Ga naar inhoud

Hoixxxx : 17 mei 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik word op 17 Mei geopereerd door dr. Schellekens. Ik krijg links 290 cc en rechts 315 cc dual plane. Ik heb al twee keer gemaild met de vraag of ik (Ietjes) groter mag... Maar hij zegt dat dit echt het maximale is. Ik ben 168 en weeg 53 kilo (ben best dun, weinig heupen ook), dus hij heeft waarschijnlijk ook wel gelijk 🙂. Maar toch! Is er iemand met een beetje mijn bouw? En hoeveel cc en wat voor cup gekregen?

Ohja en ik kom van een 70B (Hunkemöller soms ook C, maar dat klopt denk niet helemaal).

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het gaat ook om de breedte per borst. Stel je borst is 12 cm en je doet daar een prothese van 14 cm breed in, dan lijkt het al gauw onnatuurlijk en strak denk ik. Dus misschien kun je nog vragen wat je borstbreedte is, dat hebben ze als het goed is gemeten. Ik ben zelf 170 en weeg 59 kg en had een lege b cup.  Mijn borstbreedte was 14 cm en de prothese die erin zit, is dual plane geplaatst en is 12,5 cm breed en 380 cc. Dus in totaal 1,5 cm ruimte over (eigenlijk 0,75 cm rechts en dus ook links denk ik dan maar). Dus dat pastte er goed in volgens mijn pc. Was ik kleiner gegaan, dus minder cm en cc, dan was de vulling minder goed geweest en was ik groter gegaan, was het onnatuurlijker geworden. Misschien had ik nog wel iets groter kunnen gaan, maar nu ogen ze mooi vind ik zelf. Mijn foto's zijn openbaar, ja mag altijd even kijken. Ik ben nu bijna 4 maanden p.o.

Succes met je keuze !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anns!

 

Dank voor je reactie! Mijn borstbreedte is als ik het goed herinner 12.5 cm, dus dan klopt die 315 cc denk ik wel met behulp van jouw afmetingen. Ik was bij het passen ook wel tevreden hoor, maar ben bang voor ‘boob-greed’ (hoe ze dat zo mooi zeggen haha). Maar nu ben ik wel wat geruster. Ben benieuwd of het na de operatie echt zo eruit ziet als bij het passen of toch anders... hoe is dat bij anderen?

Had trouwens ook even naar je foto’s gekeken! Ziet er mooi uit, dus dankjewel! Is wel super om zo te kunnen vergelijken en bij anderen spieken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2021 om 17:28, Lauk zei:

Mijn borstbreedte is ook 12.5 cm en heb motiva 450 cc

maar ben wel 1.77 lang en 62 kilo

Ah oké... dan twijfel ik weer een beetje... ik heb al naar wat andere klinieken gebeld voor een second opinion, maar (degene bij mij in de buurt) zitten allemaal vol. Of ik moet lang wachten en daarvoor ben ik te ongeduldig haha. Wil zo snel mogelijk mijn boobies 😜!

Maar het is ook best verwarrend allemaal, ik was een jaar geleden bij Diana Gabriels op eerste consult geweest (voelde me er niet goed bij, dus niet gedaan). Maar die zei toen 550cc!

Nu had ik bij dr. Schellekens wel een goed gevoel hoor, hij weet er wel wat vanaf denk ik dan. En bij het passen was ik dus wel echt tevreden. Ik heb de foto’s bijgevoegd. Zoals je ziet ben ik best tenger gebouwd en past dit wel bij m’n lichaam. Maar dan is het dus de vraag of dit ook echt het eindresultaat zal zijn...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Hoixxxx ik begrijp je helemaal😆 ik heb een kleine b en krijg binnenkort 450 cc en vraag me af op welke maat ik uiteindelijk ongeveer ga uit ga komen. Het resultaat is zo verschillend bij iedereen🧐 

Ja precies! Ik heb mijn pasfoto toegevoegd, als het er zo uitziet ben ik blij, maar als ik dan naar foto’s kijk van borstvergrotingen van rond de 300 cc vind ik het zo klein ogen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Salander zei:

Welkom! Nog even wachten... Hoe hou je je onder het wachten, spannend, of vooral zin in?

Mbt je vraag over het volume kan ik je niet goed helpen, ben 1.75 ongeveer en weeg tussen de 63 en 65. Ik heb 340 cc voor de spier gekregen.

