Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Diana75 zei:

@Kaygee, heel veel succes!!!

Las je een album hebt gemaakt, mag ik dan meekijken? Ben benieuwd naar het verloop!!

Ik had je al toegevoegd en je staat nog in het lijstje! Kan je er niet meer in? 

2 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @Kaygee

Heb net je topic gelezen, en lig je nu....of ben je net klaar...spannend hoor, hoop dat het allemaal goed is gegaan😃 Wens je een heel goed herstel alvast. Zelf ben ik 3 weken geleden geopereerd en heb ik 450cc voor de spier gekregen....Ben erg nieuwsgierig hoe het bij jou gaat worden. x

Heb je een album toevallig? Ben dan wel benieuwd naar verschil voor de spier en dual plane. 

 

Zoo het is even een partij tegen gevallen. Rond 8 uur ging ik slapen en toen ik wakker werd was het al half 11! Heel lang suf geweest, mijn lijf is geen medicatie gewend en dit was op mijn keizersnede na de eerste operatie ooit. Bloeddruk reageerde niet zo goed en was op een gegeven moment 80/45. Heb nu een liter zout infuus gehad. Beschuitje gegegeten, bouillon en wat thee en ik begin nu pas weer op te knappen. Had ik even niet aan zien komen. Dacht om 11 uur wel weer thuis te zijn. Maar ik ga zo op het gemak kijken of aankleden lukt en dan wil ik lekker naar huis. Slapen kan ik daar ook nog.

 

Ik dacht wel toen ik op de verkoever wakker werd, jeetje, is dit het. Maar net kwam de chirurg nog even kijken, vest open en toe dag ik hallo 😁 wondjes schijnen echt heel klein te zijn zei de zuster. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Zo is het nu. Normaal was ik liggend bijna hol 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kaygee zei:

Ik had je al toegevoegd en je staat nog in het lijstje! Kan je er niet meer in? 

Heb je een album toevallig? Ben dan wel benieuwd naar verschil voor de spier en dual plane. 

 

Zoo het is even een partij tegen gevallen. Rond 8 uur ging ik slapen en toen ik wakker werd was het al half 11! Heel lang suf geweest, mijn lijf is geen medicatie gewend en dit was op mijn keizersnede na de eerste operatie ooit. Bloeddruk reageerde niet zo goed en was op een gegeven moment 80/45. Heb nu een liter zout infuus gehad. Beschuitje gegegeten, bouillon en wat thee en ik begin nu pas weer op te knappen. Had ik even niet aan zien komen. Dacht om 11 uur wel weer thuis te zijn. Maar ik ga zo op het gemak kijken of aankleden lukt en dan wil ik lekker naar huis. Slapen kan ik daar ook nog.

 

Ik dacht wel toen ik op de verkoever wakker werd, jeetje, is dit het. Maar net kwam de chirurg nog even kijken, vest open en toe dag ik hallo 😁 wondjes schijnen echt heel klein te zijn zei de zuster. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Zo is het nu. Normaal was ik liggend bijna hol 😂

Fijn dat je lekker wakker begint te worden. En je hebt borsten, gefeliciteerd!!!

Lekker rustig aan nu en tijd nemen om te herstellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Kaygee zei:

Ik had je al toegevoegd en je staat nog in het lijstje! Kan je er niet meer in? 

Heb je een album toevallig? Ben dan wel benieuwd naar verschil voor de spier en dual plane. 

 

Zoo het is even een partij tegen gevallen. Rond 8 uur ging ik slapen en toen ik wakker werd was het al half 11! Heel lang suf geweest, mijn lijf is geen medicatie gewend en dit was op mijn keizersnede na de eerste operatie ooit. Bloeddruk reageerde niet zo goed en was op een gegeven moment 80/45. Heb nu een liter zout infuus gehad. Beschuitje gegegeten, bouillon en wat thee en ik begin nu pas weer op te knappen. Had ik even niet aan zien komen. Dacht om 11 uur wel weer thuis te zijn. Maar ik ga zo op het gemak kijken of aankleden lukt en dan wil ik lekker naar huis. Slapen kan ik daar ook nog.

 

Ik dacht wel toen ik op de verkoever wakker werd, jeetje, is dit het. Maar net kwam de chirurg nog even kijken, vest open en toe dag ik hallo 😁 wondjes schijnen echt heel klein te zijn zei de zuster. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Zo is het nu. Normaal was ik liggend bijna hol 😂

Hey @Kaygee

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs:1bouncingboobs:

Balen dat het zo tegen is gevallen, maar nu lekker herstellen en je rust pakken.

