Ga naar inhoud

Wat waren jullie ‘klachten’ de eerste weekjes na de borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt; wat voor een kwaaltjes hadden of hebben jullie? 
 

Ik ben morgen een week geleden geopereerd. Ik heb vooral snachts na een paar uurtjes op mn rug enorme rugpijn en trek het dan ook niet langer te liggen.

 

Verder heb ik nu (6 dagen PO dus) last van:

 

- doof gevoel onderkant borst

-branderig gevoel onderkant borst

-soms trekkerig gevoel littekens

-aan buitenkant van de borst pijn (denk spieren)

-vocht wat ter hoogte zit van onder mn bh bandje beetje aan de voorkant, zijkant van mn ribben. Brand ook een beetje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ik herken al je kwaaltjes ook had ik een dove arm in de ochtend, en aan de bovenkant van mijn borst huidpijn... 

 

nu ben ik 3.5 week po en gaat het elke dag beter nog niet pijnvrij maar wel goed te doen!

 

liefs debs

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Debs zei:

Hi,

 

Ik herken al je kwaaltjes ook had ik een dove arm in de ochtend, en aan de bovenkant van mijn borst huidpijn... 

 

nu ben ik 3.5 week po en gaat het elke dag beter nog niet pijnvrij maar wel goed te doen!

 

liefs debs

Fijn om te horen. Ja ik heb ook mega snel een slapende arm! Toch altijd weer eng alles. Ik maak mezelf dan ook gek, of t geen ontsteking oid is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de eerste week vreselijke rugpijn en drukkend gevoel op de borst.. daarnaast ook de bekende branderige steken onderin, hele gevoelige tepels en ook gevoelloos aan de onderkant. De onderkant is bij mij trouwens nog steeds gevoelloos na ruim 13 weken maar mijn pc heeft me verzekerd dat dit nog terugkomt, kan nog tot een jaar duren maar geeft verder geen ongemak ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik had de eerste week vreselijke rugpijn en drukkend gevoel op de borst.. daarnaast ook de bekende branderige steken onderin, hele gevoelige tepels en ook gevoelloos aan de onderkant. De onderkant is bij mij trouwens nog steeds gevoelloos na ruim 13 weken maar mijn pc heeft me verzekerd dat dit nog terugkomt, kan nog tot een jaar duren maar geeft verder geen ongemak ofzo.

 Ja is alleen best een akelig gevoel dat gevoelloze onder je borst he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Imke1991 zei:

Ik had eigenlijk wel redelijk wat pijn... daarnaast waren mijn boobs heel gezwollen... was bang dat ze zo dik gingen blijven 🤣🤣

Oeps haha. Ik heb niet veel zwelling heb ik het idee. Wel wat vocht maar dat is al voor een eind gaan zakken richting bh band heb ik het idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kennykrikke zei:

Oeps haha. Ik heb niet veel zwelling heb ik het idee. Wel wat vocht maar dat is al voor een eind gaan zakken richting bh band heb ik het idee. 

Hmm, ja dat had ik ook dat alles heel strak zat. Je bent een week PO, het kan alleen maar beter gaan. Ik moet wel zeggen, het heeft echt 4-6 maanden geduurd vooraleer de pijn helemaal weg is. Nu kan ik mijn boobs masseren, lichtjes in nijpen etc en ik voel geen pijn meer. Mijn borsten waren eerst ook dood vanonder, gevoel is voor 90% terug gekomen.

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken alle kwaaltjes hierboven :) alleen geen doof gevoel nog, eerder mega gevoelig. Vooral met vlagen zenuw- en rugpijn aan onderkant linkerborst, kan dan niet stilzitten en moet wandelen om het niet te voelen (3 weken PO)

 

Vooral bij opstaan s ochtends komt er natuurlijk druk op, waardoor ze erna pijnlijker aanvoelen.

M’n armen gebruik ik niet en probeer vanuit m’n buikspieren op te staan maar je ontkomt er denk niet aan dat er toch ook druk komt op je borsten. Is dit erg schadelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kennykrikke zei:

 Ja is alleen best een akelig gevoel dat gevoelloze onder je borst he.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk..tis eerder beetje gek als je er echt met je vinger langs gaat en je voelt niks maar ik heb er verder geen last van gelukkig en nog een voordeel.. heb totaal geen last gehad van de hechtingen want ik had daar toch geen gevoel 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Annemonde zei:

Ik herken alle kwaaltjes hierboven :) alleen geen doof gevoel nog, eerder mega gevoelig. Vooral met vlagen zenuw- en rugpijn aan onderkant linkerborst, kan dan niet stilzitten en moet wandelen om het niet te voelen (3 weken PO)

 

Vooral bij opstaan s ochtends komt er natuurlijk druk op, waardoor ze erna pijnlijker aanvoelen.

M’n armen gebruik ik niet en probeer vanuit m’n buikspieren op te staan maar je ontkomt er denk niet aan dat er toch ook druk komt op je borsten. Is dit erg schadelijk?


ik gebruik mn armen nu alweer. Niet boven mn hoofd en niet te zware dingen uiteraard. Maar ik doe echt al vanalles weer 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik vind het wel meevallen eigenlijk..tis eerder beetje gek als je er echt met je vinger langs gaat en je voelt niks maar ik heb er verder geen last van gelukkig en nog een voordeel.. heb totaal geen last gehad van de hechtingen want ik had daar toch geen gevoel 😂


dat trekkende gevoel is vandaag weer wat minder. Richting die hechtingen had ik al weer gevoel. Dat dove is echt aan de onderkant van mn borst. En voelt idd heel gek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Imke1991 zei:

Hmm, ja dat had ik ook dat alles heel strak zat. Je bent een week PO, het kan alleen maar beter gaan. Ik moet wel zeggen, het heeft echt 4-6 maanden geduurd vooraleer de pijn helemaal weg is. Nu kan ik mijn boobs masseren, lichtjes in nijpen etc en ik voel geen pijn meer. Mijn borsten waren eerst ook dood vanonder, gevoel is voor 90% terug gekomen.

 


Ja schijnt best wel even te kunnen duren voor dat gevoel weer terug is. Ja dat gevoel alsof je een beugel bh aan hebt 6 maten te klein. Had ik gister heel erg. Vandaag minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kennykrikke zei:


ik gebruik mn armen nu alweer. Niet boven mn hoofd en niet te zware dingen uiteraard. Maar ik doe echt al vanalles weer 🙈

Echt! Ook in huis weer dingetjes, wasje draaien etc en autorijden? dual plane ook?

ik ben denk te voorzichtig 😆 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Annemonde zei:

Echt! Ook in huis weer dingetjes, wasje draaien etc en autorijden? dual plane ook?

ik ben denk te voorzichtig 😆 

Ja wasjes draaien, dingen opruimen etc 🙈 Voorzichtigheid is wel belangrijk maar  rustig aan wat proberen is niet slecht denk ik. Autorijden mag na een week maar daar wacht ik nog even mee. Als ik ineens een rare handeling moet doen vind ik dat wel risicovol. Had 4 dagen na de operatie al mn bed verschoont behalve deken. Dat is misschien niet helemaal handig haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.