Ga naar inhoud

Goow : 18 juni 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@Goow poeh! Das heftig! Hoop dat het vandaag veel beter met je gaat! Ben heel benieuwd naar je resultaat! 
Maaaaaar: je hebt het achter de rug! Nu zo lekker naar huis, en opknappend heen! Leuk hoor, ben een soort van plaatsvervangend blij voor je haha!

🎷gefelicitoeterd 🎷met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie lieve woorden allemaal 😘 

 

Het gaat inmiddels wat beter. Vanmorgen voelde ik me wel nog even beroerd maar niet meer overgegeven. Mn eetlust komt langzaamaan terug. Wel veel pijn aan de onderkant, vooral rechts. Maar daar zit ook een flinke paarse plek. 
 

Vanmiddag gedoucht met hulp van mijn vriend. Heb op een krukje gezeten en hij heeft mijn haar ed gewassen haha man ik lijk wel een omaatje van 90 🤣 

 

Maar daar knapte ik wel van op. Ook fijn om even de bh uit te doen, die drukt behoorlijk op die zere plekken aan de onderkant. 
 

heb ook een foto gemaakt. Valt me nog mee hoe “vreemd” het eruit ziet. Heb ze toegevoegd aan mij album 😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, voor een oma van 90 hebber ,olie parmantige borsten 😂  wat een verschil hè! En het wordt alleen maar mooier. Ben erg benieuwd hoe het verloop zal zijn!

Fijn dat je misselijkheid ook beter gaat nu! Niks zo ellendig als misselijk zijn, bah! Slik je arnica druppels en vitC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Goow zei:

Dank voor jullie lieve woorden allemaal 😘 

 

Het gaat inmiddels wat beter. Vanmorgen voelde ik me wel nog even beroerd maar niet meer overgegeven. Mn eetlust komt langzaamaan terug. Wel veel pijn aan de onderkant, vooral rechts. Maar daar zit ook een flinke paarse plek. 
 

Vanmiddag gedoucht met hulp van mijn vriend. Heb op een krukje gezeten en hij heeft mijn haar ed gewassen haha man ik lijk wel een omaatje van 90 🤣 

 

Maar daar knapte ik wel van op. Ook fijn om even de bh uit te doen, die drukt behoorlijk op die zere plekken aan de onderkant. 
 

heb ook een foto gemaakt. Valt me nog mee hoe “vreemd” het eruit ziet. Heb ze toegevoegd aan mij album 😘 

@Goow  gelukkig gaat het alweer beter met je😃 en ja wat kan je opknappen van even lekker douche, herken het wel stond ook als een oma van 90 onder de douche😅 zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowFijn om te lezen dat je je al iets beter voelt! Heb je ook kunnen slapen?

Je foto's zien er al goed uit zeg! Inderdaad helemaal niet de 'gekke' vorm die ik aan het begin had. 

Heel herkenbaar van het douchen. Mijn vriend heeft mij de gehele eerste week gedoucht. Kom je toch ineens in een heel ander stadium van je relatie terecht 😅 voelde me ook echt een oud omaatje haha. Soort mantelzorger 😆

Maar ook dat komt weer goed! 

Lekker laten verzorgen nu en rustig aan. Elke dag gaat het ietsjes beter zal je zien. 

Heb je wel nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje dankjewel! Jaa jij bent bijna aan de beurt! Spannend, ben je er klaar voor? Hoop dat mijn verhaal je niet bang heeft gemaakt, meeste mensen hebben niet zon last van extreme misselijkheid hoor 😘

 

@Daniëla89@boob1234 thanks! Moet nog even wennen hoor, vind ze zó huge 😂 maar lijken op de een of andere manier veel groter met die compressiebh aan dan zonder?! 

@Cassie @Lottje72 heb jullie toegevoegd! 
 

@Jenster klopt, wat een ellende dat misselijk zijn. Ik heb arnica druppels van te voren gebruikt en ook multivitamine. Na de operatie nog even niets omdat ik bang was daar misschien ook weer misselijk van te worden. Denk dat ik er over 2 daagjes weer mee ga beginnen. 
 

@Wendy2020 ja het slapen gaat redelijk. Vannacbt van 22.00-01.00 en van 02.00-05.30. Vanmiddag ook even op de bank in slaap gevallen. 
Ja vreselijk voelt het als je daar zo zit op een krukje in de douche, en je vriend alles moet wassen 😅 maar moet zeggen dat mn vriend superlief is voor me, helpt me goed en vraagt continu of hij iets kan doen voor me ☺️
 

En wat betreft de vorm, misschien komt dat nog? Hij zei wel dat t ovaal eruit kon gaan zien, maar valt me vooralsnog dus mee. Misschien omdat het de mini is, of omdat ik iets aan borsten had en ze wat laag hingen dus best wat ruimte bovenin heb? Geen idee maar prima als t zo blijft 😂 

 

Ben alleen dus nog niet gewend aan de grootte, zeker met die bh en shirtje aan zijn t echt kannonnen voor mn gevoel. Maar t moet ook nog zakken denk ik dus dan zal t vast beter worden 😇

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat knap dat jullie je hebben laten douchen en hulp vragen @Goow en @Wendy2020Dat is echt een zwakke kant van mij (hulp vragen) ik wil niet tot last zijn en probeer t zelf tot ik mezelf in de nesten werk. “Laat mij dat dan ook doen” hoor je m’n vriend dan weer roepen. 
Vlak na de bevalling vond ik het ook heel lastig om de boel uit handen te geven.
 

misschien weer een leermoment voor mij haha.

het is mijn keus en wil anderen niet tot last zijn daarmee. Aan de andere kant, ze helpen me graag en het is voor een goed herstel super belangrijk dus zal wel moeten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! Ik heb net even gespiekt, vind ze echt al heel erg mooi! En wat fijn dat je vriend zo goed helpt! Heerlijk he even douchen?! 
 