Ja dankjewel! Nee, vind het totaal niet spannend eigenlijk... echt heel veel zin juist om wakker te worden en gewoon borsten te hebben haha! 
en 340 cc, wat voor cup heb je nu? Ik hoop zelf op een (kleine) cup D... weet dus niet of ik dat met 315 cc ga halen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hiero 🤗

Leuk hoor dat je de knoop hebt doorgehakt. Vind de maat op de foto goed bij je passen hoor!

Ik heb zelf 300 cc maar het verschilt idd zo per persoon.. je voorsituatie bepaalt voor een groot deel hoe het gaat worden.

Zit nu met beugel bh's op 75D. Ik ben 165 en 59 kilo en zat hiervoor op een 75B.. als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Marietjuh zei:

Welkom hiero 🤗

Leuk hoor dat je de knoop hebt doorgehakt. Vind de maat op de foto goed bij je passen hoor!

Ik heb zelf 300 cc maar het verschilt idd zo per persoon.. je voorsituatie bepaalt voor een groot deel hoe het gaat worden.

Zit nu met beugel bh's op 75D. Ik ben 165 en 59 kilo en zat hiervoor op een 75B.. als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album 😉

Dankjewel! 😊

En ja, zou wel even willen spieken! Zit ie bij jou voor of achter de spier? En ronde of anatomische? Ik krijg rond iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, onze situaties zijn vergelijkbaar. Ben ook door Schellekens geopereerd, lengte 168 en 53,5 kilo (post op haha). Ik heb 215 cc rond B-lite dual plane gekregen. Heeft de dokter op het moment zelf voor gekozen ipv 250 cc. Hij gaf aan dat er in de pocket niet groter paste en het er idd onnatuurlijk uit zou zien. Daarbij zou het herstel ook trager en moeilijker gaan. 

 

Nu wou ik zelf ook geen grote, maar wel jammer dat 250 niet paste. Desondanks ben ik tevreden met het resultaat. Je bent in goede handen bij de Schellekens 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik heb anatomisch voor de spier. Ik heb je toegevoegd! :6:

Nou die zien er prachtig uit zeg! Dan lijkt 300 cc ineens weer heel anders dan bij andere borstvergrotingen😆. Maar ja, dat zeggen ze natuurlijk ook, het is zo verschillend per persoon. Maar dankjewel voor het toevoegen, weer extra vergelijkingsmateriaal haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maja zei:

Hey, onze situaties zijn vergelijkbaar. Ben ook door Schellekens geopereerd, lengte 168 en 53,5 kilo (post op haha). Ik heb 215 cc rond B-lite dual plane gekregen. Heeft de dokter op het moment zelf voor gekozen ipv 250 cc. Hij gaf aan dat er in de pocket niet groter paste en het er idd onnatuurlijk uit zou zien. Daarbij zou het herstel ook trager en moeilijker gaan. 

 

Nu wou ik zelf ook geen grote, maar wel jammer dat 250 niet paste. Desondanks ben ik tevreden met het resultaat. Je bent in goede handen bij de Schellekens 🤗

Ohh wat super! Ja, inderdaad, precies dezelfde proporties! Fijn dat dr. Schellekens je goed heeft geholpen! Ik vond hem ook heel kundig overkomen. Dus ben benieuwd naar de operatie!! kan niet wachten😬😬

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Hoixxxx zei:

Nou die zien er prachtig uit zeg! Dan lijkt 300 cc ineens weer heel anders dan bij andere borstvergrotingen😆. Maar ja, dat zeggen ze natuurlijk ook, het is zo verschillend per persoon. Maar dankjewel voor het toevoegen, weer extra vergelijkingsmateriaal haha.

Dankjewel! :D Klopt, ziet er bij iedereen anders uit!

Graag gedaan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Hoixxxx

 

Hoi meis,

 

Nog een maandje en dan is het zo ver, spannend, maar ook wel een leuk vooruitzicht denk ik.

 

Ik heb de titel even aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen. 

Dit topic kun je blijven gebruiken, voor updates en verslag ( als je dat leuk vind) 

 

Heel veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2021 om 14:18, Hoixxxx zei:

Ohh wat super! Ja, inderdaad, precies dezelfde proporties! Fijn dat dr. Schellekens je goed heeft geholpen! Ik vond hem ook heel kundig overkomen. Dus ben benieuwd naar de operatie!! kan niet wachten😬😬

Hey @Hoixxxx even een update. Ik heb laatst bij de Hunkemöller nieuwe bh's gekocht en kwam uit op een 70D.  Zonder bh aan lijkt het meer op een C. Denk dat 65C ook wel zou passen, maar Hunkemöller heeft geen 65 omtrek. Maar de bh maten na de operatie zijn niet te vergelijken met voor de operatie ivm de vormvastheid van je borst. Maar met +-300 cc kom je zeker wel op een D uit :) Alvast succes over een paar weekjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 16-4-2021 om 08:32, Desert-Rose zei:

@Hoixxxx

 

Hoi meis,

 

Nog een maandje en dan is het zo ver, spannend, maar ook wel een leuk vooruitzicht denk ik.

