Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Von5385 zei:

@boob1234 ik zou eerder voor groter gaan dan kleiner als de mogelijkheid er is. Je leest hier dat veel meiden achteraf spijt hebben van de maat. En anders toch nog n keer gaan passen? 

Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Vind het bij jou ook zo mooi geworden, en jij hebt ook high profile!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden! 

 

@boob1234lastig hè die twijfel! Ik moet zeggen dat ik ze in het begin eigenlijk zelfs te klein vond. Maar ik vraag me af hoe ik daar bij kwam. De maat is echt perfect vind ik zelf, ze hadden niet groter moeten zijn. Ik weet niet wat je huidige situatie is en je bouw?

 

@Jensterals ik naar je foto's kijk dan is de pasmaat ook al erg mooi! Denk dat onze voorsituatie qua volume wel enigzins gelijk is bij jou alleen wat leger en de bovenkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, boob1234 zei:

@Kaygeeen @Von5385 ik heb toch maar een album aangemaakt, ook al vind ik mijn voorsituatie niet fijn om te zien en delen. Ik heb jullie toegevoegd. Ik ben 1.77 en 62 kg. Zoals je ziet krijg ik ook een (gedeeltelijke) lift 🙈

Denk dat we dat allemaal hebben toch, dat is ook de reden dat we er wat aan laten doen en gelukkig kan dat 😊

 

Ik snap je helemaal. Zo te zien heb je best nog wel wat weefsel, denk dat je in combinatie met een lift en de protheses ook zeker weer mooie volle borsten zult hebben! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!! 

 

En vandaag zijn we bij de magische 6 weken po aangekomen 😁 nieuwe foto's aan mijn album toegevoegd maar geen verschil met vorige week in mijn ogen. Ze moeten nog steeds gaan fluffen denk en hoop ik 😎

 

Vandaag mijn eerste BH gekocht na operatie. Eentje zonder beugel om mee te beginnen. Een maat 75E, ik begin er al aan te wennen 🥰 Kan nu ook weer fijn topjes dragen zonder dat de sport-bh er bovenuit komt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2021 om 13:21, Kaygee zei:

 

 

@Jensterals ik naar je foto's kijk dan is de pasmaat ook al erg mooi! Denk dat onze voorsituatie qua volume wel enigzins gelijk is bij jou alleen wat leger en de bovenkant. 

Ik ben nog een keer wezen passen omdat ik begon te twijfelen. En nu is het goed. Dit was het al, en dat blijft het ook. Ik wil graag natuurlijke boobs, maar wel zo groot mogelijk 😀 . En dan is dit wat het gaat worden. Ik merk dat ik rust heb nu, en dat ik vooral de klok vooruit wil kijken haha.

 

hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 6 weken alweer voorbij! Super fijn je “eerste” bh. 


Ik kan niet wachten m’n huidige bh’s in de fik te steken. Wat walg ik van die dingen. (Niet om het laatst dat ze al zo’n 7jaar oud zijn maar omdat ik bh’s shoppen verafschuwde nooit iets Anders gehaald)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig @Kaygee en wat fijn he die 6 weken !!

 

@Frukje ik heb een tas vol oude bh’s en bikini’s. Wel ook hele mooie. Ik weet even nog niet wat ik er mee moet doen. 
 

@boob1234 mag ik ook toegang tot jouw album? Ga je nu definitief voor de Verduijn? Heb je een datum ?

 

@Von5385 hoe is het met je energie? Heb je beetje uit kunnen rusten dit weekend ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2021 om 20:49, Kaygee zei:

Thanks!! 

 

En vandaag zijn we bij de magische 6 weken po aangekomen 😁 nieuwe foto's aan mijn album toegevoegd maar geen verschil met vorige week in mijn ogen. Ze moeten nog steeds gaan

denk en hoop ik 😎

 

Vandaag mijn eerste BH gekocht na operatie. Eentje zonder beugel om mee te beginnen. Een maat 75E, ik begin er al aan te wennen 🥰 Kan nu ook weer fijn topjes dragen zonder dat de sport-bh er bovenuit komt! 

Hey @Kaygee heerlijk hè de 6 wkn grens😃 ziet er weer prachtig uit, ook je nieuwe bh😍

Vind het ook heerlijk om topjes te dragen met een gewone bh, hoef nu niet meer bang te zijn voor lege ruimtes😂 alles is lekker gevuld🥰  ik geniet er van😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45ik heb nagenoeg alles verkocht via vinted 😁

 

@Jensterwat fijn dat je er helemaal uit bent en dat het goed is zo!! Ben heel erg benieuwd!

 

Oooh @Frukjewat heftig dat je er altijd zo tegenaan hebt gekeken... Straks alleen maar een kast vol mooie Bh's!!

 

@Lottje72super fijn hé!! Als het weer nu ook nog even mee gaat zitten 😁

 

Bedankt meiden! Echt nog steeds super blij!

