Ga naar inhoud

Myrthe83 : 12 april 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, Myrthe83 zei:

@Marietjuhwat tof jouw album. Super mooi en zo gaaf met alle lingerie. Hele mooie volle borsten. En bij jou dus inmiddels al ruim 4 maanden geleden. Echt heel mooi. 

Lief dankjewel 🥰 

Klopt, ben 4 januari geopereerd door dr. Van der Weij van Boerhaave kliniek.

Is bij jou verder alles goed verlopen qua herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia Wat mooi die foto in je bikini 😍 Je zal wel super content zijn nu.

De borstband hier is idd moeilijk voor de kleding, gelukkig is het niet al te warm dus dat is iets positiefs. 

 

@Myrthe83 ben zelf ook fan van chocolade :) Kan niet meer zonder ;) 

Super van u dat je zoveel km's per dag stapt! Geeft mij ook meer moed om stappen te zetten :) 

Hoe verloopt het nu met u? Bij mij zijn de zijkanten zacht geworden maar de rest nog hard en protheses heel klein beetje gezakt. Hopelijk volgt de rest ook nog maar zoals al vaak gezegd nog pak geduld hebben :) 

En hopelijk zijn die extra kilo's door onze borsten 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2021 om 20:36, Jill olivia zei:

@Diana75hoi hoi!! Ik train nu echt nog alleen met lichaamsgewicht en met bootybands dat is helaas ook puur omdat ik geen gewichtjes in huis heb. Ben een week gaan wandelen en steeds verder. Na vijf weken weer gaan fietsen en wandelen. Ik heb het op gevoel gedaan en met een goede sport bh. Hoe ver ben jij in je herstel? Ik zal je toevoegen aan m’n album kan je de bikini’s zien en m’n resultaat natuurlijk😊 heb je ook een album? Dan kijk ik graag mee leuk! 
 

@Myrthe83 ja fijn hè sporten! Ik doe het al m’n hele leven. Heb niet echt doelen ermee maar vooral echt fit zijn! Vroeger heb ik wel fanatieker gefitnesst en met voeding erbij maar ja ik houd ook van stokbroodjes en wijntjes in het weekend!🤪

 

@Frukjezag dat jij je datum hebt! Succes met het aftellen😊

@Jill oliviasorry voor late reactie, was even de draad kwijt! 🥺

Ik hem vandaag een week po, dus nog pril. 
Gevoelens en lijntjes schieten nog alle kanten op. 
Ik voeg je toe aan mijn album. 
Bikini staat je erg mooi!! Krijg er ook zin van om te gaan shoppen, maar nog even geduld hebben. 
@Myrthe83hoi, is voor mij lastig om alles bij te houden, maar volg zo goed mogelijk. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, hoe is het met jullie allemaal? @Daniëla89, hoe ga jij? Nu 6 weken PO toch? Nog 2 weken en dan shoppen of ga je nu al los? 🙂 En @Jill olivia hoe is het met jou? En met jou lingerie uitzet? 🙂 Ik kijk er ook zo naar uit om te gaan shoppen! Even een tip voor degene die geïnteresseerd zijn...via Social deal kan je nu een waardebon kopen. De duurste die je kunt kopen is 40 euro, maar dan krijg je er 1 van 100 euro. Je moet wel voor 145 euro dan aankopen doen maar al met al toch 60 euro voordeliger uit dan. Ik heb er maar 2 aangeschaft. Wel let op de geldigheid want ik geloof dat ze tot half juni geldig zijn...niet zo lang dus. @Boon en @Whisky weet niet of dit ook in België geldig is of te koop via social deal, maar anders misschien ook iets voor jullie. 

 

Met mij gaat het wel goed. Merk het wel als ik teveel doe. Gisteren echt een flink stuk gewandeld en dan voel ik op het einde wel echt wat meer mijn borsten. Een beetje een piekerig gevoel. Verder geen last meer. Heel fijn. Ze worden ook echt wel zachter, maar van de zijkant zie ik ze nog niet zo zakken. Ik blijf het ene moment houden dat ik denk...wow wat groot en het andere moment dat het toch echt wel meer had gemogen...😊 

Vannacht voor het eerst weer even op mijn buik gelegen. Zo fijn weer. Vond het even spannend maar ging eigenlijk prima. 

 

Benieuwd hoe het met iedereen is!

