Ga naar inhoud

Kverhage : 24 maart 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@kverhage Yo girl ik ervaar vooral nog last van m’n rechterborstspier. Alsof ie gewoon echt denkt ik ga winnen😡 soms heb ik wel inderdaad steekjes ergens in m’n borst of voel ik de littekens wat meer trekken. Het is best een ingrijpend proces allemaal hè!🤯 Wat dat betreft kan ik niet wachten tot alles weer gewoon normaal voelt😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Jill olivia oh ben blij dat we het een beetje hetzelfde ervaren, hebben we wat aan elkaar haha 🥰 Dat trekken en steekjes had ik idd ook paar dagen geleden, ben benieuwd of jij ook krijgt wat ik dan nu heb haha. Spieren heb ik ook bij 1 borst langer last van gehad, had het eerste heel erg links en rechts bijna niet, toen was links klaar en rechts een beetje en nu is de spierpijn wel zo goed als weg moet ik zeggen. Zal bij jou dan ook wel snel voorbij zijn hoop ik🤗 hoop ook dat alles snel weer lekker normaal is, kan me bijna niet voorstellen dat ik alles weer normaal kan doen straks hahaha. Denk dat ik nooit meer normaal op me buik durf te liggen 😂 jij hebt natuurlijk een wissel gehad, dus vertel hoe was dat om voor het eerst op je buik te liggen enzo😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhageNou ik ben zeker blij dat we elkaar hier hebben op het forum!🥰🤩 
Qua pijn moet ik zeggen dat ik alleen nog paracetamol heb dus dat is wel fijn. Maar hopelijk als ik paar dagen verder ben kan ik helemaal eraf! 
Om eerlijk te zijn heb ik nooit meer op m’n buik geslapen met m’n oude implantaten. Die zaten voor de spier en waren veel soepeler wel dan deze. Mischien is iedereen daar anders  in hoor. Ik kon wel bijv op een massage tafel liggen maar ik voelde ze wel. En nu met de mount Everest lijkt het me idd ook wel een uitdaging. Ik ga eerst maar eens voor op m’n zij haha heb je dat al geprobeerd? Dat is ook next level👻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3 weken foto staat er op! Ik schrik (positief) er bijna van haha. in het echt ben ik er al zo aan gewend en vraag ik telkens aan mijn vriend 'ze zijn toch wel groot?' Voor mijzelf dus ook wel goed om die foto's zo bij te houden 😂😂

 

Verder heb ik sinds een paar dagen gemene pijn aan mijn ene borst, waar ook de grootste prothese in zit. Ter hoogte van mijn litteken maar dan diep van binnen, gok dat dit misschien is omdat daar ook echt mijn ultieme max aan cc's in zit. Litteken ziet er heel rustig en goed uit en heb verder ook geen koorts oid. Buiten die pijn heb ik nog weinig last, spieren voel ik nauwelijks meer en slapen gaat ook goed. Al ben ik het op mijn rug liggen heeeeul erg zat haha, achja je moet er wat voor over hebben. Op mijn zij durf ik echt nog niet aan. Kan niet wachten om weer lekker normaal te slapen, maar ook hoe het er straks uit ziet in mooie bh's en bikini's!!!! Hopen dat het weer snel wat warmer wordt en we weer lekker in de zon kunnen zitten in de tuin☀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens, hou die pijn in de gaten! Ik had zelf ook aan een kant langer pijn, echt zo'n vermoeiend zeurend gedoe. Dat was uiteindelijk na 4 weken ongeveer wel weg, heb ook echt niets in huis gedaan al die tijd, rust gegeven om die pijn weg te laten zakken. 

Ik ga zo eens naar je foto's kijken 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend gebelt voor de pijn, ze zeiden dat het er bij hoort en dat het waarschijnlijk de wond van binnen of de weefsels zijn die aan het rekken zijn. Het zou rond de 4 weken toch wel minder moeten worden en omdat mijn litteken aan de buitenkant er heel goed uit ziet zou er niks aan de hand zijn. Dus ik kijk het dan nog maar even aan deze week, baal wel want ik zit alleen maar op de bank of in bed op mijn telefoon of tv te kijken, dus ga mij nu aardig vervelen😂 heb ook weer meer hulp nu nodig van mijn vriend, maarja het is even niet anders. Als ik loop schuif ik letterlijk met mijn voeten over de grond om vooruit de bewegen, dus hoop dat het snel beter wordt.