 

Ben nog aan het uitvogelen hoe een album maken werkt🙈 als het me gelukt is zal ik je toevoegen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kaygee,

 

Wat fijn dat je weer wakker bent! En gefeliciteerd met je nieuwe boobies!   :43:

Het wakker worden op de verkoever en dan denken jeetje is dit het... herken ik wel een beetje. Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar nu ben ik heel blij en idd voorheen was t hol 🙃
 

Doe rustig aan, laat je lekker verwennen en rust lekker uit! 
Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KaygeeGefeliciteerd met je nieuwe boobies! 🥳

Balen dat het zo was tegengevallen, dat is idd een flink lage bloeddruk zeg. Hopelijk ben je je daarna snel beter gaan voelen en mocht je lekker op tijd naar huis.

 

Nu lekker uitrusten en herstellen. Hopelijk kan je wat slapen vanavond! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben weer een beetje terug op aarde. Half 3 mocht ik uiteindelijk naar huis. Ze waren echt super lief voor me, ze noemde me sneeuwwitje. Mijn vriend zei ook je ziet er echt niet uit, je gezicht is helemaal geel 😂

 

Maar goed, wel een redelijke nacht gehad. Laat gaan slapen maar had overdag veel geslapen natuurlijk. Half 6 moest ik plassen dus gelijk een paracetamol genomen en toen weer tot half 8 geslapen. Ik ben echt geen rugslaper, zoals iedereen hier vind ik dat dus ook echt ellende 😂

 

Net even snel gespiekt en foto's gemaakt. Zal ze toevoegen aan mijn album. Ik vind ze nu al prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Kaygee zei:

Zo ik ben weer een beetje terug op aarde. Half 3 mocht ik uiteindelijk naar huis. Ze waren echt super lief voor me, ze noemde me sneeuwwitje. Mijn vriend zei ook je ziet er echt niet uit, je gezicht is helemaal geel 😂

 

Maar goed, wel een redelijke nacht gehad. Laat gaan slapen maar had overdag veel geslapen natuurlijk. Half 6 moest ik plassen dus gelijk een paracetamol genomen en toen weer tot half 8 geslapen. Ik ben echt geen rugslaper, zoals iedereen hier vind ik dat dus ook echt ellende 😂

 

Net even snel gespiekt en foto's gemaakt. Zal ze toevoegen aan mijn album. Ik vind ze nu al prachtig! 

Gefeliciteerd!! Fijn dat het achter de rug is en je nu al blij bent. Ik ga zo even spieken in je album. 
Ik heb ook een zak vocht gekregen na de operatie door een lage bloeddruk. Voelde me daarna wel gelijk beter. 
Laat je goed vertroetelen de komende dagen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je weer op aarde bent en een redelijke nacht hebt gehad. En idd dat rugslapen is hels!! 
 

Heb al even gespiekt in je album en wat ziet het er goed uit zeg!! Fijn hè? Eindelijk een voorgevel om naar te kijken??  Doe rustig aan, laat je lekker verwennen. 
 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kaygee zei:

Zo ik ben weer een beetje terug op aarde. Half 3 mocht ik uiteindelijk naar huis. Ze waren echt super lief voor me, ze noemde me sneeuwwitje. Mijn vriend zei ook je ziet er echt niet uit, je gezicht is helemaal geel 😂

 

Maar goed, wel een redelijke nacht gehad. Laat gaan slapen maar had overdag veel geslapen natuurlijk. Half 6 moest ik plassen dus gelijk een paracetamol genomen en toen weer tot half 8 geslapen. Ik ben echt geen rugslaper, zoals iedereen hier vind ik dat dus ook echt ellende 😂

 

Net even snel gespiekt en foto's gemaakt. Zal ze toevoegen aan mijn album. Ik vind ze nu al prachtig! 

Hey @Kaygee

Lekker dat je een redelijk nacht heb gehad😃 mag ik ook meespieken bij je?

Heb jou ook toegevoegd aan mijn album😉

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kaygee gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Mag ik misschien ook meespieken? Hier ook na 3 zwangerschappen lege borsten, ik ga in augustus onder het mes, maar nog aan het twijfelen over hoeveel cc, dus alle inspiratie is welkom 😊 Hopelijk vandaag een betere dag dan gisteren, succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Kaygee zei:

@Lottje72 en @Essebes1234 ik heb jullie toegevoegd!

 

Heel mooi ook Lottje! Hoe veel cc heb jij gekregen? En hoe is het geplaatst? 

 

Bedankt meiden! Ik hoop dat het zo blijft gaan als nu, dan heb ik niks te klagen. 

Hey @Kaygee

Ik heb 450cc Mentor High profile voor de spier.

 

Heb ook bij jou gekeken, zijn nu al prachtig...kan alleen nog maar mooier worden. Succes met het herstel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lottje72 zei:

Hey @Kaygee

Ik heb 450cc Mentor High profile voor de spier.

