Ga naar inhoud

Wendy2020 : 21 mei 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hello allemaal!
Wendy hier! 31 jaar en wonend in het mooie Brabant. Al vanaf mijn 17e worstel ik met het niet tevreden zijn over mijn borsten, ontzettend klein en ook nog eens ongelijk. Op mijn 18e al eens naar het ziekenhuis geweest voor het ongelijke gedeelte, maar toch weer afgehaakt. Al deze jaren is het met ups en downs gegaan, tijden waarin ik dacht en NU ga ik het echt laten doen, maar dan zakte het ook weer voor een aantal maanden weg. 

Zeker in de zomer was het altijd weer een dramatisch verhaal om een leuke bikini uit te zoeken, of weer eens vol goede moed de hunkemoller in te lopen, om er vervolgens nog net niet huilend uit te komen. Jurkjes met V-halsen, of leuke shirtjes, telkens toch weer proberen maar er vervolgens zo onzeker mee rondlopen dat ze weer in de kast verdwenen. 


Ergens zakte het gevoel vaak weg omdat ik nog altijd het idee had (is natuurlijk al lang niet meer zo) dat het er niet natuurlijk uit kan zien. Ik was bang dat het nep wordt, en als ik op het strand zou liggen ze als 2 ballonnen rechtop blijven staan haha.

 

Toen ik een vriendin hoorde vertellen over de Motiva Ergonomix werd mijn enthousiasme weer zo erg aangewakkerd, en is eigenlijk niet meer weggegaan. Ik heb op internet veel gezocht en heb mij in januari op een wachtlijst laten zetten voor in intake bij de Blooming Kliniek. Ik zou in juni de afspraak hebben, maar werd gebeld dat er een plek vrijgekomen is en ik in April al op Intake mag!! Het voelt nu allemaal steeds spannender worden! Ik heb geen idee wat het ' normale ' tijdsbestek/wachttijd zou zijn na de eventuele afspraak of afspraken en de eventuele OK, maar het begin is er! 

Voor nu heb ik alleen hier een intake gepland, omdat ik veel over de arts heb opgezocht en ik er een erg goed gevoel bij heb! 
Maar over welke implantaten, welke maat etc. heb ik werkelijk nog geen duidelijk beeld!

Als jullie tips hebben over hoe ik gericht te werk kan gaan qua het inzamelen van informatie? Hoe ik goede voorbeelden kan vinden? Graag! Alle tips en adviezen zijn welkom.

 

Alvast heel erg bedankt dat jullie mijn verhaal hebben willen lezen, en ik hoop dat we hier veel met elkaar kunnen delen!
Liefs, Wendy 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeJa het is zeker erg spannend allemaal! Ik ga ook bij Wouter van der Pot. Wat leuk, dan lopen we een beetje tegelijk! 
 

Heb jij al een duidelijk beeld van wat je wil? 
Ik ben gisteren de hele avond bezig geweest (alweer haha) met het zoeken van voorbeelden. Ik twijfel op dit moment erg tussen de Motiva mini en demi. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeeee ja ik snap wat je bedoeld dan met een goed gevoel

 

Ik heb t zelfde, 1 consult gepland maar voor nu zo’n goed gevoel 
Als het na t consult idd nog steeds goed voelt ga ik ook niet verder kijken 

 

Geen idee wat voor protheses, ik laat het vooral aan de pc over

ik heb wel een moorboard gemaakt met voorbeelden van zijn Instagram om een idee te geven wat ik belangrijk vind bij het eind resultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk en spannend @Wendy2020en @Frukje. Een fijn gevoel is zeker van belang. Ik heb ervaren dat de pc erg goed in kan schatten wat passend is bij je lichaam en een moodboard daarbij is zeker helpend zodat hij een idee heeft wat je mooi vindt. Ik ben zelf ook maar bij 1 pc geweest. Een vriendin van mij is ook bij hem geweest en zij was zeer tevreden. Ook voor mij voelde het gelijk goed, maar vond de keuze qua motiva ergonomix of motiva progressive plus wel heel ingewikkeld. Om die reden wel nog voor een extra consult gegaan en dat was heel helpend. Op 12 april staat mijn operatie gepland. Het wordt uiteindelijk motiva progressive plus 315 cc. Voor jullie aftellen tot het consult! De weken vliegen voorbij! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Wendy2020, supergoed dat je aan jezelf denkt en voor jouw zelfvertrouwen gaat! Het is je gegund, ik hoop dat je een goed gevoel aan je consult overhoudt, en met vertrouwen kiest voor jouw mooie borsten 😍 Ik lees hier op het forum niets dan goeds over deze arts, wanneer mag je? Inmiddels is het al april, duurt het wachten nog even?

