Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Oooh super spannend! Wat fijn dat je ineens een datum hebt zo snel!! 
 

oooh ja narcose vind ik ook spannend! Heel herkenbaar 

ben nu al aan t ‘onderzoeken’ hoe ik zo fit en gezond mogelijk het avontuur aan ga

Bijv vitamines, weer es beginnen met het verbeteren van mijn conditie.

(sinds ik van baan gewisseld ben beweeg ik nauwelijks nog, behalve het pauze wandelingetje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Wendy2020 zei:

Het gaat ineens erg snel! Ben gisteren gebeld dat er een plekje vrij is gekomen. 21 mei!! Heb gelukkig vrij kunnen krijgen op mijn werk dus het gaat al gebeuren! 
 

ik denk dus dat mijn topic doorgezet kan worden naar de operatieverslagen? Ik weet niet precies hoe dit moet haha.

Maar oh wat spannend ineens zeg!! 
 

ik droom er de laatste dagen ook constant over, als de dood dat ze te groot worden of niet naar mijn zin. En die narcose blijft een dingetje, ben ik ook zo bang voor... controle dingetje. 
 

 

 Ah wat gaaf!! Voor een consult bij Vd Pot is even geduld hebben, maar als je eenmaal consult gehad hebt kun je snel terecht voor operatie! Ik kon ook al gelijk een maandje na het consult 😊

 

ik ben nu 3 weken PO, 360 cc ergonomix ook! Ik dacht hetzelfde bij de passessie; wat groot :o en ook als de dood dat het te groot zou worden.

maar is het absoluut niet hoor! Valt echt kleiner uit dan tijdens passessie :) Ik denk nu zelfs stiekem, bij de wissel ga ik groter ;) 

 

Ik heb dus dezelfde protheses en arts; als je vragen hebt zijn ze welkom! 

en vooral lekker genieten van de voorbereidingen en het ernaar uit kijken! X anna

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeJa hier precies hetzelfde haha. Las hier op het forum veel over Arnica druppels en vitamine C dus dit ben ik gelijk bij Holland&Barret gaan halen. 
Ook ben ik op marktplaats aan het rondneuzen voor een zwangerschapskussen,  ik vind het zonde om deze compleet nieuw te kopen. Maar als je nog meer tips hebt zijn ze zeker welkom! 
Ik wil dit weekend ook een schema gaan maken qua beweging, zodat ik inderdaad in goede conditie de narcose in ga. 
 

@AnnemondeWat fijn om te horen! Ik ben hier inderdaad best bang voor. Ik kom van een A, en ben bang dat ik straks ineens een D heb! Zijn ze bij jou ook Dual Plane geplaatst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Wat is dit forum toch fijn! Om toch ook een stukje bevestiging te krijgen dat jullie dit ook allemaal doorlopen hebben. Ik had net weer even een paniekmomentje waarin ik dacht oooh moet ik dit wel doen, ga ik hier geen spijt van krijgen, heb ik niet te snel de beslissing bij de arts gemaakt over het aantal CC's. Maar inderdaad hopelijk zakt dit weer en ik moet er ook gewoon vertrouwen in hebben. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Wendy2020 zei:

Ook ben ik op marktplaats aan het rondneuzen voor een zwangerschapskussen,  ik vind het zonde om deze compleet nieuw te kopen. Maar als je nog meer tips hebt zijn ze zeker welkom! 

Ik kijk ook op mp voor Voedingskussens haha. en zo’n zitkussen is misschien fijn in bed. Maar wacht nog even met kopen 


 

ik snap de twijfel, dat heb ik ook een beetje idd. (Kan ik niet accelereren/blij zijn met wat het is?/ Wil ik dit echt?)

En kan me voorstellen dat als dé datum er en het steeds concreter wordt, die twijfels toenemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Frukje zei:

Ik kijk ook op mp voor Voedingskussens haha. en zo’n zitkussen is misschien fijn in bed. Maar wacht nog even met kopen 


 

ik snap de twijfel, dat heb ik ook een beetje idd. (Kan ik niet accelereren/blij zijn met wat het is?/ Wil ik dit echt?)

