Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, boob1234 zei:

Nog geen borrelend gevoel. We wachten maar rustig af. Ik zie ook nog geen verschil met vorige week op de foto. Behalve dan dat het allemaal heel blauw en geel is. Dus misschien nog veel vocht.

 

In een ander topic ging het over sporten. Ik sportte ook zo’n 3/4 per week, hardlopen en krachttraining. Ik kan me voorstellen dat het idd fijner is te starten met alleen kracht, bij HIIT lastiger om sommige dingen te vermijden. Ik wil graag weer gaan lopen, dat mis ik wel. Heel rustig opbouwen en met twee bh’s over elkaar zodat er niks kan bewegen 😅 Maar goed dat duurt sowieso nog 5 weken 😏

Dat borrelen is best een gek en grappig gevoel. Je merkt het vanzelf wel:). Dan denk je ohhh jaa, hier hebben ze het over in het forum. In begin ging het voor mijn gevoel langzaam, toen zag ik elke week dat mijn bosten veranderde en nu zie ik bijna geen verschil met mijn laatste foto van een week geleden. 

 

Ja klopt, dat is in groepsverband een parcourtje doen en dan kan niet zeggen, nou ik sla deze maar even over😅. Maar mag je na 6 weken alweer hardlopen? Heb ook al ergens gelezen dat dit pas na 3 maanden mag?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, boob1234 zei:

Hi @houtje,

 

Jouw twijfels klinken wel een beetje als die van mij. Ik ben natuurlijk pas een week po, dus wat dat betreft niet helemaal vergelijkbaar. Hoewel ik vandaag keek en vond dat het er al weer beter uitzag dan gisteren, dus ik moet vertrouwen op het proces. Ik voeg je toe aan mijn album. 
 

inderdaad niet veel dames actief met een borstlift met implantaten. Ik weet niet of je het had gezien, maar ik heb alleen een lift via de borstplooi gehad, dus een incisie over de gehele borstplooi waarbij overtollige huid is weggehaald. Ik voeg je toe en zal morgen een nieuwe foto maken en toevoegen. Mag ik ook bij jou meekijken?

 

Tot een jaar wachten duurt wel lang he? We moeten veel geduld hebben 😅 Mocht het zo blijven ben je dan wel blij? En voel je je goed?

 

groetjes!

 

 

Thanx voor het toevoegen, ze zijn wel mooi natuurlijk en mooi vol. Het verschil in grote van borst had ik ook in het begin, en van nature had ik dit ook. Toch baalde ik toen ik het zag net na de operatie dat er verschil was want ook dat zou opgelost worden. Maar nu al het vocht weg is enzo zijn ze wel mooi gelijk. Dus denk dat dat bij jou ook wel goed komt. Ik heb een volledige anker lift gehad. 

 

Als het zo blijft als het nu is vind ik het wel jammer dat er zoveel volume in de bovenkant zit en niet onder. Maar als ik kijk naar de voorsituatie dan is het zoveel mooier en denk ik wat zeur je nou...

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, houtje zei:

Thanx voor het toevoegen, ze zijn wel mooi natuurlijk en mooi vol. Het verschil in grote van borst had ik ook in het begin, en van nature had ik dit ook. Toch baalde ik toen ik het zag net na de operatie dat er verschil was want ook dat zou opgelost worden. Maar nu al het vocht weg is enzo zijn ze wel mooi gelijk. Dus denk dat dat bij jou ook wel goed komt. Ik heb een volledige anker lift gehad. 

 

Als het zo blijft als het nu is vind ik het wel jammer dat er zoveel volume in de bovenkant zit en niet onder. Maar als ik kijk naar de voorsituatie dan is het zoveel mooier en denk ik wat zeur je nou...

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album

 

Groetjes

Heel herkenbaar, ik ben inderdaad ook zoveel blijer met na dan voor. Ik vind het bij jou wel heel erg mooi eruit zien, je ziet wel dat ze nog wat moeten zakken. Maar verder prachtig!

 

Ik hoop echt dat rechts nog bijtrekt. We gaan t zien. Geduld, geduld, geduld 🙏🏻😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, RN27 zei:

Dat borrelen is best een gek en grappig gevoel. Je merkt het vanzelf wel:). Dan denk je ohhh jaa, hier hebben ze het over in het forum. In begin ging het voor mijn gevoel langzaam, toen zag ik elke week dat mijn bosten veranderde en nu zie ik bijna geen verschil met mijn laatste foto van een week geleden. 

 

Ja klopt, dat is in groepsverband een parcourtje doen en dan kan niet zeggen, nou ik sla deze maar even over😅. Maar mag je na 6 weken alweer hardlopen? Heb ook al ergens gelezen dat dit pas na 3 maanden mag?! 

