Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey meiden! 
 

ik ben nu 3,5 week geleden geopereerd! (PO) Ik moet tot 6 weken op mijn rug slapen maar wordt echt gek.. Wil zo graag op mijn zij soms liggen omdat het nu echt zeer gaat doen aan mijn rug. Bij sommige zie ik dat je al na een paar dagen op je zij mag liggen weet iemand waarom dit is? Bij de een wel en de ander niet 🙈 

 

Xx Twinkeltjee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, twinkeltjee zei:

Hey meiden! 
 

ik ben nu 3,5 week geleden geopereerd! (PO) Ik moet tot 6 weken op mijn rug slapen maar wordt echt gek.. Wil zo graag op mijn zij soms liggen omdat het nu echt zeer gaat doen aan mijn rug. Bij sommige zie ik dat je al na een paar dagen op je zij mag liggen weet iemand waarom dit is? Bij de een wel en de ander niet 🙈 

 

Xx Twinkeltjee 


Ik wordt ook lijp van het rugliggen en ik ben pas op dag 5 haha. Midden in de nacht wordt ik met kramp en steken wakker en trek ik t niet langer op mn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervelend dat je zo last van je rug hebt! Ik mocht gelijk op m’n zij liggen (dual plane), hier was ik zelf wat huiverig voor maar pc gaf aan dat het niet zo is dat de boel dan verplaatst. 😉

miss heeft dit met de techniek/manier van plaatsen te maken?

 

Heb je een stevig kussentje onder je knieen-tegen billen aan al geprobeerd, dat helpt bij mij tegen rugpijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

na 2 wkn ging ik een beetje schuin liggen en ter ondersteuning had ik een voedingskussen naast mij dat iets onder mijn rug kwam te liggen zodat je niet helemaal op je zij ligt maar toch enigszins je rug kunt ontlasten. dat kon geen kwaad zei de pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Annemonde zei:

vervelend dat je zo last van je rug hebt! Ik mocht gelijk op m’n zij liggen (dual plane), hier was ik zelf wat huiverig voor maar pc gaf aan dat het niet zo is dat de boel dan verplaatst. 😉

miss heeft dit met de techniek/manier van plaatsen te maken?

 

Heb je een stevig kussentje onder je knieen-tegen billen aan al geprobeerd, dat helpt bij mij tegen rugpijn xx

Ik heb ook dual plane.. ik ga ook maar extra kussens plaatsen haha misschien helpt dat dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lara21 zei:

hoi,

na 2 wkn ging ik een beetje schuin liggen en ter ondersteuning had ik een voedingskussen naast mij dat iets onder mijn rug kwam te liggen zodat je niet helemaal op je zij ligt maar toch enigszins je rug kunt ontlasten. dat kon geen kwaad zei de pc. 

Dankjewel voor de tip! Ik ga dat ook maar halen want dit gaat echt pijn doen! Soms lig

ik op mijn zij per ongeluk denk ik neeee dit mag niet haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.