En kan me voorstellen dat als dé datum er en het steeds concreter wordt, die twijfels toenemen. 

Een zitkussen? Wat bedoel je daar precies mee? 
die heb ik nog niet voorbij zien komen haha.

 

Ik heb gisteren wel Hibiscrub besteld, daar las ik gisteren ook veel over.

Nu alleen nog wat chill outfits scoren denk ik. Vesten zijn denk ik het fijnste zodat je geen kleding over je hoofd hoeft te trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 zoiets bijv. Dacht zoiets te proberen als ik iets kan vinden voor een leuk prijsje. 
 

Ja vesten lijken me het prettigst in het begin 

fijne broeken zonder knoop 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendy,

 

Spannend hoor! Ik wilde ook dat het er natuurlijk uit zou komen te zien. Uiteindelijk is mij druppelvorm aangeraden. En ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan. Kijk anders even in de galerij daar heb ik een foto geplaatst. Je ziet gewoon niet dat het ‘nep’ is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wendy2020

Leuk om mede blooming' er te volgen! Ik heb na, heel lang twijfelen, ook gekozen voor vd. Pot bij Blooming. 

Ik moet nog iets langer geduld hebben; 18 juni sta ik op de planning! 

 

Super spannend maar kan ook niet wachten tot ze erin zitten haha 🤗

 

Moet je ook een covid test doen paar dagen van te voren in de kliniek? Ik woon niet heel dichtbij,  dus worden flink wat ritjes in de auto (en voor vriendlief op dag van operatie en dag erna). Achja het is voor een goed doel 😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowWat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! Ook samen met @Frukje :)
Heb je lang op de wachtlijst gestaan voor je een afspraak had? En kreeg je ook voor je gevoel ineens zo snel daarna de OK datum?

Heb je nog meerdere consulten gehad of ben je alleen bij Blooming geweest? 
Mag ik vragen voor welke implantaten je hebt gekozen? 

 

Ja ik word op vrijdag geopereerd en moet op woensdag de covid test laten doen. Ben ik ook niet heel happy mee aangezien het 1,5 uur rijden is. Dus worden net als bij jou heel wat ritjes heen en weer. 
Ik had gekeken om de dinsdagavond een hotelletje te nemen in de buurt met mijn moeder, om er nog een leuk nachtje weg van te maken, maar de prijzen zijn echt bizar. Dus we dachten oke laat maar.. zeker gezien ik in die week nog geen wijntje mag drinken natuurlijk haha. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Frukje zei:

@Goowmisschien combineren met een nachtje weg? 
 

Haarlem licht dicht bij t strand (Zandvoort/Bloemendaal/....) 

 

Als er nog wat over is want Blooming is zeker niet goedkoop nee

Dat is misschien nog een optie ja! Mijn vriend zat er ook al aan te denken de nacht van mijn operatie hotel te pakken. 
 

Maar wat je zegt: de operatie was al een aanslag op mn rekening dus een hotel moet wel enigszins goedkoop zijn haha. Mogen we niet een matrasje meenemen zodat onze chauffeurs ook blijven overnachten in de kliniek 😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@GoowWat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! Ook samen met @Frukje :)
Heb je lang op de wachtlijst gestaan voor je een afspraak had? En kreeg je ook voor je gevoel ineens zo snel daarna de OK datum?

Heb je nog meerdere consulten gehad of ben je alleen bij Blooming geweest? 
Mag ik vragen voor welke implantaten je hebt gekozen? 

