Ga naar inhoud

Kennykrikke : 2 april 2021 : Dr. Heine : SK plastische chirurgie : Mill


Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag 2 april een borstvergroting gehad. Bij Dr.Heine in Mill bij SK plastisch chirurgie. Ik ben 1.74 lang en 67.5 kilo. Atletisch qua bouw, slank en na een paar zwangerschappen en borstvoeding geven was er niet veel meer van over. Het hing niet maar er was niet veel borstweefsel meer. 
 

Eerst bij Diana Gabriels een intake gehad en toen bij Kliniek Heyendael. En als laatste bij Dr. Heine van SK. Voorheen was dat viasana maar dat is compleet overgenomen door een paar goede plastisch chirurgen. 
 

Ik werd zo lief en persoonlijk geholpen. Ik was best zenuwwachtig en bekend met een paniekstoornis. Daar hielden ze heel lief rekening mee. Toen ik wakker werd voelde ik veel pijn aan mn borstspieren en ik was enorm aan het rillen. Ik kreeg meer pijnstilling en ze hielden me goed in de gaten. Ze hebben me thee en een broodje gevoerd omdat ik zelf nog niks kon met mn armen. Echt heel lief. Al snel mocht ik naar huis. Ik voelde me best redelijk. Mede ook door de pijnstillers.
 

Nu 3 dagen verder gaat het best ok. Eerste 2 dagen heb ik nog wat heftigere pijnstilling geslikt en daarna alleen pcm en ibu zo veel als dagelijks mag. Slapen is niet fijn op mn rug want in ben echt een buikslaper en uren op mn rug zorgt voor enorme rugpijn en spierkrampen. Ik vind mn borsten echt al super mooi geworden! Ook heel blij dat ik voor anatomisch heb gekozen. Veel artsen doen dit niet omdat het duurdere implantaten zijn, niet omdat ze sneller zouden draaien. Want veel chirurgen zeggen dat het helemaal eraan ligt wie ze plaatst en hoe het gebeurd. Deze arts had in jaren tijd nog niemand terug gehad met een gedraaide prothese.

 

Ik vond het naast een mooi resultaat heel belangrijk wat voor een gevoel je ergens krijgt en dat je niet alleen als een nummertje wordt gezien. Maar ze ook écht meedenken met je ipv alleen geld willen verdienen. Het viel me best tegen hoe commercieel het plastisch chirurgie wereldje is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!  Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!  Ja als je net wakker word is het ff pittig hè die druk boven op je borstkast. En ik had dat trillen ook. Het rug slapen gaat wennen hoor en je zal zien dat je elke dag een beetje meer kan met je armen. Ik wens je een goed herstel toe!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Jill olivia zei:

Hoi hoi!  Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!  Ja als je net wakker word is het ff pittig hè die druk boven op je borstkast. En ik had dat trillen ook. Het rug slapen gaat wennen hoor en je zal zien dat je elke dag een beetje meer kan met je armen. Ik wens je een goed herstel toe!!


Ja gaat best snel. Ook wel weer gevaarlijk want ik doe al snel teveel. 🙈 Net gedeeltelijk het bed verschoont. Dat soort dingen moet ik eigenlijk niet doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa herkenbaar maar niet doen!! Zou zo zonde zijn als je het verpest toch😊 Ik ben nu tien dagen post op en ik zou alweer alles willen doen maar ik doe het bewust niet. Ik heb ook nog twee weken vrij van m’n werk en dat is ook nog wel nodig merk ik. Kracht in m’n armen is nog niet optimaal en ik til ook niks nog. In het begin was een pak appelsap nog te zwaar zelfs. Rustig aan hè!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Jill olivia zei:

Jaaaa herkenbaar maar niet doen!! Zou zo zonde zijn als je het verpest toch😊 Ik ben nu tien dagen post op en ik zou alweer alles willen doen maar ik doe het bewust niet. Ik heb ook nog twee weken vrij van m’n werk en dat is ook nog wel nodig merk ik. Kracht in m’n armen is nog niet optimaal en ik til ook niks nog. In het begin was een pak appelsap nog te zwaar zelfs. Rustig aan hè!!


Ja heb je helemaal gelijk in! Maar zo lastig. Ben echt een controlefreak en doe t liefst alles zelf. Maar een goed herstel staat voorop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.