@Wendy2020; aftellen voor jou!! Leuk en spannend! Die tijd is toch echt om gevlogen. 🙂 Nog even en het zit er ook op bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Wat lief dat je er aan denkt! Het ging allemaal goed maar ik merkte gisterenavond ineens dat de zenuwen gingen toenemen. Vannacht erg weinig geslapen en veel gedroomd, lag maar te draaien. Maar dat zal ook bij het proces horen😊

verder werk ik deze week gewoon nog dus is misschien maar beter ook, heb ik afleiding. Alleen woensdag heen en weer naar de kliniek voor de Corona test. 
 

Fijn om te horen dat het goed gaat met jouw herstel. De tijd is zeker voorbij gevlogen zeg. En wat heerlijk dat je het aandurfde om op je buik te slapen, ik snap zeker dat dat even spannend is! 
 

Heb jij aan het begin ook een Voedingskussen gebruikt? Ik heb deze namelijk wel aangeschaft maar weet eigenlijk niet precies hoe ik hem moet gebruiken strakjes 😂 dus als iemand tips of voorbeelden heeft graag haha.

 

Oeh die waardebon klinkt goed! Van welke zaak is dat? Ik denk dat ik wel een idee heb haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Myrthe83 gaat goed met jou dus 😀. Dank je voor de social deal tip! Ga vanavond eens kijken. 
 

@Wendy2020 spannende week! Ik ben erg blij met m’n Voedingskussen. Ik had er een kussen onder gelegd en nog 2 erboven op. Ik kon zo beetje rechtop slapen. De zijkanten sloeg ik dan beetje om me heen. Zo werd het een echt nestje. Vannacht voor het eerst zonder geslapen, was ook wel fijn om weer platter te kunnen liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 hoiiii girl! Hoe gaat het met jou en je bloemkolen?🥦🥦 ze hebben alleen een brocolli als keuze haha! Met mij gaat het goed! Ik houd me netjes aan de regels nog. Ik moet tot 10 weken m’n sport bh aan houden bleh stom bah! En ik til nog steeds niet zwaar. Ben bijna 8 weken post op. En weet je wat ik heb als ik nies voel ik m’n borsten bewegen🤪😫 dat is ff wennen haha! Verder heb ik nagenoeg geen beperkingen meer en ga ik de sportschool in maar laat m’n bovenlijf nog maar even met rust. Hoe gaat het met jou! Lees dat je al aardig fit bent! En dat zacht worden duurt bij mij ook best lang maar het word steeds beter. En ja ik denk dat veel meiden denken had ik maar had ik maar. Wacht maar op een mooie bh zometeen dan ben je echt blij😎

 

geniet van je avondje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Thanks voor jullie reacties. Ik ga zo even mijn foto's uploaden. Zie zelf niet zo veel verschillen, maar voel wel verschil. Ze worden wel echt zachter. 

@Wendy2020 ik heb zelf een bed wat omhoog kan dus ik heb het voedingskussen wat ik had niet gebruikt. Wat @Noor45 beschrijft klinkt wel als relaxed! De bon is van de hunkemoller, maar check wel even de geldigheid. Misschien is het voor jou wel handig voor sport bh's maar de geldigheid te beperkt voor andere lingerie. 

 

@Daniëla89 en @Jill olivia wat goed dat jullie nog zo trouw bij de adviezen blijven. Heel verstandig en doe ik ook hoor. Wel heerlijk Jill om de sportschool weer in te kunnen!!! 

 

Ik zal mijn foto's even uploaden. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Ik heb net je album bekeken, dat ziet er al goed uit zeg! 🥰

 

Goed dat je dat zegt van de houdbaarheidsdatum van die bon, ik zal vanavond eens kijken, misschien is dat voor mij net te vroeg inderdaad. 
 

vandaag voor de test geweest, maar geen goed nieuws is goed nieuws, dus hopelijk bellen ze niet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Noor45 zei:

@Myrthe83 mooie nieuwe foto! Je borsten zijn echt mooi op z’n plek gaan zitten he. Ziet er goed uit!!

 

@Wendy2020 hoe is het met de zenuwen? 

