Ga naar inhoud

Prothesewissel


Aanbevolen berichten

Hi dames,

even voorstellen , mijn naam is Emma. 35 jaar en heb in 2008 een bv laten doen. Nu krijg ik volgende week mijn prothesewissel. Ik ga van 245 cc anatomisch naar 450 cc mentor rond. 
ik had hiervoor 75AA , maar denk dat ik nu wel iets meer heb van mezelf na wat kilootjes ook te zijn aangekomen, dus heel benieuwd of ik nu ook het gewenste groter resultaat ga krijgen.
 

ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met prothesewissels. Ik weet niet waar ik last van heb, maar zie er zo tegenop. Narcose, resultaat angst, de pijn etc

 

Zijn er andere dames welke mij de ervaringen kunnen delen betreft de pijn en herstel hiervan?

 

Liefs Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Emma, geen ervaring met wissel want net zelf mijn eerste bv + bwc gehad... Had je na je 1e bv cup aa of was dat helemaal je beginsituatie in 2008? Spannend, 450 cc, zal wel wennen worden, maar ongetwijfeld prachtig 😍

 

Ik denk dat je misschien zelfs al bent geopereerd nu ik naar je topicdatum kijk... Klopt dat? Zo ja, hoe ging het? 🌸🌸🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.