Jump to content

Sabbo : 30 april 2021 : Dr. van den Elzen : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hoi Allemaal, 

welkom bij mijn persoonlijke verhaal. 
ik ben 24 jaar oud en ik werk op

dit moment bij een klantenservice. Ik mag in verband met de corona thuis werken dus dat is ook gunstig voor mijn herstel. 
Ik heb me aangemeld bij dit forum om zo andere ervaringen te bekijken en misschien nog tips op te doen. Mijn operatie staat inmiddels ingepland op 30 april. Bij de Velthuis kliniek in Eindhoven, chirurg Marijke van den Elzen. Ik krijg anatomisch Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc. Na mijn puberteit in combinatie met de pil was ik 10kg aangekomen, natuurlijk ook bij mijn borsten. Toen ik op mijn zwaarste was had ik een cup E, ik ben toen fanatiek gaan fitnessen. Dat doe ik nu ongeveer 4/5 jaar. Ik ben van 35% lichaamsvet naar nu 19% gegaan, ik ben daardoor ook veel volume kwijtgeraakt. Nu train ik nogsteeds 6 dagen in de week, fitness en cardio. Dat doe ik samen met mijn vriend, ik ben nu ruim 2 jaar met hem samen en we wonen inmiddels ook

een jaar samen. Tijdens onze relatie ben ik steeds meer onzeker geworden, ik schaam me als ik me uitkleed of als we samen douchen. we zijn ook samen fanatiek blijven trainen. Zo bleef er steeds minder volume over bij mijn borsten. Nu zit ik op een 80B. Al jaren heb ik in mijn hoofd dat ik er ooit iets aan wil laten doen. Nu wilde ik is een keer wat voor mezelf doen en mijn grootste onzekerheid aanpakken. Dat is iets waar ik niks aan kan veranderen met sporten. Na overleg met mijn vriend en vader hebben we besloten om ervoor te gaan. Een vriendin was bij kliniek Heyendael geweest en had een erg goede ervaring. Daardoor ben Ik ben op 17 december 2020 op consult geweest. Ik heb eerst ruim 30 min moeten wachten in de wachtkamer, toen werd ik naar een andere kamer gebracht waar ik alsnog 20 min mocht wachten. Je bent dan al gespannen voor je consult en dan moet je ook nog zolang wachten. Ik had niet het gevoel dat ik al mijn vragen kon stellen. Na het consult had ik ook mijn twijfels. Ik ben verder gaan kijken en kwam uit bij de Velthuis kliniek in Eindhoven. Op 28 januari 2021 ben ik op consult geweest bij Marijke van den Elzen. Natuurlijk is het door de corona allemaal anders en mocht ik alleen komen, mijn vriend kon het consult volgen via facetime. Ik voelde me direct op mijn gemak bij de consulente en ook bij de chirurg. Er was alle tijd voor vragen en het passen. De chirurg heeft anatomische implantaten geadviseerd naar aanleiding van mijn wensen. Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc gaat het worden. Ik heb mijn borstvergroting ingepland staan op 30 april, de narcose vind ik nog het spannendste omdat ik dat

nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik heb er wel echt super veel zin in, kan niet wachten. Ik zal een foto bijvoegen van de pas prothese. 8187AF62-2978-4397-8281-A64DB5A719DE.thumb.jpeg.875057693e5c7cdb9788af4f3395b6d1.jpeg

@Sabbo

Welkom op het forum. Spannend dat je het borsten avontuur aangaat. Lekker nog voor de zomer . En inderdaad thuis werk is goed voor herstel👍
Je hoort vaker dat aankomen en afvallen de 2 dingen zijn die invloed hebben op de borsten. Je bent nog lekker jong ook🥳

Kan je lekker lang genieten van mooie borsten. 

Krijg jij hem dual plane of op de spier? 
en de narcose wel een Heel apart gevoel in je aderen , beetje brandend wel. Maar goed het is voor een goed doel😉 zo apart dat je wakker wordt met mooie borsten.😁

En de foto met de pas prothese staat je goed! 
pas goed bij je bouw ook! 

Lekker aftellen voor je het weet is het zover !

Gr.lindan

@Lindan

bedankt voor je reactie 😊

ben ik er vergeten bij te zetten maar ik krijg ze dual plane. 
Ja dat heb ik inderdaad ook gehoord van mijn vriendin, en idd voor een heel goed doel 😋

ben erg benieuwd! 
De tijd vliegt stiekem, lijkt nu alsof het nog best een tijd duurt maar komtgoed ! 

Dankjewel Lindan ! 

Groetjes Sabbo 

• Desert-Rose changed the title to Sabbo : 30 april 2021 : Dr. van den Elzen : Velthuis Kliniek

@Sabbo

Welkom.

Aangezien je al een datum hebt, heb ik de titel gelijk aangepast en het topic verplaatst naar operatieverslagen.

