Ga naar inhoud

houtje : 29 april 2021 : Dr. Donders : Quole medisch centrum : Waalre


Aanbevolen berichten

Donderdag 29 april is het zover, dan krijg ik eindelijk mijn borstlift met protheses deal plane geolastst. De Mentor moderate plus 370 cc. Na 4 zwangerschappen heb ik een lege C over waar ik voorheen een volle D had. Ik kijk er al heel lang naar uit, maar nu slaan de twijfels toe. Heb ik de juiste grote gekozen, het juiste model en de juiste manier van plaatsen. Tijdens het consult was ik vol overtuigd van mijn keuze. Maar nu zie ik hier heel veel borsten met protheses voorbij komen, maar maar heel weinig met welke ik krijg. Nu weet ik dat ze vrij nieuw zijn, maar vraag me af of er hier toch niet iemand ze heeft en zijn ervaring/foto's wil delen. Ik ben zelf 1.65 en 68 kg dus niet de slankste, maar zie hier ook eigenlijk alleen maar slanke dames. Mocht iemand dezelfde voorstudie hebben dan ben ik ook wel benieuwd naar het eindresultaat. Kan iemand mij helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 

Mbt je vraag kan ik je niet helpen, maar ik denk dat vooral belangrijk is hoe jij je voelde bij het consult. Ben je goed voorgelicht, komen er nog vragen maar boven of ben je alleen aan het twijfelen door het meelezen hier? Ik lees dat je helemaal tevreden was 😊 je kan altijd nog een keer op consult voor aanvullende vragen of een nieuwe passessie 🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2021 om 13:57, Salander zei:

Welkom! 

Mbt je vraag kan ik je niet helpen, maar ik denk dat vooral belangrijk is hoe jij je voelde bij het consult. Ben je goed voorgelicht, komen er nog vragen maar boven of ben je alleen aan het twijfelen door het meelezen hier? Ik lees dat je helemaal tevreden was 😊 je kan altijd nog een keer op consult voor aanvullende vragen of een nieuwe passessie 🌸

Hoi Salander,

 

Ik ben meer gaan twijfelen door wat ik hier allemaal gelezen heb. Maar ik heb de foto's van het passen nog een paar keer teruggekeken en met zakjes gevuld met water nog eens gekeken en  daardoor blijf ik toch bij mijn keuze. Toen was ik tevreden dus niet verder nadenken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2021 om 08:21, Desert-Rose zei:

@houtje

 

Hoi hoi,

 

Oh spannend, het komt al heel dichtbij, voor je het weet heb je je nw boobs.

 

Ik heb de titel aangepast en tevens het topic verplaatst, dit topic mag je nu blijven gebruiken voor verdere updates, maar ook voor je verslag als je dat leuk vind.

 

Heel veel succes.

 

x

Dankje en ik zal hier de updates plaatsen van mijn operatie en het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De operatie is goed gegaan, na de bh aandoen en vest wel even misselijk en heel warm gekregen. Maar na wat rust is het helemaal goed gekomen. Nu wel iets van mijn, maar als het zo blijft is het goed te doen. Net mogen kijken, en nu al blij met het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heerlijk geslapen, ben om 5.30 even wakker geweest omdat ik honger had. Maar daarna weer in slaap gevallen. Moet ook zeggen dat ik niet heel veel pijn ervaar, enkel als ik ga lopen en de zwaartekracht zich verplaatst gaat het wat zeer doen. Heb net zelf gespiekt en ben nu al zo blij met het resultaat. Ze hebben er echt nog wat van kunnen maken 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi, ik ben woensdag geopereerd, net een dag eerder. Leuk om jouw verhaal te lezen. Ik vind het nog even afzien nu 😅Ben benieuwd naar jouw foto’s. Als je wil, mag je mijn album ook zien. 😀 succes met je herstel  x

Hoi, ik moet zeggen dat het me 100% meevalt, de arts zei dat ik de pijnlijke variant heb van combinatie borstlift met protheses half onder de borstspier. Maar tot nu toe redt ik het nog met paracetamol en naproxen. Moet ook echt mijn wekker zetten om er optijd aan te denken dat ik ze inneem. De morfinepillen die ik heb gehad heb ik denk niet nodig, maar je weet nooit wat nog komt. Ik zou heel graag ook bij jou willen zien hoe jou herstel verloopt, ik zal jou toevoegen aan mijn album. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, houtje zei:

Bij jou ziet het er ook al heel mooi uit, mooie maat ook. Ik heb nog niet heel veel last van zwelling, alleen tegen de avond begint het iets op te zetten. Dan heb ik toch wat teveel bewogen ofzo denk ik...

