Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben Kirsten, 33 jaar, verpleegkundige en moeder van 3 dochters.

 

Helaas heeft mijn moeder haar kleine boezem doorgegeven aan haar dochters en zit een vergroting sinds de middelbare school al in mijn hoofd.

 

Van altijd een A cup, naar enorm tijdens de zwangerschap en borstvoeding naar weer leeg en weer groot en weer leeg en 3 kinderen verder en jaren onzekerheid is de knoop nu eindelijk door.

 

Gisteren heb ik een consult gehad bij dr. Braam van de Parkkliniek. En hoewel ik dacht dat ik mezelf goed in had gelezen en toch al een hoop wist kwamen er daar weinig vragen in me op maar zit ik toch met enorm veel vragen.

 

We hebben de ronde motiva protheses besproken en het een en ander gepast. De opties die voor mij overgebleven zijn zijn 450cc FULL of 380cc DEMI. De breedte wordt 12,5 cm. Omdat ik met passen weinig verschil zag tussen 380 en 450 heb ik de neiging om voor 450cc te gaan. Maar ik wil ze graag achter de borstspier laten plaatsen en dan schijnen ze nog groter te tonen dus twijfel ik of 380 niet beter is... En of FULL niet heel erg nep gaat ogen... 

 

Mijn borsten zijn nu "mooi". In de zin van symmetrisch en niet heel erg hangend. Maar leeg. Dus het is volgens haar alleen een kwestie van vullen.

 

Ik ben overigens 1,72 lang en 61 kilo. Kan eventueel wel foto's toevoegen van mijn huidige barstjes.

 

Vandaag word ik gebeld voor een datum, hopelijk ergens eind mei al!

 

Ik hoop dat ik hier wat vergelijkbare situaties tegen ga komen 😁 Nu het zo dichtbij komt wordt het toch wel erg spannend. En super leuk, want deze zomer met nieuwe boobs in bikini zie ik helemaal zitten!

 

Groetjes Kirsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-4-2021 om 15:19, Salander zei:

Welkom @Kaygee, super dat je voor je eigen geluk kiest nu! Qua advies kan ik je niet helpen, ik was er zelf vrij snel uit. Ik hoop dat je snel een datum krijgt, spannend! 

Ik ben er ook uit en krijg 450cc full.

15 mei is het zo ver, nog 5 weekjes. Super spannend maar kijk er ontzettend naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Wat spannend voor je! Ik ben 27 maart geopereerd in park medisch centrum 😊 Ik was ook een a cup ooit en had vijftien jaar geleden eerste vergroting en nu wissel gehad.  De kids hadden hun tol geeist🤪😊 Denk dat je een goede keuze maakt met de maat hoor! Ik ben zelfstandige in de zorg en kan je wel als tip geven zeker als je ze onder de spier plaatst dat je wel drie weken vakantie nodig hebt of je moet kunnen regelen dat je niet kan tillen etc op je werk. Ik heb omdat ik als zelfstandige werk zelf bijna vijf weken vrij genomen omdat ik als ik word ingezet niet teveel eisen kan stellen. Succes met de voorpret/zenuwen😁 komt helemaal goed! 
 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jill olivia zei:

Hoi hoi! Wat spannend voor je! Ik ben 27 maart geopereerd in park medisch centrum 😊 Ik was ook een a cup ooit en had vijftien jaar geleden eerste vergroting en nu wissel gehad.  De kids hadden hun tol geeist🤪😊 Denk dat je een goede keuze maakt met de maat hoor! Ik ben zelfstandige in de zorg en kan je wel als tip geven zeker als je ze onder de spier plaatst dat je wel drie weken vakantie nodig hebt of je moet kunnen regelen dat je niet kan tillen etc op je werk. Ik heb omdat ik als zelfstandige werk zelf bijna vijf weken vrij genomen omdat ik als ik word ingezet niet teveel eisen kan stellen. Succes met de voorpret/zenuwen😁 komt helemaal goed! 
 

groetjes

 

Mag ik vragen naar hoe veel jij toe bent gegaan? Na de eerste keer en na de wissel? 😁

 

Bedankt voor de tip! Ze zijn gelukkig meegaand op mijn werk. De eerste twee weken ben ik sowieso uitgepland en daarna gaan we kijken naar wat er mogelijk is, zodra het lukt ga ik eerst starten met administratief werk en opnames. Als dat nog niet gaat dan is dat gelukkig ook geen probleem.

