Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Kaygee zei:

Vandaag even en tijdje de Hema sport-bh aan gehad omdat ik weer eens wat leuks aan wilde trekken. Was blij dat ik mijn martelvest weer aan kon doen, geeft toch wel een stuk meer steun. Maar hier word je toch ook blijer van met een vollere voorgevel:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig😍 @Kaygee daar doen we het inderdaad voor☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! 

 

Hoewel het hier echt super goed gaat zit mijn rechter borst me zo dwars 😂 ik vind mijn linker borst echt enorm mooi en rond en perfect. En wil dat de rechter kant ook zo is! Ik hoop zo dat het goed gaat. Ik heb even foto's van vandaag toegevoegd aan mijn album. Mijn rechter borst is op de foto's ook rechts. Die zit ook nog wel een stukje hoger dan links, misschien dat het daar mee te maken heeft. Maar het maakt me wel onzeker 😬 In mijn ogen was mijn weinige voorsituatie ook symmetrisch weinig. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze straks ook nog zo ongelijk gaan zijn als nu. 

 

Meer van jullie die dit zo hebben ervaren en waarbij het toch wel goed gekomen is? 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kaygee Heb net je foto bekeken, zit idd wel iets verschil in...maar zou me daar niet druk om maken (is heel lastig, kan ik ook niet🙈)...maar je bent "pas" 10 dagen PO. Vind ze overigens nu al mooi worden en ze moeten nog meer zakken, kan alleen maar mooier worden😃. Heb ook wel gelezen dat ze heel vaak 1 voor 1 zakken. Als ik bij mezelf kijk (had het niet eens gezien) maar op de foto van 3 en 4 wkn PO zit er toch ook verschil in mijn rechter borst zoals Jenster in de reacties schreef. We moeten helaas geduld hebben😅 Ze zeggen dat het uiteindelijk resultaat pas minimaal na een half jaar zichtbaar is, daar probeer ik me dan ook aan vast te houden. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 Jaaa geduuuuuld 😂 Wie heeft dat nou!

 

Ik vind jouw borsten echt ontzettend mooi! Ik zie het verschil ook niet zo hoor 😁 

 

Ik ga weer verder met ongeduldig zijn dan maar 😁 Nee verder ook echt wel tevreden, krijg als steeds meer plooi en ze worden al soepeler. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben nieuw sinds vandaag hier en probeer heel veel dingen te lezen, jammer genoeg kan ik geen resultaten zien geen foto’s.

 

ik ben vandaag voor mijn consult geweest en heb 3 grotes gepast. 250/350/450 ik heb gekozen voor de 450. Echter begon ik toen ik thuis was te twijfelen en kwamen er opeens allemaal vragen naar boven, of dit niet veel te groot uitvalt. Zo’n pasvorm is immers anders als een ronde implantaat lijkt me .. bij mijn vriendin zijn de borsten groter uitgevallen dan de bedoeling was. Ik heb zelf een B75/80 ik ben 1.57 en zo 56/58 kilo. Mijn vriendin zei dat de 450 er dan nog bovenop komt en of dat dan niet ‘te’ groot wordt. Ik wil niet opeens naar een grote E/F cup.

 

voor de kinderen had ik een volle D cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Maarly, ik zal je wel even toegang geven tot mijn album. Ik heb 450cc gekregen en ben 1.72 en 62 kilo.

 

Qua formaat zijn ze echt perfect passend bij mijn lijf al is het nog maar 10 dagen geleden. Bij jouw postuur kunnen ze groter uitvallen maar dat hangt ook af van andere factoren. Mijn collega heeft ook 450cc en had daarvoor niet zoveel en als zij binnen komt is het eerst hallo boobies. Dus ik was ren beetje bang voor hetzelfde resultaat maar bij mij toont het weer totaal anders. 

 

Waar ben je op consult geweest? Heb je verteld wat je wensen zijn, voorbeelden laten zien? Was 450 ook het advies van de PC? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Veldhoven kliniek geweest! Ik heb uitgelegd dat ik weer mooie volle borsten wil. Maar ik was me er helemaal niet van bewust dat ze groter uit kunnen vallen omdat je nu natuurlijk maar alleen mag gaan. Hetgeen wat ik gepast heb vond ik niet “te” groot. De 450 mentor xtra was wel het maximale en het advies was dual plane. Ik wil dus idd niet dat eerst mijn borsten binnenkomen en daarna ik, maar.. ja..


ik wil wel weer mooie volle borsten, dat ik mijn bodies weer zonder bh kan dragen enz.. 

