Jump to content

Vocht/uchtbellen 3 maanden PO

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Inmiddels ben ik 3 maanden PO en sinds een aantal weken (ik denk 3 ongeveer) voel ik soort van luchtbellen als ik na het bukken omhoog kom. Voor die drie weken heb ik daar geen last van gehad. Het doet geen pijn en heb verder nergens last van en ik zie/voel verder ook niks geks:1big_boobs:. Is dat nog wat oud of juist nieuw vocht wat er ineens zit... 
Oh en ik heb ook nog steeds geen gevoel in mijn tepels en de onderkant... Iemand hier ook ervaring mee of zal ik de hoop maar opgeven dat dat ooit nog terug komt...:(

Heeft iemand hier ervaring mee en gaat dat nog weg? Bedankt alvast :) 

Ik ben inmiddels ook ruim 3 maanden po maar herken die luchtbellen niet, wel is het bij mij aan de onderkant nog helemaal verdoofd maar mijn tepels zijn juist nog iets gevoeliger dan normaal maar dit wordt steeds minder gelukkig.

Mijn pc zei tijdens mijn 3-maanden controle dat het tot een jaar kan duren voordat het gevoel terugkomt maar hij beloofde mij dat het gevoel echt nog terug ging komen dus we zullen nog even geduld moeten hebben :6:

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.