Ga naar inhoud

Hoixxxx : 17 mei 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey meiden, sorry dat ik even niks laten horen heb. Ik probeer er om eerlijk te zijn niet al te veel aan te denken...:( ik heb op de 20ste een afspraak bij de chirurg en dan weet ik meer. Mijn linkerborst ziet er gewoon niet zo uit als ik gehoopt had. Vannacht nog een nachtmerrie gehad dat ik het aan de chirurg liet zien en dat hij zei ‘wat stel je je aan, er is niks aan de hand’😂. Ik zal later wel nog een fotootje erop zetten, je ziet gewoon heel duidelijk het implantaat eronder vandaan uitsteken. & hij zit ook echt een stuk lager dan rechts. Het litteken ook, dus met een bikini aan gaat dat linkerlitteken er ook onder vandaan te zien zijn. Ik vind het echt ontzettend kut, ik had zo gehoopt dat ik gewoon lekker op het strand kon flaneren met m’n boobies. Maar op de 20ste weet ik dus meer. Dank jullie wel voor jullie medeleven, dat betekent echt veel. X💖 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om even iets van je te horen. 
Wat ontzettend balen dat het zo gezakt is. 😢

Knap van je dat je er niet aan probeert te denken, lijkt me heel lastig. 
 

Ik hoop dat je de 20e meer duidelijkheid krijgt. 
 

Veel liefs!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxxoh meid wat fijn om even wat van je te horen. 
Heel begrijpelijk dat je je eventjes hebt afgesloten. En knap dat je dat in zoverre kan.

Wat de andere meiden ook al zeggen, ik kan mij niet voorstellen dat er op die manier gereageerd gaat worden, maar ik snap jouw bezorgdheid wel.

wat k*t dat je nog 10 dagen moet wachten, maar het komt goed! Dikke knuffel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje klopt, ik had wat foto’s gestuurd. Maar ik denk dat hij het eerst in het echt wil zien voordat hij er echt iets over kan zeggen. Had het liever eerder geweten 😕.

 

en @Frukje en de rest @Von5385 @Daniëla89 @Noor45 @Wendy2020 @Diana75 Dank jullie wel voor de steun 😊💖. Ik weet ook wel dat het uiteindelijk wel goedkomt. As de chirurg een redelijk persoon is ziet ‘ie dat het niet klopt & gaat ‘ie me helpen. Dat kan niet anders! Wel is het zo dat ik niet graag in de spiegel kijk of er überhaupt mee bezig wil zijn. Ik trek na het douchen gelijk weer m’n operatiebeha aan & ga verder met mijn dag... ipv het internet afspeuren naar leuke behaatjes die ik kan dragen na die 6 weken. Dus dat is wel heel jammer. 
 

Ik heb wat nieuwe foto’s erop gezet, dan weten jullie waar ik het over heb (hoop dat het een beetje duidelijk te zien is). Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb bottoming out voorbij zien komen & een double bubble...? Weet niet zo goed wat de ‘complicatie’ hierzo is...

 

In ieder geval nogmaals dank meiden voor jullie compassie... allemaal een virtuele knuffel terug 😘💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HoixxxxIk begrijp je na het zien van de foto’s inderdaad wel goed. Op de vorige foto’s zag ik het minder duidelijk. 
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hij je afwimpelt, of dat het aan jou ligt. 
 

Wel is het erg vervelend dat je inderdaad niet kan genieten van je nieuwe boobies nu en lekker kan gaan shoppen of iets dergelijks. 

 

Hopelijk krijg je de 20e gelijk duidelijkheid💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Hoixxxx heb ook je foto's bekeken en kan ook zien wat je bedoeld. Ik denk ook dat je niet bang hoeft te zijn dat hij je afwimpelt net wat Wendy zegt, het ligt niet aan jou. Is allemaal erg vervelend, maar weet zeker dat het bij jou ook goed gaat komen...duurt helaas wat langer. Dikke knuffel😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even bijgelezen, wat vervelend zeg 😥 Het lijkt er inderdaad op dat het implantaat onder de borst is uitgeschoven. Misschien is de imf/spier daar niet goed genoeg vastgezet na de operatie? Op de insta van wouter vd pot heeft hij hier ook eens een post over gemaakt. 
 

Ik hoop dat ze met je meedenken voor een oplossing. 
 

Overigens, buitenom deze “bottoming out” vind ik ze wel héél mooi hoor. Mooie maat, past goed bij je 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat ellendig, hoop dat het "simpel" te verhelpen is... Wel balen dat je nog zo lang moet wachten zeg... Als je geopeerd moet worden kan je weer al die weken opnieuw herstellen. Anderzijds misschien beter om die 6 weken te wachten want dan is het meer genezen en heeft de PC misschien een beter beeld. 

 

Sterkte in ieder geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxxze gaan je echt wel helpen hoor. Het is duidelijk dat het niet klopt aan één kant. Je andere borst ziet er trouwens prachtig uit. Echt een mooie vorm. Ik duim dat je over een korte tijd ook mag genieten van dit mooie resultaat aan beide kanten en dat je heel snel duidelijkheid hebt. Kan me voorstellen dat het te lang duurt voor je deze onzekerheid. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxx ik lees je berichten, wat enorm naar zeg! Heb je foto's niet gezien, maar je gevoel hierbij lijkt me killing. Verheug je op zoiets leuks. Las ook echt de euforie in je berichten en nu dit, waarmee je helemaal uit dat gevoel weg getrokken wordt en bent. Ik hoop voor je dat de 20e de pc je goed nieuws gaat geven en je gaat helpen, zodat je weer dat blije gevoel terug krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.