 

 

3 uur geleden, Frukje zei:

Welkom 😊

Spannend! 5 weken vliegen zo om

 

bij mij t zelfde haha, sinds pubertijd al de hoop dat het ooit meer zou worden en pas geleden dan eindelijk de knoop door gehakt. Vind het nog wel spannend hoor!! 

 

Spannend! Al consult gehad en weet je al waar en wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Kaygee ik ben 6 april geopereerd  bij dezelfde kliniek en heb 450 cc gekregen🙂 ik vind het een top kliniek en ik ben heel erg blij met het aantal cc😇 

Super om te horen! Door wie ben je geopereerd en wat was jouw voorsituatie? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

Je bent in goede handen daar!:35: Ik ben door dr.nio geopereerd en had een lege b overgehouden na 2 kinderen🤧

Ah super! Heb ook ook goed gevoel bij de kliniek daar maar ook veel positieve ervaringen uit mijn omgeving. Ja hier ook een lege B of nog minder misschien. Maar 450cc heeft dus mooi uitgepakt 😁 Ik zal tot ook wel een album aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KaygeeHeel herkenbaar, hier heeft moeders ook niet haar beste genen doorgegeven 🥲. Ook altijd de hoop gehad dat dit nog beter zou worden maar helaas. 
 

knap dat je ook de stap hebt gezet, ik N fijn dat je zo snel een datum door hebt gekregen. Ik ben ook aan het aftellen, 21 mei ben ik aan de beurt! Ik vind het wel erg spannend en ben de laatste dagen niet anders aan het doen dan dromen, niet alleen snachts maar ook dagdromen 😂
 

Ik heb nog niet eerder gehoord dat als ze achter de spier geplaatst worden groter ogen? Bij mij worden ze dual plane geplaatst, maar dit zal dan waarschijnlijk ook zo zijn. (Ik ben juist weer als de dood dat ze te groot worden 🙈) Ik krijg Motiva demi 380 en 360 en kom van een 75A of soms met veel geluk een B’tje 

 

succes met aftellen en de voorbereidingen! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!  Wat fijn dat ze zo meegaand zijn op je werk zeg😊 Dan is het wel goed te doen. Kracht komt bij mij elke dag een beetje terug en m’n conditie. In het begin ben je gewoon echt snel moe en is een ommetje maken al een klusje. Ik ben 1.73 en 65 kilo atletische bouw eerste vergroting was 260cc en nu 650 maar het was mijn wens om echt een paar flink veel grotere borsten te hebben vandaar het hogere aantal cc’s. Ik ging met 260 van a naar c en ik denk dat ik nu e of f heb klinkt heel groot maar het valt mee hoor in kleding. Bloot zijn ze wel stuk groter dan m’n vorige vergroting. Maar je bent bij park kliniek echt in goede handen hoor heb veel mooie borsten hier voorbij zien komen😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee

hoi welkom hier 😁 wat leuk dat de keuze voor parkkliniek is. Ik ben daar ook geopereerd door dr Braam. Een hele lieve en kundige chirurg☺️ Jij bent daar zeker aan het goede adres. 

Ik zelf heb 425/475 Cc. Ik heb er geen spijt van . 
waarbij de meeste zullen zeggen , het went snel de grootte , was ik nog wel even zoekende met kleding!!!! In sommige kleding vond ik het toch groot kolossaal uitzien ofzo.
En het zijn toch kleding die ik erg mooi vind . Maar goed , draagt nu vooral V hals kleding , en als ik toch de mooie strakke truitjes of hoge hals draag wil dragen , draag  ik een minimizer ☺️
Haha eigenlijk best Super gek dat ik vergroot en soms een minimizer draag.  
Had ik kleiner gewild ? Nee absoluut niet , had heel veel huid wat opgevuld moest worden maar je moet je gewoon op aanpassen 😂

 

heel veel succes straks 🥳 hopen dat je snel een datum krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Kaygee zei:

Spannend! Al consult gehad en weet je al waar en wat?