 

Ja ik word op vrijdag geopereerd en moet op woensdag de covid test laten doen. Ben ik ook niet heel happy mee aangezien het 1,5 uur rijden is. Dus worden net als bij jou heel wat ritjes heen en weer. 
Ik had gekeken om de dinsdagavond een hotelletje te nemen in de buurt met mijn moeder, om er nog een leuk nachtje weg van te maken, maar de prijzen zijn echt bizar. Dus we dachten oke laat maar.. zeker gezien ik in die week nog geen wijntje mag drinken natuurlijk haha. 

 

 

 

Fijn dat het bij jou snel ging! 
Bij mij het tegenovergestelde haha.

 

Ik was al in december (of november) op consult geweest bij vd Pot maar was ook nog bij andere artsen geweest. Aanvankelijk gekozen voor een andere arts, maar daar stond ik op een hele lang wachtlijst en door alle fotos op de insta van wouter vd pot toch gaan twijfelen. Dus na lang wikken en wegen toch voor wouter vd pot gegaan. 
 

Dus nu nog 2 maanden geduld hebben! Heb al gevraagd of ze me willen bellen als er eerder plekje vrij komt. 
 

Ik ga wrs voor de motiva ergonomix mini 310cc, maar ga voor de zekerheid even nog een keer langs bij hem om te passen. 
 

Heb al van alles in huis gehaald: arnica druppels, vitaminepillen en van een vriendin kan ik een voedingskussen lenen 🙂 zo spannend!! Maar kijk er zo naar uit! 
 

Voor jou nog een maandje! Supersnel!! Hoe fijn!! Deze zomer volop nieuwe bikinis kopen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij wonen gelukkig super dicht bij. Kan desnoods met de bus heen 😜

 

Dat is ook een overweging geweest. Ik heb eigenlijk eerst gekeken naar klinieken in de buurt. In deze omgeving keuze zat 

 

@Goow heerlijk aan t voorbereiden. In m’n hoofd maak ik al lijstjes. Vooral door wat ik hier lees. Denk dat ik los ga zodra ik een datum heb 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoowHaha de operatie was zeker een aanslag op mijn rekening! Ja, kunnen we geen familiekamer voor onze vriendjes maken zodat ze daar kunnen liggen met een matrasje. Playstation erbij en ze zijn al snel blij hahaha. 
 

Oh echt, mag ik vragen waarom je in eerste instantie toch voor een andere arts had gekozen? Werd daar wel een beetje hetzelfde geadviseerd of echt iets heel anders?

 

Ik vond de mini ook erg mooi! Helaas heb ik zelf tubulaire borsten en te weinig vorm om de mini te kunnen nemen. Dit zou niet genoeg projectie geven. 

 

Ik vind het ook enorm spannend hoor. Vooral de narcose zie ik erg tegenop… stom eigenlijk he… zou eerder tegen na de operatie moeten opzien haha.


Wel heb ik gisteren voor het eerst pakketjes binnen gekregen met shirtjes met V-halzen. Dat is echt totaal uit mijn comfort zone al haha. Maar leuke vestjes met knopen zijn het, makkelijk voor na de operatie zodat je niks over je hoofd hoeft te doen. 

 

@Frukje half mei heb jij de intake toch? Hopelijk kan je daarna ook snel voor de OK!

Haha de lijstjes zijn zooooo herkenbaar. Er blijven hier pakketjes binnenkomen en ik heb serieus een checklist in Word gemaakt met wat ik allemaal nog moet kopen en die wil ik thuis gaan ophangen.
 

Ook een schema gemaakt met wanneer ik wat moet innemen en wanneer ik daarmee moet beginnen. Bijna autistisch dit haha.

Arnica druppels, Zink, Echinaforce, vitamine C, hibiscrub. 
Een goed boek al besteld! 
Zwangerschapskussen gelukkig al goedkoop via marktplaats van iemand kunnen overnemen. 

 

Zat ook te denken aan droogshampoo, een goede om te bestellen, omdat je toch niet kan douchen aan het begin, ik wil niet met van dat vette haar zitten haha. 

 

Goede series op Netflix bewaar ik nu, zodat ik dan lekker kan gaan binge watchen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.