 

Hoop dat jullie allemaal lekker slapen❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben er weer meiden. Heb echt even pittige dagen achter de rug, maar gaat vandaag weer een stuk beter. Ik slik wel 3 ibuprofen op een dag, maar dan kan ik tenminste weer een beetje normaal rond bewegen. Hopen dat het nu weer in een stijgende lijn blijft gaan! Morgen al weer 4 weken PO, gaat toch snel hoor de tijd. Morgen weer nieuwe foto posten 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug🙂 wat vervelend om te horen dat je nog steeds zo last hebt joh😔 hoop voor je dat je daar snel weer vanaf bent. Gaat het lopen wel al beter nu? Tijd gaat inderdaad snel ik ben morgen ook al weer 2 weken po. Ben benieuwd naar je foto! Zal morgen ook weer even een foto plaatsen😇 groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 4 weken foto staat er op! Heb wel even een soort dipje, heb in mijn hoofd gehaald dat ik ze niet meer groot vind en ben me nu blind aan het staren op de foto's en in de spiegel 😅 hoop dat het even een moment is, las dat jij het ook even had/hebt (?) @Jill olivia Verder gaat het gelukkig nog steeds beter, ik durf nu ook weer helemaal zelf te douchen (behalve mijn haar) en af te drogen. Heb vandaag ook voor het eerst mijn litteken crème gesmeerd, voelde minder raar als ik had verwacht haha.

 

@Daniëla89 ja het lopen gaat gelukkig ook weer beter! Vanmiddag zelfs weer een klein rondje gelopen, dat was echt even heel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage gelukkig dat je weer een beetje wandelingetjes kan maken maar wel rot dat je een beetje een dipje hebt nu😔je moet jezelf niet zo gek maken joh! heel eerlijk..ik zie hele grote boobs en vind ze echt heel erg mooi!🙊😍 je hebt er helemaal niets aan want wat jij ervan vindt is het belangrijkste natuurlijk,maar ik denk ook dat als we straks een mooie bikini of bh aan mogen je een heel ander beeld krijgt van je boobs. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage Meid ik heb PRECIES hetzelfde. Ik had ook een dikke of in dit geval niet dikke dip. Opeens in m’n hoofd gehaald dat ze niet meer groot genoeg waren. Had ik niet dit moeten doen of had ik niet dat. Maar ik denk dat je ogen op een gegeven moment wennen aan wat ze zien.  Als ik jou foto open zie ik namelijk wel een paar prachtige grote borsten en krijg ik zin om André van duins grote bloemkolen te gaan zingen 🥳🥳🥳❤️❤️❤️😜 maar zonder gekheid Ik stond ook steeds maar te staren in de spiegel echt HEEL vervelend. Ik kan je als tip geven stop ermee als dat lukt. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik ze een kans geef minimaal een jaar. En andere tip is trek stiekem heel even een normale bh aan nou echt meid va va voom dan zien ze er echt meteen heel anders uit I promise. Je bent al zo lang in de lappenmand ook al. Nog niet op volle sterkte en ik denk als je straks je leven weer helemaal terug hebt je je ook echt beter gaat voelen. 
@Daniëla89 idd straks in bikini en bh’s zie je echt het verschil. Jij nog dip vrij gelukkig?

 

goed dat je het deelt hoor! Heb ik ook gedaan en ik hoop dat het je een beetje helpt. Hou vol en denk aan leuke feestjes met leuke kleren etc!! 
Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 @Jill olivia Wat zijn jullie toch een ontzettende lieverds❤ heb zoveel aan jullie allemaal hier op het forum, dankjewel meiden 🥰 ben blij te horen dat jullie ze nog wel groot vinden hahaha. Ga ook stuk om je Andre van Duin liedje 😂😂 gekkie ben je toch ook hahaha, wel blij om te horen. Jullie hebben ook gelijk, zal ook al weer heel anders zijn in bikini en bh straks. Voelde mij vanochtend toen ik de foto opnieuw zag ook al weer wat beter en na jullie lieve berichtjes, helpen me echt. Je zit je zo blind te staren en idd je ogen wennen er zo snel aan😱 heb mijn eerste enigzins normale bh besteld, zo'n calvin klein bralette, als ik die binnen krijg trek ik hem wel stiekem even aan 🤭 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage wow ja echt zo naast elkaar zo een verschil! Tis echt prachtig ik hoop dat je het ook blijft zien! Oh cool die bralette ben echt benieuwd als je em hebt straks! 
Ik vond met opruimen een foto van m’n originele boobs als 17 jarige ik zal em er wel even tussen zetten haha is mischien wel leuk! Dus Meis als je sip bent zet André van duin op dit weekend en gaan met die banaan!❤️😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage @Jill oliviainderdaad een goed idee! Wat een verschil he😵 als ik mijn voorsituatie zie dan ben ik zo blij dat ik het gedaan heb🙊wat verschrikkelijk! ik heb gelukkig nog geen dipje gehad maar het kan iedereen overkomen hoor meiden😘 ik had een paar dagen geleden een triumph sport bh besteld je hoort er zulke goede dingen over en merkte toevallig gisteren ineens dat mijn hema knaller niet meer past🧐 er veranderd ook nog zo veel. Leuk dat je die foto nog hebt jill! @kverhagedie brallette zal je heel mooi staan😍👌🏼maak er een mooi weekend van!💪🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivialief dankjewel, ik ben ook al wel weer een beetje uit me dipje. Anders zet ik de bloemkolen op haha 😂 Ben jij nu met je 4 weken ook al litteken creme aan het smeren?

