Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Wendy2020 zei:

@GoowHaha de operatie was zeker een aanslag op mijn rekening! Ja, kunnen we geen familiekamer voor onze vriendjes maken zodat ze daar kunnen liggen met een matrasje. Playstation erbij en ze zijn al snel blij hahaha. 
 

Oh echt, mag ik vragen waarom je in eerste instantie toch voor een andere arts had gekozen? Werd daar wel een beetje hetzelfde geadviseerd of echt iets heel anders?

 

Ik vond de mini ook erg mooi! Helaas heb ik zelf tubulaire borsten en te weinig vorm om de mini te kunnen nemen. Dit zou niet genoeg projectie geven. 

 

Ik vind het ook enorm spannend hoor. Vooral de narcose zie ik erg tegenop… stom eigenlijk he… zou eerder tegen na de operatie moeten opzien haha.


Wel heb ik gisteren voor het eerst pakketjes binnen gekregen met shirtjes met V-halzen. Dat is echt totaal uit mijn comfort zone al haha. Maar leuke vestjes met knopen zijn het, makkelijk voor na de operatie zodat je niks over je hoofd hoeft te doen. 

 

@Frukje half mei heb jij de intake toch? Hopelijk kan je daarna ook snel voor de OK!

Haha de lijstjes zijn zooooo herkenbaar. Er blijven hier pakketjes binnenkomen en ik heb serieus een checklist in Word gemaakt met wat ik allemaal nog moet kopen en die wil ik thuis gaan ophangen.
 

Ook een schema gemaakt met wanneer ik wat moet innemen en wanneer ik daarmee moet beginnen. Bijna autistisch dit haha.

Arnica druppels, Zink, Echinaforce, vitamine C, hibiscrub. 
Een goed boek al besteld! 
Zwangerschapskussen gelukkig al goedkoop via marktplaats van iemand kunnen overnemen. 

 

Zat ook te denken aan droogshampoo, een goede om te bestellen, omdat je toch niet kan douchen aan het begin, ik wil niet met van dat vette haar zitten haha. 

 

Goede series op Netflix bewaar ik nu, zodat ik dan lekker kan gaan binge watchen. 

Jaa hoe handig zou het zijn als er een logeerkamer voor partners zou zijn haha! 
 

Ik had aanvankelijk gekozen voor een arts die opereert in een ziekenhuis dichtbij (mijn eigen ziekenhuis), wat dus praktischer is. Daarnaast een stuk goedkoper en ik vond hem als persoon heel prettig: heel vriendelijk, empatisch, nam onwijs de tijd voor elk consult/telefoontje/mailtje. Uiteindelijk toch operatie daar afgezegd ivm twijfels over de prothese: ze gebruiken daar enkel mentor en ik wil vooral mijn cleavage gap weg en niet veel projectie, maar mentor start vanaf moderate plus en dan heb ik veel meer cc nodig dan bij motiva mini om de cleavage op te vullen. 
 

Tevens gebruikt vd pot technieken om borsten wat meer steun/push up/ naar binnen te brengen, de andere arts niet. Dus eigenlijk door een combi van prothese merk en arts / resultaten (die bij vd pot elke dag op mijn insta voorbijkomen 😜)

 

Jaaa lijstjes! Hier ook haha. Ook uitgeschreven wat ik per week mag/moet, of juist niet mag doen.
 

Moet nog wel even wat shirtjes met knoopjes kopen bedenk ik me nu.

 

Hoelang neem jij vrij van werk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goow Fijn dat je nu uiteindelijk de knoop door hebt gehakt en een keuze hebt kunnen maken! Nu is het aftellen begonnen 🥳
 

Ja bij zalando hebben ze veel leuke vestjes met knopen op dit moment, ook in de sale. 😊

 

Ik neem drie weken vrij van mijn werk. Ik vertel het niet op mijn werk in principe. Alleen mijn directe collega weet er vanaf. 
Helaas moet ik op mijn werk best veel tillen dus ik zal toch iets moeten verzinnen voor erna. Door mijn rug gegaan? 🙈

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het ook vreselijk moeilijk om te vertellen aan mijn manager (en ouders haha), het voelt toch alsof je je moet verdedigen? 