@Frukjevan mij is het ook een heel zwakke kant. Ik haat het om hulp te vragen. Wil alles zelf doen en oplossen. Trek altijd veel naar me toe maar help anderen altijd. 
 

hopelijk vannacht weer een redelijk goede nacht. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowHaha zo herkenbaar, ik dacht de eerste paar dagen ook o mijn god... dit zijn net kanonnen... Wat erg... 

Maar eerlijk is eerlijk, na een week dacht ik al.. eeehm.. als het zakt hoop ik dat het nog iets groter wordt, het zal toch niet te klein zijn? 😆 echt een emotionele rollercoaster dus hahaha.

 

@Frukje @Von5385Hier precies hetzelfde hoor! Ik vind het vreselijk om hulp te moeten vragen.. had het liefst alles alleen gedaan. Daarom vond ik het ook wel fijn om met het zwangerschapskussen op de bank te liggen. Laat mij maar daar rommelen, ik red mij wel... nouja redden.. op de bank zitten alleen ging prima haha. Maar de eerste week (liefst twee) heb je toch echt wel redelijk wat hulp nodig. En ik heb mij er op een gegeven moment ook maar overheen gezet. Ik deed mijn vriend er meer een plezier mee om om hulp te vragen, dan om iets zelf te doen en daarna twee uur met een chagrijnig gezicht op de bank te zitten omdat ik spijt heb en bang ben dat ik teveel heb gedaan... en ja dat is een aantal keren gebeurd. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje Zeker hulp vragen hoor! Ik had niet zonder gekund denk ik 😅 nou heb ik ook wel een lieve vriend die veel hulp wilt bieden dus hoef niet telkens erom te vragen. 
 

Vannacht was weer even minder, werd rond 01.30 met veel pijn wakker en wist even niet meer waar ik het zoeken moest. Toen alles opnieuw gelegd en wat meer rechtop gaan liggen en toen weer goed in slaap gevallen. Vanmiddag voelde ik me weer stuk beter, even klein blokje gelooen (echt maar 5 minuten ofzo) en toen voelde ik opeens het bakstenen gevoel waar anderen t over hebben haha. Geduld geduld geduld! 
 

Vandaag ook gebeld door blooming hoe alles ging en mag volgende week dinsdga op de 1e controle komen. 
 

@Cassiejij hebt de demi toch? Zou ik ook in jouw album mogen kijken 🤗?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Goow zei:

@Frukje Zeker hulp vragen hoor! Ik had niet zonder gekund denk ik 😅 nou heb ik ook wel een lieve vriend die veel hulp wilt bieden dus hoef niet telkens erom te vragen. 
 

Vannacht was weer even minder, werd rond 01.30 met veel pijn wakker en wist even niet meer waar ik het zoeken moest. Toen alles opnieuw gelegd en wat meer rechtop gaan liggen en toen weer goed in slaap gevallen. Vanmiddag voelde ik me weer stuk beter, even klein blokje gelooen (echt maar 5 minuten ofzo) en toen voelde ik opeens het bakstenen gevoel waar anderen t over hebben haha. Geduld geduld geduld! 
 

Vandaag ook gebeld door blooming hoe alles ging en mag volgende week dinsdga op de 1e controle komen. 
 

@Cassiejij hebt de demi toch? Zou ik ook in jouw album mogen kijken 🤗?

@GoowHet is letterlijk alsof ik mezelf weer hoor praten haha. Precies dezelfde tijdlijn en het verloop. Eerste paar dagen dacht ik oh dat gaat best goed met slapen, en na drie dagen nam dit inderdaad iets af doordat je last krijgt van je rug en niet precies weet hoe je moet gaan liggen. 

Hoe lang heb je vakantie genomen? 
 

Rustig aan en op tijd je pijnstilling innemen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Jaa stom he, eerst denk je oh prima te doen met de pijn en paar dagen later.. 🤪 Maar vannacht een goede nacht gehad. Doorgeslapen en stuk minder pijn! 🙂 

 

Net nieuwe fotos gemaakt, en ik heb een mooi kleurenpallet aan beurse plekken overal 🥲 Hoop dat dit ook “normaal” is?! 
 

En kan nog niet wennen aan de grootte hoor haha. Maarja ook nooit wat gehad dus alles is ineens groot natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goow nog bedankt voor het toevoegen😊 Heb ook even gekeken bij je, zien er al mooi uit zeg😍 de blauwe plekken horen er helaas ook bij, trekken vanzelf weg.😉 Herken mezelf daar wel in, dat de grootte wennen is🙈 bloot heb ik het nog af en toe maar met kleding vind ik ze perfect😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.