Ga naar inhoud

Gaatje in litteken


Aanbevolen berichten

Op 6-4-2021 om 18:09, Wianna zei:

Ik heb vanmorgen foto’s gestuurd en ik moet het nu droog houden. Huid erom is helemaal geïrriteerd... dus nu alleen een gaasje. Over twee dagen moet ik opnieuw foto’s sturen. 

Hey meid, hoe gaat het nu met jou? 

 

Is er al beterschap ondertussen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve meiden,

ik was even wat minder op het forum, maar het ziet er nu eindelijk beter uit!! Om het litteken is het wel helemaal geïrriteerd, maar dat zal vanzelf bijtrekken. Belangrijkste is dat het voor nu zo goed als dicht zit. 
 @Daniëla89hoe gaat het met jou? Lukt alles een beetje en is de pijn te doen? Ben je happy met het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Wianna wat fijn dat dat gaatje nog steeds dicht is!🙏🏼 daar heb je geduld voor moeten hebben zeg🙊 heerlijk dat je eindelijk een sport bh aan kan dat zit zoveeel beter. Bij mij gaat het herstel tot nu toe goed heb alleen een gestolde ader in mijn arm van het infuus maar heb daar gelukkig niet heel veel last van. Ben nu aan het wachten tot ze een beetje gaan zakken😂 heb jij trouwens een album?? Een heel fijn weekend xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.