Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Kaygee zei:

@Noor45 @Diana75 @Daniëla89

 

Ik heb een nieuwe foto van net toegevoegd!

 

Super bedankt meiden! Zeker ook blij met de maat! Merk inderdaad dat ik beter een stapje terug moet doen maar vanavond komt mijn vriend me weer in de watten leggen gelukkig. 

 

Jullie ook een heel fijn weekend! 

@Kaygee, mooie borsten Meis! Het lijkt net anatomische implantaten. Zien er erg natuurlijk uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Diana75 zei:

@Kaygee, mooie borsten Meis! Het lijkt net anatomische implantaten. Zien er erg natuurlijk uit!

 

Dankjewel! 

 

23 minuten geleden, Von5385 zei:

Wow @Kaygee ziet er echt goed uit! 
En wat fijn dat het zo voorspoedig gaat. 
 

Succes met de controle vandaag. 😘

 

Gaat helemaal goed komen, zit nu te wachten 😁

 

13 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Kaygee wat een mooie boobs!😘 Ben jaloers op je buik, die heb ik niet hoor😆 laat je maar lekker vertroetelen meid xxx

 

Nou ik heb mijn bolling er af geknipt hoor 😂 Hij is sinds de OK echt opgezet en ik hoop dat het echt een nawee is van het operatie gebeuren ofzo haha. Ik ga sowieso elke dag een flink stuk wandelen om toch wat te verbranden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Kaygee zei:

@Noor45 @Diana75 @Daniëla89

 

Ik heb een nieuwe foto van net toegevoegd!

 

Super bedankt meiden! Zeker ook blij met de maat! Merk inderdaad dat ik beter een stapje terug moet doen maar vanavond komt mijn vriend me weer in de watten leggen gelukkig. 

 

Jullie ook een heel fijn weekend! 

Zou ik ook eens mogen meegluren??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Annemonde zei:

Hi! Zou ik ook mogen mee kijken in je album? Ben toentertijd ook op consult geweest bij Dr Braam 😊 super lieve vrouw he! 

 

Ik zal je toevoegen! Ja heel lief, kwam na de operatie ook een paar keer kijken en tijdens het voorbereiden ook heel geruststellend. 

 

Uiteindelijk voor een andere PC gegaan? Ben je al geweest of moet je nog? 

 

1 uur terug, Cassie zei:

Zou ik ook eens mogen meegluren??

 

Ik zal je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Dat ziet er echt prachtig uit in bikini 😍
 

Ik ben nieuw hier. Ben me druk aan het oriënteren. Gaat best goed, krijg steeds meer zin Haha. Alleen wat ik me af vraag. En ik stel de vraag nu bij jou, maar het is eigenlijk meteen een vraag aan iedereen hebben jullie van te voren bedacht hoeveel cc het implantaat moest zijn, of hebben jullie dat de arts laten adviseren? En dan meteen de bijbehorende vraag, hetzelfde hoe heb je voor welk implantaat gekozen? Eigen speurwerk of advies van de arts? Er komen zoveel varianten voorbij dat ik een beetje confuus ben....

 

Ik zou graag meekijken als je het niet erg vindt. Maar snap het ook als je nee zegt hoor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Jenster zei:

Wauw! Dat ziet er echt prachtig uit in bikini 😍
 

Ik ben nieuw hier. Ben me druk aan het oriënteren. Gaat best goed, krijg steeds meer zin Haha. Alleen wat ik me af vraag. En ik stel de vraag nu bij jou, maar het is eigenlijk meteen een vraag aan iedereen hebben jullie van te voren bedacht hoeveel cc het implantaat moest zijn, of hebben jullie dat de arts laten adviseren? En dan meteen de bijbehorende vraag, hetzelfde hoe heb je voor welk implantaat gekozen? Eigen speurwerk of advies van de arts? Er komen zoveel varianten voorbij dat ik een beetje confuus ben....

 

Ik zou graag meekijken als je het niet erg vindt. Maar snap het ook als je nee zegt hoor.....