Het gaat tot nu toe redelijk! Ik denk dat de zenuwen pas morgenavond echt gaan komen. Heb het vanmiddag wel gevraagd aan de assistente of ik voor ik van huis ga al een oxazepam mag innemen en dat was prima. Dus dat scheelt hopelijk ook al iets 😊

 

en met deze te leuke kaart van vriendinnen al over de post gekregen 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Wendy2020 zei:

Het gaat tot nu toe redelijk! Ik denk dat de zenuwen pas morgenavond echt gaan komen. Heb het vanmiddag wel gevraagd aan de assistente of ik voor ik van huis ga al een oxazepam mag innemen en dat was prima. Dus dat scheelt hopelijk ook al iets 😊

 

en met deze te leuke kaart van vriendinnen al over de post gekregen 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Die is leuk!! 😀
het is spannend vrijdag maar straks ben je zo blij 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nieuwe foto's geplaats. Vandaag 6 weken PO. Wat vliegt de tijd. Nog 2 weken en dan mag ik alles weer. Daar kijk ik wel naar uit. Voor mijn gevoel kan ik bijna alles weer. Als ik echt iets til wat net wat zwaarder is dan voel ik het nog wel maar geen pijn. 

Het blijft een feestje om de bh uit te doen. Merk ook echt dat ze zachter worden. 

Vorige week de borsten van mijn vriendin nog eens gevoeld. Zij heeft 1.5 jaar geleden een borstvergroting gehad. Dan merk ik wel dat ze echt nog veel zachter moeten gaan worden maar zij zei ook dat dit echt pas na 6 maanden sterk verbeterde bij haar. 

Mijn shop date bij de lingerie winkel al vast in mijn agenda gezet. Joehoe!! Nu al zin in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou meiden ben ik weer... lang niet online geweest... Ik zal zo weer even foto's plaatsen. Zijn wel van afgelopen maandag toen ik 8 weken PO was. 

Het gaat allemaal goed met me. Heel erg blij met het resultaat. Inmiddels ook weer aan het sporten en dat vind ik echt heerlijk. Heb het zo gemist. Bovenlichaam ben ik echt rustig aan het opbouwen. Eerste training had ik 1 oefening gedaan en zo steeds 1 meer en ben in gewicht heel laag begonnen. Tot nu toe geen klachten van. 

Afgelopen woensdag ook bh's gaan shoppen. Ook met de Hunkemöller bon. 🙂 Heel leuk en zo blij met het resultaat. Eindelijk gevulde bh's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 wauw🤩 wat is het mooi geworden!! Ziet er heel natuurlijk uit. Blij om te horen dat je gelukkig bent. Het sporten is een beetje onwennig in het begin maar wel fijn dat het weer kan he😉 ik begon echt een buikje te krijgen🤫 ik was vergeten te vertellen dat ik een borstband moet dragen zodat mijn boobs nog wat beter gaan zakken..alles voor een mooi resultaat🤗 geniet lekker van alles wat je nu wel kan dragen en natuurlijk van het zonnetje😘 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieve @Daniëla89 Yes de foto's van 8 weken PO staan er in. Morgen alweer 9 dus  zal die ook snel weer toevoegen. 🙂 Zeker fijn dat sporten weer kan. Had het zo gemist!! Merk werk dat ik qua eten weer even wat strikter moet gaan zijn...Met dit lekkere weer ook weer vaker wijntjes en dan ook weer hapjes... maar ja, gezellig leven is ook belangrijk. 

Oh, bij jou toch nog niet ver genoeg gezakt dus. Balen joh. Jammer van de borstband. Helemaal met het warmere weer. Is het ook als een soort riem met klittenband die onder je oksels over je borst heen loopt? Zoiets had ik in ieder geval. En voor hoe lang? Wel fijn dat ze je zo in de gaten houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 het gaat zo snel he! Wij gaan ongeveer gelijk op in het aantal weken po😇  nou hier dus ook..een lekker wijntje inderdaad..lekker eten😂 ben ook maar wat strikter geworden anders pas ik straks niet meer in mijn nieuwe bikini😅En ja die borstband is echt niet leuk met dit weer😩helaas gaat het zakken niet snel genoeg en moet ik hem 2 weken dragen. Ik hoop dat ze daarna genoeg gezakt zijn zodat ik hem niet langer hoef te dragen🤗 het is dezelfde als die van jou denk ik. We moeten er wat voor over hebben he😜 geniet lekker van het zonnetje meid😘 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.