 

@Von5385wat balen van je vermoeidheid! Als ik dan hier topics zie van meiden die ze er graag uit willen... Zo dubbel dan en dan bekruipt het me wel ineens. Anderzijds zij dat klachten waar ik al jaren mee kamp door mijn chronische b12 tekort dus ik denk dan dat kan ook niet erger worden 🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee Gefeliciteerd met je 6wkn!! 
Mooie boobies!! 
 

En inderdaad… Door die topics en berichten over explantaties word je op sommige momenten bang/onzeker. Vele klachten die ik op die lijstjes zie staan had ik al voor mijn bv. 
Ik hou het zeker wel in de gaten hoor, wanneer het verergerd oid.. Daarom vond ik die vermoeidheid ook even vervelend. Ik ben sowieso wel heel erg moe, slecht slapen/burn out en mn leven is echt n rollercoaster geweest het afgelopen jaar. Plus ik heb de vaccinatie gehaald. Daar was ook een bijwerking vermoeidheid en dan in combinatie met bovenstaande plus mn maandelijkse periode die er weer aan moet komen zal mijn lichaam wel even stop hebben gezegd. 
Het gaat nu alweer wat beter. ☺️ 

@Noor45thnx voor t vragen 😘 Heb redelijk rustig aan gedaan ☺️
 

@Frukje ik herken je helemaal! Ook ik walgde van die bh’s. Zaten nooit lekker en altijd gapend gat. Nog eventjes…. 

 

Fijne dag!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Kaygee zei:

@Noor45ik heb nagenoeg alles verkocht via vinted 😁

 

@Jensterwat fijn dat je er helemaal uit bent en dat het goed is zo!! Ben heel erg benieuwd!

 

Oooh @Frukjewat heftig dat je er altijd zo tegenaan hebt gekeken... Straks alleen maar een kast vol mooie Bh's!!

 

@Lottje72super fijn hé!! Als het weer nu ook nog even mee gaat zitten 😁

 

Bedankt meiden! Echt nog steeds super blij!

 

@Von5385wat balen van je vermoeidheid! Als ik dan hier topics zie van meiden die ze er graag uit willen... Zo dubbel dan en dan bekruipt het me wel ineens. Anderzijds zij dat klachten waar ik al jaren mee kamp door mijn chronische b12 tekort dus ik denk dan dat kan ook niet erger worden 🙈

Goed idee van vinted. Ik dacht wie wil dat nou hebben tweedehands…. Maar zitten wel echt mooie dingen bij. Dank voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Frukje zei:

Ooh ja Vinted is wel een leuk idee

@Noor45 een paar bewaren voor de herinnering? Of de verkleedfeest 😜

Idd zonde om mooie bh’s weg te doen 

Heb jij ook al een album aangemaakt? Of wacht je daar nog even mee? Hoe is het met de zenuwen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Noor45 zei:

Prachtig @Kaygee en wat fijn he die 6 weken !!

 

@Frukje ik heb een tas vol oude bh’s en bikini’s. Wel ook hele mooie. Ik weet even nog niet wat ik er mee moet doen. 
 

@boob1234 mag ik ook toegang tot jouw album? Ga je nu definitief voor de Verduijn? Heb je een datum ?

 

@Von5385 hoe is het met je energie? Heb je beetje uit kunnen rusten dit weekend ?

 

Ik ga je toevoegen. Deel de foto’s overigens niet graag, vind het zo lelijk nu, maar kan alleen maar beter worden natuurlijk. Ik ga inderdaad bij dr Verduijn, op 2 augustus. Nog 5 weken, kan niet wachten!

 

@Kaygeegefeliciteerd met je 6 weken mijlpaal. Vind het echt supermooi geworden 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, boob1234 zei:

Ik ga je toevoegen. Deel de foto’s overigens niet graag, vind het zo lelijk nu, maar kan alleen maar beter worden natuurlijk. Ik ga inderdaad bij dr Verduijn, op 2 augustus. Nog 5 weken, kan niet wachten!

 

@Kaygeegefeliciteerd met je 6 weken mijlpaal. Vind het echt supermooi geworden 🥳

Spannend !! Ik heb je foto’s bekeken. Denk dat het straks prachtig wordt. Krijg je gladde ronde achter de spier? Ik was ook bij Verduijn geweest, 2 consults. Zeer prettige man. 
jij was weer bij dr Schuringa geweest, kan ik me herinneren 😀
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Noor45 zei:

Spannend !! Ik heb je foto’s bekeken. Denk dat het straks prachtig wordt. Krijg je gladde ronde achter de spier? Ik was ook bij Verduijn geweest, 2 consults. Zeer prettige man. 
jij was weer bij dr Schuringa geweest, kan ik me herinneren 😀
 

Klopt, inderdaad glad, rond en dual plane, 295 cc uiteindelijk. Ik was inderdaad ook bij Schuringa geweest, vond ik ook een prettige en kundige pc!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, boob1234 zei:

Klopt, inderdaad glad, rond en dual plane, 295 cc uiteindelijk. Ik was inderdaad ook bij Schuringa geweest, vond ik ook een prettige en kundige pc!  

Dat zou ik ook krijgen bij dr Verduijn. Nu 300cc anatomisch voor de spier. Wel zelfde maat. Ben erg benieuwd naar je resultaat straks. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.