Jump to content

Erg spannend, maar toch even voorstellen

Recommended Posts

Oooh super spannend! Wat fijn dat je ineens een datum hebt zo snel!! 

oooh ja narcose vind ik ook spannend! Heel herkenbaar 

ben nu al aan t ‘onderzoeken’ hoe ik zo fit en gezond mogelijk het avontuur aan ga

Bijv vitamines, weer es beginnen met het verbeteren van mijn conditie.

(sinds ik van baan gewisseld ben beweeg ik nauwelijks nog, behalve het pauze wandelingetje)

1 uur geleden, Wendy2020 zei:

Het gaat ineens erg snel! Ben gisteren gebeld dat er een plekje vrij is gekomen. 21 mei!! Heb gelukkig vrij kunnen krijgen op mijn werk dus het gaat al gebeuren! 

ik denk dus dat mijn topic doorgezet kan worden naar de operatieverslagen? Ik weet niet precies hoe dit moet haha.

Maar oh wat spannend ineens zeg!! 

ik droom er de laatste dagen ook constant over, als de dood dat ze te groot worden of niet naar mijn zin. En die narcose blijft een dingetje, ben ik ook zo bang voor... controle dingetje. 

Ah wat gaaf!! Voor een consult bij Vd Pot is even geduld hebben, maar als je eenmaal consult gehad hebt kun je snel terecht voor operatie! Ik kon ook al gelijk een maandje na het consult 😊

ik ben nu 3 weken PO, 360 cc ergonomix ook! Ik dacht hetzelfde bij de passessie; wat groot :o en ook als de dood dat het te groot zou worden.

maar is het absoluut niet hoor! Valt echt kleiner uit dan tijdens passessie :) Ik denk nu zelfs stiekem, bij de wissel ga ik groter ;) 

Ik heb dus dezelfde protheses en arts; als je vragen hebt zijn ze welkom! 

en vooral lekker genieten van de voorbereidingen en het ernaar uit kijken! X anna

@FrukjeJa hier precies hetzelfde haha. Las hier op het forum veel over Arnica druppels en vitamine C dus dit ben ik gelijk bij Holland&Barret gaan halen. 
Ook ben ik op marktplaats aan het rondneuzen voor een zwangerschapskussen,  ik vind het zonde om deze compleet nieuw te kopen. Maar als je nog meer tips hebt zijn ze zeker welkom! 
Ik wil dit weekend ook een schema gaan maken qua beweging, zodat ik inderdaad in goede conditie de narcose in ga. 

@AnnemondeWat fijn om te horen! Ik ben hier inderdaad best bang voor. Ik kom van een A, en ben bang dat ik straks ineens een D heb! Zijn ze bij jou ook Dual Plane geplaatst? 

@Myrthe83Wat is dit forum toch fijn! Om toch ook een stukje bevestiging te krijgen dat jullie dit ook allemaal doorlopen hebben. Ik had net weer even een paniekmomentje waarin ik dacht oooh moet ik dit wel doen, ga ik hier geen spijt van krijgen, heb ik niet te snel de beslissing bij de arts gemaakt over het aantal CC's. Maar inderdaad hopelijk zakt dit weer en ik moet er ook gewoon vertrouwen in hebben. 

• Like 1
8 uur geleden, Wendy2020 zei:

Ook ben ik op marktplaats aan het rondneuzen voor een zwangerschapskussen,  ik vind het zonde om deze compleet nieuw te kopen. Maar als je nog meer tips hebt zijn ze zeker welkom! 

Ik kijk ook op mp voor Voedingskussens haha. en zo’n zitkussen is misschien fijn in bed. Maar wacht nog even met kopen 

ik snap de twijfel, dat heb ik ook een beetje idd. (Kan ik niet accelereren/blij zijn met wat het is?/ Wil ik dit echt?)

En kan me voorstellen dat als dé datum er en het steeds concreter wordt, die twijfels toenemen. 

13 uur geleden, Frukje zei:

Ik kijk ook op mp voor Voedingskussens haha. en zo’n zitkussen is misschien fijn in bed. Maar wacht nog even met kopen 

ik snap de twijfel, dat heb ik ook een beetje idd. (Kan ik niet accelereren/blij zijn met wat het is?/ Wil ik dit echt?)

En kan me voorstellen dat als dé datum er en het steeds concreter wordt, die twijfels toenemen. 

Een zitkussen? Wat bedoel je daar precies mee? 
die heb ik nog niet voorbij zien komen haha.

Ik heb gisteren wel Hibiscrub besteld, daar las ik gisteren ook veel over.

Nu alleen nog wat chill outfits scoren denk ik. Vesten zijn denk ik het fijnste zodat je geen kleding over je hoofd hoeft te trekken. 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.