Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, lees net je verhaal. Gaat snel komen nu. Ik ben woensdag geopereerd, net als jij kleine borsten maar vond ze niet lelijk maar vooral erg klein. Wilde niet heel groot en heb 300 cc anatomisch high projection voor de spier. Het je allemaal erg opgezwollen nog dus kan nog niks zeggen over uiteindelijke resultaat maar denk dat het niet heel groot wordt. Misschien had ik toch een maatje groter moeten kiezen, ik weet het niet. Maar voor nu ben ik blij en hoop ik dat de pijn snel minder wordt. Ik ben 2,5 week vrij en hoop dat dat genoeg is. Mag ik je album zien. Ik wil je ook toegang geven tot mijn album als je dat wilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi, lees net je verhaal. Gaat snel komen nu. Ik ben woensdag geopereerd, net als jij kleine borsten maar vond ze niet lelijk maar vooral erg klein. Wilde niet heel groot en heb 300 cc anatomisch high projection voor de spier. Het je allemaal erg opgezwollen nog dus kan nog niks zeggen over uiteindelijke resultaat maar denk dat het niet heel groot wordt. Misschien had ik toch een maatje groter moeten kiezen, ik weet het niet. Maar voor nu ben ik blij en hoop ik dat de pijn snel minder wordt. Ik ben 2,5 week vrij en hoop dat dat genoeg is. Mag ik je album zien. Ik wil je ook toegang geven tot mijn album als je dat wilt. 

Dat heb ik inderdaad ook. Ze zijn niet lelijk, symmetrisch en hangen niet echt, maar wel leeg. 

 

Hopelijk ben je er straks blij mee en vindt je het niet te klein, dat is best een angst voor mij. Anderzijds denk ik het is in ieder geval een stuk meer dan ik had en dat is toch ook wel ontzetten fijn. 

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album, ben heel benieuwd naar de jouwe!

 

Balen dat de pijn zo tegen valt maar het is natuurlijk nog maar kort geleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @Kaygee

Ik heb net even in je album gespiekt. Ik snap precies wat je bedoeld mbt de grootte. 
Mijn voorsituatie  was een beetje hetzelfde. Denk nog iets minder. 
Gisteren ben ik geopereerd en hebben ze bij mij de mentor round high profile xtra 425cc dual plane geplaatst. 

Hoe het precies zal worden is nu nog niet te zeggen uiteraard. Maar ik vind t nu al mooi! 
Bij jou kan het aftellen ook echt beginnen nu! 
Leuk 😁 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Von5385 zei:

Goedemorgen @Kaygee

Ik heb net even in je album gespiekt. Ik snap precies wat je bedoeld mbt de grootte. 
Mijn voorsituatie  was een beetje hetzelfde. Denk nog iets minder. 
Gisteren ben ik geopereerd en hebben ze bij mij de mentor round high profile xtra 425cc dual plane geplaatst. 

Hoe het precies zal worden is nu nog niet te zeggen uiteraard. Maar ik vind t nu al mooi! 
Bij jou kan het aftellen ook echt beginnen nu! 
Leuk 😁 

Xx

@Von5385hoi, Mag ik ook meekijken in jouw album? Ik word morgen geopereerd na heel veel gedoe en stress, maar het gaat door!

Ik heb alleen een voor situatie in mijn agenda gezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Kaygee zei:

Dat heb ik inderdaad ook. Ze zijn niet lelijk, symmetrisch en hangen niet echt, maar wel leeg. 

 

Hopelijk ben je er straks blij mee en vindt je het niet te klein, dat is best een angst voor mij. Anderzijds denk ik het is in ieder geval een stuk meer dan ik had en dat is toch ook wel ontzetten fijn. 

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album, ben heel benieuwd naar de jouwe!

 

Balen dat de pijn zo tegen valt maar het is natuurlijk nog maar kort geleden. 

Hoo. Ik heb je ook aan mijn album toegevoegd. Het gaat denk ik heel mooi worden bij je. Mooie voor situatie 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Von5385 zei:

Goedemorgen @Kaygee

Ik heb net even in je album gespiekt. Ik snap precies wat je bedoeld mbt de grootte. 
Mijn voorsituatie  was een beetje hetzelfde. Denk nog iets minder. 
Gisteren ben ik geopereerd en hebben ze bij mij de mentor round high profile xtra 425cc dual plane geplaatst. 

Hoe het precies zal worden is nu nog niet te zeggen uiteraard. Maar ik vind t nu al mooi! 
Bij jou kan het aftellen ook echt beginnen nu! 
Leuk 😁 

Xx

 

Jij hebt inderdaad nog iets minder. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw resultaat! Zal denk ik ongeveer hetzelfde gaan worden! Hoe is het met de pijn? 

 

2 uur geleden, Diana75 zei:

@Von5385hoi, Mag ik ook meekijken in jouw album? Ik word morgen geopereerd na heel veel gedoe en stress, maar het gaat door!

