Jump to content

Afspraak kliniek Veldhoven 16 April

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal,

Ik lees al enkele weken jullie verhalen hier en wil mijzelf nu voorstellen. 
Ik ben een vrouw van 46 jaar, ik weet het, beetje oud...

Ik heb 15 jaar geleden een borstverkleining gehad na het krijgen van twee kinderen. Na die operatie nog twee kinderen gekregen waardoor mijn borsten een stuk leger werden. 
de afgelopen twee jaar ben ik veel afgevallen. Erg tevreden met mijn lijf, maar niet met mijn borsten maar 80 aa/a. 
Altijd geroepen dat ik nooit siliconen in lijf zou willen, maar ik ben nu zo verdrietig als ik in de spiegel kijk. 
Na lang denken heb ik een afspraak gemaakt bij kliniek Veldhoven voor 16 april. Erg spannend!

Ik zou graag weer grotere borsten willen, een maat C denk ik, maar wel zo natuurlijk mogelijk uiterlijk. Heb gelezen dat een natuurlijk uiterlijk met anatomische protheses kan, maar dat ronde er ook natuurlijk kunnen uitzien?

Soms maak ik me druk wat anderen ervan zullen zeggen. Zien anderen dat je borsten groter geworden zijn? Ik weet dat je dat niet moet aantrekken, maar toch....

Ondanks die onzekerheid kan ik niet wachten en tegelijk is het bijna te spannend. 
Dank jullie voor jullie verhalen. Ik word daar veel wijzer van en fijn voel me daardoor gesteund!

Ik ben 171 lang en 61 kilo.

groetjes Diana.  

Hoi Diana, wat leuk en spannend! Geen ervaringsdeskundige hier. Maar wel ook na 9 jaar twijfelen besloten om wat aan mijn borsten te laten doen. Na 3 zwangerschappen ook lege borsten helaas. Ik heb de komende maand 3 consulten staan. Na wat voorwerk ga ik denk ik voor ronde protheses en dual-plane plaatsing, maar is ook afhankelijk van de pc natuurlijk. Ik heb 3 afspraken; Boerhave, Bey clinics en Diakonessenhuis.

Benieuwd hoe je afspraak gaat bij de Veldhoven kliniek! 

Op 5-4-2021 om 08:11, Essebes1234 zei:

Hoi Diana, wat leuk en spannend! Geen ervaringsdeskundige hier. Maar wel ook na 9 jaar twijfelen besloten om wat aan mijn borsten te laten doen. Na 3 zwangerschappen ook lege borsten helaas. Ik heb de komende maand 3 consulten staan. Na wat voorwerk ga ik denk ik voor ronde protheses en dual-plane plaatsing, maar is ook afhankelijk van de pc natuurlijk. Ik heb 3 afspraken; Boerhave, Bey clinics en Diakonessenhuis.

Benieuwd hoe je afspraak gaat bij de Veldhoven kliniek! 

Hoi Essebes, wordt ook voor jou een spannende maand!! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen!

Goed dat je veel voorwerk hebt gedaan en je goed laat informeren. 

Welkom

Grappig dat je na een borstverkleining nu gaat voor een borstvergroting. Wat een lijf allemaal doormaakt he met die zwangerschappen. 

Leuk een eerste consult. Ga je evt meer inplannen of wacht je het consult eerst af?

Ik ga over een maandje op consult bij Wouter van der Pot. Volgens mij werkt hij voornamelijk met ronde prothesen, maar als je zn instagram bekijkt zie je dat het zeker niet onnatuurlijk oogt :) :) 

@Essebes1234 Nee, geen andere consulten gehad. 

Toen ik onderzoek deed naar waar wie en hoe kwam ik (via Instagram) uit bij dr vd Pot en was helemaal fan. 
De kliniek zit hier ook op een half uurtje rijden vandaan dus helemaal prima

Idd nadeel is de wachttijd, maar ik heb niet echt haast. Ben rustig aan t door sparen hahaha

Hoi @Diana75, nu zag ik ook je voorstelblog 😀. Als je zo natuurlijk mogelijk wil zou jeook eens kunnen kijken naar de protheses van Motiva. Deze zijn wel rond maar de ergonomix heeft een gel die heel natuurlijk (druppel) valt en geen kans vervorming van je borst door draaien. Zelf ga ik voor de motiva progressieve plus. Deze gel is iets steviger en geeft een licht push-up effect. Maar zoals al beloofd...ik hou je op de hoogte.

48 minuten geleden, Myrthe83 zei:

Hoi @Diana75, nu zag ik ook je voorstelblog 😀. Als je zo natuurlijk mogelijk wil zou jeook eens kunnen kijken naar de protheses van Motiva. Deze zijn wel rond maar de ergonomix heeft een gel die heel natuurlijk (druppel) valt en geen kans vervorming van je borst door draaien. Zelf ga ik voor de motiva progressieve plus. Deze gel is iets steviger en geeft een licht push-up effect. Maar zoals al beloofd...ik hou je op de hoogte.

Hoi Myrthe, goed advies, dank je. 
Ik wacht het eerste consult af en gelijk dan of ik meerdere consulten wil bij andere klinieken. 
mee houden elkaar op de hoogte!!

• Like 1
3 uur geleden, Frukje zei:

Welkom

Grappig dat je na een borstverkleining nu gaat voor een borstvergroting. Wat een lijf allemaal doormaakt he met die zwangerschappen. 

Leuk een eerste consult. Ga je evt meer inplannen of wacht je het consult eerst af?

Ik ga over een maandje op consult bij Wouter van der Pot. Volgens mij werkt hij voornamelijk met ronde prothesen, maar als je zn instagram bekijkt zie je dat het zeker niet onnatuurlijk oogt :) :) 

Ja, vind het ook best wel tegenstrijdig, eerst verkleining en nu vergroting. Van de andere kant, als ik ze niet had laten verkleinen had ik nu lege theezakjes tot aan mijn navel gehad en was een borstlift noodzakelijk geweest....

Ik ga ook even op Instagram van van der Pot kijken. Goede tip!!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.