Wat ik begreep is wel 6 weken. Maarrrr…kan me heel goed voorstellen dat het dan nog steeds niet goed voelt en ik het dan nog niet doe. Dan maar op de crosstrainer (zonder armen te gebruiken). Ik heb nu zelfs als ik buiten langer loop, dat ik mijn armen over elkaar sla of met mijn hand tussen mijn borsten druk omdat dat steviger voelt. Dus hardlopen lijkt nog héél ver weg 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik heb gedurende je topic eigenlijk nog niks gezegd maar wel je verhalen meegelezen! Lees alles steeds wat te laat om nog erop te reageren🙄 Maar fijn om te lezen dat het steeds beter met je gaat! Is het vocht ondertussen al bij je weggetrokken en zou ik ook mee mogen kijken met je album?😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2021 om 15:51, Larissa2021 zei:

Hi! Ik heb gedurende je topic eigenlijk nog niks gezegd maar wel je verhalen meegelezen! Lees alles steeds wat te laat om nog erop te reageren🙄 Maar fijn om te lezen dat het steeds beter met je gaat! Is het vocht ondertussen al bij je weggetrokken en zou ik ook mee mogen kijken met je album?😁

Jazeker, niet schrikken hoor 😏 Mijn borsten staan een stuk minder strak, dus denk dat er wel wat vocht weg is (ook al is dat niet aan de weegschaal te zien 😁) Bovenin nog wel strak.

 

Verder voel ik me wel goed eigenlijk, merk dat ik ongeduldig begin te worden en meer wil doen. Sporten bijvoorbeeld. Wel een beetje bang voor het verwijderen van de pleisters maandag bij de verpleegkundige ook. Heb jij je eerste controle al gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 Hahah het kost natuurlijk bij jou ook nog tijd, maar vind het nu echt al mooi staan bij je! Het meer willen doen is erg herkenbaar, ben gister voor het eerst voor langere tijd buiten huis geweest maar merk dat het allemaal toch nog wel veel moeite/energie kost. Vandaag dus weer een dagje rustig aan🙄

 

Ik heb mijn eerste controle donderdag gehad, was erg bang ook voor het verwijderen van de pleisters maar ik kan je geruststellen! Het geluid van de pleisters zelf maakt een naar geluid (beetje scheurend geluid) en het idee dat ze zo dicht bij je incisies zitten gaf mij echt zenuwen. Maar pijn doet het gelukkig echt niet!! Voelt gewoon alsof er een stukje plakband van je huid afgehaald word en er geen wond oid onder zit!

 

Succes maandag🍀🍀En blijven jouw pleisters dan definitief af? Ik heb nieuwe erop gekregen die ik er uiterlijk aankomende donderdag zelf af moet halen😬 Vind dat wel weer een spannend idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Larissa2021 zei:

@boob1234 Hahah het kost natuurlijk bij jou ook nog tijd, maar vind het nu echt al mooi staan bij je! Het meer willen doen is erg herkenbaar, ben gister voor het eerst voor langere tijd buiten huis geweest maar merk dat het allemaal toch nog wel veel moeite/energie kost. Vandaag dus weer een dagje rustig aan🙄

 

Ik heb mijn eerste controle donderdag gehad, was erg bang ook voor het verwijderen van de pleisters maar ik kan je geruststellen! Het geluid van de pleisters zelf maakt een naar geluid (beetje scheurend geluid) en het idee dat ze zo dicht bij je incisies zitten gaf mij echt zenuwen. Maar pijn doet het gelukkig echt niet!! Voelt gewoon alsof er een stukje plakband van je huid afgehaald word en er geen wond oid onder zit!

 

Succes maandag🍀🍀En blijven jouw pleisters dan definitief af? Ik heb nieuwe erop gekregen die ik er uiterlijk aankomende donderdag zelf af moet halen😬 Vind dat wel weer een spannend idee.

Hi, ah goed te horen van de pleisters! Als het goed is krijg ik geen nieuwe, maar ze hebben er dan ook twee weken opgezeten.

 

Goed dat je weer even je rust neemt. Blijft een beetje trial and error wat wel en niet kan (behalve natuurlijk de echte don’ts).

 

Kan iemand anders de pleisters voor je verwijderen? Die kan het ook beter zien denk ik.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, lisa1701 zei:

Hi @boob1234,

 

Hoe is het nu met je? Heel veel succes met beginnen met werken aankomende week. Doe het rustig aan. Als het echt niet gaat, toch aangeven!

 

Groetjes!

