Ga naar inhoud

Wissel van 350cc naar 625 of 725 motiva


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb vandaag een consult gehad bij Wouter van der Pot voor een prothesewissel. Ik zit nu op 350cc mentor. Hij raad mij motiva 625 full aan (14cm breed) of 725 corsé (13,5 cm breed). Ik vind het erg groot klinken en twijfel tussen deze 2 maten. Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke wissel?

 

bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Frukje zei:

Klinkt idd groot. ik ben niet zo thuis in de protheses, maar breedte is ook een belangrijk aspect

 

Volg je Wouter vd Pot op insta? Daar legt hij t ook uit

 

Hoe was t consult? Ik heb in mei eindelijk een afspraak!

 

Ja klopt hoor, ik moet vrij breed, waardoor het aantal cc al veel meer is. Ik wil ook wat boller, dus dat is dubbelop. Bij 625 zou ik op 14cm zitten en bij 725 op 13,5 (14cm zou te zwaar worden, namelijk 825 en dan is de vraag hoe lang het mooi blijft).

 

Consult ging wel vrij snel, maar hij gaf alle ruimte om vragen te stellen en liet ook voorbeelden zien van hoe bepaald aantal cc's eruit zagen bij vrouwen. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij. Succes in mei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, twinkeltjee zei:

Hey ik ben 2 weken geleden geopereerd, van 300 cc mentor naar 700 cc full motiva gegaan. 
ben er erg blij mee! 

 Wat fijn dat je blij bent! Hoe breed zijn ze? En heb je foto's? 

 

Hoe voel je je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 24-3-2021 om 16:02, twinkeltjee zei:

Hey ik ben 2 weken geleden geopereerd, van 300 cc mentor naar 700 cc full motiva gegaan. 
ben er erg blij mee! 

hey, mag ik vragen hoe groot je bent en wat je gewicht is? ik zou graag van 400 naar 600 cc gaan.

ben vandaag op consult gegaan bij dr straten maar die rade mij et precies niet echt aan. hij zegt dat de prothese kan zakken door de zwaarte en omdat ik mager ben. ben 1.63cm en weeg 48kg.

alvast bedankt voor jou reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2021 om 22:20, Natjes_twins zei:

hey, mag ik vragen hoe groot je bent en wat je gewicht is? ik zou graag van 400 naar 600 cc gaan.

ben vandaag op consult gegaan bij dr straten maar die rade mij et precies niet echt aan. hij zegt dat de prothese kan zakken door de zwaarte en omdat ik mager ben. ben 1.63cm en weeg 48kg.

alvast bedankt voor jou reactie

 Ik heb 625 full. Ik ben 1.68 en weeg 56 kilo. Ik had het veel zwaarder verwacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, kw88 zei:

 Ik heb 625 full. Ik ben 1.68 en weeg 56 kilo. Ik had het veel zwaarder verwacht

@kw88 mag ik misschien meekijken in je album? Ik wil ook een wissel laten doen door Wouter. Ik heb nu 445 mentor anatomisch en hij raadde mij 700 full of 775 full aan met interne bh. Heb jij die ook, die interne bh? Jij hebt geen lift gedaan toch?

 

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 26-7-2021 om 17:34, Peanut82 zei:

@kw88 mag ik misschien meekijken in je album? Ik wil ook een wissel laten doen door Wouter. Ik heb nu 445 mentor anatomisch en hij raadde mij 700 full of 775 full aan met interne bh. Heb jij die ook, die interne bh? Jij hebt geen lift gedaan toch?

 

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

 

Ik heb geen foto's van nu in het album. Wel deel ik zo nu en dan via fb foto's aan mensen die in de fb groep Borstvergroting en -verkleiningen en Co. zitten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-8-2021 om 11:53, kw88 zei:

Hoi Sandra,

 

Ik heb geen foto's van nu in het album. Wel deel ik zo nu en dan via fb foto's aan mensen die in de fb groep Borstvergroting en -verkleiningen en Co. zitten.

 

Ah dankjewel voor je reactie! 
Ik ga de fb groep opzoeken!

Heb jij wel een interne bh en zo ja, wat is jouw ervaring?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.