Ga naar inhoud

Sabbo : 30 april 2021 : Dr. van den Elzen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, 

welkom bij mijn persoonlijke verhaal. 
ik ben 24 jaar oud en ik werk op

dit moment bij een klantenservice. Ik mag in verband met de corona thuis werken dus dat is ook gunstig voor mijn herstel. 
Ik heb me aangemeld bij dit forum om zo andere ervaringen te bekijken en misschien nog tips op te doen. Mijn operatie staat inmiddels ingepland op 30 april. Bij de Velthuis kliniek in Eindhoven, chirurg Marijke van den Elzen. Ik krijg anatomisch Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc. Na mijn puberteit in combinatie met de pil was ik 10kg aangekomen, natuurlijk ook bij mijn borsten. Toen ik op mijn zwaarste was had ik een cup E, ik ben toen fanatiek gaan fitnessen. Dat doe ik nu ongeveer 4/5 jaar. Ik ben van 35% lichaamsvet naar nu 19% gegaan, ik ben daardoor ook veel volume kwijtgeraakt. Nu train ik nogsteeds 6 dagen in de week, fitness en cardio. Dat doe ik samen met mijn vriend, ik ben nu ruim 2 jaar met hem samen en we wonen inmiddels ook

een jaar samen. Tijdens onze relatie ben ik steeds meer onzeker geworden, ik schaam me als ik me uitkleed of als we samen douchen. we zijn ook samen fanatiek blijven trainen. Zo bleef er steeds minder volume over bij mijn borsten. Nu zit ik op een 80B. Al jaren heb ik in mijn hoofd dat ik er ooit iets aan wil laten doen. Nu wilde ik is een keer wat voor mezelf doen en mijn grootste onzekerheid aanpakken. Dat is iets waar ik niks aan kan veranderen met sporten. Na overleg met mijn vriend en vader hebben we besloten om ervoor te gaan. Een vriendin was bij kliniek Heyendael geweest en had een erg goede ervaring. Daardoor ben Ik ben op 17 december 2020 op consult geweest. Ik heb eerst ruim 30 min moeten wachten in de wachtkamer, toen werd ik naar een andere kamer gebracht waar ik alsnog 20 min mocht wachten. Je bent dan al gespannen voor je consult en dan moet je ook nog zolang wachten. Ik had niet het gevoel dat ik al mijn vragen kon stellen. Na het consult had ik ook mijn twijfels. Ik ben verder gaan kijken en kwam uit bij de Velthuis kliniek in Eindhoven. Op 28 januari 2021 ben ik op consult geweest bij Marijke van den Elzen. Natuurlijk is het door de corona allemaal anders en mocht ik alleen komen, mijn vriend kon het consult volgen via facetime. Ik voelde me direct op mijn gemak bij de consulente en ook bij de chirurg. Er was alle tijd voor vragen en het passen. De chirurg heeft anatomische implantaten geadviseerd naar aanleiding van mijn wensen. Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc gaat het worden. Ik heb mijn borstvergroting ingepland staan op 30 april, de narcose vind ik nog het spannendste omdat ik dat

nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik heb er wel echt super veel zin in, kan niet wachten. Ik zal een foto bijvoegen van de pas prothese. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabbo

Welkom op het forum. Spannend dat je het borsten avontuur aangaat. Lekker nog voor de zomer . En inderdaad thuis werk is goed voor herstel👍
Je hoort vaker dat aankomen en afvallen de 2 dingen zijn die invloed hebben op de borsten. Je bent nog lekker jong ook🥳

Kan je lekker lang genieten van mooie borsten. 

Krijg jij hem dual plane of op de spier? 
en de narcose wel een Heel apart gevoel in je aderen , beetje brandend wel. Maar goed het is voor een goed doel😉 zo apart dat je wakker wordt met mooie borsten.😁

 

En de foto met de pas prothese staat je goed! 
pas goed bij je bouw ook! 

 

Lekker aftellen voor je het weet is het zover !