Dank je! Eerste dag zit erop. Viel me mee gelukkig. Net ook controle gehad en de pleisters zijn eraf. Wonden zien er goed uit, wel nog wat korstjes, dus nog even geen crème smeren. Ik ben wel blij dat het voorbereidingsweek is, tijden van 9-15 dat is ook prettig. Hopelijk lukt het jou nog even wat rust te pakken deze week! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2021 om 11:14, lisa1701 zei:

Hi @boob1234,

 

Hoe is het nu met je?

 

Veel succes en vooral ook plezier morgen!

 

Groetjes!!

Hi, dank je, wat lief! Het is goed gegaan vandaag. Wel zijn er van die kleine stomme dingen die pijn doen; zoals tafels afnemen. Ik laat de kleuters nu gewoon nog meer doen dan  normaal 😇

 

Wel had ik vorige week ineens een plekje waar wondvocht uit kwam. De wond wijkt daar een beetje. Ik moest meteen langskomen, maar het was toen ik er was al weer dicht aan het gaan. Daarna ging het weer open. Ik zet nu twee keer per dag de douche erop en houd het in de gaten dat het niet rood wordt. 
 

Benieuwd hoe het met jou gaat? Eerste voorbereidingsdag gehad? Hoe gaat je herstel?

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2021 om 22:18, boob1234 zei:

Hi, dank je, wat lief! Het is goed gegaan vandaag. Wel zijn er van die kleine stomme dingen die pijn doen; zoals tafels afnemen. Ik laat de kleuters nu gewoon nog meer doen dan  normaal 😇

 

Wel had ik vorige week ineens een plekje waar wondvocht uit kwam. De wond wijkt daar een beetje. Ik moest meteen langskomen, maar het was toen ik er was al weer dicht aan het gaan. Daarna ging het weer open. Ik zet nu twee keer per dag de douche erop en houd het in de gaten dat het niet rood wordt. 
 

Benieuwd hoe het met jou gaat? Eerste voorbereidingsdag gehad? Hoe gaat je herstel?

 

liefs!

Hai hai,

Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Goed dat je je kleuters veel laat doen. Zij kunnen meer dan dat je denkt 😁😁 gewoon lekker blijven doen.

 

Dat is even schrikken dat er wondvocht uit de wond komt! Gelukkig kun je meteen langskomen. Goed in de gaten blijven houden. Hopelijk gebeurt het niet meer en heeft het ook geen gevolgen 😘

 

Gisteren nog thuis gezeten en wat spulletjes gekocht voor de klas. Vandaag de eerste voorbereidingsdag gehad. Veel heen en weer moet verplaatsen. Gelukkig had ik goede hulp. Moet wel zeggen dat ik het al vrij snel begin te voelen. Dan valt het een beetje alsof iemand in mijn borsten knijpt. Niet heel pijnlijk maar vooral een vervelend gevoel en dat neemt dan niet echt af. 

 

Ik had vandaag een steek. Verder alleen het onaangename gevoel. Dat is niet heel erg maar ik hoop wel dat het op een gegeven moment af gaat nemen.

 

Heb helaas nog steeds een doof gevoel bij mijn ene tepel en eromheen en de binnenkant bij mijn andere borst. De andere tepel is juist extreem gevoelig. Ben heel benieuwd of dat nog gaat veranderen allemaal. Heb jij last van overgevoeligheid of doofheid?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2021 om 22:18, boob1234 zei:

Hi, dank je, wat lief! Het is goed gegaan vandaag. Wel zijn er van die kleine stomme dingen die pijn doen; zoals tafels afnemen. Ik laat de kleuters nu gewoon nog meer doen dan  normaal 😇

 

Wel had ik vorige week ineens een plekje waar wondvocht uit kwam. De wond wijkt daar een beetje. Ik moest meteen langskomen, maar het was toen ik er was al weer dicht aan het gaan. Daarna ging het weer open. Ik zet nu twee keer per dag de douche erop en houd het in de gaten dat het niet rood wordt. 
 

Benieuwd hoe het met jou gaat? Eerste voorbereidingsdag gehad? Hoe gaat je herstel?

 

liefs!

Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen met de huishoudelijke klusjes bij kinderen haha. Fijn dat dat goed gaat. Wel balen van het wondvocht! Hoop dat het gauw dichtgaat!

 

Gaat het buiten het wondvocht voorspoedig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, lisa1701 zei:

Hai hai,

Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Goed dat je je kleuters veel laat doen. Zij kunnen meer dan dat je denkt 😁😁 gewoon lekker blijven doen.