Goed dat je een soort moodboard hebt gemaakt, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden toch 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2021 om 19:41, Wendy2020 zei:

Hello allemaal!
Wendy hier! 31 jaar en wonend in het mooie Brabant. Al vanaf mijn 17e worstel ik met het niet tevreden zijn over mijn borsten, ontzettend klein en ook nog eens ongelijk. Op mijn 18e al eens naar het ziekenhuis geweest voor het ongelijke gedeelte, maar toch weer afgehaakt. Al deze jaren is het met ups en downs gegaan, tijden waarin ik dacht en NU ga ik het echt laten doen, maar dan zakte het ook weer voor een aantal maanden weg. 

Zeker in de zomer was het altijd weer een dramatisch verhaal om een leuke bikini uit te zoeken, of weer eens vol goede moed de hunkemoller in te lopen, om er vervolgens nog net niet huilend uit te komen. Jurkjes met V-halsen, of leuke shirtjes, telkens toch weer proberen maar er vervolgens zo onzeker mee rondlopen dat ze weer in de kast verdwenen. 


Ergens zakte het gevoel vaak weg omdat ik nog altijd het idee had (is natuurlijk al lang niet meer zo) dat het er niet natuurlijk uit kan zien. Ik was bang dat het nep wordt, en als ik op het strand zou liggen ze als 2 ballonnen rechtop blijven staan haha.

 

Toen ik een vriendin hoorde vertellen over de Motiva Ergonomix werd mijn enthousiasme weer zo erg aangewakkerd, en is eigenlijk niet meer weggegaan. Ik heb op internet veel gezocht en heb mij in januari op een wachtlijst laten zetten voor in intake bij de Blooming Kliniek. Ik zou in juni de afspraak hebben, maar werd gebeld dat er een plek vrijgekomen is en ik in April al op Intake mag!! Het voelt nu allemaal steeds spannender worden! Ik heb geen idee wat het ' normale ' tijdsbestek/wachttijd zou zijn na de eventuele afspraak of afspraken en de eventuele OK, maar het begin is er! 

Voor nu heb ik alleen hier een intake gepland, omdat ik veel over de arts heb opgezocht en ik er een erg goed gevoel bij heb! 
Maar over welke implantaten, welke maat etc. heb ik werkelijk nog geen duidelijk beeld!

Als jullie tips hebben over hoe ik gericht te werk kan gaan qua het inzamelen van informatie? Hoe ik goede voorbeelden kan vinden? Graag! Alle tips en adviezen zijn welkom.

 

Alvast heel erg bedankt dat jullie mijn verhaal hebben willen lezen, en ik hoop dat we hier veel met elkaar kunnen delen!
Liefs, Wendy 

Hoi @Wendy2020 

 

Super leuk dat je de eerste stap gaat zetten voor een consult!

Ik herken me heel erg in jou. Ook ik ben vanaf jongs af aan onzeker en niet gelukkig met de borsten en de interesse voor een bv was de ene keer heel erg hoog en dan zakte het weer weg.

Ik zou ze heel graag willen en dan ook Motiva Ergonomix. Puur omdat die meebewegen met de borst. Ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat. 
Heeft Wouter een lange wachtlijst?