Maar uiteindelijk voelde het ook als een opluchting, dan hoef ik er nu niet meer omheen te draaien of te liegen, en stel er gaat toch iets mis o.i.d. dan kan ik er eerlijk over zijn. 

 

Ik kan veel thuis doen, ik neem 1 of 2 weken vrij en ga dan weer vanuit huis aan het werk. Wel aangegeven dat ik 4 weken geen auto mag rijden, dus sowieso 4 weken niet op pad/naar kantoor. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik geloof zeker dat dat als een opluchting voelt. 
Mijn ouders begrijpen mij volledig dus gelukkig heb ik hier geen problemen mee gehad om het te vertellen, ze hadden het al eerder verwacht.

 

Maar 4 weken niet autorijden? Ik heb 3 weken vakantie genomen maar moet dus vanaf week 4 eigenlijk wel gewoon elke dag met de auto een halfuur heen en terug 🙈.. misschien moet ik dit nog even goed bespreken. 
 

Gaandeweg merk ik nu dat ik goed voorbereid ben voor de OK en die dag, maar minder nog in de nazorg. Puntje om nog even verder uit te werken😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden dacht ik na 2 weken ongeveer weer? 
 

zal per persoon, per pc verschillen, per auto, per route verschillen haha.
Wij hebben automaat, dat is al een “last” minder. 

 

ik heb nog geen vrij gepland (kan ook niet want geen datum) tzt even kijken wat handig is

ik kan evt ook thuis werken, dus denk dat ik het eerlijk bespreek met iig 1 Leidinggevende en dan aansluitend thuis te kunnen werken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeWeer een goede tip! Mijn vriend heeft een automaat, dus gewoon even een paar weekjes van auto wisselen. Opgelost 😆


Ik ben echt benieuwd wanneer jouw datum gepland wordt. Is toch fijn om echt de datum te hebben om naar uit te kijken! 

 

Wel fijn dat jullie ook de mogelijkheid hebben om thuis te werken. Dat geeft toch al wat meer rust, mocht je je nog niet super voelen om fysiek naar het werk te gaan. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hoor wisselende verhalen over autorijden: de een doet/mag het na 1 week, de ander na 3 weken. Ik heb zelf tegen mijn manager gezegd 4 weken om zeker te zijn dat het kan, ook omdat áls ik moet autorijden, ik ook best intensieve dagen op locatie heb en veel spullen moet meenemen/tillen 😌

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@FrukjeJa nog een paar nachtjes slapen! Hier thuis ligt alles al klaar, mijn trolley voor naar Blooming. (Heb geen kleine weekendtas dus ja ik kom met een hele weekendtrolley voor één nacht 😂

Ben bezig met de Arnica druppels, zink vitamine C en elke ochtend inzepen met hibiscrub.

 

Morgenavond slaap ik een nachtje bij mijn moeder en dan gaan we woensdag heen en weer naar de kliniek om de verplichte Corona test af te laten nemen. Dan maken we er maar gelijk een gezellig dagje Haarlem van, aangezien het toch 1,5 uur rijden is. 
 

Tot nu toe gaat het met de zenuwen eigenlijk vrij goed, ik heb er vooral veel zin in. Maar toch voel ik onbewust ook wat spanning in mijn lijf hoor, slecht slapen, veel dromen, niet stil kunnen zitten, er in mijn hoofd constant mee bezig zijn. Ik heb net mijn voor foto’s gemaakt en toegevoegd aan mijn album. Vond ik best moeilijk maar op de een of andere manier kan ik er nu ook makkelijker naar kijken omdat ik weet dat het straks zo’n verschil gaat zijn. 

Vrijdag om 11:00 melden, ben benieuwd hoe laat de OK zelf gepland staat. En aangezien ik een nachtje moet blijven ben ik ook benieuwd of Dr. Van der Pot zelf op zaterdag nog komt kijken voor ik naar huis mag. Die man wil toch ook wel weekend hebben haha. (Dit zijn dus dingen die ik allemaal los moet laten en niet zoveel over moet nadenken 🙈)


Is het bij jou al wat geland dat je echte datum nu vast staat? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa jij mag bijna Wendy! Mega spannend maar je kijkt er vast ook naar uit! 
 

