twinkeltjee Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Hey dames! 🌞  Volgende week ben ik 6 weken PO en wil weer even lekker zonnebanken hoe kan ik het beste mijn littekens beschermen?? Een pleister op doen of factor 50 smeren? Heeft er iemand tips?   xxx
Frukje Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Heerlijk, ik wil ook maar de zonnebank studio’s mogen niet open 😠ff relaxen  Je kan er een handdoekje op leggen, of je topje/bh aan houden. Maar dat blijf je zien na afloop 😕 toch wordt aangeraden littekens af te dekken.  misschien heeft iemand betere tipsÂ
twinkeltjee Posted April 14, 2021 Author Posted April 14, 2021 Ja ik heb een briefje van me fysio voor me rug dus kan gelukkig wel zonnen haha wel weer ff lekker en meteen weer een kleurtje! Dankjewel voor je tip xxÂ
Salander Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Ik zou ook een pleister plakken. Geniet ervan 🌸😎
twinkeltjee Posted April 14, 2021 Author Posted April 14, 2021 20 minuten geleden, Salander zei: Ik zou ook een pleister plakken. Geniet ervan 🌸😎 Dankjewel! Maakt dat niks uit vóór het litteken ?? XxÂ
Salander Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Als je geen korstjes meer hebt niet (lijkt me). Misschien milde tape halen bij de apotheek of drogist?
twinkeltjee Posted April 14, 2021 Author Posted April 14, 2021 Ohja goed idee! Ga ik dat doen dankjewelÂ
Anns Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Hoi, ik ga ook al even weer onder mijn zonnebank en ben nu 4 maand p.o. Ik deed eerst sokken op de littekens en half onder mijn borst en dat lukt prima, maar vervolgens las ik iemand die een inlegkruisje doormidden knipte in de lengte en die erop plakte aan beide kanten dus een halve plakken. Heb ik laatst geprobeerd en dat lukt prima ! Wat een idee he ! Succes.
twinkeltjee Posted April 14, 2021 Author Posted April 14, 2021 6 minuten geleden, Anns zei: Hoi, ik ga ook al even weer onder mijn zonnebank en ben nu 4 maand p.o. Ik deed eerst sokken op de littekens en half onder mijn borst en dat lukt prima, maar vervolgens las ik iemand die een inlegkruisje doormidden knipte in de lengte en die erop plakte aan beide kanten dus een halve plakken. Heb ik laatst geprobeerd en dat lukt prima ! Wat een idee he ! Succes. Oh wauwie dankjewel voor de tip!! Dat kan ik ook nog doen 😃
Recommended Posts