 

Het aantal cc had ik vantevoren nog niet in gedachten. Ik had afbeeldingen mee van welk resultaat ik wilde. Het moest wel de moeite waard zijn. Niet te klein en zo natuurlijk mogelijk. Ik heb eigenlijk heel erg op de arts vertrouwd, zij opereert al 20 jaar. Dus zij wist wat nodig was om het resultaat te krijgen wat ik wilde. Ik heb heel veel gelezen op dit forum maar eigenlijk ook pas na mijn eerste consult omdat alles daarna begon te duizelen. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Je zou bij meerdere klinieken een consult kunnen doen maar ik had gelijk al wel een goed gevoel bij de Parkkliniek. Ik zal je aan mijn album toevoegen! 

 

50 minuten geleden, Cassie zei:

Bedankt,  ze zien er al goed uit.

 

Dankjewel! Heb jij ook een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygeehaha fijn om te lezen dat ik niet uniek ben in m’n duizelingen 😊. Mijn 1e gevoel zegt nu Boerhaave, ik ga daar iig een afspraak maken. Ik zou ook graag naar vd Pot gaan, maar hij werkt in mijn ziekenhuis en k zit regelmatig met hem om de tafel. Ik wil voor nu werk en privé gescheiden houden 🤭  maar mss moet ik over die drempel heen hoor......

Super dat ik in je album mag kijken! Heel lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Kaygee zei:

@Noor45 @Diana75 @Daniëla89

 

Ik heb een nieuwe foto van net toegevoegd!

 

Super bedankt meiden! Zeker ook blij met de maat! Merk inderdaad dat ik beter een stapje terug moet doen maar vanavond komt mijn vriend me weer in de watten leggen gelukkig. 

 

Jullie ook een heel fijn weekend! 

 Hey @Kaygee heb ook even naar je foto's gekeken, wat zijn ze al mooi gezakt zeg! ziet er echt goed uit👍😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jenster zei:

@Kaygeehaha fijn om te lezen dat ik niet uniek ben in m’n duizelingen 😊. Mijn 1e gevoel zegt nu Boerhaave, ik ga daar iig een afspraak maken. Ik zou ook graag naar vd Pot gaan, maar hij werkt in mijn ziekenhuis en k zit regelmatig met hem om de tafel. Ik wil voor nu werk en privé gescheiden houden 🤭  maar mss moet ik over die drempel heen hoor......

Super dat ik in je album mag kijken! Heel lief!

 

Grappig! Mijn vader werkt ook indat ziekenhuis en soms in Zuid of in Hoofddorp. Ik snap het hoor! Ik ben ooit in mijn eigen ziekenhuis bevallen, nu had ik niet op de verlos gewerkt maar wel een leerlingen periode daar doorgebracht en het voelde ergens wel een beetje raar. Dr vd Pot is natuurlijk wel een hele goede arts. Ik zou me er voor zo'n ingreep misschien wel overheen kunnen zetten. Maar als Boerhaave je ook een goed gevoel geeft is dat natuurlijk ook een goede optie! 

 

 

1 uur terug, Lottje72 zei:

 Hey @Kaygee heb ook even naar je foto's gekeken, wat zijn ze al mooi gezakt zeg! ziet er echt goed uit👍😍

 

Ja he! Lijkt toch al wel wat te zakken, ik begin ook al een beetje plooi te krijgen, althans in de zin van ik moest mijn borst nu wel een beetje optillen om naar de wondjes te kijken. 

 

1 uur terug, Cassie zei:

Ik heb je toegevoegd.

 

Ik heb het gezien, dankjewel! Snap je keuze helemaal! Qua vorm zijn ze super mooi, alleen nu nog opvulling. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even en tijdje de Hema sport-bh aan gehad omdat ik weer eens wat leuks aan wilde trekken. Was blij dat ik mijn martelvest weer aan kon doen, geeft toch wel een stuk meer steun. Maar hier word je toch ook blijer van met een vollere voorgevel:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

@KaygeeWat fijn om te lezen dat je herstel zo goed verloopt. Wat een prachtige foto's heb je al! En wat een bijzonder moment moet dat geweest zijn om je oude bikini aan te trekken😍

Het ziet er echt al goed uit, mooie maat ook! En wat andere voor mij ook al zeiden, ik ben jaloers op je buik! 