 

Gr.lindan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan

bedankt voor je reactie 😊

ben ik er vergeten bij te zetten maar ik krijg ze dual plane. 
Ja dat heb ik inderdaad ook gehoord van mijn vriendin, en idd voor een heel goed doel 😋

ben erg benieuwd! 
De tijd vliegt stiekem, lijkt nu alsof het nog best een tijd duurt maar komtgoed ! 
 

Dankjewel Lindan ! 

 

Groetjes Sabbo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabbo

 

Welkom.

 

Aangezien je al een datum hebt, heb ik de titel gelijk aangepast en het topic verplaatst naar operatieverslagen.

Dit topic kun je je gebruiken voor zowel je verslag als alle verdere updates.

 

Lees je lekker in hier op het forum en ik wens je veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2021 om 19:21, Sabbo zei:

Hoi Allemaal, 

welkom bij mijn persoonlijke verhaal. 
ik ben 24 jaar oud en ik werk op

dit moment bij een klantenservice. Ik mag in verband met de corona thuis werken dus dat is ook gunstig voor mijn herstel. 
Ik heb me aangemeld bij dit forum om zo andere ervaringen te bekijken en misschien nog tips op te doen. Mijn operatie staat inmiddels ingepland op 30 april. Bij de Velthuis kliniek in Eindhoven, chirurg Marijke van den Elzen. Ik krijg anatomisch Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc. Na mijn puberteit in combinatie met de pil was ik 10kg aangekomen, natuurlijk ook bij mijn borsten. Toen ik op mijn zwaarste was had ik een cup E, ik ben toen fanatiek gaan fitnessen. Dat doe ik nu ongeveer 4/5 jaar. Ik ben van 35% lichaamsvet naar nu 19% gegaan, ik ben daardoor ook veel volume kwijtgeraakt. Nu train ik nogsteeds 6 dagen in de week, fitness en cardio. Dat doe ik samen met mijn vriend, ik ben nu ruim 2 jaar met hem samen en we wonen inmiddels ook

een jaar samen. Tijdens onze relatie ben ik steeds meer onzeker geworden, ik schaam me als ik me uitkleed of als we samen douchen. we zijn ook samen fanatiek blijven trainen. Zo bleef er steeds minder volume over bij mijn borsten. Nu zit ik op een 80B. Al jaren heb ik in mijn hoofd dat ik er ooit iets aan wil laten doen. Nu wilde ik is een keer wat voor mezelf doen en mijn grootste onzekerheid aanpakken. Dat is iets waar ik niks aan kan veranderen met sporten. Na overleg met mijn vriend en vader hebben we besloten om ervoor te gaan. Een vriendin was bij kliniek Heyendael geweest en had een erg goede ervaring. Daardoor ben Ik ben op 17 december 2020 op consult geweest. Ik heb eerst ruim 30 min moeten wachten in de wachtkamer, toen werd ik naar een andere kamer gebracht waar ik alsnog 20 min mocht wachten. Je bent dan al gespannen voor je consult en dan moet je ook nog zolang wachten. Ik had niet het gevoel dat ik al mijn vragen kon stellen. Na het consult had ik ook mijn twijfels. Ik ben verder gaan kijken en kwam uit bij de Velthuis kliniek in Eindhoven. Op 28 januari 2021 ben ik op consult geweest bij Marijke van den Elzen. Natuurlijk is het door de corona allemaal anders en mocht ik alleen komen, mijn vriend kon het consult volgen via facetime. Ik voelde me direct op mijn gemak bij de consulente en ook bij de chirurg. Er was alle tijd voor vragen en het passen. De chirurg heeft anatomische implantaten geadviseerd naar aanleiding van mijn wensen. Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc gaat het worden. Ik heb mijn borstvergroting ingepland staan op 30 april, de narcose vind ik nog het spannendste omdat ik dat

nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik heb er wel echt super veel zin in, kan niet wachten. Ik zal een foto bijvoegen van de pas prothese. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey ! Welkom en veel succes! Mooie maat ook! 

 

Het is al bijna zover. Komt helemaal goed met die anesthesie, voordat je het weet ben je in dromenland... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom 😊 Mooie foto van je passessie, zo te zien past het goed bij je! Jammer dat je eerste consult niet zo fijn verliep, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en nu al een zoveel fijnere ervaring hebt. En super dat je dit jezelf cadeau doet!