 

Ben zo benieuwd hoe die bralette gaat staan en welke maat ik moet hebben! Heb de L en XL besteld. Van me operatie BH had ik ook L, dus ben benieuwd, hoop dat hij maandag komt!!!!

 

Ben vandaag naar een verjaardag geweest, kan zeggen dat het steeds beter gaat al ben ik wel kapot en iets meer pijn als ik thuis kom. Maar ben blij dat ik weer wat dingetjes kan. Fijn weekend allemaal 💗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia Het gaat gelukkig alweer wat beter met mijn dip! Bralette komt vanavond binnen wohoooo, plaats dan meteen een foto ervan samen met de 5 weken foto. Heb ook een bikini binnen! Ook van CK, had een L en XL besteld, de L zit wat los bij de omvang (zie je verder niet) maar aan de strakke kant bij de boobies, wel prima nog, maarja wat wil je met onze bloemkolen 😂 zal ook wel lekkerder zitten als ze nog wat zachter worden. De XL zal sowieso te los worden bij de omvang denk ik. Ben benieuwd naar de bralettes vanavond! Echt fijn dat het goed gaat op je werk! Geloof ik van je conditie, ben nog steeds kapot na kleine dingen doen. Wel gaat het ook goed met mijn pijn, is zo goed als weg🥳 Kan ook niet wachten lekker bh's te gaan shoppen binnenkort!! Hoe zitten de beugel bh's nu bij jou? Of heb je ook beugelloze gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update, ik moet mijn 5 weken foto nog maken! Maar hebben het even heel druk gehad thuis want mijn vriend was jarig. Ik heb de CK bh's binnen, maar volgens mij zijn ze allebei te klein 😂 Ik had toch ook nog even voor de zekerheid de XL bikini top aangetrokken en die zat toch een stuk fijner.. de omvang zat los, maar niet meer als bij de L en is gelukkig niet zichtbaar voor het oog. Maar mijn vriend hoefde deze achter sluiting niet zo mega bij elkaar te trekken als bij de L, maar moest even beseffen dat het dus XL wordt hahaha. Die bh's had ik in M en L besteld, wordt dus ook een XL denk ik. Ben benieuwd hoe die gaat zitten. Als ik mijn 5 weken foto heb gemaakt post ik ook de bikini foto mee. Verder gaat alles erg goed! Ik doe nog voorzichtig en niet te veel, maar ben zo blij dat ik weer wat kan (mijn vriend ook😂). Ik ga nu ook voorzichtig een beetje kantelen in bed, super fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage ben zo benieuwd hoe het zal staan!!🤩 een "M" bestellen ook echt met zulke tetten🤪 jij bent grappig. Kan niet wachten tot ik een keer een fatsoenlijke bh aan kan,is toch wel een heel ander gezicht dan zo'n sport bh😆 nou meid je hebt ze niet gratis gekregen hè die boobs..fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat(ook voor je vriend😂) fijne avond!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve meiden,

Ik was gister 6 weken PO! Heb een foto gemaakt maar ik zie nergens staan dat ik mijn foto kan uploaden 🤔 zit mijn album dan misschien al vol met 10 afbeeldingen?

 

Ik voel mij goed, doe nogsteeds rustig aan met huishoudelijke dingen, maar probeer het langzaam steeds meer op te pakken. Scooter rijden doe ik ook weer sinds een weekje, hier in de wijk nog wel stapvoets over al die hobbels want dat voel ik dan naderhand wel als het nog erg heen en weer schud. Mijn littekens gaan ook goed!

 

Wel heb ik nogsteeds een beetje last van mijn dip of het niet te klein is, het scheelt dat ik niet groter kon dus kan niet echt spijt hebben haha. Ben daarom denk ik ook iets minder actief op het forum. De M en de L van de CK bralette waren allebei te klein, dus een XL is onderweg! Ook heb ik een beugelbh aangehad in 75 G 😱😱, wat nog strak en krap zat, maar wel goed als ze zachter zijn denk ik. Ik snap dus niet hoe ik met een cup G nog kan twijfelen 'of ze wel groot zijn'.. bizar wat je hoofd er dan van maakt.. heb ook een beetje moeite met mijn 6 weken foto posten, naar mijn idee worden ze met elke foto kleiner, maar dat is misschien het zakken.. ik weet het even niet. Ik hoop dat ik snel de foto kan posten, dan kunnen jullie mee kijken!! Misschien dat ik een 2e album moet maken, even kijken of dat kan als silver member. 

 

Hoe gaat het met jullie? @Jill olivia @Daniëla89 en de andere meiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.