 

Dat is even schrikken dat er wondvocht uit de wond komt! Gelukkig kun je meteen langskomen. Goed in de gaten blijven houden. Hopelijk gebeurt het niet meer en heeft het ook geen gevolgen 😘

 

Gisteren nog thuis gezeten en wat spulletjes gekocht voor de klas. Vandaag de eerste voorbereidingsdag gehad. Veel heen en weer moet verplaatsen. Gelukkig had ik goede hulp. Moet wel zeggen dat ik het al vrij snel begin te voelen. Dan valt het een beetje alsof iemand in mijn borsten knijpt. Niet heel pijnlijk maar vooral een vervelend gevoel en dat neemt dan niet echt af. 

 

Ik had vandaag een steek. Verder alleen het onaangename gevoel. Dat is niet heel erg maar ik hoop wel dat het op een gegeven moment af gaat nemen.

 

Heb helaas nog steeds een doof gevoel bij mijn ene tepel en eromheen en de binnenkant bij mijn andere borst. De andere tepel is juist extreem gevoelig. Ben heel benieuwd of dat nog gaat veranderen allemaal. Heb jij last van overgevoeligheid of doofheid?

 

Groetjes!

Spannend om weer van alles te gaan doen lijkt me! En dan al die onbekende sensaties te voelen. Lijkt me heel lastig allemaal.

wij doen hier ons best voorzichtig te zijn, houden allemaal goed de richtlijnen in de gaten. Een vriendinnetje van mij heeft ook een bv gehad, op een vrijdag, en maandag was ze alweer volledig aan het werk. Fysiek werk, maar niet heel zwaar tillen. Gelukkig heeft het geen gevolgen gehad! 

 

Dat gevoelloze is ook waar ik bang voor ben, zou het heel jammer vinden als mijn gevoel zou verdwijnen…..maar overgevoelig hoeft voor mij nou ook weer niet. Het houdt allemaal wat 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, lisa1701 zei:

Hai hai,

Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Goed dat je je kleuters veel laat doen. Zij kunnen meer dan dat je denkt 😁😁 gewoon lekker blijven doen.

 

Dat is even schrikken dat er wondvocht uit de wond komt! Gelukkig kun je meteen langskomen. Goed in de gaten blijven houden. Hopelijk gebeurt het niet meer en heeft het ook geen gevolgen 😘

 

Gisteren nog thuis gezeten en wat spulletjes gekocht voor de klas. Vandaag de eerste voorbereidingsdag gehad. Veel heen en weer moet verplaatsen. Gelukkig had ik goede hulp. Moet wel zeggen dat ik het al vrij snel begin te voelen. Dan valt het een beetje alsof iemand in mijn borsten knijpt. Niet heel pijnlijk maar vooral een vervelend gevoel en dat neemt dan niet echt af. 

 

Ik had vandaag een steek. Verder alleen het onaangename gevoel. Dat is niet heel erg maar ik hoop wel dat het op een gegeven moment af gaat nemen.

 

Heb helaas nog steeds een doof gevoel bij mijn ene tepel en eromheen en de binnenkant bij mijn andere borst. De andere tepel is juist extreem gevoelig. Ben heel benieuwd of dat nog gaat veranderen allemaal. Heb jij last van overgevoeligheid of doofheid?

 

Groetjes!

Hoi @lisa1701 fijn te lezen dat het goed met je gaat! Zoals je weet zijn wij precies even ver. Ik heb helemaal geen pijnklachten meer en kan alles weer doen. Wel herken ik heel erg wat je schrijft over ene tepel extreem gevoelig en delen van m'n borsten die dood aanvoelen. Ik vind dat heel vervelend en hoop dat dat nog gaat veranderen.

Succes met opstarten op je werk. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2021 om 16:14, boob1234 zei:

Dank je! Eerste dag zit erop. Viel me mee gelukkig. Net ook controle gehad en de pleisters zijn eraf. Wonden zien er goed uit, wel nog wat korstjes, dus nog even geen crème smeren. Ik ben wel blij dat het voorbereidingsweek is, tijden van 9-15 dat is ook prettig. Hopelijk lukt het jou nog even wat rust te pakken deze week! X

Hoi @boob1234 fijn dat je weer aan het werk bent. Spannend ook wel natuurlijk; je zit nog in je herstelperiode, dus rustig aan. Hopelijk gaat je wond niet meer open. Ben je blij met hoe je borsten eruit zien? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2021 om 23:34, lisa1701 zei:

Hai hai,

Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Goed dat je je kleuters veel laat doen. Zij kunnen meer dan dat je denkt 😁😁 gewoon lekker blijven doen.