De narcose.. tja.. ik vond het heerlijk! Ik had (in een andere kliniek, dat wel) een vrolijk team om me heen, ik gaf zelf aan dat ik het voelde komen, mijn lichaam werd licht en zwaar tegelijk, en met dat ik het zei sliep ik al. Tegenwoordig hoef je er niet zoveel last meer van te hebben als vroeger, horrorverhalen over gaskapjes en misselijkheid... Nee hoor. 10 minuutjes nadat ik wakker werd was ik alweer redelijk helder. Komt helemaal goed 🌸 weet ik zeker.

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander 

dankjewel ! 😊

ik heb er heel veel zin in en probeer me niet teveel druk te maken over de narcose, is gewoon even spannend omdat het de eerste keer voor me wordt, maar verder heb ik er alle vertrouwen in. 
 

Bedankt voor je reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Update 

Ik heb vandaag een mail ontvangen vanuit de kliniek en ik mag me om 10:00 melden volgende week. Het lijkt nog zo onwerkelijk allemaal, begin al een beetje zenuwachtig te worden. Komende week ook vrij op koningsdag dus dat wordt nog even een schoonmaakdagje om voor mezelf rust te hebben. Aangezien ik altijd alles poets in huis. Mijn vriend heeft ook een week vrijgenomen gelukkig om me te helpen. Ik heb alles wat ik nodig heb in huis en ik laat een dagje van tevoren mijn haren invlechten zodat we daar geen last van hebben de eerste paar dagen.... 

maaaar heb er echt super veel zin in 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Sabbo

Erg herkenbaar dat je je schaamt in je relatie, met uitkleden, douchen etc. Hij kan nog zo vaak zeggen dat het niet nodig is, maar toch blijft dit een rol spelen. 

Het komt voor jou al erg dichtbij zeg! Voor je het weet is de dag al daar! 
Ik ben ook erg bang voor de narcose... waarom kan ik niet uitleggen.. ik denk toch een controle dingetje. Maar ik probeer er ook neit teveel aan te denken. Het komt goed! 😊
Wat lief dat je vriend een weekje vrij hebt genomen! Kan je je lekker laten verzorgen! (weten die mannen ook eens hoe het is om het huishouden naast het werk erbij te doen hahaha)
Veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Bedankt voor je reactie ! 😊  jaa de narcose is en blijft ook een dingetje voor mij, is voor mij ook de controle uit handen geven. Het heeft mij veel geholpen ook om verschillende vlogs te kijken op youtube van anderen die hun ervaring delen. En ja precies ik zei al tegen mijn vriend ik zal is een lijstje 

maken 😂
Maar komt helemaal goed verder, heb er alle vertrouwen in 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SabboMisschien is dat voor mij inderdaad ook nog wel een idee. Al ben ik dus bang als ik ga zoeken ik alleen bij de horrorverhalen uit kom 🥲 vandaar dat ik nog niet echt heb gezocht haha.

Maar mocht je goede links hebben mag je ze zeker doorsturen hoor! 😊

 

Ik heb er zeker ook alle vertrouwen in. Ik betrap me er vooral op dat ik telkens denk... “mijn god, ik kan in de zomer ook leuke bikini’s gaan kopen dit jaar” ik kan echt niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Wendy2020 zei:

@SabboMisschien is dat voor mij inderdaad ook nog wel een idee. Al ben ik dus bang als ik ga zoeken ik alleen bij de horrorverhalen uit kom 🥲 vandaar dat ik nog niet echt heb gezocht haha.