Wel bijzonder he hoe verschillend iedere herstel verloopt. Misschien beweeg ik ook wel teveel. Slapen vannacht was weer geen pretje. En bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Wel bijzonder he hoe verschillend iedere herstel verloopt. Misschien beweeg ik ook wel teveel. Slapen vannacht was weer geen pretje. En bij jou?

Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen, het rechtop slapen gaat me ook goed af. Wel heb ik het idee dat in mijn linkerborst nu meer vocht zit.... hoe gaat het verder met jou buiten de slechte nachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :tatice_04:

Fijn dat de pijn tot nu toe zo meevalt!

Ik ben begin dit jaar geopereerd bij Boerhaave en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gehad.

Ook na 2 zwangerschappen en borstvoeding weinig van over gebleven maar nu zijn ze weer in volle glorie hersteld!

Zou ik ook mee mogen kijken? Zal je ook toevoegen aan mijn album :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Marietjuh zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :tatice_04:

Fijn dat de pijn tot nu toe zo meevalt!

Ik ben begin dit jaar geopereerd bij Boerhaave en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gehad.

Ook na 2 zwangerschappen en borstvoeding weinig van over gebleven maar nu zijn ze weer in volle glorie hersteld!

Zou ik ook mee mogen kijken? Zal je ook toevoegen aan mijn album :6:

Hoihoi,

 

Ja echt heel fijn dat de pijn zo meevalt, maar heb ook al heel vaak gehoord dat ik wel een hele hoge pijngrens heb. Die komt nu misschien heel goed van pas. Ik zal je toevoegen, zijn nog best heftige foto's voorbij wat ik voorbij zie komen bij alleen een vergroting. Maar ben nu al heel blij met het resultaat 😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, houtje zei:

Hoihoi,

 

Ja echt heel fijn dat de pijn zo meevalt, maar heb ook al heel vaak gehoord dat ik wel een hele hoge pijngrens heb. Die komt nu misschien heel goed van pas. Ik zal je toevoegen, zijn nog best heftige foto's voorbij wat ik voorbij zie komen bij alleen een vergroting. Maar ben nu al heel blij met het resultaat 😁😁

Net een gespiekt maar voor zo'n heftige operatie zien ze er echt al goed uit hoor.. mooie vorm ook!

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

Heel veel succes met herstellen.. nog even en dan lekker flaneren met de nieuwe boobies! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Marietjuh zei:

Net een gespiekt maar voor zo'n heftige operatie zien ze er echt al goed uit hoor.. mooie vorm ook!

Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

Heel veel succes met herstellen.. nog even en dan lekker flaneren met de nieuwe boobies! :43:

Idd, al vanaf mijn 18de wil ik het en nu komt dan eindelijk de zomer waarbij ik me prettig zal voelen in mijn bikini 😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik vandaag iets meer aan het rond lopen en nu merk ik dat ik stekende pijn onder mijn oksel heb. Hebben er meer hier last van? De bubbeltjes waar ik veel over lees heb ik net ook voor het eerst gehad, wat een raar gevoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje het ziet er nog een beetje onrustig uit maar dat is ook niet zo gek😉 dat wordt heel mooi😇 van de zomer kun je een mooie bikini aan! Met de steken heb ik geen ervaring maar ik denk dat het er een beetje bij hoort hoor in het begin. Heb je ook bij mijn album toegevoegd mocht je ook willen kijken🙂 een heel fijn herstel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook meteen bij jou gekeken en ze zien er heel mooi uit, past ook perfect bij je lichaam. Kan je ook echt blij mee zijn. Bij mij is het inderdaad nog onrustig, maar zitten idd pas op dag 2. Hopelijk ook snel zo een mooi resultaat als bij jullie allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.