 

@JensterIk hoorde van een vriendin over de Motiva Ergonomix implantaten en was eigenlijk gelijk verkocht. Dus daarna gaan zoeken naar artsen die met deze implantaten werken en zodoende uitgekomen bij Dr. van der Pot, die natuurlijk ook prachtige voorbeelden heeft op instagram. Dus zo was mijn keuze eigenlijk toch nog vrij snel gemaakt. Ik snap het wel als je vaker met hem om de tafel zit dat dit wat ongemakkelijker is, maar aan de andere kant als jij hier een goed gevoel bij hebt dan zou ik mij er wel overheen kunnen zetten denk ik. Maar ik snap jouw gevoel ook wel.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Wendy2020 zei:

@KaygeeWat fijn om te lezen dat je herstel zo goed verloopt. Wat een prachtige foto's heb je al! En wat een bijzonder moment moet dat geweest zijn om je oude bikini aan te trekken😍

Het ziet er echt al goed uit, mooie maat ook! En wat andere voor mij ook al zeiden, ik ben jaloers op je buik! 

 

@JensterIk hoorde van een vriendin over de Motiva Ergonomix implantaten en was eigenlijk gelijk verkocht. Dus daarna gaan zoeken naar artsen die met deze implantaten werken en zodoende uitgekomen bij Dr. van der Pot, die natuurlijk ook prachtige voorbeelden heeft op instagram. Dus zo was mijn keuze eigenlijk toch nog vrij snel gemaakt. Ik snap het wel als je vaker met hem om de tafel zit dat dit wat ongemakkelijker is, maar aan de andere kant als jij hier een goed gevoel bij hebt dan zou ik mij er wel overheen kunnen zetten denk ik. Maar ik snap jouw gevoel ook wel.  

 

Ah lief haha. Mijn buik was echt enorm opgezwollen na de operatie, hadden jullie daar ook last van? 

 

Ik heb ook de Motiva ergonomix. Zag dat dr vd Pot ook een "inwendige bh" bij jou heeft gemaakt @Wendy2020 dr Braam heeft dit bij mij ook gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Kaygee zei:

Vandaag even en tijdje de Hema sport-bh aan gehad omdat ik weer eens wat leuks aan wilde trekken. Was blij dat ik mijn martelvest weer aan kon doen, geeft toch wel een stuk meer steun. Maar hier word je toch ook blijer van met een vollere voorgevel:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig! En ook je nieuwe foto in je album ziet er super mooi uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh ik kan niet wachten! Word zo blij van jullie resultaten! Die prachtige boobs in zwart kant! Wauw! Zooooo mooi! 
 

@Wendy2020 daar is ook mijn oog op gevallen. Ben heel benieuwd of dat type implantaat ook geschikt is voor mijn skischansen 🤭  ik denk het zomaar van niet haha. Ik ga gauw afspraken inplannen! 
 

@Kaygeewat ga je lekker! En dat zwarte kant! Wauw! Hoe mooi!

 

even heel,iets anders. Ik lees op Facebook in een borstengroep dat men daar zoveel last heeft van aankomen na de operatie. Ik lees daar hier weinig tot niks over. Wat is jullie ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster op welk termijn aankomen? Ik ben sowieso 900 gram aangekomen 😜

 

Nee kan me voorstellen, je bent toch minder mobiel, sneller moe. Ik probeer nu elke dag een stuk te wandelen maar het weer zit ook niet zo mee en ik ben wel sneller moe. Daarnaast sportte ik 4 dagen in de week toen de sportscholen nog open waren, nog maar 2 toen de sportscholen dicht waren en nu dus voorlopig helemaal niet.

 

Dus ik denk dat je daardoor nu even sneller aan komt? Je bent gewoon tijdelijk minder actief? 

 

Bedankt meiden! Daar doen we het uiteindelijk toch ook voor. Je wat zekerder voelen in kleding die je mooi vindt 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.