 

Dat is even schrikken dat er wondvocht uit de wond komt! Gelukkig kun je meteen langskomen. Goed in de gaten blijven houden. Hopelijk gebeurt het niet meer en heeft het ook geen gevolgen 😘

 

Gisteren nog thuis gezeten en wat spulletjes gekocht voor de klas. Vandaag de eerste voorbereidingsdag gehad. Veel heen en weer moet verplaatsen. Gelukkig had ik goede hulp. Moet wel zeggen dat ik het al vrij snel begin te voelen. Dan valt het een beetje alsof iemand in mijn borsten knijpt. Niet heel pijnlijk maar vooral een vervelend gevoel en dat neemt dan niet echt af. 

 

Ik had vandaag een steek. Verder alleen het onaangename gevoel. Dat is niet heel erg maar ik hoop wel dat het op een gegeven moment af gaat nemen.

 

Heb helaas nog steeds een doof gevoel bij mijn ene tepel en eromheen en de binnenkant bij mijn andere borst. De andere tepel is juist extreem gevoelig. Ben heel benieuwd of dat nog gaat veranderen allemaal. Heb jij last van overgevoeligheid of doofheid?

 

Groetjes!

Hi,

 

De kop is eraf voor jou ook! Ik heb na het werken ook een moe of doof gevoel in mijn borst. Het is een goede beschrijving inderdaad alsof er iemand in geknepen heeft. Hopelijk heb je er volgende week minder last van als er minder spullen verplaatst hoe en te worden. Heb je het bij beide borsten of alleen bij degene die geopereerd is?

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2021 om 00:14, Jenster zei:

Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen met de huishoudelijke klusjes bij kinderen haha. Fijn dat dat goed gaat. Wel balen van het wondvocht! Hoop dat het gauw dichtgaat!

 

Gaat het buiten het wondvocht voorspoedig? 

 

Op 25-8-2021 om 13:47, Noor45 zei:

Hoi @boob1234 fijn dat je weer aan het werk bent. Spannend ook wel natuurlijk; je zit nog in je herstelperiode, dus rustig aan. Hopelijk gaat je wond niet meer open. Ben je blij met hoe je borsten eruit zien? x

In kleding ben ik heel blij, naakt nog niet echt. Het is wel mooier dan ervoor. Maar de vorm van rechts vind ik niet mooi en deze hangt ook echt nog teveel vind ik. Eerlijk gezegd probeer ik er niet teveel aan te denken en maar geduld te hebben. 

 

De blauwe plekken zijn gelukkig wel steeds meer aan het wegtrekken.

 

Ik zie niet veel verschil met het begin, maar heb een foto van maandag geloof ik en ik zoals doe toevoegen.

 

fijne avond allemaal! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Jenster zei:

Mag ik met je meekijken?

 

ik vraag me af waarom je geen crème mag smeren als er nog korstjes opzitten? In het brandwondencentrum wordt er juist gesmeerd op korsten om zoveel mogelijk littekenweefsel te voorkomen. Weet iemand waarom het niet mag?

Ik weet het niet, benieuwd of iemand anders het weet.

 

Ik voeg je toe! Overigens meteen goed om je te laten weten dat van der Weij bij wel een lift aanraadde, dit naar aanleiding van een ander bericht op jouw topic 😊 Heb jij al een album? Dan kijk ik natuurlijk ook graag mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Jenster zei:

@boob1234 je was al toegevoegd aan mijn album 😃

 

een lift is bij mij niet 1 keer ter sprake gekomen. Ben wel benieuwd wat jij van mijn vóór situatie vindt.

@Jenster jij hebt toch ook geen lift nodig? Ik zie jouw voorsituatie hetzelfde als de mijne.

 

@boob1234 ik was ondanks de arnica ook echt bond en blauw, zwarte plekken, weken lang. Komt allemaal goed. Littekencreme mag je inderdaad pas smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Ik vind de creme van dr Staudt erg fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Jenster zei:

@boob1234 je was al toegevoegd aan mijn album 😃

 

een lift is bij mij niet 1 keer ter sprake gekomen. Ben wel benieuwd wat jij van mijn vóór situatie vindt.

Een lift lijkt mij ook niet nodig op basis van je foto. Aantal cc staat je heel goed!

14 uur geleden, Noor45 zei:

@Jenster jij hebt toch ook geen lift nodig? Ik zie jouw voorsituatie hetzelfde als de mijne.

 

@boob1234 ik was ondanks de arnica ook echt bond en blauw, zwarte plekken, weken lang. Komt allemaal goed. Littekencreme mag je inderdaad pas smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Ik vind de creme van dr Staudt erg fijn.

Ah goed te horen! Ze beginnen bij mij nu ook echt een beetje weg te trekken gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.