Wat zit er allemaal in je trolley 😂 dan kan ik kijken of ik nog wat mis op mijn lijstje haha. 
 

En al die vragen die door je hoofd gaan, ik herken het! Bij mij ging ook al de vraag door mijn hoofd of hij ook op zaterdag komt kijken, (gaat hij in zn weekend heen en weer rijden voor wat controles?) haha. En ik droom er ook opeens meer over. 
 

Als je een album maakt, zou ik dan toegang mogen? ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowHaha jij had deze vragen dus ook al. Leuk om te zien dat veel vragen hier op het forum toch wel herkenbaar zijn 😊.

 

Tot nu toe zit er in mijn trolley ondergoed, sokken, badjas, slippers, id bewijs, hempje, vest, joggingsbroek, tandenborstel, haarelastiek en een borstel. Dat is het wel zo’n beetje denk ik. Maar mocht je aan mijn lijstje nog iets missen roep gerust! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2021 om 17:57, Wendy2020 zei:

Ja ik geloof zeker dat dat als een opluchting voelt. 
Mijn ouders begrijpen mij volledig dus gelukkig heb ik hier geen problemen mee gehad om het te vertellen, ze hadden het al eerder verwacht.

 

Maar 4 weken niet autorijden? Ik heb 3 weken vakantie genomen maar moet dus vanaf week 4 eigenlijk wel gewoon elke dag met de auto een halfuur heen en terug 🙈.. misschien moet ik dit nog even goed bespreken. 
 

Gaandeweg merk ik nu dat ik goed voorbereid ben voor de OK en die dag, maar minder nog in de nazorg. Puntje om nog even verder uit te werken😊

Hey Wendy! Duurt niet lang meer 😊. Ik moet zeggen dat ik helemaal niet veel bij me had hoor! Maar snap het wel dat je alles extra extra goed geregeld wil hebben 😜. Voor je eigen gemoedsrust haha. En 3 weken vrij genomen lijkt me echt zat hoor! Ik speur een piepklein beetje een controlefreak denk ik, klopt dat haha? Maar ik denk dat je bij de nazorg het gewoon goed geregeld hebt hoor :). Totaal begrijpelijk natuurlijk!😊. (Bij mij zeiden ze ook 2 weken geen autorijden trouwens)  Mag ik ook in jouw album meekijken? Hoop dat onze progressie een beetje op elkaar lijkt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HoixxxxHaha nou ik dacht altijd dat ik dat niet was, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel moet toegeven dat ik altijd met to do lijstjes werk, alles van tevoren geregeld wil hebben, het liefst alles zelf plan. Maar aan de andere kant kan ik ook heel impulsief zijn. Dus het ligt een beetje aan de situatie 😊

Het scheelt denk ik ook dat ik een nachtje moet blijven, vandaar dat ik wat meer spullen meeneem. 
 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wendy2020, nog maar een paar nachtjes!!

Fijn dat de datum nu zo dichtbij is! 
Wat een gedoe dat je daar ook een coronatest moet doen. Ik hoefde dat helemaal niet bij mijn kliniek. Maar een dagje Haarlem is altijd leuk! Hopen dat het weer een beetje mee zit 🙃
 

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Het komt allemaal goed. 
 

Mag ik meespieken in je album? 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 ohhh je moet een nachtje blijven! Dan ben je wel lekker fris en fruitig als je naar huis gaat. Wel lekker! 
 

En heb je foto’s bekeken! Ik snap waarom je een maatje groter wilt maar jij hebt volgens mij een hele goeie voorsituatie om er echt iets heel moois van te maken ! Ze zijn symmetrisch (van wat ik zie) en je tepels zitten ook mooi in het midden. Dat gaat echt mooi worden 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Spannend hoor! Fijn dat alles van je lijstje afgesteept is. 

ik heb de arnica nog niet besteld. Wel een multi vitamine en omega 3. En nieuwe pyjama’s, hemdjes en vesten.
 

of het bij mij al geland is? Nou pffff ik stond gisteren op t punt om te bellen of ik m’n operatie toch naar Aug kan zetten 

want soms vliegt t me aan 

 

heel raar want wil dit m’n hele leven al. 
En hier ook echt veel mee gelezen.
 

maar wat als ik spijt krijg? Worden ze niet te groot (475 cc Hallooo dat is enorm) maar dan denk ik aan waarom ik voor deze pc gekozen heb en probeer ik weer te vertrouwen dat het heus bij mij past en dat CC’s helemaal niets zeggen vaak 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 wat gaat het opschieten! Dagje Haarlem is super leuk, ik ben daar geboren en getogen. Hopen dat het weer mee zit en lekker een terrasje doen op de grote markt!