 

Ik heb de titel even aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen. 

Dit topic kun je blijven gebruiken, voor updates en verslag ( als je dat leuk vind) 

 

Heel veel plezier met aftellen.

 

x

Heyy, sorry al een tijdje niet gereageerd. Dankjewel!! Vind t spannend maar wel heel veel zin erin😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2021 om 23:17, Maja zei:

Hey @Hoixxxx even een update. Ik heb laatst bij de Hunkemöller nieuwe bh's gekocht en kwam uit op een 70D.  Zonder bh aan lijkt het meer op een C. Denk dat 65C ook wel zou passen, maar Hunkemöller heeft geen 65 omtrek. Maar de bh maten na de operatie zijn niet te vergelijken met voor de operatie ivm de vormvastheid van je borst. Maar met +-300 cc kom je zeker wel op een D uit :) Alvast succes over een paar weekjes! 

Hoi Maja! Dankjewel voor de update! Ik ben er nu ook van overtuigd dat dit de beste maat is 😅. Ook wel wat nachtmerries had dat ze veel te groot waren😂. Maar wat fijn, ben jij ook pas net geopereerd? Dat je pas net beha's kon passen? Hoe is alles gegaan! Ik ben nu over een weekje aan de beurt🥵 Vind het nu wel spannend worden! Ik droom al zo lang voor mooie borsten, dat ik bijna vergeet dat ik eerst die operatie moet doorstaan!😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Ik snapte nog niet helemaal het verschil tussen voorstellen & operatieverslag. Dus mijn vorige topic was alweer een tijd geleden en ook meer een vraag.. haha. Dus bij deze wil ik me even goed voorstellen en hoop ik jullie ook op de hoogte te houden van mijn operatie!! Die is overmorgen al 😆
 

Ik ben dus 21, cupmaat b/c (ze zijn best wel ongelijk, dus als er meiden zijn die daar ook ervaring mee hebben hoor ik het heel graag (!)). 170cm, 53 kilo (dus een hele slanke bouw). Ik ben student en alles is natuurlijk helemaal online dus de perfecte tijd om onder het mes te gaan! 😆.

 

Ik had al in mijn eerdere topic verteld wat voor cc’s enzo ik krijg, maar het is dus in links 290 cc en rechts 315 cc. Ik heb net een album aangemaakt met mijn voorsituatie en ik vond dat nogal confronterend 🥴. Ze zijn nog ongelijker dan ik in eerste instantie dacht! Nu ben ik mezelf dus helemaal bang aan het maken met dat het er dan straks bij mij niet uitzien etc. 😂. Anyways, ik hoop dus wat morele steun te krijgen van andere ongelijke borsten-borstvergrotingen die er mooi uit zijn gekomen haha. En ook voor de meiden die nog moeten, en een beetje dezelfde situatie hebben !! Ik hoop een beetje een goed voorbeeld te kunnen geven van hoe het er dan uit komt te zien ! Ik heb mijn album privé maar als je het vraagt mag je wel even meespieken zoals ik ook bij een paar van jullie al heb gedaan :).

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HoixxxxWe hebben al vaker contact gehad, zeker gezien onze OK datum zo dicht op elkaar zit 🥳 maar ik ga je verhaal hier ook zeker volgen! 
 

Ik ga morgen ook de foto’s maken voor in mijn album. Ik snap je situatie als ik naar je foto’s kijk, maar ik moet zeggen dat ik het niet storend vindt. Ik weet zeker dat je een heel mooi eindresultaat gaat bereiken met de maat die je hebt gekozen!

 

Hoe gaat het nu met de zenuwen? Nog maar een paar nachtjes slapen! 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 Hi Wendy, ik kijk er echt naar uit! Voor jou ook nog maar een paar daagjes!😊

Van mij had het vandaag wel mogen gebeuren 😂👍🏼. Ik hoop ook dat het een mooi eindresultaat wordt ☺️. Dat zien we morgen dus !! (nouja nog niet echt natuurlijk) Ik hou je op de hoogte 😁😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.