dat zijn de momenten dat ze nog t meest zeer doen. 
 

Ik begin ook steeds meer te wennen aan de grootte. Ze mogen van mij nog wel iets slinken aan de bovenkant (of zakken), heb weer fotos toegevoegd 🤗 

 

Heb alleen sinds paar dagen een tintelend rechterhak/hiel/been. Kan er snachts wakker van worden, dan lijkt het alsof mijn hak “slaapt” en dus erg gevoelig is. Ga vandaag eens wat dingen verleggen met slapen, misschien blokkeert er toch een zenuw door dat half rechtop slapen. Morgen mijn controle bij vd Pot 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Goow zei:

Hi @Lottje72, het lukt me nog niet in je album te kijken. Zou je het nog eens willen proberen? 🤗

 

Ik begin me inmiddels stukken beter te voelen. Probeer elke dag stukje te wandelen (10 minuten ongeveer) of wat stoelyoga te doen, waarbij ik dus praktisch alleen mn benen beweeg 😆 

 

De pijn is veel minder, gebruik nu nog sochteds paracetamol en savonds. Dat zijn de momenten dat ze nog t meest zeer doen. 
 

Ik begin ook steeds meer te wennen aan de grootte. Ze mogen van mij nog wel iets slinken aan de bovenkant (of zakken), heb weer fotos toegevoegd 🤗 

 

Heb alleen sinds paar dagen een tintelend rechterhak/hiel/been. Kan er snachts wakker van worden, dan lijkt het alsof mijn hak “slaapt” en dus erg gevoelig is. Ga vandaag eens wat dingen verleggen met slapen, misschien blokkeert er toch een zenuw door dat half rechtop slapen. Morgen mijn controle bij vd Pot 👍

Hi Goow, ik zie dat je ruim een week geleden bent geopereerd. Ik zelf afgelopen vrijdag dus ik kan bij jou (en nog wat) een beetje lezen wat me te wachten staat 😅 Ik ben redelijk laat achter dit forum gekomen dus niet heel lang voor m’n operatie ben ik gaan lezen hier. Zou ik bij jou mogen kijken hoe jouw proces verloopt? Ik zelf heb nog geen album, heb ook pas 1 foto gemaakt 😬. Als je het liever niet hebt dan, snap ik het ook. 
 

Succes in ieder geval met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowWat zien je foto's er al mooi uit zeg, je ziet al goed het verschil tussen je foto's ook. Je zal zien dat ze nog zoveel gaan veranderen. Ik zie het nu vooral als ik naar de verschillen tussen mijn eigen foto's kijk. 

En wat betreft de maat, dat went snel hoor haha! 


Wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt. Morgen al op controle? Dat is redelijk snel toch? Ik was pas na 3 weken. Maar ligt ook maar net aan de planning van Blooming denk ik. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Goow zei:

Hi @Lottje72, het lukt me nog niet in je album te kijken. Zou je het nog eens willen proberen? 🤗

 

Ik begin me inmiddels stukken beter te voelen. Probeer elke dag stukje te wandelen (10 minuten ongeveer) of wat stoelyoga te doen, waarbij ik dus praktisch alleen mn benen beweeg 😆 

 

De pijn is veel minder, gebruik nu nog sochteds paracetamol en savonds. Dat zijn de momenten dat ze nog t meest zeer doen. 
 

Ik begin ook steeds meer te wennen aan de grootte. Ze mogen van mij nog wel iets slinken aan de bovenkant (of zakken), heb weer fotos toegevoegd 🤗 

 

Heb alleen sinds paar dagen een tintelend rechterhak/hiel/been. Kan er snachts wakker van worden, dan lijkt het alsof mijn hak “slaapt” en dus erg gevoelig is. Ga vandaag eens wat dingen verleggen met slapen, misschien blokkeert er toch een zenuw door dat half rechtop slapen. Morgen mijn controle bij vd Pot 👍

 Hey @Goow heb je nu wel toegevoegd, was vergeten op opslaan te drukken🙈

 

Heb meteen even bij jou foto's gekeken, ziet er goed uit na 10 dgn PO😍

 

Lekker dat je je stukken beter voelt, en super goed dat je lekker gaat wandelen.

Wel vervelend van je tintelende hak/hiel/been...zou idd kunnen dat er iets blokkeert...ik wist ook niet meer hoe ik moest leggen van de pijn in m'n rug. Bij mij gelukkig verledentijd😉 jij nog even sterkte daarin, maar komt allemaal goed☺️

Succes morgen met de controle👍

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2021 om 10:34, LadiDi zei:

Hi Goow, ik zie dat je ruim een week geleden bent geopereerd. Ik zelf afgelopen vrijdag dus ik kan bij jou (en nog wat) een beetje lezen wat me te wachten staat 😅 Ik ben redelijk laat achter dit forum gekomen dus niet heel lang voor m’n operatie ben ik gaan lezen hier. Zou ik bij jou mogen kijken hoe jouw proces verloopt? Ik zelf heb nog geen album, heb ook pas 1 foto gemaakt 😬. Als je het liever niet hebt dan, snap ik het ook. 
 

Succes in ieder geval met je herstel! 