Dit topic kun je je gebruiken voor zowel je verslag als alle verdere updates.

Lees je lekker in hier op het forum en ik wens je veel plezier met aftellen.

x

Op 24-3-2021 om 19:21, Sabbo zei:

Hoi Allemaal, 

welkom bij mijn persoonlijke verhaal. 
ik ben 24 jaar oud en ik werk op

dit moment bij een klantenservice. Ik mag in verband met de corona thuis werken dus dat is ook gunstig voor mijn herstel. 
Ik heb me aangemeld bij dit forum om zo andere ervaringen te bekijken en misschien nog tips op te doen. Mijn operatie staat inmiddels ingepland op 30 april. Bij de Velthuis kliniek in Eindhoven, chirurg Marijke van den Elzen. Ik krijg anatomisch Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc. Na mijn puberteit in combinatie met de pil was ik 10kg aangekomen, natuurlijk ook bij mijn borsten. Toen ik op mijn zwaarste was had ik een cup E, ik ben toen fanatiek gaan fitnessen. Dat doe ik nu ongeveer 4/5 jaar. Ik ben van 35% lichaamsvet naar nu 19% gegaan, ik ben daardoor ook veel volume kwijtgeraakt. Nu train ik nogsteeds 6 dagen in de week, fitness en cardio. Dat doe ik samen met mijn vriend, ik ben nu ruim 2 jaar met hem samen en we wonen inmiddels ook

een jaar samen. Tijdens onze relatie ben ik steeds meer onzeker geworden, ik schaam me als ik me uitkleed of als we samen douchen. we zijn ook samen fanatiek blijven trainen. Zo bleef er steeds minder volume over bij mijn borsten. Nu zit ik op een 80B. Al jaren heb ik in mijn hoofd dat ik er ooit iets aan wil laten doen. Nu wilde ik is een keer wat voor mezelf doen en mijn grootste onzekerheid aanpakken. Dat is iets waar ik niks aan kan veranderen met sporten. Na overleg met mijn vriend en vader hebben we besloten om ervoor te gaan. Een vriendin was bij kliniek Heyendael geweest en had een erg goede ervaring. Daardoor ben Ik ben op 17 december 2020 op consult geweest. Ik heb eerst ruim 30 min moeten wachten in de wachtkamer, toen werd ik naar een andere kamer gebracht waar ik alsnog 20 min mocht wachten. Je bent dan al gespannen voor je consult en dan moet je ook nog zolang wachten. Ik had niet het gevoel dat ik al mijn vragen kon stellen. Na het consult had ik ook mijn twijfels. Ik ben verder gaan kijken en kwam uit bij de Velthuis kliniek in Eindhoven. Op 28 januari 2021 ben ik op consult geweest bij Marijke van den Elzen. Natuurlijk is het door de corona allemaal anders en mocht ik alleen komen, mijn vriend kon het consult volgen via facetime. Ik voelde me direct op mijn gemak bij de consulente en ook bij de chirurg. Er was alle tijd voor vragen en het passen. De chirurg heeft anatomische implantaten geadviseerd naar aanleiding van mijn wensen. Mentor COH lll CPG 322 volume 420 cc gaat het worden. Ik heb mijn borstvergroting ingepland staan op 30 april, de narcose vind ik nog het spannendste omdat ik dat

nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik heb er wel echt super veel zin in, kan niet wachten. Ik zal een foto bijvoegen van de pas prothese. 8187AF62-2978-4397-8281-A64DB5A719DE.thumb.jpeg.875057693e5c7cdb9788af4f3395b6d1.jpeg

Hey ! Welkom en veel succes! Mooie maat ook! 

Het is al bijna zover. Komt helemaal goed met die anesthesie, voordat je het weet ben je in dromenland... 

Welkom 😊 Mooie foto van je passessie, zo te zien past het goed bij je! Jammer dat je eerste consult niet zo fijn verliep, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en nu al een zoveel fijnere ervaring hebt. En super dat je dit jezelf cadeau doet!

De narcose.. tja.. ik vond het heerlijk! Ik had (in een andere kliniek, dat wel) een vrolijk team om me heen, ik gaf zelf aan dat ik het voelde komen, mijn lichaam werd licht en zwaar tegelijk, en met dat ik het zei sliep ik al. Tegenwoordig hoef je er niet zoveel last meer van te hebben als vroeger, horrorverhalen over gaskapjes en misselijkheid... Nee hoor. 10 minuutjes nadat ik wakker werd was ik alweer redelijk helder. Komt helemaal goed 🌸 weet ik zeker.

Veel plezier op het forum!

@Salander 

dankjewel ! 😊

ik heb er heel veel zin in en probeer me niet teveel druk te maken over de narcose, is gewoon even spannend omdat het de eerste keer voor me wordt, maar verder heb ik er alle vertrouwen in. 

Bedankt voor je reactie! 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.