Maar mocht je goede links hebben mag je ze zeker doorsturen hoor! 😊

 

Ik heb er zeker ook alle vertrouwen in. Ik betrap me er vooral op dat ik telkens denk... “mijn god, ik kan in de zomer ook leuke bikini’s gaan kopen dit jaar” ik kan echt niet wachten!


leuke vlog tip is van Nienke plas. 
Als je zoekt naar ‘Nienke plas 18’, die gaat over haar operatie bij Vd Pot ook! Hoe ze er mee omgaat zo positief en relaxt terwijl ze een nabloeding had en een 2e keer onder narcose moest maar toch zie je dat alles goed komt, heeft mij erg geholpen gerust te blijven 🤣😉 X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Annemonde zei:

Ook echt hilarisch is zij 😂

Haha ja geniaal zijn die vlogs! Heb ze destijds wel gezien maar wist niet dat dat bij van der Pot was 😅

Zal ze vanavond nog eens kijken haha 

 

@SabboHet gaat nu echt opschieten voor je! Nog een weekje! Al een beetje gezonde spanning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteravond nog bij mijn nagelstyliste geweest en een collega van haar had ook een bv gehad een paar maanden geleden, zo raakte we een beetje aan de praat en zo kwam ik erachter dat zij ook bij Velthuis geopereerd is en ook dezelfde pc heeft gehad. Zij is er echt superblij mee en het ziet er echt mooi uit. Ze was laatst bij haar huisarts geweest voor een extra controle en die gaf aan dat ze zelden zo mooi geplaatst werden, dus dat stelt me nog meer gerust en was echt fijn om nog een ervaring te horen. Ook omdat ze door dezelfde pc is geopereerd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update dag OK 

Hoihoi, ik ben alweer thuis vanaf 15:00. Ik mocht om 10:30 omkleden en kort daarna kreeg ik het infuusje. Ik kreeg alvast antibiotica in het infuus. Toen ben ik rond +- 11:00 afgetekend door de chirurg, alles nog een keer besproken enzo. Ik werd rond 11:25 opgehaald door de assistentes en mocht van mijn bed naar de operatietafel. Een warme tafel, toen hadden we het over vakanties en mijn acrylnagels 😋 alles werd aangesloten en narcosemiddel werd in het infuus gespoten,  voelde beetje warm en kriebelig en ineens was ik weg, dat kan ik me niet meer herinneren en was ook echt in een keer. En ineens schoot ik een beetje wakker en ik lag alweer op dezelfde kamer wakker te worden, had best wel pijn dus nog via infuus pijnstillers gekregen en een recept voor oxycontin mee en zakjes met poeder voor stoelgang meegekregen. Verder heb ik best blauwe plekken van de verdoving prikken. Verder voel ik me goed helemaal niet misselijk, heb daar al 2 beschuitjes met kaas gegeten en kreeg eerst een raketje om wakkerder te worden. daarna dan de beschuitjes met kaas en thee, mijn vriend heeft me rond 14:15 opgehaald. En de pijnmedicatie vast opgehaald. Ik zit nu op de bank gewoon rustig aan en begin alweer honger te krijgen. Verder voelt t zwaar en strak, meer de spierpijn al een beetje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sabbo zei:

Update dag OK 

Hoihoi, ik ben alweer thuis vanaf 15:00. Ik mocht om 10:30 omkleden en kort daarna kreeg ik het infuusje. Ik kreeg alvast antibiotica in het infuus. Toen ben ik rond +- 11:00 afgetekend door de chirurg, alles nog een keer besproken enzo. Ik werd rond 11:25 opgehaald door de assistentes en mocht van mijn bed naar de operatietafel. Een warme tafel, toen hadden we het over vakanties en mijn acrylnagels 😋 alles werd aangesloten en narcosemiddel werd in het infuus gespoten,  voelde beetje warm en kriebelig en ineens was ik weg, dat kan ik me niet meer herinneren en was ook echt in een keer. En ineens schoot ik een beetje wakker en ik lag alweer op dezelfde kamer wakker te worden, had best wel pijn dus nog via infuus pijnstillers gekregen en een recept voor oxycontin mee en zakjes met poeder voor stoelgang meegekregen. Verder heb ik best blauwe plekken van de verdoving prikken. Verder voel ik me goed helemaal niet misselijk, heb daar al 2 beschuitjes met kaas gegeten en kreeg eerst een raketje om wakkerder te worden. daarna dan de beschuitjes met kaas en thee, mijn vriend heeft me rond 14:15 opgehaald. En de pijnmedicatie vast opgehaald. Ik zit nu op de bank gewoon rustig aan en begin alweer honger te krijgen. Verder voelt t zwaar en strak, meer de spierpijn al een beetje. 