 

hoe was jou cupmaat voordat je de operatie deed? Wat heb je nu genomen? Ik ga even in je album kijken! (Als het lukt😂😳)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kaygee ik heb ff gespiekt. Gaat super goed! Ze veranderen echt al mooi van vorm :) 

Van voren valt t me helemaal niet op dat rechts hoger zit dan links, van de zijkant zie ik iets verschil.

 

Maar logisch volgens mij ook omdat je borstspieren aan de ene kant mogelijk toch meer ontwikkeld zijn dan aan de andere kant etc etc etc.

 

Zeg ik nu heel stoer, maar straks plaats ik hetzelfde in mn eigen topic ahahahah, ken mezelf :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Maarly zei:

Ik ben bij Veldhoven kliniek geweest! Ik heb uitgelegd dat ik weer mooie volle borsten wil. Maar ik was me er helemaal niet van bewust dat ze groter uit kunnen vallen omdat je nu natuurlijk maar alleen mag gaan. Hetgeen wat ik gepast heb vond ik niet “te” groot. De 450 mentor xtra was wel het maximale en het advies was dual plane. Ik wil dus idd niet dat eerst mijn borsten binnenkomen en daarna ik, maar.. ja..


ik wil wel weer mooie volle borsten, dat ik mijn bodies weer zonder bh kan dragen enz.. 

 

hoe was jou cupmaat voordat je de operatie deed? Wat heb je nu genomen? Ik ga even in je album kijken! (Als het lukt😂😳)

 

Het is een lastig iets, totdat ze er in zitten twijfel je of je er goed aan gedaan hebt. Je kan ook eventueel nog bij een andere kliniek langs voor advies. 

 

Ik dacht een kleine B maar volgens mijn moeder mocht het die naam niet eens hebben. Maar ik heb je toegevoegd en in mijn album staat ook de voor situatie. 

 

@Frukjemisschien dat dat het is 😁 rechts is mijn sterkere kant, misschien houdt de spier het daar wat meer op de plek. Ach we gaan het zien, ik kan er niks aan doen nu!

 

Gaat voor jou ook alweer opschieten hé, super spannend! Bij mij vlogen die 6 weken van bevestiging tot OK echt voorbij! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer twee weken post ok! Slapen gaat gelukkig al een heel stuk beter. Alleen wat last van mijn rechter borst. Alsof daar aan de buitenkant een spier strak staat. Deze is ook minder mooi rond dan de andere. 

 

Verder echt niks te klagen. Functioneer eigenlijk weer zoals voor operatie. Alleen dan zonder duwen, trekken en tillen. Mijn lijf is ook minder opgeblazen, ook fijn. 

 

Heb nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
3 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @Kaygee hoe gaat het met je, je zit alweer op de 5 wkn als ik het goed heb☺️

Jaaa morgen inderdaad 5 weken! Gaat heel erg goed! Zal morgen weer eens een update in mijn album plaatsen. Maar ben super tevreden zoals ze nu zijn. Moeten nog wel verder zakken. Maar hee, 5 weken. 

 

Hoe is het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, lekker dat het allemaal goed gaat en dat je super tevreden bent😃 ben wel nieuwsgierig naar je update😉

Bij mij gaat het ook allemaal goed, ben inmiddels alweer 8 wkn po. En ben al weer lekker bezig met vanalles 😊 ga van de week weer mijn sport oppakken heb er helemaal zin in💪

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 ik heb net even foto 's gemaakt. Die ene dag zal geen verschil maken 😁 vind rechts nog steeds mooier rond dan links maar het verandert nog steeds. Links zit nog steeds wat hoger. Maar overall super blij. En absoluut niet te klein 🙈

 

Lekker hè, weer sporten kijk er ook zo naar uit. Ben vandaag wezen fietsen in de sportschool. Weer een beetje feeling en routine terug krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Kaygeewat een supermooi resultaat! Ik zag dat jij eerst ook twijfelde over kleinere maat. Ben je helemaal blij met je besluit? Ik zou eerst 355 high profile rond (heeft dezelfde projectie als jouw implantaat) krijgen, maar was bang dat het te groot zou zijn. Dus nu staat 295 moderate op de planning. Maar vind het bij jou wel heel mooi dus misschien toch voor 355. Twijfel, twijfel…

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.