Op zijn instagram zie ik alleen maar super mooie boobs staan. In 2018 ben ik bij Van der Weij in het Boerhaave Kliniek geweest. Toen was ik er heel erg mee bezig en daarna zakte het dus weer weg. Ook een heel goede arts trouwens en maakt mooie natuurlijke boobs, maar Wouter wekt nu toch ook mijn interesse. 
Ik ga je avontuur volgen. Ben benieuwd wanneer je op consult mag en hoe het is gegaan.


Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 Daar heb je zeker een punt! Ik hoop inderdaad dat de pc mij verder kan helpen met deze keuze, en daar vertrouw ik voor nu maar op! Bij wie staat jouw ingreep gepland? Maar 12 april, jij bent vast al flink bezig met aftellen! Hoeveel tijd heeft er uiteindelijk tussen je consult en de uiteindelijke datum gezeten? 
 

@essie85 Ik wilde zeggen wat leuk om te zeggen dat je je in mij herkent, maar tegelijkertijd minder omdat ik weet hoe je dan af en toe worstelt met die onzekerheid. Mag ik vragen wat je na het consult in 2018 toen toch heeft besluiten om het (nog) niet te doen? 
Ik ben inderdaad ook door dit forum bij Wouter van der Pot uitgekomen en heb eerlijk gezegd ook niet veel meer research naar naar andere artsen gedaan, omdat dit voor nu goed voelt voor mij. 

 

@Salander Bedankt! Ik heb mij in januari op de wachtlijst laten zetten en toen zat zijn agenda vol tm april, daarna gebeld om een afspraak te plannen voor op 1 juni, maar uiteindelijk woensdag gebeld dat er een extra dag bijgekomen was en nu mag ik as dinsdag al op mijn eerste consult, erg spannend! Maar heb er ook super veel zin in! 
 

bedankt voor al jullie reacties! 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag al! Spannend en super leuk! 
 

ik ben heel benieuwd, jij al helemaal natuurlijk haha

nadeel van de meest bekende pc is wel dat je wat meer geduld moet hebben voor een afspraak. En helaas met de Corona zijn ok beperkter beschikbaar 

 

woon je in de buurt van Haarlem of moet je een stukje reizen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeJa ik had mij ook voorbereid op het gesprek in juni, dus moest me voor mijn idee ineens snel ‘voorbereiden’.

Moet ook kijken met het plannen van de OK, ik ben van plan 3 weken ‘vakantie’ op te nemen, op mijn werk hoeft niet iedereen het te weten.


Het is 1,5 uur rijden vanaf mijn huis naar de afspaak, alleen wel jammer dat er natuurlijk ivm Corona niemand mee naar binnen mag, had graag mijn vriend of moeder mee naar de afspraak genomen. Met z’n tweeën sla je vaak ook net wat meer informatie op. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020ik word geopereerd bij Dr. Verdonck van de Belgium Beauty Clinic. Ik woon in Nederland dus voor mij ook 1 uur en een kwartier rijden. Voor mij was ook de keuze goede verhalen waardoor ik voor deze kliniek ben gegaan. Dr. vd Pol staat idd super goed bekend. Ik ben halverwege februari op consult gegaan en had zelf gekozen voor een operatie eind april. Echter is deze op verzoek van de kliniek vervroegd. Dus nu inderdaad al super snel. Enorm veel mee bezig. Wat het nog extra spannend maakt ... vind ik ... is dat ik vrijdag me nog moet laten testen op corona. Ben dus extra oplettend, maar hoor toch steeds meer mensen in mijn omgeving en ook kinderen die het hebben. Zelf expres geen afspraken meer dit weekend en komende week, maar ja de kinderen komen natuurlijk wel in contact met anderen (die zijn 9 en 7 jaar)...zo lastig. Maar ja duimen dat het goed komt. 

Maar jou consult komt nu ook echt heel dichtbij, ook dat is aftellen!! 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Oei ja dat is zeker spannend dat snap ik! En zeker met kids kan je niet alles uit de weg gaan. Hopelijk voor jou verloopt het deze week allemaal ‘rustig’ en kan je je goed voorbereiden op volgende week. Maar dat is inderdaad ook allemaal vrij snel verlopen zeg met de tijd tussen je consult en je definitieve datum! 
Ik ga je verhaal zeker volgen! 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachtenVandaag mijn consult gehad. Erg fijn gesprek. De keuze was voor hem vrij snel duidelijk gezien mijn 'situatie' 360 motiva demi rechts en 380 links. Met passen vond ik dit vrij groot ogen en schrok best een klein beetje van het resultaat. Maar hij gaf aan dat dit echt mooi en natuurlijk zou ogen, en dat je niet perse af moet gaan op de maten omdat dit bij iedereen verschillend oogt. 