 

Heb ook bij jou gekeken, zijn nu al prachtig...kan alleen nog maar mooier worden. Succes met het herstel.

 

Wel aardig vergelijkbaar denk ik, al heb ik dual plane. 

 

Jij ook veel succes! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Kaygee zei:

@Lottje72 en @Essebes1234 ik heb jullie toegevoegd!

 

Heel mooi ook Lottje! Hoe veel cc heb jij gekregen? En hoe is het geplaatst? 

 

Bedankt meiden! Ik hoop dat het zo blijft gaan als nu, dan heb ik niks te klagen. 

Dank je! Ziet er er al mooi en rustig uit zeg! Heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2021 om 11:48, Essebes1234 zei:

Dank je! Ziet er er al mooi en rustig uit zeg! Heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden.

Ja fijn hé! De wondjes lekken ook helemaal niet. Ik ben ook super benieuwd! 

 

2 uur geleden, Hoixxxx zei:

Hoe gaat het met de boobies! Zien ze er alweer een beetje beter uit? En hoe verloopt je herstel voor de rest? Xx

Echt goed!! Ik wil de hele dag kijken 😏 heb niet zo heel erg het idee dat het veranderd is in die dag. Wel een foto van onderen gemaakt, dan zijn ze echt enorm 😂 Gaat verder echt wel goed maar het compressievest begint echt mega te irriteren nu... Straks gaat ie even helemaal uit en mag ik lekker douchen! Zal weer even een foto maken dan. Maar weet niet of er al verschil te zien is met twee weken terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! 

Zit nu op dag 5 po. Gaat gelukkig nog steeds heel goed! Had me ingesteld op de 4 dagen dip maar die is uit gebleven. 

 

Sinds gisteren zijn mijn 3 dochters er weer en mijn moeder is er om te helpen tot ze weer naar hun vader gaan. Ik merk dat het vooral mentaal even wat vermoeiender is. De jongste van 2,5 gaat nu na een dag wel snappen dat ik haar niet kan tillen. 

 

Gisteren mijn oude bikini even aan gedaan vlak voordat ik ging douchen, toch leuk om te zien dan hé 😊 qua vorm worden ze naar mijn beleving nu wel even wat lelijker, misschien omdat de zwelling langzaamaan wegtrekt? En mijn rechter borst zit wat hoger nog.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee er is ook geen reden voor een dip meid,staat je echt heel mooi!!😊 ik had ook dat ze qua vorm iets minder mooi werden ineens maar dat trekt weer weg hoor👍🏼en die mentale vermoeidheid is heel herkenbaar! ik heb een zoontje van bijna 2 en een dochtertje van 7 maanden en vond het best heftig😅

mijn zoontje heeft de fase dat hij kijkt tot hoe ver hij kan gaan en dat alles nee is:rolleyes: was in het begin wel even een dingetje maar gaat nu gelukkig stukken beter😆 knuffel🤎

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Kaygee er is ook geen reden voor een dip meid,staat je echt heel mooi!!😊 ik had ook dat ze qua vorm iets minder mooi werden ineens maar dat trekt weer weg hoor👍🏼en die mentale vermoeidheid is heel herkenbaar! ik heb een zoontje van bijna 2 en een dochtertje van 7 maanden en vond het best heftig😅

mijn zoontje heeft de fase dat hij kijkt tot hoe ver hij kan gaan en dat alles nee is:rolleyes: was in het begin wel even een dingetje maar gaat nu gelukkig stukken beter😆 knuffel🤎

 

Ik kijk er naar uit dat het weg trekt haha. Zal straks even een nieuwe foto maken en plaatsen. 

 

Echt respect hoor met twee kinderen met die leeftijd en dat fulltime. Ja, de aanloop naar terrible 2 is af en toe al niet zo fijn 😂 Ik haat het als ze weer terug naar hun vader moeten maar kijk er vandaag stiekem weer even naar uit, weer een beetje rust in de tent. 

 

Mijn 7 jarige vroeg gisteren op het schoolplein of ze de sneetjes even mocht zien, ze had het aan de juf verteld. Helemaal gefascineerd 🙈

 

Zometeen naar de kliniek voor controle. Maar geloof dat alles er wel goed uit ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee Het is niet niks nee met die leeftijd😆 maar doe het heel graag🤗 Mijn ene borst is nu ook nog niet gelijk met de ander maar merk wel veel verschil steeds dus heb er vertrouwen in😜

Hahah zo leuk!! "mag ik je sneetjes zien"😂

Veel suc6 op je controle maar zal je vast niet nodig hebben en lekker uitrusten😘 fijn weekend X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.