 

@Frukje ik heb afgelopen zaterdag 450cc gekregen, Motiva FULL rond. Had eerst een kleine B en ben 172 bij voor operatie 62 kilo. Weet niet hoe jouw voorsituatie is maar wil je wel toevoegen aan mijn album? Ik vind ze groot maar mooi in proportie zeg maar! Had echt niet kleiner gewild. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Frukje zei:

@Kaygee ik ga je toevoegen! Ik kijk ook graag even bij jou mee :) 

Vd Pot kwam op 475 demi (rond) 525 zou ook nog kunnen maar ben blij dat hij 475 noemde hahaha 

ik ben 1.80 en 63kg 

 

Ik heb je toegevoegd! Ga zo kijken naar jouw voor situatie maar ik denk dat wanneer deze net zo is als bij mij, het echt wel een mooie passende keuze is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Kaygee zei:

 

Ik heb je toegevoegd! Ga zo kijken naar jouw voor situatie maar ik denk dat wanneer deze net zo is als bij mij, het echt wel een mooie passende keuze is! 

Ik zie t. Super mooi geworden!!! 
helemaal niet te groot maar mooi passend idd. Pfwiew hahaha thnx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Frukje zei:

Ik zie t. Super mooi geworden!!! 
helemaal niet te groot maar mooi passend idd. Pfwiew hahaha thnx 

 

Dankje! Heb nu jouw voorsituatie gezien en denk ook zeker dat het heel mooi gaat worden!! 

 

Ik had ook echt de nacht voordat het ging gebeuren echt zo'n paniek/twijfel of ik het allemaal wel moest doen. Maar ben zoooo blij! Vind narcose nog steeds een wonderbaarlijk iets! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Kaygee zei:

@Wendy2020 wat gaat het opschieten! Dagje Haarlem is super leuk, ik ben daar geboren en getogen. Hopen dat het weer mee zit en lekker een terrasje doen op de grote markt!


Dan woon je niet ver van mij vandaan, als je nog in Haarlem woont 😉

Super fijne stad idd.Lekker zaterdag boodschapjes doen op de markt en fijne zaakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Frukje zei:


Dan woon je niet ver van mij vandaan, als je nog in Haarlem woont 😉

Super fijne stad idd.Lekker zaterdag boodschapjes doen op de markt en fijne zaakjes

 

Ik woon er al bijna 15 jaar niet meer maar mijn ouders nog wel. Ben de stad pas gaan waarderen nadat ik verhuisd ben.l 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Ja we hebben besloten lekker eventjes de stad in te gaan, en even langs het strand te gaan en daar lekker uit te waaien en een hapje te eten! 😊

 

@HoixxxxWat lief van je! Het valt misschien niet zo op omdat ik niet veel heb, maar het scheelt toch bijna een cupmaat. Laten we zeggen links niks en rechts een grote A 🥲 maar hopelijk is het straks met 360/380 redelijk symmetrisch! 🥳

 

@FrukjeJe verhaal is zo herkenbaar! Bij mij vloog het me vanochtend ineens weer aan toen ik een sms’je kreeg met de bevestiging voor morgen. Ik dacht ineens ik heb maar één passessie gehad, had ik niet vaker langs moeten komen? Heeft hij het wel goed genoteerd? Wordt het niet veel te groot... ik heb toch echt gezegd dat ik natuurlijk wil.. nou al dat soort dingen dus. Zo te horen gaan we allemaal een beetje door dezelfde fases heen😊

 

@KaygeeWat leuk! Mocht je nog tips hebben! Alleen zit het weer volgens mij dus niet zo mee haha. 
 

nogmaals bedankt meiden! Jullie berichtjes doen mij erg goed en geven ook veel rust en stiekem wat houvast. Toch fijn om te lezen dat we over het algemeen dezelfde fases doorlopen 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.