Ga naar inhoud

Vocht/uchtbellen 3 maanden PO


veel

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!
 

Inmiddels ben ik 3 maanden PO en sinds een aantal weken (ik denk 3 ongeveer) voel ik soort van luchtbellen als ik na het bukken omhoog kom. Voor die drie weken heb ik daar geen last van gehad. Het doet geen pijn en heb verder nergens last van en ik zie/voel verder ook niks geks:1big_boobs:. Is dat nog wat oud of juist nieuw vocht wat er ineens zit... 
Oh en ik heb ook nog steeds geen gevoel in mijn tepels en de onderkant... Iemand hier ook ervaring mee of zal ik de hoop maar opgeven dat dat ooit nog terug komt...:(
 

Heeft iemand hier ervaring mee en gaat dat nog weg? Bedankt alvast :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels ook ruim 3 maanden po maar herken die luchtbellen niet, wel is het bij mij aan de onderkant nog helemaal verdoofd maar mijn tepels zijn juist nog iets gevoeliger dan normaal maar dit wordt steeds minder gelukkig.

Mijn pc zei tijdens mijn 3-maanden controle dat het tot een jaar kan duren voordat het gevoel terugkomt maar hij beloofde mij dat het gevoel echt nog terug ging komen dus we zullen nog even geduld moeten hebben :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/11/2021 at 11:50 AM, Marietjuh said:

Ik ben inmiddels ook ruim 3 maanden po maar herken die luchtbellen niet, wel is het bij mij aan de onderkant nog helemaal verdoofd maar mijn tepels zijn juist nog iets gevoeliger dan normaal maar dit wordt steeds minder gelukkig.

Mijn pc zei tijdens mijn 3-maanden controle dat het tot een jaar kan duren voordat het gevoel terugkomt maar hij beloofde mij dat het gevoel echt nog terug ging komen dus we zullen nog even geduld moeten hebben :6:

Jaa dat verdoofde geloof ik wel ook, wacht het wel af. Heb over 3 maanden een controle dus hopelijk is het dan terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/11/2021 at 1:06 PM, Debs said:

Luchtbelletjes heb ik ook met bepaalde bewegingen ik ben 4 weken po

❣️

Ahh okee, ja ik had juist in begin nergens last van... Daarom vind ik het ook gek dat ik pas na 3 maanden hier last van krijg. Maargoed heb verder geen pijn dus zal wel ooit wegtrekken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, veel zei:

Jaa dat verdoofde geloof ik wel ook, wacht het wel af. Heb over 3 maanden een controle dus hopelijk is het dan terug!

Voel jij je tepels helemaal niet? Heb jij ook een 6-maandelijkse controle? Ik alleen bij 3 maanden gehad en hoef niet meer terug te komen.

Duim voor je dat het gevoel tegen die tijd weer terug is! 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Marietjuh said:

Voel jij je tepels helemaal niet? Heb jij ook een 6-maandelijkse controle? Ik alleen bij 3 maanden gehad en hoef niet meer terug te komen.

Duim voor je dat het gevoel tegen die tijd weer terug is! 🤞

Ja links voel ik echt heel erg ver weg wat, maar dat is te verwaarlozen... Rechts voel ik echt niks nog. Ik hoop ook echt heel erg dat het terug komt ja! 
Ik heb alleen een 6-maandelijkse controle, ik had er geen na 3 maanden. Alleen na 2 weken en dan 6 maanden weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Myrthe83 said:

Wat vervelend @veel Misschien kan je je kliniek even een mailtje sturen? Niet fijn als je je ongerust maakt. 

Zou ik mee mogen kijken in je album? Weet natuurlijk niet wat je voorsituatie is maar qua cc zien we bijna gelijk. Uk ben pas 3 dagen po. 

Ik zal je toevoegen! Ja ongerustheid is het niet hoor, was meer benieuwd ahahha. 

Voorsituatie: 1.78, 63 kg en had 70B. Heb anatomische mentor protheses van 330 cc! Heb gister BH's geshopt en zit nu op een 70 E😵 Fijn herstel gewenst! Hoop dat alles goed is gegaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Myrthe83 said:

 @veel Wat mooi!!! Super om ook zo die verschillen op een rij te zien. Wat zal je blij zijn! Fijn dat je je niet ongerust maakt!! Hopelijk snel weer weg. 

Yes, mijn operatie is goed gegaan. Gisteren een pittige dag maar vandaag echt zoveel beter. Heel erg fijn. Dankjewel!

 

Bedankt, ja ben echt zo blij!! Goed om te horen, als jij een album hebt kan je mij dan ook toevoegen? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, veel zei:

Bedankt, ja ben echt zo blij!! Goed om te horen, als jij een album hebt kan je mij dan ook toevoegen? Ben benieuwd!

Ja, zeker. Ik voeg je toe. Dacht zelfs dat ik dat al had gedaan. Bij mij is nog weinig zichtbaar omdat ik de eerste 2 weken ingepakt bent in drukverband.  Dus zo spannend als ik dat over 1,5 week er af mag halen. 😁🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.