Wel kwamen we er in het consult achter dat ik tubuleuse borsten schijn te hebben, en dit de ingreep wel ietsjes complexer maakt. 


Ik twijfelde in eerste instantie tussen de motiva mini en demi, maar de mini is voor mij eigenlijk geen optie omdat ik van mijzelf te weinig vorm heb, en dit dus niet genoeg vorm zou geven. 

 

De wachttijd is ongeveer 2-3 maanden. Ik word binnen een maand gebeld over de actuele wachtlijsten en het plannen, dus ik ben erg benieuwd! Ik heb er vooral erg veel zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook tubureuze borsten. Dan ben je helemaal in goede handen bij dr. Van der Pot. In mijn openbare album staat een voor en nafoto. Ik heb zelf de full.

De mini zal bij jou dan inderdaad te weinig druk geven om de onderpool mooi te gaan vormen. Demi wordt vast prachtig.

Ik vind het eindresultaat kleiner lijken dan met de passessie. Je gaat straks ook zien dat de borsten mooier op je lichaam zitten, meer in verhouding.

2 a 3 maanden is te doen qua wachten. Succes met wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wendy2020 zei:

@Nog even wachtenVandaag mijn consult gehad. Erg fijn gesprek. De keuze was voor hem vrij snel duidelijk gezien mijn 'situatie' 360 motiva demi rechts en 380 links. Met passen vond ik dit vrij groot ogen en schrok best een klein beetje van het resultaat. Maar hij gaf aan dat dit echt mooi en natuurlijk zou ogen, en dat je niet perse af moet gaan op de maten omdat dit bij iedereen verschillend oogt. 

Wel kwamen we er in het consult achter dat ik tubuleuse borsten schijn te hebben, en dit de ingreep wel ietsjes complexer maakt. 


Ik twijfelde in eerste instantie tussen de motiva mini en demi, maar de mini is voor mij eigenlijk geen optie omdat ik van mijzelf te weinig vorm heb, en dit dus niet genoeg vorm zou geven. 

 

De wachttijd is ongeveer 2-3 maanden. Ik word binnen een maand gebeld over de actuele wachtlijsten en het plannen, dus ik ben erg benieuwd! Ik heb er vooral erg veel zin in! 

Succes meid ! 

 

Ik had ook tubereuze borsten, maar heb anatomische prothesen gehad.  Wel met veel projectie. 

 

Is 20cc eigenlijk voldoende verschil? Als je zegt dat je zelf verschil ziet, lijkt 20cc me heel weinig. Ik had wel een behoorlijk groot verschil en heb 120cc verschil gekregen (alsook andere projectie).

 

Veel plezier met aftellen! Voor je het weet, is het zover! 👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh joh ik dacht vandaag het consult. Fijn dat je het gehad hebt en dat je een goed gevoel hebt!

2-3 maanden is niet super lang. Zit je straks in een flatteuze sport bh op het strand haha. Met dit weer lijkt dat nog erg ver weg :P 

 

Tubureuze borsten zijn idd iets gecompliceerder maar van der Pot kan daar echt heel goed mee overweg idd. 

 

Leuk joh, ik hoop dat je snel een datum hebt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachtenIk heb je album bekeken, wat een prachtig resultaat zeg! 

 

@AmaryllisHet verschil is er zeker, maar beide borsten zijn niet erg groot. Dus in die zin is het verschil tussen een A en een B misschien niet zo groot haha. Hij gaf wel aan dat hij het nooit 100% gelijk zal gaan krijgen, maar dat het misschien nog 5% is. Nou ik denk dat dat heel realistisch is! Ik geloof niet dat het bij iemand voor 100% gelijk is, denk dit altijd wel een beetje zal zijn. 