Ik heb alleen een voor situatie in mijn agenda gezet. 

 

Wat fijn!! Maar wat een ellende vooraf. Laat het maar beloond worden met een paar prachtige borsten! 

 

1 uur terug, Noor45 zei:

Hoo. Ik heb je ook aan mijn album toegevoegd. Het gaat denk ik heel mooi worden bij je. Mooie voor situatie 😘

 

Oooh ik vind het bij jou ook al echt prachtig. Maar wat een beurse plekken! Niet gek dat je zo'n pijn hebt gehad denk ik. Voor een goed doel, dat dan weer wel toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me echt mee met de pijn tot nu toe, voelt echt als stuwing na de bevalling. 
Ik heb zojuist een foto toegevoegd in mijn album. Vers van de pers haha. 
Heb m even snel gemaakt dus verwacht geen fotograven kwaliteit 😉
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Von5385 zei:

Het valt me echt mee met de pijn tot nu toe, voelt echt als stuwing na de bevalling. 
Ik heb zojuist een foto toegevoegd in mijn album. Vers van de pers haha. 
Heb m even snel gemaakt dus verwacht geen fotograven kwaliteit 😉
 

Gaaaf!!! Ziet er al zo veelbelovend uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2021 om 16:45, Noor45 zei:

Hoi, lees net je verhaal. Gaat snel komen nu. Ik ben woensdag geopereerd, net als jij kleine borsten maar vond ze niet lelijk maar vooral erg klein. Wilde niet heel groot en heb 300 cc anatomisch high projection voor de spier. Het je allemaal erg opgezwollen nog dus kan nog niks zeggen over uiteindelijke resultaat maar denk dat het niet heel groot wordt. Misschien had ik toch een maatje groter moeten kiezen, ik weet het niet. Maar voor nu ben ik blij en hoop ik dat de pijn snel minder wordt. Ik ben 2,5 week vrij en hoop dat dat genoeg is. Mag ik je album zien. Ik wil je ook toegang geven tot mijn album als je dat wilt. 

@Noor45ik denk dat jouw borsten nog gaan uitzakken en dan zien er volgens mij heel natuurlijk uit! De ene houdt van groot en de ander van een iets kleinere maat. 
Denk dat ze prachtig zullen zijn als ze wat soepeler zijn! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Von5385 zei:

Het valt me echt mee met de pijn tot nu toe, voelt echt als stuwing na de bevalling. 
Ik heb zojuist een foto toegevoegd in mijn album. Vers van de pers haha. 
Heb m even snel gemaakt dus verwacht geen fotograven kwaliteit 😉
 

Wat super mooi al!

en ja he..... alsof je heel veel borstvoeding moet geven. Zo voelt het. Fijn dat het goed gaat. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2021 om 11:15, Kaygee zei:

Hoi!

 

Ik ben Kirsten, 33 jaar, verpleegkundige en moeder van 3 dochters.

 

Helaas heeft mijn moeder haar kleine boezem doorgegeven aan haar dochters en zit een vergroting sinds de middelbare school al in mijn hoofd.

 

Van altijd een A cup, naar enorm tijdens de zwangerschap en borstvoeding naar weer leeg en weer groot en weer leeg en 3 kinderen verder en jaren onzekerheid is de knoop nu eindelijk door.

 

Gisteren heb ik een consult gehad bij dr. Braam van de Parkkliniek. En hoewel ik dacht dat ik mezelf goed in had gelezen en toch al een hoop wist kwamen er daar weinig vragen in me op maar zit ik toch met enorm veel vragen.

 

We hebben de ronde motiva protheses besproken en het een en ander gepast. De opties die voor mij overgebleven zijn zijn 450cc FULL of 380cc DEMI. De breedte wordt 12,5 cm. Omdat ik met passen weinig verschil zag tussen 380 en 450 heb ik de neiging om voor 450cc te gaan. Maar ik wil ze graag achter de borstspier laten plaatsen en dan schijnen ze nog groter te tonen dus twijfel ik of 380 niet beter is... En of FULL niet heel erg nep gaat ogen... 

 

Mijn borsten zijn nu "mooi". In de zin van symmetrisch en niet heel erg hangend. Maar leeg. Dus het is volgens haar alleen een kwestie van vullen.

 

Ik ben overigens 1,72 lang en 61 kilo. Kan eventueel wel foto's toevoegen van mijn huidige barstjes.

 

Vandaag word ik gebeld voor een datum, hopelijk ergens eind mei al!

 

Ik hoop dat ik hier wat vergelijkbare situaties tegen ga komen 😁 Nu het zo dichtbij komt wordt het toch wel erg spannend. En super leuk, want deze zomer met nieuwe boobs in bikini zie ik helemaal zitten!

 

Groetjes Kirsten

Hallo, ik ben 2 dagen geleden (maandag 10 mei) door dokter Braam geopereerd in het park medisch centrum.

