Ga naar inhoud

Kverhage : 24 maart 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 29-3-2021 om 23:01, kverhage zei:

Als het goed is staan de foto's er op! Als je nog niet toegevoegd bent en je wilt graag kijken let me know!

Ik ben wel heel benieuwd dus mag ik ook meespieken?

Zal je ook toegang geven tot mijn album (4-1 geopereerd door dr. Van der Weij) :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het is heel goed gegaan! Hij vroeg eerst even hoe het allemaal was gegaan, wat goed was. Toen vest en bh los gedaan zodat hij kon kijken en voelen zachtjes, dat was ook allemaal goed. Toen moest ik liggen op de ligbank en ging hij naar de littekens kijken. Ging ook goed en deed hij echt voorzichtig, hij maakte de pleisters eerst nat en trok ze er toen heel zachtjes af. Zagen er heel goed uit, niet rood of dik, alleen nog wat naar binnen getrokken door het hechten maar dat was normaal zei hij. Toen heeft hij de knoopjes afgeknipt met een pinnetje en een klein schaartje, voel je ook echt niks van want ze zijn zo voorzichtig. Nieuwe pleisters er op en gaan met die banaan wohoo. Deze pleisters moet ik er zelf na een week op dezelfde manier als hij afhalen en mag 4 weken na de operatie datum beginnen met een van hun gekregen litteken crème, vanuitgaand dat de wond dan dicht is.

Was wel kapot van de reis etc merkte ik dus ben toen lekker achter me serie gekropen en vroeg gaan slapen. Hoe is het nu bij jou @Jill olivia? Zal zo ook ff je verslag checken, hoop dat je al wat meer kan bewegen. Vandaag is het voor mij precies een week geleden dat ik geopereerd ben😱 dat is snel gegaan zeg..

 

@Daniëla89tuurlijk! Als het goed is had ik je al toegevoegd, schrik niet van de zwelling🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe!! Oh wat goed dat het er allemaal goed uit ziet 🥳🥳🥳🥳 kan me voorstellen dat je kapot was van de reis!!

elke dag ben je een beetje dichterbij de eindstreep van mooie genezen borsten! 

Ik zit nu ff in het zonnetje in de tuin. Heb me met beetje hulp gedouched en normaal aangekleed ipv sloeber style😂😂 beetje m’n haar normaal. 
jeetje alweer een week wat gaat het snel!!

en idd laat de Corona snel voorbij gaan en stampen maar weer op die heerlijke feestjes want die mis ik echt!

Geniet van de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia dankjewel ik ben ook al zo blij ermee😍 ja is echt leuk om het verschil ook te zien. Ben zo benieuwd naar die van jou!!! 

 

@Twijfel88 dankjewel ben zo blij whoop whoop! Ja ik voel me echt steeds beter, ik doe steeds meer zelf, moet dan dus wel opletten dat ik niet teveel wil doen maar als ik dat doe gaan me borsten/spieren strak staan en denk ik oja ff rustig aan weer. Maar ben echt blij dat ik weer een beetje rommel en normale zithoudingen aanneem hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhagemag ik ook meekijken in de album? Ben me aan het oriënteren voor operatie, onder andere bij de Boerhave kliniek. Heb een consult staan bij dr van de Weij, maar aangezien hij veel voor de borstspier opereert twijfel ik of ik niet beter een consult kan plannen bij een andere arts. Ik wil graag DP. Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry meiden was even afwezig door wat privé problemen, maar ben er weer!

 

@Jill oliviaomg je borsten zijn zo mooi!!!! Nu al! Echt blij voor je. Ik ga vanavond ook weer een foto plaaten van 2 weken PO!

 

@Essebes1234 ja ik zal je toevoegen! Vanavond post ik een nieuwe 2 weken foto erbij. Dr. van der Weij heeft idd een sterke voorkeur voor voor de spier, zelf erg blij dat ik alsnog voor Dr. Bakker ben gegaan, geweldige arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234 ah dankjewel! Ik ben er ook al heel blij mee. 2 weken PO foto staat er op! Zolang ik mij rustig houdt gaat het goed, ga wel al mee naar de supermarkt en zijn laatst bij schoonouders wezen eten. Ik voel nog wel trekkende spieren en dat mijn littekens aan het genezen zijn maar dat hoort er natuurlijk bij. De eerste dagen zijn echt het pittigst, daarna gaat het langzaam beter al zie ik mijzelf nog niet werken op het moment. Ben gelukkig voorlopig nog vrij ivm corona, wat nu dus even een voordeel is😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 dankjewel, wat lief❤ die van jou zijn ook zo mooi! Ben benieuwd hoe het er over een weekje uit ziet :125:

 

@khll16 ja, ik weet nog dat ik wakker werd in mijn operatie bed en het eerste wat ik voelde was mijn linkerarm en mijn keel van die buis. Ik kon de eerste dagen ook echt niks met mijn armen, die zaten aan mijn lijf geplakt en voelde me zo knullig. Had ook het idee alsof er iets vekeerd zat in mijn boven armen en soms knakte er dan iets heel hard en dat was zo lekker😂 Maar dat werd wel snel beter, komt denk ik ook omdat je ze zo weinig gebruikt en ze een soort van stijf worden. Nu kan ik ze weer zo goed als vrij bewegen al let ik wel goed op dat ik niet te hoog ga. Ik hield ook ontzettend veel vocht vast in mijn armen, kan je goed zien op mijn eerste en laatste foto 😂. Merk wel dat ik nog niet overal kom met douchen met mijn armen, mijn oksels scheren lukt voor de helft en verder zitten mijn boobs in de weg haha, probeer het positief te zien van yeah grote boobs hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhagefijn te horen dat het goed gaat! En resultaat ziet er nog mooier uit. Ook goed te weten, want ik moet na 2 weken weer aan het werk, maar kan me voorstellen dat nog even vrij zijn heel veel fijner is.

Ik zie op de website van Boerhave dat je soms al binnen 2 weken terecht kan voor de operatie. Dat zou voor mij wel goed uitkomen, anders pas eind van de zomervakantie of de kerstvakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234dankjewel 🥰 ja ik weet nog dat ik een jaar geleden ook na 2 weken al terecht kon, maar het is nu volgens mij aardig druk, zal ook weer verschillen per arts misschien. Maar als ik je 1 tip mag geven, als je een voorkeur hebt voor een bepaalde arts en die kan pas over een paar maanden, zou ik daar alsnog op wachten. Het resultaat is voor je hele leven natuurlijk. Ik zou eerst pas eind juni bij Dr. Bakker kunnen, had gewoon heel veel geluk dat er de volgende dag ineens een uitvaller was, maar had anders zeker tot juni gewacht 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, kverhage zei:

@Essebes1234dankjewel 🥰 ja ik weet nog dat ik een jaar geleden ook na 2 weken al terecht kon, maar het is nu volgens mij aardig druk, zal ook weer verschillen per arts misschien. Maar als ik je 1 tip mag geven, als je een voorkeur hebt voor een bepaalde arts en die kan pas over een paar maanden, zou ik daar alsnog op wachten. Het resultaat is voor je hele leven natuurlijk. Ik zou eerst pas eind juni bij Dr. Bakker kunnen, had gewoon heel veel geluk dat er de volgende dag ineens een uitvaller was, maar had anders zeker tot juni gewacht 😊

Dank voor de tip, helemaal gelijk natuurlijk. Mocht het zo uitkomen dan zou het ideaal zijn en anders wacht ik ‘rustig’ af! Kan me voorstellen dat er nu ivm Corona vaker uitvallers zijn je daarom geluk kan hebben. Super dat het bij jou zo werkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.