Hoi 😀. Super leuk om je verslag te lezen. Ik ben 28 april geopereerd en herken je verhaal helemaal. Je operatie is toch al weer een week geleden? Hoe gaat het nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Bedankt voor je reactie ! Ohja dan zijn we best tegelijk geholpen. Jaa gisteren zijn de hechtingen er uit gehaald en ben er echt heel blij mee, zijn zo’n dunne lijntjes en al zo goed als dicht. Had echt last van die nachten, dat rechtop slapen is zooo vervelend maar voelt dan wel het beste, aan het begin ook echt moeten wennen. Ook wat mindere daagjes gehad met gedachten van wat doe ik mezelf aan maar dan kijk ik naar de voor en na foto’s en dat maakt het allemaal weer goed. Vandaag zien de littekens er al weer rustiger uit dus dat is erg fijn om te zien. Op advies van de assistente doe ik er nog steriele gaasjes op ( tussen plek van litteken en de bh ) zodat je ook kan zien of er ergens nog vloeistof uitkomt en het een beetje schoner te houden. 
nu voelen ze vooral nog zwaar en is lopen nog wennen. Daarnaast heb ik snachts nog last van vocht in mijn voeten waardoor ik Soms snachts even een rondje moet lopen 😋 hoe heb jij het ervaren ? En waar heb je nu nog ‘last’ van ? 😊

groetjess 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn mijn littekens nu, de huid omheen ziet er beetje gek uit door de afdruk van de gaasjes 😋 deze doe ik er nog tussen om het wat schoner te houden ( 2x per dag nieuwe) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele nette dunne streepjes! Zien er al goed uit. Ik mag m’n hechtpleisters er vandaag zelf afhalen.  Vorige week op controle geweest toen waren ze nog niet helemaal dicht. Hechtingen zijn wel opgelost al. Goede tip van de gaasjes! Die ga ik ook gebruiken. Ik heb de nachten ook als zwaar ervaren en vind het allemaal nog steeds niet pijnloos. Moet nog steeds redelijk rechtop slapen anders wordt ik met heel veel pijn wakker. Het zijn nog twee harde ballen die aan m’n lijf zitten. Voelen nog niet als m’n eigen borsten. Maar lees hier dat dat allemaal normaal is en goed komt. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 oke, ja ik slaap nu ook nogsteeds rechtop, steeds iets rechter. Laatst keer geprobeerd op normaal kussen maar dat voelde nog heel gek, snel mijn kussentoren weer gebouwd haha 😋voor mij voelt het ook nog erg wennen. Ik werk thuis dus ik ben gister weer begonnen, toch echt wennen en was ook erg moe aan het eind van de dag. Kijk er ook erg naar uit om het sporten wat ik dagelijks deed weer op te pakken ( had ook erg lang last van een opgezette buik ) dus dan wil je wel maarja genezen is nu eventjes belangrijker, als de hechtingen nog wat beter genezen zijn wil ik zachtjes weer wat cardio gaan doen enzo. Maarja dat komt allemaal goed inderdaad, kan niet wachten totdat ik echt het gevoel heb dat  ze bij mij horen en alles weer zoals

normaal te kunnen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dit zijn mijn littekens vandaag, morgen alweer een maand post op, ik slaap alweer een weekje gewoon plat op mijn rug. Elke ochtend voelt het nog super strak en even vervelend als ik dan overeind kom. Nu om de dag weer cardio in de sportschool, kijken wat gaat. Moet nu ook iets met dit weer. Voel er nu ook niks meer van als ik rondloop, was aan het begin zo zwaar en een gek gevoel om gewoon te lopen 😋 stiekem al een mini legday gehad met veeeel lunges en apparaten waarbij ik mijn bovenlichaam niet gebruik. Fijn om dat gevoel weer te hebben in mijn benen, ook de spierpijn gemist 😇 veel zin om over 2 weken de rest weer op te bouwen voor zover het goed voelt. Dan mag ik het ook officieel van mijn pc. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.