Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Op 6-7-2021 om 17:31, Myrthe83 zei:

Hoi @JR1981. Wat leuk en spannend!! Ik zal je gelijk toegevoegd. Hoe was je gesprek? En heb je al een keuze kunnen maken tav welke prothese en grootte? Spannend hoor maar ook heel erg leuk!

Hey @Myrthe83, dankjewel om me toe te voegen. Ik zal straks even spieken 😊Het gesprek was goed maar was ook een beetje overdonderd 😉 Ik zou me graag in november laten opereren, dus zal ervoor wel nog een consult doen bij hem 😊

Ik twijfel tussen mentor en motiva, is volgens hem hetzelfde buiten de blauwe shield bij motiva die extra bescherming biedt. Is natuurlijk wel een prijsverschil 😅 Het zal zowiezo achter de borstspier moeten, want ik heb heel weinig weefsel en zeer dunne huid.

Nu kwamen we op ong 335cc maar hangt er vanaf hoeveel er in gaat op het moment zelf. Ik weet nu niet echt of dat het Max was... Achteraf beginnen dan de twijfels te komen, omdat je hier vaak leest dat men het te klein vindt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
Op 1-5-2021 om 10:57, Myrthe83 zei:

He @Noor45 , klopt ik in België. Ik woon in Nederland in de buurt van Breda. Vriendin van mij was bij Belgian Beauty Clinic geweest, zo heb ik daar ook terecht gekomen. Ik vond dag 3 (ben op maandagochtend geopereerd en bedoel met dag 3 de woensdag) het meest pijnlijk. Daarna ging het beetje bij beetje beter. Vanaf toen ben ik ook elke dag een stukje buiten gaan wandelen. In het begin was dat echt sjokken en max 5 minuten. Vanaf vrijdag dagelijks minimaal 1x per dag en meestal 2 of 3 keer per dag 1  kilometer (deed ik dan 13 minuten over). En dat gaat dan steeds iets beter. Veel sterkte!! 


hallo,

mag ik even je foto’s zien? In augustus heb ik een consult bij Verdonck 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.