 

@FrukjeHahaha ja dat dacht ik ook al. Eind juni/begin juli. Nou dan 6 weken in die sportbh. Doei zomer! Haha. Ach het is het allemaal waard! Ik hoop dat ze snel gaan bellen voor de datum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel borsten zijn niet 100% hetzelfde. Ook niet bij natuurlijke borsten. 
 

Stel dat ik in de zomer aan de beurt ben, ga ik gewoon in een shirtje op t strandje zitten, mocht het fysiek enigszins lukken 😂 

 

laat m’n zoonje de bolderkar trekken, strandje is op loopafstand en ik heb een klein stoeltje waar ik op kan neerploffen  haha

 

We zien wel hoe t allemaal verloopt tzt. Voor t zelfde ben ik pas na de zomer aan de beurt. (Misschien wil hij zelf ook nog even genieten van een paar weekjes vrij 😝)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Nog even wachtenIk heb je album bekeken, wat een prachtig resultaat zeg! 

 

@AmaryllisHet verschil is er zeker, maar beide borsten zijn niet erg groot. Dus in die zin is het verschil tussen een A en een B misschien niet zo groot haha. Hij gaf wel aan dat hij het nooit 100% gelijk zal gaan krijgen, maar dat het misschien nog 5% is. Nou ik denk dat dat heel realistisch is! Ik geloof niet dat het bij iemand voor 100% gelijk is, denk dit altijd wel een beetje zal zijn. 

 

@FrukjeHahaha ja dat dacht ik ook al. Eind juni/begin juli. Nou dan 6 weken in die sportbh. Doei zomer! Haha. Ach het is het allemaal waard! Ik hoop dat ze snel gaan bellen voor de datum. 

Mijn pc zei ook dat ze nooit volledig hetzelfde zouden zijn. Borsten zijn wel zelden gelijk. Nu ja, niet dat ik zo vaak naakte boobies zie ofzo. 😂

 

Zal je even toevoegen aan mijn album. Mijn voorsituatie was wel behoorlijk erg vind ik zelf, dus de operatie en herstel vond ik ook heftig. De verlaagde borstplooi voel ik nu 11weken po nog steeds. Ze zijn nu wel quasi gelijk. Klein beetje verschil maar vind ik prima. 

 

Maar meid, heb er bijna zin in in jouw plek. 😁 🥳 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Nog even wachtenIk heb je album bekeken, wat een prachtig resultaat zeg! 

 

@AmaryllisHet verschil is er zeker, maar beide borsten zijn niet erg groot. Dus in die zin is het verschil tussen een A en een B misschien niet zo groot haha. Hij gaf wel aan dat hij het nooit 100% gelijk zal gaan krijgen, maar dat het misschien nog 5% is. Nou ik denk dat dat heel realistisch is! Ik geloof niet dat het bij iemand voor 100% gelijk is, denk dit altijd wel een beetje zal zijn. 

 

@FrukjeHahaha ja dat dacht ik ook al. Eind juni/begin juli. Nou dan 6 weken in die sportbh. Doei zomer! Haha. Ach het is het allemaal waard! Ik hoop dat ze snel gaan bellen voor de datum. 

Dank je wel!

 

En inderdaad geen enkel stel borsten is 100% gelijk. Het is toch een uitvergroting van je voorsituatie en in jouw geval een correctie daarbij. Het komt echt wel goed hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat ineens erg snel! Ben gisteren gebeld dat er een plekje vrij is gekomen. 21 mei!! Heb gelukkig vrij kunnen krijgen op mijn werk dus het gaat al gebeuren! 
 

ik denk dus dat mijn topic doorgezet kan worden naar de operatieverslagen? Ik weet niet precies hoe dit moet haha.

Maar oh wat spannend ineens zeg!! 
 

ik droom er de laatste dagen ook constant over, als de dood dat ze te groot worden of niet naar mijn zin. En die narcose blijft een dingetje, ben ik ook zo bang voor... controle dingetje. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.