Ik heb over iets meer dan 3 weken een consult bij vd Pot, Blooming PC 

Tijdens m’n zoektocht op internet kwam ik Blooming wel tegen en sprak me wel aan. Toen iemand me tipte over de Instagram van vd Pot was ik echt overtuigd haha

 

Dus ja, wellicht niet handig om maar op 1 consult af te gaan. Maar mezelf kennende, als ik eenmaal in die tunnelvisie zit, kijk ik niet meer naar andere mogelijkheden. 
Ik wacht het consult af, ga er open in. Mocht het gevoel bevestigd worden ga ik door bij hem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lindan zei:

@Kaygee

hoi welkom hier 😁 wat leuk dat de keuze voor parkkliniek is. Ik ben daar ook geopereerd door dr Braam. Een hele lieve en kundige chirurg☺️ Jij bent daar zeker aan het goede adres. 

Ik zelf heb 425/475 Cc. Ik heb er geen spijt van . 
waarbij de meeste zullen zeggen , het went snel de grootte , was ik nog wel even zoekende met kleding!!!! In sommige kleding vond ik het toch groot kolossaal uitzien ofzo.
En het zijn toch kleding die ik erg mooi vind . Maar goed , draagt nu vooral V hals kleding , en als ik toch de mooie strakke truitjes of hoge hals draag wil dragen , draag  ik een minimizer ☺️
Haha eigenlijk best Super gek dat ik vergroot en soms een minimizer draag.  
Had ik kleiner gewild ? Nee absoluut niet , had heel veel huid wat opgevuld moest worden maar je moet je gewoon op aanpassen 😂

 

heel veel succes straks 🥳 hopen dat je snel een datum krijgt. 

 

15 mei al! Ze hebben extra ok's ingeplannend dus kan al super snel!

 

Ooh ik ben zo benieuwd hoe het uit pakt! Zie zo veel verschillende resultaten met 450cc, bij de een denk ik wauw enorm. Bij de andere denk ik ja prachtig, zo wil ik het. Een minimizer is dus altijd nog een optie 😁 Kan niet wachten om eindelijk eens een prachtige bikini te kunnen dragen. Geen kinderlijk lege triangel of een lege voorgevormde bikini... 

 

Dat qua huid heb ik dan weer niet, het hangt ook niet eens zo, ja als ik voorover buig zijn het lelijke lege zakjes. Maar het is verder gewoon weinig.

 

 

2 uur geleden, Frukje zei:


Ik heb over iets meer dan 3 weken een consult bij vd Pot, Blooming PC 

Tijdens m’n zoektocht op internet kwam ik Blooming wel tegen en sprak me wel aan. Toen iemand me tipte over de Instagram van vd Pot was ik echt overtuigd haha

 

Dus ja, wellicht niet handig om maar op 1 consult af te gaan. Maar mezelf kennende, als ik eenmaal in die tunnelvisie zit, kijk ik niet meer naar andere mogelijkheden. 
Ik wacht het consult af, ga er open in. Mocht het gevoel bevestigd worden ga ik door bij hem. 

 

Ik ben ook maar op één consult geweest, wat ik zie en hoor in de omgeving stelt me gerust, goede ervaringen en het consult voelde ook gewoon prettig. Dat is het belangrijkste, had ik me niet fijn gevoeld bij het consult dan was ik ook verder gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee ohh dat is heel snel indd. 
Inderdaad bij iedereen is het verschillend, ligt aan bouw en borstbreedte voorsituatie enz .  
Zonet je foto gezien van de voor situatie en 450 Cc is een mooie maat. Gaat zeker mooi worden ! 
Bikini lingerie shoppen is straks nog leuker . Lekker voor de zomer hersteld genieten in 👙🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee ik denk dat 450 cc een prachtige maat gaat zijn voor je:35: fijn dat je al zo snel geopereerd kan worden dan heb je er van de zomer teminste nog plezier van😊 ik vond het aantal cc zo lastig om te kiezen omdat het zo anders uitpakt bij iedereen en ze mij ook niet konden zeggen waar ik op uit zou komen.Als je wil kan ik je even aan mijn album toevoegen🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lindan zei:

@Kaygee ohh dat is heel snel indd. 
Inderdaad bij iedereen is het verschillend, ligt aan bouw en borstbreedte voorsituatie enz .  
Zonet je foto gezien van de voor situatie en 450 Cc is een mooie maat. Gaat zeker mooi worden ! 
Bikini lingerie shoppen is straks nog leuker . Lekker voor de zomer hersteld genieten in 👙🥳

 

Mensen om me heen snappen mijn keuze vaak niet, mijn moeder ook niet. Tot ik haar liet zien hoe het er nu zonder bh uit ziet 🙈 ze begreep het gelijk. 

Ik kan niet wachten om te gaan shoppen 😁

 

6 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Kaygee ik denk dat 450 cc een prachtige maat gaat zijn voor je:35: fijn dat je al zo snel geopereerd kan worden dan heb je er van de zomer teminste nog plezier van😊 ik vond het aantal cc zo lastig om te kiezen omdat het zo anders uitpakt bij iedereen en ze mij ook niet konden zeggen waar ik op uit zou komen.Als je wil kan ik je even aan mijn album toevoegen🙂

 

Ja echt lastig, had eerst een maat kleiner en met de een links de ander rechts en voor mijn gevoel weinig verschil ben ik voor de grootste maat gegaan.

 

Als ik in je album mag spieken, graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!
Wat fijn dat je een datum hebt! Ikzelf ben 3 mei aan de beurt en ook bij mij is het nooit meer geweest dan 70/75a/aa. 
Na de zwangerschap even maar was ook zo weer verdwenen... 

Ik ben 1m74, weeg ongeveer 55 kilo en ben slank.
Uiteindelijk is bij mij de keuze 425cc, dual plane met mentor xtra protheses. 
 

Succes met aftellen en de voorbereidingen!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2021 om 07:24, Daniëla89 zei:

@Kaygee heb je ff toegevoegd:35:

@Kaygee, die weken zijn zo voorbij hoor!

Ik word 5 mei geopereerd in Veldhoven en krijg ook Mentor ronde implantaten. 
Ik heb denk ik vergelijkbare bouw, 171 en 61 kilo. Bh maat is 80 a. 
Het is spannend, maar vergeet niet van de voorpret te genieten!

Groetjes Diana. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-4-2021 om 13:49, Von5385 zei:

Hoihoi!
Wat fijn dat je een datum hebt! Ikzelf ben 3 mei aan de beurt en ook bij mij is het nooit meer geweest dan 70/75a/aa. 
Na de zwangerschap even maar was ook zo weer verdwenen... 

Ik ben 1m74, weeg ongeveer 55 kilo en ben slank.
Uiteindelijk is bij mij de keuze 425cc, dual plane met mentor xtra protheses. 
 

Succes met aftellen en de voorbereidingen!! 

 

 

Succes morgen! Heb je toevallig ook een album waar je straks je voor en na in wilt delen? 

 

Op 22-4-2021 om 14:07, Diana75 zei:

@Kaygee, die weken zijn zo voorbij hoor!

Ik word 5 mei geopereerd in Veldhoven en krijg ook Mentor ronde implantaten. 
Ik heb denk ik vergelijkbare bouw, 171 en 61 kilo. Bh maat is 80 a. 
Het is spannend, maar vergeet niet van de voorpret te genieten!

Groetjes Diana. 

 

Ik ben heel erg benieuwd! Het is echt zo aftellen. 

Ik las jouw topic, wat een nachtmerrie zeg! Hopelijk kom je straks bij een kliniek waar je ook een heel goed gevoel bij hebt en die je wel gewoon kunnen bieden wat je wil. Wat een bizarre opties hebben ze je gegeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.