Hi! Natuurlijk, geen probleem!! Ik voeg je toe. 
hoe gaat t met je herstel? Jij hebt voor de borstspier toch? Dan zou het wat minder zeer moeten doen. 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 Ziet er bij jou ook goed uit 😍 

 

Net controle gehad, alles was goed. Bolling aan bovenkant zal nog wat afnemen en verwachting is dat ze nog iets meer naar elkaar toe gaan.
 

Pleisters zijn eraf gehaald en mag ook half op mn zij slapen. 


Tintelende gevoel is overigens weg, heb vannacht anders gelegen dus misschien lag het daaraan. 
 

Verbaasd me hoe klein en “mooi” het litteken is, daar zie ik straks niks meer van 🙂

En heb stiekem even bikini aangetrokken voor een foto haha, ondanks dat dit nog niet t eindresultaat is ben ik er wel al blij mee!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Goow zei:

Hi! Natuurlijk, geen probleem!! Ik voeg je toe. 
hoe gaat t met je herstel? Jij hebt voor de borstspier toch? Dan zou het wat minder zeer moeten doen. 🙂

Thanks! Herstel gaat goed! Nergens last van behalve tot gister veel vocht maar dat gaat nu langzaam aan weg. Drink heel de dag lauw warm water. Doe eigenlijk ook alles gewoon tussen de rust momenten behalve tillen en de verboden dingen dan. 
 

je foto’s gezien, wat gaat dat snel die veranderingen! Ziet er goed uit!  Inderdaad ik heb voor de spier. Leek in overleg het beste en staan nu behoorlijk erop en strak maar ook dat moet allemaal bijtrekken 😅 ik heb 375cc en begon met een lege C. 
 

ik moet overigens vrijdag voor controle (1 week after) voor de pleisters. Dat vind ik dan ook wel weer spannend. In die bh is het wel lekker veilig 😅 

Maar ik denk dat het iedere dag een beetje beter went? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Goow zei:

@Lottje72 Ziet er bij jou ook goed uit 😍 

 

Net controle gehad, alles was goed. Bolling aan bovenkant zal nog wat afnemen en verwachting is dat ze nog iets meer naar elkaar toe gaan.
 

Pleisters zijn eraf gehaald en mag ook half op mn zij slapen. 


Tintelende gevoel is overigens weg, heb vannacht anders gelegen dus misschien lag het daaraan. 
 

Verbaasd me hoe klein en “mooi” het litteken is, daar zie ik straks niks meer van 🙂

En heb stiekem even bikini aangetrokken voor een foto haha, ondanks dat dit nog niet t eindresultaat is ben ik er wel al blij mee!

 Dank je wel🥰

 

Toch altijd weer lekker dat alles goed is😃 en voorlopig veranderen ze nog😉

 

Wat lekker dat je op je zij mag slapen, was voor mij een verademing😁

 

Super dat je littekens mooi klein zijn. De bikini staat je ook super😍 en je mag zeker al blij zijn met het resultaat😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi! 
Weer even een update. Ging wat fotos uploaden in mijn album en opeens kwam ik erachter dat ik alweer 5 weken PO ben 🥳 

Het gaat goed! Heb geen pijn, heeel af en toe trekt mijn linker litteken. Heb het idee dat deze iets groter is geworden in de loop van de tijd, als dat kan?! 
 

Ik ben na 2 weken thuis weer rustig gaan “sporten”, als in 3/4x pw 10-25 min per keer mijn benen/billen. Ik kon goed aanvoelen wat wel/niet ging, maar opeens bedacht ik me, ook al doet het geen pijn kan dit natuurlijk wel druk geven op het litteken. Dus daar weer accuut mee gestopt doen ik het idee kreeg dat het litteken groter werd 😫 

 

verder zien de littekens er goed uit, je ziet ze al bijna niet omdat ze mooi wegvallen. 
 

Resultaat ook al erg blij mee. Tepels wijzen wel erg naar buiten en staan nog wel een beetje scheel, maar dit was daarvoor ook al dus was er al op ingesteld dat dat niet zou veranderen. De ene keer lijkt mijn rechterborst groter, de andere keer de linker. Geen idee waarom haha, misschien vocht of puur de camera/licht? Vindt ze er sowieso in het echt mooier/natuurlijker uitzien dan op de foto 🙃 


Volgende week dus 6 weken en dan shoppen!! Hoewel ik de po bh wel erg fijn vindt, moet nog niet denken aan een beugel bh oid! Maar iets zonder beugel en met zacht stofje lijkt me wel prettig.

Had zelf al de carefix Anna gekocht, die bandjes zijn wat minder breed en de rug is wat lager. Werkt net even beter bij sommige shirtjes.

 

Als jullie nog tips hebben voor bhs, of sportbhs, houd ik me aanbevolen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Goow

Fijn dat het goed gaat! 

Geen idee of het litteken 'normaal'  groter wordt. Ik heb grote littekens op mijn been, maar ik weet niet meer hoe de genezing toentertijd verliep. Weet nog wel dat ik vet lang met littekencreme gesmeerd heb :) 

 

Jaa, 5 weken alweer! Mooie foto's leuk om hetzelfde barllette aan te hebben :D 

Ik heb ook dat de ene keer de linker groter/anders lijkt dan de rechter. 's ochtends is vaak mijn linker wat meer gespannen dan rechts en lijkt dan ook hoger en groter, maar na het douchen lijkt het dan weer omgedraaid :P 

 

Benieuwd welke bh's je gaat shoppen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.