Ik ben 40 jaar, 2 kinderen van 11 en 8 en had een a cup (geen lege, ze hingen niet, gewoon klein).

Na 6 jaar twijfelen en een aantal consulten bij verschillende klinieken en artsen heb ik gekozen voor 340 cc ergonomix voor de spier.

Tot nu toe is alles me mee gevallen en ben ik erg blij met mijn keuze.

Groetjes Nicolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nicolien zei:

Hallo, ik ben 2 dagen geleden (maandag 10 mei) door dokter Braam geopereerd in het park medisch centrum.

Ik ben 40 jaar, 2 kinderen van 11 en 8 en had een a cup (geen lege, ze hingen niet, gewoon klein).

Na 6 jaar twijfelen en een aantal consulten bij verschillende klinieken en artsen heb ik gekozen voor 340 cc ergonomix voor de spier.

Tot nu toe is alles me mee gevallen en ben ik erg blij met mijn keuze.

Groetjes Nicolien

Super fijn om te horen! Succes met je herstel! 

 

Hoe lang moest je nog blijven na operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KaygeeNog 3 dagen, komt nu echt dichtbij! Hoe gaat het met de zenuwen? Wel fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Ik ben de 21e aan de beurt en mag mij om 11:00 melden. Maar voor mij is het nog 1,5 uur rijden, dus opzich wel een fijne tijd.


Voor welke maat ben je uiteindelijk gegaan? Dit zag ik niet zo snel meer in je topic staan. (misschien heb ik er overheen gelezen?) 


Zou ik in je album mee mogen kijken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Von5385 zei:

Oeh spannend!!! 
Fijn dat je zo vroeg aan de beurt bent🎉

Ik was ongeveer anderhalf uur na de operatie weer naar huis. 
Succes met de laatste voorbereidingen. 🍀😘

 

Oooh dat is al super snel, dankjewel! 

 

36 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@KaygeeNog 3 dagen, komt nu echt dichtbij! Hoe gaat het met de zenuwen? Wel fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Ik ben de 21e aan de beurt en mag mij om 11:00 melden. Maar voor mij is het nog 1,5 uur rijden, dus opzich wel een fijne tijd.


Voor welke maat ben je uiteindelijk gegaan? Dit zag ik niet zo snel meer in je topic staan. (misschien heb ik er overheen gelezen?) 


Zou ik in je album mee mogen kijken? 

 

 

Ooh dat is ook al lekker snel! Ik vond de tijd echt coorbij vliegen! 

 

Ik krijg 450cc dual plane FULL projectie met een breedte van 12,5cm. 

 

Ik zal je aan mijn album toevoegen. Heb jij ook al een album waar ik in mee mag kijken? 😁 En naar welke kliniek ga je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Nicolien zei:

Hallo, ik ben 2 dagen geleden (maandag 10 mei) door dokter Braam geopereerd in het park medisch centrum.

Ik ben 40 jaar, 2 kinderen van 11 en 8 en had een a cup (geen lege, ze hingen niet, gewoon klein).

Na 6 jaar twijfelen en een aantal consulten bij verschillende klinieken en artsen heb ik gekozen voor 340 cc ergonomix voor de spier.

Tot nu toe is alles me mee gevallen en ben ik erg blij met mijn keuze.

Groetjes Nicolien

@Kaygee, het komt dichterbij, spannend!

Nog even geduld hebben. 
@Nicolien, wat fijn dat het achter de rug is! Nu herstellen. Hoe gaat het met je?

Ik ben 5 mei geopereerd, rond voor de spier 325cc. Ik ben 46 jaar. 
Mag ik in jouw album kijken hoe het verloop zal gaan? Ik zal jou ook aan mijn album toevoegen. 
Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zit in de wachtkamer. Super slechte nacht gehad. Ineens de twijfel en angst voor de pijn. Maar gaat vast goed komen, over een uurtje weer lekker slapen en hopelijk fijn wakker worden met boobs 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Kaygee zei:

Nou ik zit in de wachtkamer. Super slechte nacht gehad. Ineens de twijfel en angst voor de pijn. Maar gaat vast goed komen, over een uurtje weer lekker slapen en hopelijk fijn wakker worden met boobs 😁

Successsss!! Zet m op! Komt goed. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kaygee zei:

Nou ik zit in de wachtkamer. Super slechte nacht gehad. Ineens de twijfel en angst voor de pijn. Maar gaat vast goed komen, over een uurtje weer lekker slapen en hopelijk fijn wakker worden met boobs 😁

Hey @Kaygee

Heb net je topic gelezen, en lig je nu....of ben je net klaar...spannend hoor, hoop dat het allemaal goed is gegaan😃 Wens je een heel goed herstel alvast. Zelf ben ik 3 weken geleden geopereerd en heb ik 450cc voor de spier gekregen....Ben erg nieuwsgierig hoe het bij jou gaat worden. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.