Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey dames! 🌞 

Volgende week ben ik 6 weken PO en wil weer even lekker zonnebanken hoe kan ik het beste mijn littekens beschermen?? Een pleister op doen of factor 50 smeren? Heeft er iemand tips? 

xxx

Posted

Heerlijk, ik wil ook maar de zonnebank studio’s mogen niet open 😭 ff relaxen 

Je kan er een handdoekje op leggen, of je topje/bh aan houden. Maar dat blijf je zien na afloop 😕

toch wordt aangeraden littekens af te dekken. 

misschien heeft iemand betere tips 

Posted
20 minuten geleden, Salander zei:

Ik zou ook een pleister plakken. Geniet ervan 🌸😎

Dankjewel! Maakt dat niks uit vóór het litteken ?? Xx 

Posted

Hoi, ik ga ook al even weer onder mijn zonnebank en ben nu 4 maand p.o.

Ik deed eerst sokken op de littekens en half onder mijn borst en dat lukt prima, maar vervolgens las ik iemand die een inlegkruisje doormidden knipte in de lengte en die erop plakte aan beide kanten dus een halve plakken. Heb ik laatst geprobeerd en dat lukt prima ! Wat een idee he ! Succes.

Posted
6 minuten geleden, Anns zei:

Hoi, ik ga ook al even weer onder mijn zonnebank en ben nu 4 maand p.o.

Ik deed eerst sokken op de littekens en half onder mijn borst en dat lukt prima, maar vervolgens las ik iemand die een inlegkruisje doormidden knipte in de lengte en die erop plakte aan beide kanten dus een halve plakken. Heb ik laatst geprobeerd en dat lukt prima ! Wat een idee he ! Succes.

Oh wauwie dankjewel voor de tip!! Dat kan ik ook nog doen 😃

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.