Ga naar inhoud

Iris20 : ? april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Na heel lang twijfelen en na een heel fijn consult met dr Bakker, heb ik de knoop eindelijk doorgehakt en heb ik mijn operatie ingepland! Nu het bijna zover is, komen er toch weer veel twijfels en vooral spanning naar boven.

 

Het consult verliep goed, ik voelde me meteen op mijn gemak en dr. Bakker was erg professional. Op het forum zie ik echter weinig foto’s/ verslagen over dr. Bakker, maar veel meer over van der Weij. Zijn er hier mensen die hun ervaring met dr Bakker willen delen en mij willen toevoegen in hun album? Ik ben erg benieuwd hoe 300 cc er in het echt ongeveer uit ziet... ik ben namelijk klein en tenger gebouwd (1,60 en 55 kg, 70 A/ kleine B. ) Ik hoop vooral dat het goed in verhouding zal staan, maar dat zal vast wel goedkomen. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi welkom! Ik ben geopereerd door Dr. Bakker, 3 weken geleden. Je kan mijn operatie verslag topic even bekijken, deze staat echter nog onder Dr. van der Weij, dit moet nog worden aangepast maar je zal in het topic lezen waarom. Ik zal je ook even toevoegen in mijn album, dan kan je kijken. Ik heb wel voor de maximale grote gekozen, dit wou ik altijd al dus heb 620 en 570 cc 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Iris20 top dat je al gauw aan de beurt bent! Ik heb geopereerd door dr. Van Hal, ook bij Boerhaave. Over haar heb ik ook niet zo heel veel info gevonden, heb op mijn gevoel nav het gesprek met haar vertrouwd. Over dr. Bakker kan ik dus niets zeggen, maar de kliniek wel. Ik ben fan. Geweldige mensen, hartelijk en warm. Ik zou er zo nog een ingreep laten doen 😅

 

Qua situatie lijken we wel wat op elkaar, ik heb motiva 340 rond demi. Ik ben wel iets langer, maar ook iets zwaarder. Bmi komt wel ongeveer overeen. Ik voeg je wel even toe aan mijn album, kan je meeloeren. Is wel een mommy makeover, dus staat in de overige ingrepen-sectie 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi @Iris20

Ik zie nu net je topic, weet niet of je inmiddels al geopereerd bent? Ik ben in ieder geval 3 maanden geleden geholpen door Dr. Bakker, en heb 300cc dual plane gehad. Ik kwam ook van een cup 70B/75A af, 1.78cm en ong. 60kg. Ik ben er elke dag nog super blij mee en vond Dr. Bakker een hele fijne arts. Ben toen bij meerdere klinieken op consult geweest en had bij Dr. Bakker meteen het fijnste gevoel en ben er nog altijd blij mee! Wat dat betreft zeker een aanrader 🙂 Succes met de operatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.