Ga naar inhoud

Kaygee : 15 mei 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben Kirsten, 33 jaar, verpleegkundige en moeder van 3 dochters.

 

Helaas heeft mijn moeder haar kleine boezem doorgegeven aan haar dochters en zit een vergroting sinds de middelbare school al in mijn hoofd.

 

Van altijd een A cup, naar enorm tijdens de zwangerschap en borstvoeding naar weer leeg en weer groot en weer leeg en 3 kinderen verder en jaren onzekerheid is de knoop nu eindelijk door.

 

Gisteren heb ik een consult gehad bij dr. Braam van de Parkkliniek. En hoewel ik dacht dat ik mezelf goed in had gelezen en toch al een hoop wist kwamen er daar weinig vragen in me op maar zit ik toch met enorm veel vragen.

 

We hebben de ronde motiva protheses besproken en het een en ander gepast. De opties die voor mij overgebleven zijn zijn 450cc FULL of 380cc DEMI. De breedte wordt 12,5 cm. Omdat ik met passen weinig verschil zag tussen 380 en 450 heb ik de neiging om voor 450cc te gaan. Maar ik wil ze graag achter de borstspier laten plaatsen en dan schijnen ze nog groter te tonen dus twijfel ik of 380 niet beter is... En of FULL niet heel erg nep gaat ogen... 

 

Mijn borsten zijn nu "mooi". In de zin van symmetrisch en niet heel erg hangend. Maar leeg. Dus het is volgens haar alleen een kwestie van vullen.

 

Ik ben overigens 1,72 lang en 61 kilo. Kan eventueel wel foto's toevoegen van mijn huidige barstjes.

 

Vandaag word ik gebeld voor een datum, hopelijk ergens eind mei al!

 

Ik hoop dat ik hier wat vergelijkbare situaties tegen ga komen 😁 Nu het zo dichtbij komt wordt het toch wel erg spannend. En super leuk, want deze zomer met nieuwe boobs in bikini zie ik helemaal zitten!

 

Groetjes Kirsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-4-2021 om 15:19, Salander zei: