Jump to content

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics

Recommended Posts

@Lilveeven hier omdat ik anders de hele chat vol typ 😊 Wat een ontzettend mooi resultaat heb je. De grootte ook echt mooi in verhouding.

Ik ga het bij Bergman laten doen. Maar een andere arts: Dr. Verduijn. Hij gaat een kleine lift doen; huid weghalen, maar dan alleen via de borstplooi. Ronde HP prothese van 355 cc. Maar werd ineens bang dat dit te groot zou zijn. Dus nog een pas consult gepland. Als ik zo 370 zie bij jou vind ik het weer heel mooi en dat is dus zelfs groter. Zo lastig...

1 uur geleden, Essebes1234 zei:

@Lilveeven hier omdat ik anders de hele chat vol typ 😊 Wat een ontzettend mooi resultaat heb je. De grootte ook echt mooi in verhouding.

Ik ga het bij Bergman laten doen. Maar een andere arts: Dr. Verduijn. Hij gaat een kleine lift doen; huid weghalen, maar dan alleen via de borstplooi. Ronde HP prothese van 355 cc. Maar werd ineens bang dat dit te groot zou zijn. Dus nog een pas consult gepland. Als ik zo 370 zie bij jou vind ik het weer heel mooi en dat is dus zelfs groter. Zo lastig...

Ja blijft lastig, zoiezo zou ik altijd gaan voor grootste wat aangeraden wordt. Wel spannend hoor! Wat is jouw voorsituatie? Wordt het dual plane? Of voor de spier? Wanneer ben je aan de beurt? 

3 uur geleden, Lilve zei:

Ja blijft lastig, zoiezo zou ik altijd gaan voor grootste wat aangeraden wordt. Wel spannend hoor! Wat is jouw voorsituatie? Wordt het dual plane? Of voor de spier? Wanneer ben je aan de beurt? 

Inderdaad dual plane, want van boven heel plat. Ik heb nu 70D, klinkt als heel wat, maar ziet er eerder uit als een B. Ik sta nu op wachtlijst voor 2-8. Maar ze plannen nog niet definitief in voor die datum. Daar wel een beetje de balen van. Want wil graag dat het vaststaat. Mocht die datum niet lukken dan is Dr. Schuringa bij Boerhave ook nog een optie. Ik kan daar 2-8 ook terecht en hij adviseerde ook een gedeeltelijke lift, enige verschil was anatomische protheses met 300 cc.

• best_boobie changed the title to Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.