Ga naar inhoud

houtje : 29 april 2021 : Dr. Donders : Quole medisch centrum : Waalre


Aanbevolen berichten

Op 1-5-2021 om 16:18, houtje zei:

Nu ben ik vandaag iets meer aan het rond lopen en nu merk ik dat ik stekende pijn onder mijn oksel heb. Hebben er meer hier last van? De bubbeltjes waar ik veel over lees heb ik net ook voor het eerst gehad, wat een raar gevoel...

Hai hai, die stekende pijn onder de oksel herken ik. Daar heb ik ook een blauwe plek van 5cm ongeveer. Ik ben maandag de 26e geopereerd, dus zit ook vol in het herstel (300cc dual plane vanaf een 75b).

 

Fijn om te lezen dat je herstel goed verloopt. Die van mij ook echt prima. Had verwacht veel meer pijn te hebben!

 

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik zal je ook toevoegen. Heb om de 2 dagen foto's gemaakt.

 

Succes met je verdere herstel en nog gefeliciteerd met je nieuwe boobies (of vriendinnen, zoals mijn arts ze noemde haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, lisa1701 zei:

Hai hai, die stekende pijn onder de oksel herken ik. Daar heb ik ook een blauwe plek van 5cm ongeveer. Ik ben maandag de 26e geopereerd, dus zit ook vol in het herstel (300cc dual plane vanaf een 75b).

 

Fijn om te lezen dat je herstel goed verloopt. Die van mij ook echt prima. Had verwacht veel meer pijn te hebben!

 

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik zal je ook toevoegen. Heb om de 2 dagen foto's gemaakt.

 

Succes met je verdere herstel en nog gefeliciteerd met je nieuwe boobies (of vriendinnen, zoals mijn arts ze noemde haha)

Ik had ook veel meer pijn verwacht, vooral om dat de pc me bij de intake waarschuwde dat wat ik koos echt de pijnlijke operatie is en ik het niet moest onderschatten. Maar met de pijn die ik tot nu toe heb zou ik het zo weer doen. 

 

Bij de kliniek zeiden ze ook dat de pijn normaal was, ze hebben ook onder mijn oksel zitten porren om plaats te maken voor de protheses.

 

Jij ook gefeliciteerd met je boobs en ook een goed herstel verder. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi allemaal, het herstel verloopt hier tot nu nog altijd heel goed. Ik redt het tot op heden met paracetamol en vergeet zelfs doses in te nemen. Ook de wonden zien er goed uit. Maar nu heb ik een an der vraagje, hoe weet ik of een sport bh de juiste is.... Ik heb er bij de hunkermuller besteld in de maat D en E maar ook de E zit strakker dan de bh die ik van de kliniek heb. Is dit erg? Hoe voel je of de maat goed is?? Heeft een van jullie hier ervaring mee? @Daniëla89 @Myrthe83 @lisa1701

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje bij mij moest het een soepele sport bh zijn en de band moest 2 cm onder de borstplooi zitten ivm het zakken van de prothese. Als het niet comfortabel zit dan is hij denk ik te klein want dat mag je van een sport bh wel een beetje verwachten😉 eventueel kun je de bandjes ook nog verstellen of hem losser zetten bij je sluiting. Je kan ook een maat groter proberen dan merk je het verschil meteen hoor. Ik ben benieuwd op wat voor maat ik uit ga komen uiteindelijk blijft toch een verassing🧐 fijn dat je herstel verder goed gaat! Mooie maat heb je gekregen👍🏼 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.